SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Geen idee, dat was mijn vraag dusquote:Op zondag 16 mei 2010 13:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ze zouden die studio's toch naar de Westergasfabriek verhuizen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 09:35 schreef Veerboot het volgende:
Toch maar alvast een tvp voor het nieuwe seizoen.
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
En volgend seizoen was het toch niet alleen P&W, maar ook af en toe afgewisseld tussendoor met Knabbel & Babbel?
Geen idee, dat was ook een vraag. Dat was geloof ik een voorstel toen het een paar maanden terug over de hervormingen bij de PO ging in verband met de nieuwe omroepen etc. Ik ga hem even opzoekenquote:
Ben benieuwd of de tijd hetzelfde blijftquote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Jac0bus het volgende:
Kan hem niet vinden. Ik dacht dat het begin dit jaar was gezegd. Kan natuurlijk ook een slecht gerucht of een enge nachtmerrie zijn geweest. Ik hoop in ieder geval dat P&W 100% blijven
Mag van mij eerlijk gezegd wel wat vroeger. Van tien tot elf misschien. Dan kijken er denk ik 3x meer mensen naar. Ik ken er nu zoveel die niet kijken omdat ze het te laat vinden.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de tijd hetzelfde blijft
Klopt zojuist gelezen op twitter..Bert vd Veer meldde dit..En ik wist het alquote:Op zondag 16 mei 2010 13:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ze zouden die studio's toch naar de Westergasfabriek verhuizen?
Klopt, ik hoorde dat Artis het hele pand krijgt en aangezien DWDD en P&W er allebei zitten... Ik geloof dat zomergasten en buitenhof er ook zitten/zaten.quote:
offtopic.. Witteman is nu elke woensdag te zien in '' Het Lagerhuis'' over politiek.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Witteman zonder overhemd en jasje
Hij is oud aan het worden zegquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Witteman zonder overhemd en jasje
Lagerhuis. Maar klopt, ik zal zeker kijken. Ze hebben nog een uitzending tussen Halsema en Verhagen in te halen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic.. Witteman is nu elke woensdag te zien in '' Het Lage Huis'' over politiek.
Dan komen er tenminste ook niet zo veel sirenes meer door de uitzending heen.... Hoop ik in elk gevalquote:Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Veerboot het volgende:
De nieuwe studio's komen inderdaad in de Westergasfabriek.
[ afbeelding ]
P&W-crew heeft er toevallig vanmiddag schijnbaar een kijkje genomen:
http://tweetphoto.com/22689311
http://tweetphoto.com/22690439
Sorrie voor mijn foute spellingquote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Lagerhuis. Maar klopt, ik zal zeker kijken. Ze hebben nog een uitzending tussen Halsema en Verhagen in te halen.
Ik hoop dat de Haarlemmerweg niet te horen is in de studio, dan zit het goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan komen er tenminste ook niet zo veel sirenes meer door de uitzending heen.... Hoop ik in elk geval
Volgens mij vind ik dat een vreselijk kereltje, maar er schiet me zo geen gezicht te binnen.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik dat een vreselijk kereltje, maar er schiet me zo geen gezicht te binnen.
Plus Henk Bleker, waarnemend CDA-voorzitter over vertrek Klink.quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
Vanavond in de uitzending
Henk Kamp
Oud-VVD-minister gaat in op de mislukte formatie.
Kustaw Bessems
Hoe moet het verder met de formatie?
Arthur Japin
De schrijver presenteert zijn nieuwe roman 'Vaslav'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |