Dat er een conflict aan zou kunnen komen, tot zover kan ik nog met je mee gaan. Maar dat door zo'n conflict mensen die gewoon in Europa geboren zijn, weg zouden gaan, dat is klinklare onzin.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op joh, dat voelt iedereen inmiddels.
wat vreemd dat je de jodenvervolging en de dood die daarop volgde als vergelijking ziet? ben je een marokkaan of linkse van bommel aanhanger? ik zie eerder mensen met dubbele paspoorten weggaan. sim-pel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat er een conflict aan zou kunnen komen, tot zover kan ik nog met je mee gaan. Maar dat door zo'n conflict mensen die gewoon in Europa geboren zijn, weg zouden gaan, dat is klinklare onzin.
Of had je vervolgingen zoals die van de joden in gedachten?
Jij hebt het over een conflict met als doel de moslims uit Europa te verdrijven, niet ik. Kom van je roze wolk af en realiseer je wat een dergelijk conflict dan als gevolg zou hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vreemd dat je de jodenvervolging en de dood die daarop volgde als vergelijking ziet? ben je een marokkaan of linkse van bommel aanhanger? ik zie eerder mensen met dubbele paspoorten weggaan. sim-pel.
Ja. Moeten allemaal weg. Mijn zoon en vrouw hebben er ook twee, weg met die lui.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:58 schreef Strani het volgende:
Mijn vrouw krijgt hopelijk wel een Europees paspoort over een jaar of zo, naast haar Colombiaanse paspoort. Moet die dan ook maar weg?
We zullen onze buitenlandse familieleden mee moeten nemen naar ergens in de woestijn en daar een nieuwe staat moeten stichten, ben ik bang.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja. Moeten allemaal weg. Mijn zoon en vrouw hebben er ook twee, weg met die lui.
Maar goed, het wordt wat eentonig zo, kan BSB niet terug?
Het gevaar van dit soort mensen met dit geloof is dat het groepsmensen zijn. Als er een paar zijn die dat het vinden dat hun allah beledigd wordt, dan moet iedereen meedoen.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb na paar minuten het filmpje maar weer uitgezet; lijkt me voordehandliggend, infantiel zelfs, dat je vrijwel iedere devote gelovige van welk geloof dan ook kunt provoceren met gelijke gevolgen als je een paar beelden van waarin zij geloven gaat mixen met een liedje waarin wordt gezongen 'I'll take you to a gaybar' inclusief wat piemels en beelden van keiharde expliciete homoseks. Dat lijkt me niet echt serieuze Islamkritiek.
Of ben ik nou naïef?
Trouwens als je een stel domme boeren zonder enig religieus geloof of gevoel erop gaat wijzen dat zij in wezen niets anders dan homo's zijn dan krijg je nagenoeg hetzelfde resultaat volgens mij.
Kortom, ik zie niet in dat we adhv dit filmpje alle moslims de oorlog moeten verklaren, preventief moeten ruimen, tanks in hun wijken moeten plaatsen dan wel op malloten zoals mevr. Verdonk of Wilders moeten stemmen zodat we na 9 juni iedereen die ons niet aanstaat kunnen deporteren naar de sahara oid.
De clue ontgaat me, rationeel gezien.
PS je kunt westerlingen beter uitschelden voor pedofielen trouwens, dan heb je gauw de poppen aan het dansen. Kijken of ze bij het CDA, VVD of PVV nog enigzins in de plooi blijven als je dit bij een partijconferentie flikt..
Big deal.
Ik heb wel gehoord/gelezen eigenlijk: "zweden is OOK ons land", niet dat zweden van hen is wat wezenlijk een andere vboodschap is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:30 schreef bendk het volgende:
Zweedse moslims claimen in dit filmpje, dat langer duurt dan mijn eerder geplaatste topic, het recht dat Zweden van hun is
Dat zeggen ze helemaal niet, letterlijk vertaald. Ze zeggen dat Zweden ook van hun is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:30 schreef bendk het volgende:
Zweedse moslims claimen in dit filmpje, dat langer duurt dan mijn eerder geplaatste topic, het recht dat Zweden van hun is, letterlijke taal maar ook hun moraliteit van denken en doen.
Het betreft een presentatie, althans een poging, van LarsVilks als tekenaar. Maar steeds meer blijkt dat het onderwerp er helemaal niet meer toe doet bij een moslim.
Kijk zelf maar of je soms ook onder de categorie honden en varkens valt. Een trieste maar ook gevaarlijke ontwikkeling van de europese democratie en de europese menselijke beschaving.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_eisen_restecp.html
Ondanks onze politieke overtuigingsverschillen, vind ik dit zeer naar om te lezen. Ik hoop dat je goed beveiliging hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:39 schreef bendk het volgende:
Bendk: Ook deze man is zijn leven nu niet meer zeker !
Daarom ook is ZELFS HIER IN NL politie !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
Nou ja, eigenlijk is deze OP niet eens ongenuanceerd, Alleen moeten ze eens leren hoe je dat vraagt in een Westers land. Maar goed, de gemiddelde nationalist gedraagt zich niet veel netter, en die zijn het Westen als het goed is wel gewend.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:21 schreef SimpelZat het volgende:
Och, och, naïef en wereldvreemd (lees links) Fok! probeert het weer eens goed te lullen.
ALLE moslims doen mee in die zaal en ze misdragen zich weer zoals we ze overal kennen. Zit in de aard van dit ongedierte.
Muhammed! Muhammed! Pedofiel! Pedofiel!
Dat we er in het Westen nog zoveel naievelingen wonen die niet doorhebben wat er momenteel gebeurt en hoeveel ellende deze mensen brengen is tergend, nog kanslozer dan moslims, die linkse sufkutten.
Besef je eigenlijk wel dat je post op het internet blijven staan ? Zijn ze bij het CDA op de hoogte van je denkbeelden ?quote:
ALLE moslims doen mee in die zaal? Ik wist niet dat ALLE moslims uit heel Zweden zich hebben verzameld in die zaal?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:21 schreef SimpelZat het volgende:
Och, och, naïef en wereldvreemd (lees links) Fok! probeert het weer eens goed te lullen.
ALLE moslims doen mee in die zaal en ze misdragen zich weer zoals we ze overal kennen. Zit in de aard van dit ongedierte.
Muhammed! Muhammed! Pedofiel! Pedofiel!
Dat we er in het Westen nog zoveel naievelingen wonen die niet doorhebben wat er momenteel gebeurt en hoeveel ellende deze mensen brengen is tergend, nog kanslozer dan moslims, die linkse sufkutten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |