Boeiender zelfs.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef Speedy_T het volgende:
net seizoen 1 afgekeken. Ben benieuwd of seizoen 2 net zo boeiend blijft
Als je van scifi houdt zou je Torchwood kunnen proberen...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef andre347 het volgende:
Nog meer recente Britse/BBC toppers die ik moet zien? Sherlock en Hustle heb ik al gezien. Luther begin ik binnenkort aan.
The Fixerquote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef andre347 het volgende:
Nog meer recente Britse/BBC toppers die ik moet zien? Sherlock en Hustle heb ik al gezien. Luther begin ik binnenkort aan.
Wat zei je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarvoor is dat nodig voor een serie die is afgelopen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk nergens vinden dat de serie definitief is afgelopen. Heb jij een betrouwbare bron?
Een nieuwe OP is sowieso tof voor mensen die de serie nooit hebben gezien.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef pberends het volgende:
Ook op de FP.
Luther krijgt derde seizoen
Zelfdequote:Op zondag 5 februari 2012 11:34 schreef CrazyAces het volgende:
Inside Men maar eens kijken danBedankt voor de tip!
thx, vanavond de 1e aflevering maar kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:06 schreef andre347 het volgende:
Voor de liefhebbers van Luther: Inside Men - http://www.imdb.com/title/tt1989062/
http://www.patrickbremmer(...)ak-avond-op-bbc-one/
Met veel bekende Luther-gezichten!
Heb je gekeken?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:56 schreef VeX- het volgende:
3 mannen die voor 50000 pond hun leven weggooien?
Klinkt niet echt snugger.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Ben er vandaag aan begonnen. Moet wel erg wennen aan hoe de serie is geframed
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151312197472176
Wat een faal van de Telegraaf weerquote:'Idris Elba als de nieuwe 007'
AMSTERDAM -
De eerste zwarte James Bond wordt wellicht een feit. Er gaan geruchten rond dat acteur Idris Elba het 007-stokje van Daniel Craig gaat overnemen.
De 40-jarige acteur/zanger Idris Elba zou in de run zijn om de zesde 007-agent te spelen.
In een interview aan de Huffington Post heeft Naomi Harris die in Skyfall het liefje van Bond speelt, haar steun betuigd aan Elba. Daarnaast merkte ze op dat het geweldig zou zijn als Idris Elba inderdaad de volgende james Bond zou worden.
Elba won onlangs een Golden Globe-award voor zijn rol in de HBO-serie Luther.
Twee weekjes wachten nogquote:
Je verstaat geen Engels?quote:
Ik vond seizoen 2 juist beter! De eerste paar afleveringen van seizoen 1 vond ik eigenlijk vrij cliché. Ben wel blij dat ik niet ben afgehaakt, omdat ik het dus steeds beter vond worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef VeX- het volgende:
Blijft een mooie serie, maar ik hoop dat ze de vorm van seizoen 1 weten te evenaren. Seizoen 2 was, zoals bij zoveel series, beduidend zwakker.
Ik durfde niet te kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
Fack, ik heb altijd de angst gehad dat er iets onder mijn bed zitten![]()
En die scene op zolder, het duurde zooooo lang voordat er iets gebeurde, al die opbouw! En een nieuwe betekenis van Ceiling Cat
Mijn vriendje heeft alles verteld terwijl ik als een scared bitch onder de deken lagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En toen zag ik vanalles bewegen en toen durfde ik wel te kijken
Ik wist natuurlijk dat er iets grandioos ´mis´ zou gaan, en toch schrok ik me toen nog een heleboel hoedjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
En die scene op zolder, het duurde zooooo lang voordat er iets gebeurde, al die opbouw! En een nieuwe betekenis van Ceiling Cat
In mijn ogen is het naar voren halen daarvan een Amerikaanse invloed. Weet ook nog niet of ik het beter vind. De spanning is er in ieder geval welquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:28 schreef NoCigar het volgende:
Er zaten inderdaad een paar horror-achtige elementen in, incluis schrikeffecten met hard geluid. Eigenlijk wat goedkoop, maar voor mensen als ik werkt het telkens weer, zeker als je het geluid wat hard zet.
Het is wel ietsje anders. Ook dat het een vervolgserie is geworden is anders, ik weet nog niet of het ook beter is.
Dat!quote:
En dat ook, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef golfer het volgende:
En die vent in die psychiatrische inrichting met dat zuurstof deed me heel erg aan Kees van Kooten z'n typetje van de vieze man denken. Met ballen in z'n buik.
Ik zie dat eigenlijk meer als rode draad door de serie. Hij is een agent die constant over de schreef gaat en dat weten ze bij 'internal affairs'. Logisch dus dat ze achter hem aan blijven zitten, dat zijn ze aan hun stand verplicht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:56 schreef planethugo het volgende:
ben tot nu toe nog niet zo onder de indruk van dit seizoen. Dat men achter Luther aan gaat vind ik een beetje zwak aangezien hij vorig seizoen al zwaar (en onterecht) verdacht werd van o.a. de moord op zijn vrouw voelt dit een beetje inspiratieloos aan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef Jivis het volgende:
Jezus. Net aflevering 1 gezien, maar deze shit had ik beter niet voor het slapengaan kunnen gaan kijken (als ik alleen in een redelijk groot huis zit). Fucking creepy. Deel twee bewaar ik voor morgen, nu maar eens een leuke comedy in de VCR. Ja, ik ben een pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |