Twee weekjes wachten nogquote:
Je verstaat geen Engels?quote:
Ik vond seizoen 2 juist beter! De eerste paar afleveringen van seizoen 1 vond ik eigenlijk vrij cliché. Ben wel blij dat ik niet ben afgehaakt, omdat ik het dus steeds beter vond worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef VeX- het volgende:
Blijft een mooie serie, maar ik hoop dat ze de vorm van seizoen 1 weten te evenaren. Seizoen 2 was, zoals bij zoveel series, beduidend zwakker.
Ik durfde niet te kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
Fack, ik heb altijd de angst gehad dat er iets onder mijn bed zitten![]()
En die scene op zolder, het duurde zooooo lang voordat er iets gebeurde, al die opbouw! En een nieuwe betekenis van Ceiling Cat
Mijn vriendje heeft alles verteld terwijl ik als een scared bitch onder de deken lagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En toen zag ik vanalles bewegen en toen durfde ik wel te kijken
Ik wist natuurlijk dat er iets grandioos ´mis´ zou gaan, en toch schrok ik me toen nog een heleboel hoedjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
En die scene op zolder, het duurde zooooo lang voordat er iets gebeurde, al die opbouw! En een nieuwe betekenis van Ceiling Cat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |