Soms moet je gewoon even weten wanneer niet te rellenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
gisteravond: " luister jongen, het enige wat jij in dat bed gaat doen is slapen!"
Dean neemt het erg letterlijk.
Vooral bij Antillianenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even weten wanneer niet te rellen
Moet ze wel een beetje te vriend houden natuurlijkquote:
Nee, auto wassen...quote:
quote:
Eergisteren besteldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Dat is snel, gisteren bestelt en vandaag al binnen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Eergisteren besteld![]()
Ook het draadloze werkt alIk kan het niet geloven
inclusief je beveiliging.. Anders rij ik nog wel even door bezuidenhout om het te controlerenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Eergisteren besteld![]()
Ook het draadloze werkt alIk kan het niet geloven
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
inclusief je beveiliging.. Anders rij ik nog wel even door bezuidenhout om het te controleren
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef PieterBas het volgende:
Bij ons op het kantoor kan ik op het draadloze netwerk van Dynabyte... nota bene een pc winkel
Met een beetje geluk, ook van die van de V&D, maar dat is sowieso een hotspot
Ja WPA2 beveiliging zit er opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
inclusief je beveiliging.. Anders rij ik nog wel even door bezuidenhout om het te controleren
Weet PB gelijk hoe hij het moet kraken.quote:
nah, WPA2 is lastig(er) te krakenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet PB gelijk hoe hij het moet kraken.
Lekker spannende kwalificatiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Webber op pole.
Kubica op 2.
Renault-motor op 1,2 en 3.
Kon er niet zoiets staan als:quote:
QFTquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet te snel hoor. Ik kan het bijna niet bijhouden.
Weinig spannends geweest.. Alles was veel te jong..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor het wel op het nieuws
Dus?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weinig spannends geweest.. Alles was veel te jong..
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weinig spannends geweest.. Alles was veel te jong..
quote:
Pedopas vergetenquote:
13quote:
Die wordt morgen 9.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ook jongere zusjes? Zoja, hook me up..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Oh godzijdank, je bent nog steeds niet vermoordquote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren de nieuwe Robin Hood gezien. Vette film
Nee hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Oh godzijdank, je bent nog steeds niet vermoord
Whut?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Oh godzijdank, je bent nog steeds niet vermoord
Haha, niks aan de hand hoor, hele lieve mensenquote:
Antiliaan en lief in één zin?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, niks aan de hand hoor, hele lieve mensen
Je moet de goeie treffen...quote:
quote:
Die ontmoet ik nooit.quote:
Gelukkig maar.quote:
Wie welquote:
oh zo.quote:
quote:Maar ja, ik heb er zeker een paar gevonden
Dan moet je eens naar buiten gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ontmoet ik nooit.![]()
[..]
Gelukkig maar.
Je was weer eens te laat.quote:
Dat was echt tof inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren de nieuwe Robin Hood gezien. Vette film
Beetje vroeg voor pizza?quote:
Niet zo goed alleen voor mijn manager.quote:
Scheelt wel weer 20 punten voor mijn managerquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat hij officieel als gefinisht gezien wordt...
En vervolgens met een Feyenoordvlag gaan zwaaienquote:Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
Sparta net
93e minuut. 1-0 voor sparta... binnen de minuut 1-1 waardoor Excelsior promoveerde
De gezichten van die Spartanen.. Priceless
hoi jna.quote:
Zonder kogelgaten?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef L.no het volgende:
[..]
hoi jna.
Nee, hij is allang terug in Friesland.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
Sparta net
93e minuut. 1-0 voor sparta... binnen de minuut 1-1 waardoor Excelsior promoveerde
Liever Sparta dan Feyenoord 2quote:Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
Sparta net
Daarom maak ik mijn auto nooit schoon.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
klotemeeuwen.. Heb je net je auto schoon gemaakt van die vogelschijt. Kom je 10 minuten later terug.. zit ie weer vol
![]()
Slecht voor de lak...quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn auto nooit schoon.
Pff..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn auto nooit schoon.
Rij je dan in een Dinky Toy ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff..
Ik heb em vanochtend nog ff schoongemaakt. Hij ziet eruit om door een ringetje te halen
Ik neem je nog een keer meequote:
Ik weet dat je nog steeds van me houdtquote:
Water kost toch niet zo veel..? Of een soppie..?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:47 schreef The_Dean het volgende:
Toen ik nog geld had waste ik hem standaard een keer in de week
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Water kost toch niet zo veel..? Of een soppie..?
Daar rijdt mijn auto niet minder door.quote:
Ja, dán kost het wel flink knaken natuurlijk....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt
Maar rij altijd naar de wasboxen, emmer en spons mee en lekker met de hand. Kan je mooi met hoge druk afspoelen, hotwaxen en dan afspoelen met van dat streeploze water.
Oh, dat valt reuze mee hoor! Kost me dan 2-3 muntjes, iets van een euro totaal ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dán kost het wel flink knaken natuurlijk....
Net vantevoren even goed in de shampoo zettenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het is inderdaad wel eens nodig om mijn auto eens een wasbeurt te geven als het zolang droog blijft.
Een regenbuitje zou wel eens mogen zo 's nachts
Dan kan je 1 euro per week toch wel missen?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee hoor! Kost me dan 2-3 muntjes, iets van een euro totaal ofzo.
Juistem.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net vantevoren even goed in de shampoo zetten
Nu inmiddels wel weer, maar dat was toch weer een brood of twee, ook vrij belangrijkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan kan je 1 euro per week toch wel missen?
Ik kan me dat in alle eerlijkheid niet voorstellen hoe dat zou moeten zijn.. Niet dat ik jóu niet geloof, maar dat ik mijzelf niet in die situatie kan plaatsen..quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu inmiddels wel weer, maar dat was toch weer een brood of twee, ook vrij belangrijk
Toen gewoon inderdaad met een emmer en een sopje thuis wassen en afspoelen met regenwater.
Wel herkenbaar. Het gezin moest zulke periodes ook meemaken. Geen pretje idd.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Als er niks, maar dan ook niks binnenkomt maar wel vanalles uit gaat [rekeningen] dan komt er vanzelf een tijd dat je niet meer kan pinnen [rood] en dat je al het kleingeld en statiegeld wat je in huis vind moet gebruiken voor boodschappen.
Ik hoop het ook voor je, want geloof me, het is kut. Echt fucked up. Elk dubbeltje is dan goud waard.
Als je nou ff op die link klikt weet je genoegquote:
quote:
Heb ik gedaan, maar daarmee ken ik die persoon nog steeds niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je nou ff op die link klikt weet je genoeg
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan, maar daarmee ken ik die persoon nog steeds niet.
Slaapse.quote:
Het is een held in de metalwereldquote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan, maar daarmee ken ik die persoon nog steeds niet.
Lekker slapenquote:
Nuff said..quote:
What up?quote:
Heb echt geen zin vandaagquote:
Scriptie aan het verbeteren. Concept vorige week maandag ingeleverd. Nu wachten op feedback. Meanwhile zelf kritisch doorlezen..quote:
quote:
Veel te vroeg overledenquote:
Zaterdag 1,5 feestje gehad. Feestje van schoonzus en tijdens dat feest uitgenodigd om naar een ander feestje te gaan. Vuurkorf aanquote:Oh,
Weekendverhalen!!!
quote:
quote:
Hoe lang heb je nog om dat ding in orde te krijgen?quote:
Ik zag ook dat ze in de laatste bocht voor het rechte stuk even boem deden.. Flinke crash..quote:Op maandag 17 mei 2010 09:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Zaterdag voor het eerst weer een wedstrijd gebasketbalt met enkelbrace en ging best aardigAlleen had ik de conditie van een slak
Gisteren naar de Super Formula League geweest op het circuit van Assen en was echt super vert!! Wat een geluid!Uiteindelijk met een maat iets van 300 foto's gemaakt dus die moet ie nog ff uitzoeken en dan zal ik er wel een paar posten
Trek je die niet juist úit de stalling richting de zomerquote:Op maandag 17 mei 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja wij hebben zaterdag nog de caravan weggebracht naar de stalling
Gezellig hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 10:07 schreef Etcetera het volgende:
We hebben 'm net gekochtEn omdat we afgelopen weekend niet wegkonden en een stalling echt nodig is, meteen maar geregeld. Caravan donderdag schoongemaakt en zaterdag weggebracht. In juni willen we gaan proefdraaien
Vind je het gek dat ze allemaal te jong warenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:59 schreef Bootje84 het volgende: Danzig
Normaalgesproken kwam er wat ouder volk.. Maar die was nu ver te zoeken. Ach, volgende keer gaan we naar Square.. Alleen moet ik dan ff een colbertjasje aandoen geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 10:17 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze allemaal te jong warenDat kon ik je van te voren al vertellen
Nou, wat je heerlijk noemt..quote:Op maandag 17 mei 2010 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heerlijk aan mn scriptie...!
ik vind mijn project leuk van mn stage, dus is mijn scriptie automatisch ook leuk! ;-)quote:
Heb je wel indruk gemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik had laatst een wtf-momentje: de oma van m'n vriend krijgt momenteel thuiszorg, en een van die thuiszorgsters kijkt mij eens aan 'jij bent eentje van die en die he'
Mijn eigen oma heeft toen ze nog leefde ook thuiszorg gehad, van die vrouw dusEn dat is nu al meer dan 10 jaar geleden
Wat voor hoofd?quote:
Heb d'r nog nooit gezien..quote:
Ja, blijkbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Anders herken je dr over 10 jaar nog..
Show me teh money!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht meer aan zo'n typisch familie-hoofd
Hebben ze toch een paar keer goed raakgeschotenquote:Maar liefst 133 soldaten raakten tussen 2003 en 2009 zwanger tijdens missies in Afghanistan en Irak. Seks in oorlogsgebied is officieel verboden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik zoch bij Google op 'comic sans dag' en er werd een server error uitgepoept
lolquote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Comic Sans is het meest verschrikkelijke lettertype dat er bestaat, en blijkbaar vond Google dat ook
Filmpje staat op dumpertquote:
Heey boomknuffelaarquote:
Voelt als een brandwond en jeukt als een gek nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Filmpje staat op dumpert
[..]
Heey boomknuffelaar
Had je motorpak maar aangedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voelt als een brandwond en jeukt als een gek nu.
Haaiquote:
Nee, op de mountainbikequote:
Die/dat boom had opzij moeten gaan verdorie. Waar haalt ie de lef vandaan?!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, op de mountainbike. Boompje knuffelde niet terug
.
't Zijn allemaal leugens! Dat sporten is heul niet gezond.
Diequote:Op maandag 17 mei 2010 16:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Die/dat boom had opzij moeten gaan verdorie. Waar haalt ie de lef vandaan?!![]()
Sterkte iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat 't ff ophoudt met regenen, ik wil graag droog naar huis kunnen fietsen zo.
Huilen dan.
Vaselinequote:Op maandag 17 mei 2010 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Nivea, gewoon standaard blauwe blik, schijn je voor een heule hoop dingetjes te kunnen gebruiken. Purol is volgens mij een wondermiddel, gebruik ik 's winters vaak tegen ruwe lippen maar kun je praktisch overal wel voor smeren. Of gewoon vaseline
Gewoon iets kiezen, alleen daarmee smerenEn als je smeert kun je een beetje 'krabben'
Oh wait. Vaseline en Bootje. Nu snap ik ineens waarom die alleen maar negers wiltquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wacht rustig op bootje.
U riep?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wacht rustig op bootje.
Ik zat er al op te wachten en jij stond op nr 2quote:
Mij negeert zequote:
Hoe vaak moet jij dat doen, die oefeningen?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
Even mijn fysio-oefeningen doen, in mijn snikhete kamer
Ga je ze buiten doenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
Even mijn fysio-oefeningen doen, in mijn snikhete kamer
quote:
Nu nog maar eens per week.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij dat doen, die oefeningen?
Dat bouwd karakterquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die.
Nouja, hij kwam wel van rechts.
Valt op zich nog mee, had erger gekund:
[ afbeelding ]
Was alleen minder prettig dat ik de stukjes schors eruit kon trekken en daarna nog 18km door de modder naar huis moest fietsen.
Je wil niet weten hoe vaak ik al (hard) op m'n bek gegaan benquote:
Ja, óf die zijn allemaal niet meer in leven.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:09 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat denk jij, er is alleen niemand die het lef heeft om dat tegen je te zeggen
Rofl. Nice score Bram!quote:
Bij het laatste ben ik volgens mij verplicht om de politie te waarschuwenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, óf die zijn allemaal niet meer in leven.
Jij mag kiezen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij het laatste ben ik volgens mij verplicht om de politie te waarschuwen
Daarom. Word je hard van.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik al (hard) op m'n bek gegaan ben. Nooit iets aan overgehouden tho'
.
Ik ga maar uit van het eerste hequote:
Zo erg bedoelde ik het niet eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar lekker weg ga.
Tabee
quote:There is a reason makers of body wax have a different formula for legs and eyebrows. Leg wax WILL rip the skin off your eyelids. #LFMF
Auw.quote:
quote:Tell your grandmother your little brother just needs to end his video game, not that he’s "going to kill himself and then we can go to dinner." #LFMF
Je kan dus beter bij opa en oma wonen dan bij paps en mams.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Maar 1 die wegdrukt op het moment dat ie verteld dat hij bij zijn opa en oma woont
Blijkbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan dus beter bij opa en oma wonen dan bij paps en mams.![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Jorinde weer terug?
Of zijn dit gewoon herhalingen.
quote:
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
Huh? zoveel meiden die in een keer wegdrukken
Lekker boeiend hoe je kamer eruit zietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.
Whehequote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.
Voor hem blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe je kamer eruit ziet
Die van mij is ook vol en lelijk, en L.no heeft heul niet weggedrukt
Je kan maar ergens zin in hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, als je dat studeert... interieurstyling... dan mag je om de 2 maand alles schilderen anders loop je buiten de mode.
Ik heb nog nooit in de mode gelopen, dus dat zal me allemaal jeuken. Mijn slaapkamer is nu rood met beige... zal vast al 5 jaar uit zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan maar ergens zin in hebben.
Mijn "behang" en vloerbedekking is volgens mij ook al zo'n vijf tot tien jaar oudquote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de mode gelopen, dus dat zal me allemaal jeuken. Mijn slaapkamer is nu rood met beige... zal vast al 5 jaar uit zijn
Daar doe ik ook al niet aan mee geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Mensen die uberhaupt bezig houden aan mode van hun slaapkamer. Met kleding vind ik het al een gedoe.
Met kleding houd ik me er al niet mee bezig. Dus laat staan dat ik het met mijn slaapkamer ga doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Mensen die uberhaupt bezig houden aan mode van hun slaapkamer. Met kleding vind ik het al een gedoe.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Als ik daar ooit heen ga kom ik op met het Fries volkslied.
Ik zie het voor me. Jij met een sjaaltje.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar doe ik ook al niet aan mee geloof ik
Sjaaltjes! *ril
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kleding houd ik me er al niet mee bezig. Dus laat staan dat ik het met mijn slaapkamer ga doen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Als ik daar ooit heen ga kom ik op met het Fries volkslied.
Ja, laten we dat dus maar niet doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Jij met een sjaaltje.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik.
Alleen een roze.quote:
Ik was dus niet de enige die dat opvielquote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op vertrouwen vallen er veel weg. Of leek dat maar zo.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat opviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |