quote:There is a reason makers of body wax have a different formula for legs and eyebrows. Leg wax WILL rip the skin off your eyelids. #LFMF
Auw.quote:
quote:Tell your grandmother your little brother just needs to end his video game, not that he’s "going to kill himself and then we can go to dinner." #LFMF
Je kan dus beter bij opa en oma wonen dan bij paps en mams.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Maar 1 die wegdrukt op het moment dat ie verteld dat hij bij zijn opa en oma woont
Blijkbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan dus beter bij opa en oma wonen dan bij paps en mams.![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Jorinde weer terug?
Of zijn dit gewoon herhalingen.
quote:
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
Huh? zoveel meiden die in een keer wegdrukken
Lekker boeiend hoe je kamer eruit zietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.
Whehequote:Op maandag 17 mei 2010 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben een lelijke kamer of een roze kamer.
Voor hem blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe je kamer eruit ziet
Die van mij is ook vol en lelijk, en L.no heeft heul niet weggedrukt
Je kan maar ergens zin in hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, als je dat studeert... interieurstyling... dan mag je om de 2 maand alles schilderen anders loop je buiten de mode.
Ik heb nog nooit in de mode gelopen, dus dat zal me allemaal jeuken. Mijn slaapkamer is nu rood met beige... zal vast al 5 jaar uit zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan maar ergens zin in hebben.
Mijn "behang" en vloerbedekking is volgens mij ook al zo'n vijf tot tien jaar oudquote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de mode gelopen, dus dat zal me allemaal jeuken. Mijn slaapkamer is nu rood met beige... zal vast al 5 jaar uit zijn
Daar doe ik ook al niet aan mee geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Mensen die uberhaupt bezig houden aan mode van hun slaapkamer. Met kleding vind ik het al een gedoe.
Met kleding houd ik me er al niet mee bezig. Dus laat staan dat ik het met mijn slaapkamer ga doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Mensen die uberhaupt bezig houden aan mode van hun slaapkamer. Met kleding vind ik het al een gedoe.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Als ik daar ooit heen ga kom ik op met het Fries volkslied.
Ik zie het voor me. Jij met een sjaaltje.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar doe ik ook al niet aan mee geloof ik
Sjaaltjes! *ril
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kleding houd ik me er al niet mee bezig. Dus laat staan dat ik het met mijn slaapkamer ga doen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Als ik daar ooit heen ga kom ik op met het Fries volkslied.
Ja, laten we dat dus maar niet doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Jij met een sjaaltje.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik.
Alleen een roze.quote:
Ik was dus niet de enige die dat opvielquote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op vertrouwen vallen er veel weg. Of leek dat maar zo.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat opviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |