quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Woelli het volgende:
Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)land_3___.html?p=4,1
Zo hoop dat men nu echt snap wat ik bedoel met haar stomme houding!![]()
Hoop dat jullie nu ook eindelijk begrijpen waarom ze is weggestemd!
Hij was echt sympathiek, had ik niet eens achter hem gezocht.quote:Kelvin, bijna verontschuldigend: „Ik moest gewoon laten zien wat ik heb, anders had ík moeten vertrekken. Sumera is zo goed.”
Zijn coach Angela: „Hij was zó van de leg. Kelvin zei tegen me ’ik heb het gevoel dat iedereen boos op mij is omdat Sumera niet door is’.”
Zij zou toch gaan winnen, waren haar woorden? Nu ineens potentiële winnares?quote:’s Middags hadden we het nog over haar als potentiële winnares en dan gebeurt er zoiets.
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.quote:
Dat is ook triestquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
Ja, echt belachelijk. Ik hoopte natuurlijk dat Sumera doorging maar Kelvin deed net zo goed zijn best. De jury maakte die keuze en hij kan er niets aan doen. Jammer dat sommige kijkers dat niet doorhebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ah jakkes zeg, wat sneu.Onbegrijpelijk, vooral als je ziet hoe vreselijk sportief en sympathiek hij Vrijdag was. Ik sta er echt van te kijken dat mensen dan zo gaan doen.
![]()
Kijk al waren het die 2 springende apen, maar hij was zo rustig en sympathiek.
Inderdaad. En het blijft natuurlijk feit dat die mensen die nu aan het zeiken zijn, gewoon hadden moeten stemmen! Want als al die mensen die zaten te twitteren ook hadden gestemd, was ze nu al als winnaar uitgeroepenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ik hoopte natuurlijk dat Sumera doorging maar Kelvin deed net zo goed zijn best. De jury maakte die keuze en hij kan er niets aan doen. Jammer dat sommige kijkers dat niet doorhebben
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook triest.
Geeft wel het gemiddelde niveau van de X-factor zanger aan.
Edsilia vervangt Gordon vrijdag?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
Edsilia stuurt volgende week gewoon de Bad Boyz naar huis
'sorry Gordon, maar ze waren gewoon slechter dan Kelvin, die vond jij vorige week toch ook nog zo goed?'
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
'sorry Gordon, maar ze waren gewoon slechter dan Kelvin, die vond jij vorige week toch ook nog zo goed?'
Nou ik geloof wel dat Gordon en Edsilia daar afspraken over gemaakt hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik geloof wel dat Gordon en Edsilia daar afspraken over gemaakt hebben
Tsja... Dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar zij verdedigt ook de 2 kneusjes omdat ze die zit te coachen
I know, dat is de sjeu van het programma, zonder die juryleden die op elkaar pikken is het niet boeiend, daarom zou ik nooit willen dat Gordon eruit zou gaan.quote:
quote:en het ergste sinds de resterende esque zingen als haar kont is
De typische meisje dat zingt tirandillo
de typische rocker
de dikke man die zingt en
goede groep jongens
en dat verdedigt guapillo
Jaap typische rocker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
ya y lo peor esque los que quedan cantan como el culo está
la tipica chica que canta tirandillo
el tipico rockero
el gordo que canta bien
el grupo de tios buenos
y el guapillo que se defiende
de zingende dikke man
Ze was volgens mij veel jonger toen ze meedeed in Spanjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaap een rocker, de metroknullen goeie jongens
![]()
Ze hebben wel smaak daar in Spanje, vandaar dat Sumera daar ook niks bereikt heeft zeker?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ze was volgens mij veel jonger toen ze meedeed in Spanje
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
Had ze in spanje meegedaan aan een tv-talentenjacht?
7 jaar geleden he... maar goed, het is wel duidelijk dat je wat last hebt van kutnijd, geeft verder ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaap een rocker, de metroknullen goeie jongens
![]()
Ze hebben wel smaak daar in Spanje, vandaar dat Sumera daar ook niks bereikt heeft zeker?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Re het volgende:
[..]
7 jaar geleden he... maar goed, het is wel duidelijk dat je wat last hebt van kutnijd, geeft verder ook niet natuurlijk
quote:
Concursantes [editar]Nº Concursante Nacida en... Residente Clasificaciónquote:
En weer zingt ze als een nachtegaaltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |