Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....
Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
Eensch.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Gorden en Eric misten iets, ondanks die goede stem. Maar het heeft wellicht ook met strategisch stemmen te maken, zoals iemand al eerder opperde. Hun kandidaten hebben meer concurrentie van Sumera (qua stem) dan van Kelvin. Met Sumera weg maakt hun kandidaat meer kans op de overwinning. (Gokje)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoewel ik Sumera natuurlijk prachtig vind en ze ook niet slecht zingt (dat stemgeluid is ook niet helemaal mijn ding, maar ze kan het wel) ben ik het wel met Gordon eens, die blik ofzo...ik snap het gewoon niet zo. Ik vind het zelfs een beetje naar om naar haar te kijken. Als ze wat vrolijker was ofzo dan had ik haar zeker heel symphatiek gevonden. Ze zal misschien wel heel ver komen, dat hoop ik voor haar want ze heeft echt superveel talent. Maar zoals Gordon zei moet er dan echt wat veranderen aan haar gedrag. Ben het er overigens niet mee eens dat ze eruit ligt, maar ik snap het dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |