Ah, precies, zo zat ik ook te denken...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Lang leve de pubermeisjes en mensen die stemmen om de underdogpudding erin te houden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....
Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |