Wil je een Dönerzaak in de bus gaan maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
http://www.donercompany.nl/nl/franchise.pdf
Turken die geen Nederlands kunnen.
quote:Bent u een strafbaar volgens de wet? ρ Ja ρ Niet
En criminele record, betekent dit een
belemmering voor de onafhankelijkheid? ρ Ja ρ Niet
Wilt u ons met een politie-certificaat beschikbaar? ρ Ja ρ Niet
Je bent verdacht... Hoe kom je hieraan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
http://www.donercompany.nl/nl/franchise.pdf
Turken die geen Nederlands kunnen.
http://www.donercompany.nl/de/franchise.pdfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:
http://www.donercompany.nl/en/franchise.pdf
De Engelse is niet veel beter
Het is wel een van oorsprong Duits bedrijf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
http://www.donercompany.nl/de/franchise.pdf
De Duitse is wel helemaal correct, zelfs met naamvallen enzo.
Wel apart, want het is geen Duits bedrijf, ze zitten gewoon in Zaandam.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef WillFerrell het volgende:
En dit topic staat alweer onderaan de eerste hits bij Google.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef WillFerrell het volgende:
je kent Zaandam niet hčquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Igen het volgende:
Ja, ik loop er al heel de week.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef MREn het volgende:
Zit nu ook in Enschede op 't station, naast de Burger King.
Binnenkort nog de Cate T er uit en een AH to Go er in en we hebben weer wat fatsoenlijke graai & snaai am Bahnhof.
Kinderen van nu kunnen het ook niet veel beter, vrees ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:54 schreef Levolution het volgende:
Dan geef je toch een 15-jarig kind ¤5 ofzo en dan schrijft hij het al goed voor je uit. Serieus hoe moeilijk is het om iets fatsoenlijk op papier te krijgen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kent Zaandam niet hč
is mini Turkije
dat wordt in zaandijk gemaakt dus je kan met een gerust hart dat blijven kopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik begin nu serieus mijn twijfels te krijgen over die lekkere Zaanse mayonaise...
Goh. Interessant zeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef MREn het volgende:
Viel mij ook op. Aantal mensen uit mijn omgeving ook. Bizar, dat mensen de waardigheid van een stad aflezen uit het feit of er een AH to go op het station zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef MREn het volgende:
Binnenkort nog de Cate T er uit en een AH to Go er in en we hebben weer wat fatsoenlijke graai & snaai am Bahnhof.
Als je die tegoedbon dan maar begrijpt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
tvp, zou echt te mooi zijn om er een jaar gratis doner uit te krijgen.
een tegoedbon alleen al
Jammer alleen dat de AH to Go zo verschrikkelijk duur isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef MREn het volgende:
Wat zeg ik, vierde als je op 'Doner Company' zoekt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef WillFerrell het volgende:
Je hebt er meer aan dan aan een Café T natuurlijk. En het is handig al je even snel wat vers brood wilt halen, scheelt een tripje naar de bakker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Aantal mensen uit mijn omgeving ook. Bizar, dat mensen de waardigheid van een stad aflezen uit het feit of er een AH to go op het station zit.
Nee, dat valt redelijk mee. Het blijft een massaproduct.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:24 schreef MCH het volgende:
Dan weet je tenminste dat je authentieke doner krijgt.
Ik vind doner in Nederland over het algemeen niks. Doe mij maar doner uit Berlijn, die van de doner company wil daar nog wel eens bij in de buurt komen. Een klein beetje dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, dat valt redelijk mee. Het blijft een massaproduct.
Voor fatsoenlijke döner moet je naar echte Turk. Met snor en snijzwaard voor de ultieme sfeerbeleving.
En als je er dan ook nog eentje treft met een eigen bakkerij en die zijn eigen groente snijdt, heb je een toptent te pakken, zoals de Star te Enschede.
Ik moet zeggen dat ik meestal ook een Adana Kebab neemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind doner in Nederland over het algemeen niks. Doe mij maar doner uit Berlijn, die van de doner company wil daar nog wel eens bij in de buurt komen. Een klein beetje dan.
Beter dan de Star op de hoek Oostveenweg/Lage Bothofstraat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef Zuunigerd het volgende:
Net over de grens bij Gronau zit ook een prima kebabtent!
Omdat er sinds deze week een Döner Company op station Enschede zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:40 schreef Superlam het volgende:
Waarom gaat dit topic opeens over tukkerland?
Google Translate is helemaal niet geschoold hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht formulier
En dan gaat men er vanuit dat de franchisenemer universitair geschoold is??![]()
![]()
De vertaler van het formulier komt iig niet verder dan VMBO.
has?quote:
Volgens mij doet die het nog best goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat er sinds deze week een Döner Company op station Enschede zit.
Vind je het gek, broodjes voor ¤2,-. In Almelo kosten ze ook maar ¤2,50. Dan ga ik niet een tijd wachten bij de BK.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het nog best goedZie er altijd wel mensen staan..
Dat is niet duurquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind je het gek, broodjes voor ¤2,-. In Almelo kosten ze ook maar ¤2,50. Dan ga ik niet een tijd wachten bij de BK.
Hier 2,50quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind je het gek, broodjes voor ¤2,-. In Almelo kosten ze ook maar ¤2,50. Dan ga ik niet een tijd wachten bij de BK.
Standaardprijs is volgens mij 3,20 bij de DC, iig op Utrecht, Den Bosch en Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Almelo is al anderhalf jaar ¤2,50. Maar anders die King Deal ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Standaardprijs is volgens mij 3,20 bij de DC, iig op Utrecht, Den Bosch en Eindhoven.
Daarom kies ik eerder voor de burger king: double cheeseburger king deal menu: met cola en frietjes voor slechts 2,95. Veel betere deal dan de DC.
ja in heel Nederland is niets beters te vinden of niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind doner in Nederland over het algemeen niks. Doe mij maar doner uit Berlijn, die van de doner company wil daar nog wel eens bij in de buurt komen. Een klein beetje dan.
De duitse is gewoon door Google Translate gehaald en het resultaat is ongecontroleerd op internet gegooid.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Neen, is een Rotterdams keten van kebabtenten. Zes vestingen geėnspireerd door de Mac.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
has?
Is dat iets uit Barendrecht?
Maar jij woont helemaal niet in Rotterdam tochquote:Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, is een Rotterdams keten van kebabtenten. Zes vestingen geėnspireerd door de Mac.
Nou lekkere vriendelijke buurman ben je dan, zou je hem niet even helpen of hem er op zijn minst op wijzen??!! haha!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:48 schreef Balgehakt het volgende:
Mijn God, hoe moeilijk is het om even aan de buurman te vragen of hij dat formulier in het Nederlands zet, dit is krankzinnig.
De Turk bij mij voor de deur is ook een mooie trouwens, zijn slogan: 'Het is mooi megenomen!
Daar heb je wel een punt, maar het is zo makkelijk om te wachten tot iemand anders het doet.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:31 schreef Aylin het volgende:
[..]
Nou lekkere vriendelijke buurman ben je dan, zou je hem niet even helpen of hem er op zijn minst op wijzen??!! haha!
Anders ik maken van jou brödje.quote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Multivitamine het volgende:
Jij doner zaak beginnen? Jij deze formuliertje invullen, dan pas beginnen.
quote:Op maandag 30 september 2013 01:19 schreef RadioSlut het volgende:
Dat formulier is nog steeds hetzelfde.
quote:Op maandag 30 september 2013 01:19 schreef RadioSlut het volgende:
Dat formulier is nog steeds hetzelfde.
Als het maar lekker smaakt toch?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef xzaz het volgende:
Bij die zaken spreken ze ook geen Nederlands; meestal komen ze niet verder dan "Wat moet je" en "Alles erop?" en "Dag".
Mijn woonplaats verdorie. Ik vraag mij af of zij gezellig in een garagebox in de prachtwijk Poelenburg zitten, of dat zij in het hoofdkantoor van Ahold zijn ondergebracht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Beter dan de Star op de hoek Oostveenweg/Lage Bothofstraat?
Aangezien deze burgerman in die mooie nieuwbouwwijk woont, in Gronau dichterbij dan Enschede centrum
Hhahahaha jamanquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef xzaz het volgende:
Bij die zaken spreken ze ook geen Nederlands; meestal komen ze niet verder dan "Wat moet je" en "Alles erop?" en "Dag".
Wat een kutkick.quote:Op donderdag 9 juli 2015 03:22 schreef HexHunter het volgende:
Deze is beter dan die andere actuele topic hierover in KLB.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 03:22 schreef HexHunter het volgende:
Deze is beter dan die andere actuele topic hierover in KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |