Nee, dat valt redelijk mee. Het blijft een massaproduct.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:24 schreef MCH het volgende:
Dan weet je tenminste dat je authentieke doner krijgt.
Ik vind doner in Nederland over het algemeen niks. Doe mij maar doner uit Berlijn, die van de doner company wil daar nog wel eens bij in de buurt komen. Een klein beetje dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, dat valt redelijk mee. Het blijft een massaproduct.
Voor fatsoenlijke döner moet je naar echte Turk. Met snor en snijzwaard voor de ultieme sfeerbeleving.
En als je er dan ook nog eentje treft met een eigen bakkerij en die zijn eigen groente snijdt, heb je een toptent te pakken, zoals de Star te Enschede.
Ik moet zeggen dat ik meestal ook een Adana Kebab neemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind doner in Nederland over het algemeen niks. Doe mij maar doner uit Berlijn, die van de doner company wil daar nog wel eens bij in de buurt komen. Een klein beetje dan.
Beter dan de Star op de hoek Oostveenweg/Lage Bothofstraat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef Zuunigerd het volgende:
Net over de grens bij Gronau zit ook een prima kebabtent!
Omdat er sinds deze week een Döner Company op station Enschede zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:40 schreef Superlam het volgende:
Waarom gaat dit topic opeens over tukkerland?
Google Translate is helemaal niet geschoold hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht formulier
En dan gaat men er vanuit dat de franchisenemer universitair geschoold is??![]()
![]()
De vertaler van het formulier komt iig niet verder dan VMBO.
has?quote:
Volgens mij doet die het nog best goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat er sinds deze week een Döner Company op station Enschede zit.
Vind je het gek, broodjes voor ¤2,-. In Almelo kosten ze ook maar ¤2,50. Dan ga ik niet een tijd wachten bij de BK.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het nog best goedZie er altijd wel mensen staan..
Dat is niet duurquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind je het gek, broodjes voor ¤2,-. In Almelo kosten ze ook maar ¤2,50. Dan ga ik niet een tijd wachten bij de BK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |