Echte OPI's hebben volgens mij ook een geprint nummer?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die ziet er raar uit
Ik heb dus fake OPI van eBayStaat nummer op geprint. Achja
Ohquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echte OPI's hebben volgens mij ook een geprint nummer?
Ik heb beiden... niet alle flesjes hebben een geprint nummerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
OhDus niet alleen dat relief nummer? Mijn Ogre-The-Top Blue die ik net binnen krijg heeft geen geprint nummer, die komt van TD..
En om het leuk te houden, picture van m'n nieuwe lakjes..
[ afbeelding ]
Als je een fake en een echte naast elkaar houd zie je gelijk de verschillen! Zit niet alleen in dat nummertje....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb beiden... niet alle flesjes hebben een geprint nummerIk zal ze nog eens goed onder de loep nemen
Behalve waarschijnlijk als je een heel bijzondere moeilijk te krijgen kleur gekocht hebt voor veel geld...dan denk ik niet dat je dit zegt.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het zou mij op zich niet zo heel veel uitmaken, als de kwaliteit goed is en de kleur is zoals ik 'm wil. Moet eerlijk zeggen dat ik het waarschijnlijk toch niet zou zien, haha
Oh nee, bij een heel duur lakje zou ik er inderdaad echt niet blij van worden hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Behalve waarschijnlijk als je een heel bijzondere moeilijk te krijgen kleur gekocht hebt voor veel geld...dan denk ik niet dat je dit zegt.....
En neem maar van mij aan dat je het ziet als je ze naast elkaar hebt staan.
Ah, wat jammer zeg!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
Mijn mini Shrekjes naar zijn grootje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zonde en jammer zeg!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb ik geen fakersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je een fake en een echte naast elkaar houd zie je gelijk de verschillen! Zit niet alleen in dat nummertje....
Mooi!quote:
Ohnoezquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik misselijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef PartyHardy het volgende:
Ooh wat een mooie lakjes allemaal! Ik wordt er een beetje hebberig van![]()
http://www.handresearch.c(...)derly-patients-2.htm
Die site kwam ik tegen, staan allemaal nagel-aandoeningen op.. wel een beetje vies soms maar vond het ook wel interessant!
quote:
He, kak... da's niet leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb ook een fakert!! Uit de swapdoos(nou ja, die voor
uit de vorige swapdoos)
Gelnagels zijn natuurlijk niet per definitie een French tup, dat kan ongeacht of je echte of nepnagels hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind gelnagels oftewel 'french tips' gewoon het einde bij een meisje en/of vrouw !![]()
Dit soort nagels dus :
[ afbeelding ]
*KWIJL* !!!!![]()
ah nee, wat klote voor jequote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, seriously!!quote:
Een mini stijltangquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ieniemienie-faaltje. De derde kreeg ik zelfs gratis bij:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Iemand die toevallig het merk van dat derde lakje kent?? Ik had er nog nooit van gehoord! Maar het is wel een mooie creme grijs
Jaaa, een baby!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een mini stijltangik heb echt de duurste stijltangen gehad, nu heb ik er een van de action voor 6 euro en hij gaat al eeuwen mee.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:44 schreef Diconnected het volgende:
Whieeej m'n Boobies zijn onderweg![]()
En gister was m'n mams jarig, en toen liet ik m'n lakjes zien en iedereen zat zo van:!
Mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
NOTD
China glaze - Up all night
[ afbeelding ]
Gekonad met China glaze - millennium
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
NOTD
China glaze - Up all night
[ afbeelding ]
Gekonad met China glaze - millennium
[ afbeelding ]
Die fiona is wel tof! Bie boobypolish vind ik minder...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Fiercely Fiona
[ afbeelding ]
En nu: Nfu Oh 125
[ afbeelding ]
sweet!quote:
OMGquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:38 schreef Nune het volgende:
Mijn top 10! Ik vond het heel moeilijk om de mooiste lakjes te zoeken en waarschijnlijk verandert dit over een week weer maar goed, voor nu is dit hem. Omdat ik het heel moeilijk vond heb ik eerst maar een nagelwiel volgelakt:
[ afbeelding ]
Van 1 naar 18 ziet u: Chanel Illusion D'Or, ManGlaze Matte is Murder, P2 Artful, OPI DS Fantasy, OPI Reflecting Pool, Zoya Charla, Orly Quintessential Crimson, Ciaté Silhouette, OPI DS Royal, Chanel Nouvelle Vague, Zoya Ivanka, Zoya Zara, ManGlaze Fuggen Ugly, P2 Gorgeous!, Chanel Blue Satin, Nars Purple Rain, OPI DS Extravagance en Ciaté Golden Globe.
Hieruit heb ik de uiteindelijke selectie gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Chanel Illusion D'Or, omdat ik het een geweldige lak vind om andere lakjes mee op te fleuren. Ook is dit een unieke lak: ik heb nog nooit wat gezien wat er op lijkt.
OPI DS Reflection, lichtblauwe en gouden glitters in een clear base, ik hou ervan. Beetje de oudere en mooiere zus van Absolutely Alice.![]()
Zoya Charla, blauw/groen/goud en glitters, geweldig!
Orly Quintessential Crimson, brandweerwagenrood met gouden shimmer. De enige rood die ik vaker dan één keer draag.
OPI DS Royal, paarse base met blauwe glitters. Jammer dat hij vrij sheer is maar ik vind hem geweldig.
[ afbeelding ]
Chanel Nouvelle Vague, mooi want zacht en toch aanwezig. En het was een cadeautje, heel tof.![]()
Zoya Zara, de prachtigste shimmer ooit! Lila met gouden shimmer.![]()
ManGlaze Fuggen Ugly, matgrijs + shimmerig = mooi.
Nars Purple Rain, ik hou van paars. Zoya Yasmeen is ook mooi en een biiiiijna kopie maar de shimmer in PR is wat compacter en dat vind ik net iets mooier.
Ciaté Golden Globe, lijkt op P2 Glory maar net een tikkeltje meer groenig/olijvig. Prachtig.
En als bonus leuke topcoats:
[ afbeelding ]
ManGlaze Hot Mess, China Glaze Spellbound en Kiko Sparkle Touch.
Zo.
Speciaal voor jou hebben we ons wat ingehouden...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:49 schreef Linnie20v het volgende:
Jullie vallen me tegen
ik dacht dat ik na m'n werkdag 3 topics zou moeten inhalen!!
Glacier Bay Bluesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie lijstjes allemaal!Ook leuk om lakjes tegen te komen die ik zelf nooit zou kopen..
![]()
@Ijsdraakje, wauw!Welke is da?
Hmm, zelfde mening als jij, die oranje weet ik nog niet of ik het wat vindquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe OPI's in aantocht voor de zomer:
[ afbeelding ]
Catch Me In Your Net
[ afbeelding ]
Flit a Bit
[ afbeelding ]
Flower to Flower
[ afbeelding ]
Wing It!Vind ze allemaal mooi, alleen over die oranje heb ik m'n twijfels
Ik vind die eerste het mooistquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe OPI's in aantocht voor de zomer:
[ afbeelding ]
Catch Me In Your Net
[ afbeelding ]
Flit a Bit
[ afbeelding ]
Flower to Flower
[ afbeelding ]
Wing It!Vind ze allemaal mooi, alleen over die oranje heb ik m'n twijfels
Heb gisteren even bij V&D gevraagd of de mini set van Shrek komt en die verwachten ze ergens in juni of in juli, dus dan zal de grote set vast ook wel komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
komen trouwens al die nieuwe OPI lakjes zoals shrek en die OPI's van hierboven ook in de nederlandse winkels??
@Ainnir, volgens mij is dat gewoon een oude serie. Staat het houdbaarheidsblokje er niet op. En dat linkssymbool op de andere flesjes is volgens mij dat het 3-free is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Ainnir het volgende:
Naar aanleiding van al dat fake OPI gebeuren net al mijn lakjes gecheckt, blijkt er 1 tussen te zitten die er iets anders uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dus OPI even mailen en vragen hoe het zit
Dat dacht ik eerst dus ook, maar als ik het vergelijk met mijn andere oudjes dan is het de voorkant van het flesje wat me stoort. Het is het enige flesje waar ml op staat ipv mL, en het lettertype lijkt ietsjes anders..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:13 schreef tanteklara het volgende:
[..]
@Ainnir, volgens mij is dat gewoon een oude serie. Staat het houdbaarheidsblokje er niet op. En dat linkssymbool op de andere flesjes is volgens mij dat het 3-free is.
Het is onlogisch om de rest perfect na te maken en dan 2 dingen niet.
ds original toch?? blijft inderdaad ook echt prachtigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef AmyGrace het volgende:
En nr. 2 van m'n top10 op m'n nagels:
[ link | afbeelding ]
Oh, ik had die ml niet gezien. Tja, dan is het lastiger.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst dus ook, maar als ik het vergelijk met mijn andere oudjes dan is het de voorkant van het flesje wat me stoort. Het is het enige flesje waar ml op staat ipv mL, en het lettertype lijkt ietsjes anders..
Jups!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
ds original toch?? blijft inderdaad ook echt prachtig
Dit is een goede, het is een al wat oudere (2001) uit de Beach Party collectie. Alle flesjes uit die collectie hebben kleine letters.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Ainnir het volgende:
Naar aanleiding van al dat fake OPI gebeuren net al mijn lakjes gecheckt, blijkt er 1 tussen te zitten die er iets anders uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dus OPI even mailen en vragen hoe het zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |