Speciaal voor jou hebben we ons wat ingehouden...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:49 schreef Linnie20v het volgende:
Jullie vallen me tegen
ik dacht dat ik na m'n werkdag 3 topics zou moeten inhalen!!
Glacier Bay Bluesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie lijstjes allemaal!Ook leuk om lakjes tegen te komen die ik zelf nooit zou kopen..
![]()
@Ijsdraakje, wauw!Welke is da?
Hmm, zelfde mening als jij, die oranje weet ik nog niet of ik het wat vindquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe OPI's in aantocht voor de zomer:
[ afbeelding ]
Catch Me In Your Net
[ afbeelding ]
Flit a Bit
[ afbeelding ]
Flower to Flower
[ afbeelding ]
Wing It!Vind ze allemaal mooi, alleen over die oranje heb ik m'n twijfels
Ik vind die eerste het mooistquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe OPI's in aantocht voor de zomer:
[ afbeelding ]
Catch Me In Your Net
[ afbeelding ]
Flit a Bit
[ afbeelding ]
Flower to Flower
[ afbeelding ]
Wing It!Vind ze allemaal mooi, alleen over die oranje heb ik m'n twijfels
Heb gisteren even bij V&D gevraagd of de mini set van Shrek komt en die verwachten ze ergens in juni of in juli, dus dan zal de grote set vast ook wel komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
komen trouwens al die nieuwe OPI lakjes zoals shrek en die OPI's van hierboven ook in de nederlandse winkels??
@Ainnir, volgens mij is dat gewoon een oude serie. Staat het houdbaarheidsblokje er niet op. En dat linkssymbool op de andere flesjes is volgens mij dat het 3-free is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Ainnir het volgende:
Naar aanleiding van al dat fake OPI gebeuren net al mijn lakjes gecheckt, blijkt er 1 tussen te zitten die er iets anders uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dus OPI even mailen en vragen hoe het zit
Dat dacht ik eerst dus ook, maar als ik het vergelijk met mijn andere oudjes dan is het de voorkant van het flesje wat me stoort. Het is het enige flesje waar ml op staat ipv mL, en het lettertype lijkt ietsjes anders..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:13 schreef tanteklara het volgende:
[..]
@Ainnir, volgens mij is dat gewoon een oude serie. Staat het houdbaarheidsblokje er niet op. En dat linkssymbool op de andere flesjes is volgens mij dat het 3-free is.
Het is onlogisch om de rest perfect na te maken en dan 2 dingen niet.
ds original toch?? blijft inderdaad ook echt prachtigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef AmyGrace het volgende:
En nr. 2 van m'n top10 op m'n nagels:
[ link | afbeelding ]
Oh, ik had die ml niet gezien. Tja, dan is het lastiger.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst dus ook, maar als ik het vergelijk met mijn andere oudjes dan is het de voorkant van het flesje wat me stoort. Het is het enige flesje waar ml op staat ipv mL, en het lettertype lijkt ietsjes anders..
Jups!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
ds original toch?? blijft inderdaad ook echt prachtig
Dit is een goede, het is een al wat oudere (2001) uit de Beach Party collectie. Alle flesjes uit die collectie hebben kleine letters.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Ainnir het volgende:
Naar aanleiding van al dat fake OPI gebeuren net al mijn lakjes gecheckt, blijkt er 1 tussen te zitten die er iets anders uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dus OPI even mailen en vragen hoe het zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |