Op zaterdag 15 mei 2010 15:38 schreef Nune het volgende:Mijn top 10! Ik vond het heel moeilijk om de mooiste lakjes te zoeken en waarschijnlijk verandert dit over een week weer maar goed, voor nu is dit hem. Omdat ik het heel moeilijk vond heb ik eerst maar een nagelwiel volgelakt:
[
afbeelding ]
Van 1 naar 18 ziet u: Chanel Illusion D'Or, ManGlaze Matte is Murder, P2 Artful, OPI DS Fantasy, OPI Reflecting Pool, Zoya Charla, Orly Quintessential Crimson, Ciaté Silhouette, OPI DS Royal, Chanel Nouvelle Vague, Zoya Ivanka, Zoya Zara, ManGlaze Fuggen Ugly, P2 Gorgeous!, Chanel Blue Satin, Nars Purple Rain, OPI DS Extravagance en Ciaté Golden Globe.
Hieruit heb ik de uiteindelijke selectie gemaakt.
[
afbeelding ]
Chanel Illusion D'Or, omdat ik het een geweldige lak vind om andere lakjes mee op te fleuren. Ook is dit een unieke lak: ik heb nog nooit wat gezien wat er op lijkt.
OPI DS Reflection, lichtblauwe en gouden glitters in een clear base, ik hou ervan. Beetje de oudere en mooiere zus van Absolutely Alice.
Zoya Charla, blauw/groen/goud en glitters, geweldig!
Orly Quintessential Crimson, brandweerwagenrood met gouden shimmer. De enige rood die ik vaker dan één keer draag.
OPI DS Royal, paarse base met blauwe glitters. Jammer dat hij vrij sheer is maar ik vind hem geweldig.
[
afbeelding ]
Chanel Nouvelle Vague, mooi want zacht en toch aanwezig. En het was een cadeautje, heel tof.
Zoya Zara, de prachtigste shimmer ooit! Lila met gouden shimmer.
ManGlaze Fuggen Ugly, matgrijs + shimmerig = mooi.
Nars Purple Rain, ik hou van paars. Zoya Yasmeen is ook mooi en een biiiiijna kopie maar de shimmer in PR is wat compacter en dat vind ik net iets mooier.
Ciaté Golden Globe, lijkt op P2 Glory maar net een tikkeltje meer groenig/olijvig. Prachtig.
En als bonus leuke topcoats:
[
afbeelding ]
ManGlaze Hot Mess, China Glaze Spellbound en Kiko Sparkle Touch.
Zo.