Da's van de Baseballs tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
niet badboyz maar Dony gaat Umbrella doen...
(bron: iTunes)
en Maaike dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dony: Umbrella
BadBoyz: Closer
Sumera: When love takes over
Kelvin: Cry me a river
![]()
Nou kunnen we in ieder geval lachen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
Dat moet nogal zo'n paraplu zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dony: Umbrella![]()
Kelvin: Cry me a river![]()
![]()
Damn, Kelvin leuk nummerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dony: Umbrella
Kelvin: Cry me a river
![]()
maar tochquote:
One kan ik niet horen zonder te tranenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
One, van U2 ook
En een nummer van ene M. Borsato
quote:
*proestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
'er zit wat druk op', ja z'n vriendin zit helemaal op Curcaçao!!
Ik niet, leuk dan ook bij het concertquote:
daar zou de geluidsman iets beter zijn werk mogen doen jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Het swingt wel lekker, maar af en toe hoor je Maaike niet meer en alleen maar de zangeresjes.
in dit geval horen ze in het nummerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef sbientje het volgende:
ze moet echt stoppen met die rare halen hoor, vind het echt zonde! mooi stem en leuke meid, maar dit wordt irri vind ik..
bijzonder arrangement haha
het was inderdaad niet helemaal goed afgesteld, maar ze heeft het echt heel goed gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zou de geluidsman iets beter zijn werk mogen doen ja
maar verder:![]()
![]()
neh, ik bedoel dat ze steeds zo mal doet.. boooooooooooooooooooooooy.. ik kan het niet goed typen hahahaquote:
Idd, laat 'r voortaan Pluskut zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Marlalala het volgende:
kan Angela een keer dr bek houden over Enschede?
Nu weet ik het wel!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef D. het volgende:
Grappig trouwens dat 'When love takes over' ook tot het repertoire van een andere Maaike hoort
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het live perfomances waren op itunes..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
stacey is uit de kast gekomen
ze geilt ook op meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |