RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Leuk BENu moet het lekker vol worden
Dat kruidentuintje is leuk
Plaatje van okt. 09 van de overleden passie![]()
[ afbeelding ]
1.) Clematis montana "Freda"quote:Op zondag 16 mei 2010 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Uit mn tuin, vandaag geschoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wint niks het van zevenblad....Behalve Round-up.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zag ik hier het woord Zevenblad voorbij komen?Wat een rot spul. Mijn tuin staat er vol me. Ik hoop er nog steeds op dat mijn wilde geraniums de strijd gaan winnen. Tot nu toe weet het Zevenblad zich goed te handhaven, maar de geraniums zijn groter/voller
![]()
Overigens is Zevenblad goed eetbaar! En mijn konijnen zijn er ook dol op, dus ze krijgen zeer regelmatig een flinke bos vers groen van me
Soms is onkruid ook schoon kaasjequote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb het onkruid buiten beschouwing gelaten dat vind je toch niet erg hé?
Wat handigquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef jack4ya het volgende:
Oe! Oe! Ik heb zo'n leuke site gevonden. Mogelijk al oud nieuws, dan heb ik onder een steen gezeten, maar anders: Kijk hier.
http://www.marechal.be/zoek-je-plant.html
ja.ja en toch moest ik het 2x lezen !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Duderella het volgende:
Het is de Clamits Clemtis Regenpipus.
De tuincoach, ik stel me een soort Emile Ratelband voor die je komt assisteren bij het snoeien:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef AnneX het volgende:
ja.ja en toch moest ik het 2x lezen !
Voor de wanhopigen onder ons: gister pas las ik in de laatste VK magazine over de TuinCOACH !
Update gras : al 10 % sprietjes en 90 % zaadjes.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
De tuincoach, ik stel me een soort Emile Ratelband voor die je komt assisteren bij het snoeien:
"JAAAAAH!!! KNIP MAAR DOOR DIE RANKEN!!! TJAKKAAAA!!!"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De tuincoach, ik stel me een soort Emile Ratelband voor die je komt assisteren bij het snoeien:
"JAAAAAH!!! KNIP MAAR DOOR DIE RANKEN!!! TJAKKAAAA!!!"
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
een heus tuintopic, tvp
En zal morgen ook een wat showenal staat er nog niet veel en ben ik me vandaag een hoedje geschrokken van de plantprijzen
We hebben hier gelukkig een kwekerij in de buurt dus alles 1-jarig voor 1 euro das wel fijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]Al jaaaaaaren
Ik weet alleen niet meer welk deelnr dit is
Ja, planten zijn duur he? Viel mij ook al op
Benieuwd naar je foto's!
Bij de Aldi!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef rac het volgende:
Voor degen die nog clematissen zoeken... Volgende week bij de aldi voor maar 2,50 het zijn ook gewone maar wel heel mooie soorten.Ook nog andere klimplanten
Ja maar die grasmat hebben we gewoon nieuw gekocht, dus da's geen kunst.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Tnx voor de tip rac
En Dude mooie clamtisplaatjes, wordt vanzelf voller
Het is gezellig zo, met terras, vlonder & poet![]()
En ik ben zooooo jaloersch op je groene mooie grasmatje
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef rac het volgende:
Voor degen die nog clematissen zoeken... Volgende week bij de aldi voor maar 2,50 het zijn ook gewone maar wel heel mooie soorten.Ook nog andere klimplanten
Loik!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]supertip rac!
Thanks!
Heb vandaag weer wat gerommeld dus zal zo eens mijn 1e foto's hier plaatsen
quote:
Dank!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef sjaakspark het volgende:
Erg mooi staan je planten erbij Duderella. En je blauwe regen zal ooit wel gaan bloeien hier heeft het tenminste jaren geduurd. Maar als hij dan eenmaal begint is het een lust voor het oog.
Dat geloof ik ook dat dat hardnekkig spul is en aangezien de tuin zo wasquote:Op zondag 23 mei 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
@ Bluezz: zo blij als jij bent met je wilde aardbei, zo hebben wij hem geháát! Overwoekerde ons gazonnetje en hij is dus met hand en tand bestreden. Ik kon er in een ooghoek nog geen topje van zien, of ik werd bloedlink.![]()
![]()
Lijkt me inderdaad nog een hele kunst.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook dat dat hardnekkig spul is en aangezien de tuin zo waskomt het er niet in.
[ afbeelding ]
Die schuine tuin is best lastig vandaar het verdelen in vlakken dmv het vlonder.
Ander had niets droogte overleefd omdat water zo naar beneden stroomt.
Het gras is al best lastig laten hechten.
Nu nog planten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |