RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Leuk BENu moet het lekker vol worden
Dat kruidentuintje is leuk
Plaatje van okt. 09 van de overleden passie![]()
[ afbeelding ]
1.) Clematis montana "Freda"quote:Op zondag 16 mei 2010 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Uit mn tuin, vandaag geschoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wint niks het van zevenblad....Behalve Round-up.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zag ik hier het woord Zevenblad voorbij komen?Wat een rot spul. Mijn tuin staat er vol me. Ik hoop er nog steeds op dat mijn wilde geraniums de strijd gaan winnen. Tot nu toe weet het Zevenblad zich goed te handhaven, maar de geraniums zijn groter/voller
![]()
Overigens is Zevenblad goed eetbaar! En mijn konijnen zijn er ook dol op, dus ze krijgen zeer regelmatig een flinke bos vers groen van me
Soms is onkruid ook schoon kaasjequote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb het onkruid buiten beschouwing gelaten dat vind je toch niet erg hé?
Wat handigquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef jack4ya het volgende:
Oe! Oe! Ik heb zo'n leuke site gevonden. Mogelijk al oud nieuws, dan heb ik onder een steen gezeten, maar anders: Kijk hier.
http://www.marechal.be/zoek-je-plant.html
ja.ja en toch moest ik het 2x lezen !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Duderella het volgende:
Het is de Clamits Clemtis Regenpipus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |