![]()
Overzicht plaatje
Links de gerooide bomen waardoor ik nu op een huizenblok kijk
Even een rondje door de tuin, beginnend links onder op de foto.
Linkerborder:
magriet, daarachter (gesnoeide) skimmia, daaronder tym en nog iets anders, niet zichtbaar daarachter, salvia ost friesland, vrouwenmantel, weigela, prikneus, pioenroos, armeria wit, net weer zichtbaar een struikroos, een lila amerikaanse sering, daarachter weer (net niet zichtbaar) een ribes, daaronder armeluisorchidee, daar rechts van een kleine pieris, hortensia.
Achter:
Pieris Japonica in pot, dipladenia in pot, fuchsia in pot, 2 x 2 clematis (Warszawska Nike en een dubbele blauwe) (niet zichtbaar) rechts van het bankje een heesterroos (lichtgeel), bacopa in blauw pot, surfinia wit, petunia hardroze, hortensia Annebelle (in de hoek) daarachter weer 2 clematissen (Pillu)
Rechterborder:
Achterin weer een heesterroos, amber/oranje van kleur, daarvoor Delphinia donkerblauw, weigela (foutje, want die had ik al) saxifraga/steenbreek, struikroos rood, een 'gemeentestruikje' (saai ding waarvan ik de naam niet kan onthouden) chrysanten, vrouwenmantel, armeria wit en roze, winterpostelein (bijna op trouwens) roze azeleaatje, lila campanula, candystripe phlox, ooievaarsbek, tijm en de grote sneeuwbal (viburnum) met daarvoor een zwakker skimmia...
Sjeeeees wat een berg en het erge is! ik kan het allemaal zo opratelen!
Ik vergeet gewoon de 2 lei platanen achter in...
En naast het terras (waar vanaf de foto genomen is, staat ook nog een flinke klimroos, een bodembedekker eronder (met een geel blommetje) een bak met roze putunia's, een bonte klimop en een twijfelende bougainville en een jasmijn. Tijdelijk dan, aangezien die nu in volle zon staat en ik niet weet of ze dat wel leuk vind.
[ Bericht 7% gewijzigd door jack4ya op 26-05-2010 11:31:39 ]