Wat Hakim al laat zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Yup. En die ideologie vervloek ik ook.
Maar de verschillen tussen de hunne en die van moslims is radicaal anders. Dat ligt nogal voor de hand.
Een geïrriteerde Jood denkt niet snel in bomriemen en dood verwensingen.
Dat komt vooral omdat er niemand die moordpartijen van de Arabieren verdedigt. Dan onstaat er dus geen discussie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten. Maar ja, de Palestijnen blijven de troetelkinderen van deze wereld. Geen enkel leed zo groot als die van de Palestijnen.
Open een topic Over Darfur hoor je de Arabieren niet met 300.000 doden en je krijgt gegarandeerd geen topic met 10 pagina's.
Over een vliegramp ergens in Zuid-Amerika hoor ik de Nederlanders ook niet. Selectieve verontwaardiging is universeel. Heeft te maken met inbeeldingsvermogen en culturele binding. Je reactie is overigens erg kinderachtig en zelfs mensonwaardig. Schandalig dat iemand die op vrijwillige basis een voorbeeldfunctie draagt dergelijke reacties plaatst.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten. Maar ja, de Palestijnen blijven de troetelkinderen van deze wereld. Geen enkel leed zo groot als die van de Palestijnen.
Open een topic Over Darfur hoor je de Arabieren niet met 300.000 doden en je krijgt gegarandeerd geen topic met 10 pagina's.
Dat is iets te simpel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het betekent dat er in ieder geval geen moslim aan te pas is gekomen.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je een islamitische bril op hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Inderdaad.
2000 jaar geleden gold gewoon het recht van de sterkste. Nou ja: niet helemaal: de Grieken en Romeinen hadden een goed ontwikkeld rechtssysteem. Maar tussen staten was het nog gewoon knokken en wie won, die won.
Zoals moussie al zegt: de joden zelf hebben het land ook afgepakt. Zelfs als je aanneemt dat het hen beloofd was, dan nog hebben ze het afgepakt. Want toen het even tegenzat en ze honger kregen, trokken ze weg naar een buurland. Zie Robert Crumb: Het boek Genesis.
In de Eerste Wereldoorlog is Palestina door de Britten en Arabieren afgepakt van het Ottomaanse Rijk.
En daarna onder de Volkerenbond door Groot-Brittannië bestuurd als mandaatgebied.
Maar de joden trokken zich weinig aan van de Britse regels.
En nu leven we in beschaafde tijden, waarin landen lid zijn van de VN en zich aan de regels van de internationale rechtsorde houden.
Behalve (o.a.) Israel.
Het is verboden om bezet land in te pikken en het is verplicht om de bezette bevolking netjes te behandelen en van het nodige te voorzien. Dat vinden we tegenwoordig beschaafd.
Maar kennelijk onttrekt Israel zich aan die beschaving.
Huh, waar slaat dat op? Zover ik weet zijn de Joden toch echt het enige volk dat het land waarvan zij 2000 jaar geleden verdreven zijn terug wilden hebben, op basis van de ideologie 'dit land is ons door G'd beloofd'quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:50 schreef DeParo het volgende:
Kortom, dan zou geen enkele natie van jou nog bestaansrecht hebben,
ik wist niet dat je anarchist geworden bent Moussie.
De dehumanisering van de Palestijnen werkt zo te zien uitstekend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten.
Kinderachtig en sneu.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:
Dus de Joden wilden een land terug wat ooit van hen was. De moslims willen ook dat land terug wat ooit van hen was.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh, waar slaat dat op? Zover ik weet zijn de Joden toch echt het enige volk dat het land waarvan zij 2000 jaar geleden verdreven zijn terug wilden hebben, op basis van de ideologie 'dit land is ons door G'd beloofd'
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef moussie het volgende:
[..]
De dehumanisering van de Moslims werkt zo te zien uitstekend.
Partij kiezen? De enige partij die ik kies is die van het humanisme, en dat is aan beide kanten ver te zoeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dus de Joden wilden een land terug wat ooit van hen was. De moslims willen ook dat land terug wat ooit van hen was.
Mijn god, en dan nog partij kiezen...
Weet je wat het antwoord van mijn moeder was op de vraag 'hoe konden jullie dit laten gebeuren?' (het wegvoeren van de Joden in Duitsland), kan je dat misschien raden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
moussie gewoon niet teveel op in gaan komt altijd op voor de zogenaamde slachtoffers
ik bedoelde meer op dat gemekker van je dat altijd over joden gaat en moslims/minder bedelde mensen altijd het slachtoffer we nemen het topic van moeder die weg was en kinderen alleen thuis warenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Weet je wat het antwoord van mijn moeder was op de vraag 'hoe konden jullie dit laten gebeuren?' (het wegvoeren van de Joden in Duitsland), kan je dat misschien raden?
Juist ja, de meeste mensen dachten 'ach, het zijn toch maar (fokking) Joden', ook daar heeft de dehumanisering uitstekend gewerkt
Nou daar gaat je mooie theorie dan, ik nam het niet op voor de kinderen, de slachtoffers dus, maar vroeg met veroordelingen van de dader te wachten tot je meer feiten kent, er bestaan uitzonderlijke situaties (er was zelfs iemand die op de EHBO erachter kwam dat het kindje nog thuis op bed lag) ..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:56 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik bedoelde meer op dat gemekker van je dat altijd over joden gaat en moslims/minder bedelde mensen altijd het slachtoffer we nemen het topic van moeder die weg was en kinderen alleen thuis waren
Precies, wijzen op hypocrietheid, dat moet je helemaal niet doen joh. Dat is maar kinderachtig en sneu.quote:
Hoe oud was jouw moeder toenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Weet je wat het antwoord van mijn moeder was op de vraag 'hoe konden jullie dit laten gebeuren?' (het wegvoeren van de Joden in Duitsland), kan je dat misschien raden?
Juist ja, de meeste mensen dachten 'ach, het zijn toch maar (fokking) Joden', ook daar heeft de dehumanisering uitstekend gewerkt
Het begint behoorlijk offtopic te gaan met dat zeep verhaal. Behoorlijk irrelevant ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Prego het volgende:
[..]
dat heb ik laatst een keer gezegd tegen Moslim-collegae die zaten te klagen over Joden en wat er in Gaza gebeurt, ik geloof dat de conclusie was dat ik een gore racist ben en dat ik op Jean-Marie Lepen stem.
onpasselijk word ik van de éénzijdige solidariteit, de hand wordt zelden in eigen boezem gestoken er is weinig ruimte voor zelf(reflectie. zo jammer om zo te reageren maar wel heel een typische reactie van ze...
twee vechten,, twee schuld daar in Gaza: de Joden en de Moslims.
[..]
dat wil toch niet zeggen dat het daar vandaan komt?
Het is helemaal niet belangrijk wie wat heeft uitgevonden. Valt me op dat israel-fanboys vaak schermen met het feit dat er een aantal israelische wetenschappers de nobelprijs hebben gewonnen en dat dat dan op een of andere manier de staat israel legitimeert. 'Kijk eens wat israel betekent voor de wetenschap!' "t zoveelste godwinnetje, maar de wetenschappers van hitler hebben ook genoeg betekend voor de wetenschap.quote:The soap now used in modern times is made of vegetable oils (such as olive oil) with sodium hydroxide and aromatics (such as thyme oil). This formula was invented by Muslim chemists, and differed from the earlier soap-like detergents used in ancient times. Sodium lye (al-soda al-kawia), perfumed and colored soaps, and liquid and solid soaps, were also produced by Muslim chemists.
The first hard soap bars were produced by Muslim chemists. They gave recipes for soaps made from sesame oil, potash, alkali, lime, and molds, leaving hard soap.
http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_in_medieval_Islam
Mwah, je zeep overlet, is het pijnlijk duidelijk dat het beschavingsgat heden ten dage schrikbarend groot is. Van alle relevante uitvindingen die heden ten dage ertoe doen, van de gloeilamp via de auto naar internet, is de contributie van alles islamitisch 0.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Het begint behoorlijk offtopic te gaan met dat zeep verhaal. Behoorlijk irrelevant ook.
[..]
Het legitimeert helemaal niets. Het geeft wel op een pijnlijke manier het tekort aan de andere kant aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Valt me op dat israel-fanboys vaak schermen met het feit dat er een aantal israelische wetenschappers de nobelprijs hebben gewonnen en dat dat dan op een of andere manier de staat israel legitimeert. 'Kijk eens wat israel betekent voor de wetenschap!' "t zoveelste godwinnetje, maar de wetenschappers van hitler hebben ook genoeg betekend voor de wetenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |