abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:56:14 #226
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81723818
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je bent slecht geinformeerd.

Zoekopdracht: jewish terrorism
Ongeveer 676.000 resultaten (0,11 seconden)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=jewish+terrorism&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=
Eerst zeep, en nu dit?
Nee, dit is te gemakkelijk. Laat ik heel vriendelijk zeggen dat je een slechte discussiepartner bent en je punten en argumenten wel erg slap zijn.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:06:45 #227
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_81724324
Is er al wat meer bekend over de vervolging?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_81724361
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Eerst zeep, en nu dit?
Nee, dit is te gemakkelijk. Laat ik heel vriendelijk zeggen dat je een slechte discussiepartner bent en je punten en argumenten wel erg slap zijn.
Dit wordt nu helemaal grappig.
quote:
Maar de verschillen tussen de hunne en die van moslims is radicaal anders. Dat ligt nogal voor de hand. Een geïrriteerde Jood denkt niet snel in bomriemen en dood verwensingen.
Jij zegt dat joden niet snel in bomriemen en doodverwensingen denken. Een zoekopdracht dmv google resulteert in 676.000 resultaten onder 'jewish terrorism' waarna ik diverse bomaanslagen langs zie komen die gepleegd zijn door joden.

Niet alleen zeep. Zoek een willekeurige uitvinding.

http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_in_medieval_Islam
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:10:06 #229
303848 KoffieMetMelk
pi_81724508
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een zoekopdracht dmv google resulteert in 676.000 resultatenen onder 'jewish terrorism' waarin ik diverse bomaanslagen langs zie komen die gepleegd zijn door joden.
Applause. Die 676.000 resultaten in google betekenen voor jou natuurlijk ook 676.000 aanslagen, niet?
pi_81724703
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Applause. Die 676.000 resultaten in google betekenen voor jou natuurlijk ook 676.000 aanslagen, niet?
Ik ga ze niet tellen. Enkel om te laten zien dat het niet waar is wat je zegt. Dat joden 'niet snel in bomriemen denken'.

Volgens jou was dat een radicaal verschil.
pi_81725068
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Dit wordt nu helemaal grappig.
[..]

Jij zegt dat joden niet snel in bomriemen en doodverwensingen denken. Een zoekopdracht dmv google resulteert in 676.000 resultaten onder 'jewish terrorism' waarna ik diverse bomaanslagen langs zie komen die gepleegd zijn door joden.

Niet alleen zeep. Zoek een willekeurige uitvinding.

http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_in_medieval_Islam
Ik zie die aanslagen niet hoor, of bedoel je de aanslagen ooit gepleegd rond de oprichting van de staat Israel, nou nou zelfs toen was het nog lang niet zo veel als de Arabieren of welk ander volk dan ook.

En nogmaals Hakim, om je uit de droom te helpen,
zeep is geen Islamitische uitvinding dat je het maar even weet.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:32:37 #232
303848 KoffieMetMelk
pi_81728481
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Ik ga ze niet tellen. Enkel om te laten zien dat het niet waar is wat je zegt. Dat joden 'niet snel in bomriemen denken'.

Volgens jou was dat een radicaal verschil.
Is het nog steeds. Die links zeggen te weinig.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:36:26 #233
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81728667
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:25 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Mijn god.
Jij gebruikt geen enkele van oorsprong islamitische uitvinding? Zoals zeep?
The earliest recorded evidence of the production of soap-like materials dates back to around 2800 BC in Ancient Babylon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Soap
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:10:06 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_81729988
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten. Maar ja, de Palestijnen blijven de troetelkinderen van deze wereld. Geen enkel leed zo groot als die van de Palestijnen.
Open een topic Over Darfur hoor je de Arabieren niet met 300.000 doden en je krijgt gegarandeerd geen topic met 10 pagina's.
pi_81730212
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten. Maar ja, de Palestijnen blijven de troetelkinderen van deze wereld. Geen enkel leed zo groot als die van de Palestijnen.
Open een topic Over Darfur hoor je de Arabieren niet met 300.000 doden en je krijgt gegarandeerd geen topic met 10 pagina's.
moslims onder elkaar afslachten is natuurlijk dood normaal he ze zijn gewoon jaloers op wat joden op hebben gebouwd in Israël 2 grootse ict bedrijven Intel/IBM hebben bijvoorbeeld belangrijke vestingen in Israël (Haifa volgens mij)
pi_81735301
quote:
dat heb ik laatst een keer gezegd tegen Moslim-collegae die zaten te klagen over Joden en wat er in Gaza gebeurt, ik geloof dat de conclusie was dat ik een gore racist ben en dat ik op Jean-Marie Lepen stem.

onpasselijk word ik van de éénzijdige solidariteit, de hand wordt zelden in eigen boezem gestoken er is weinig ruimte voor zelf(reflectie. zo jammer om zo te reageren maar wel heel een typische reactie van ze...

twee vechten,, twee schuld daar in Gaza: de Joden en de Moslims.
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Viajero het volgende:

[..]

The earliest recorded evidence of the production of soap-like materials dates back to around 2800 BC in Ancient Babylon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Soap
dat wil toch niet zeggen dat het daar vandaan komt?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:41:11 #237
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81739640
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Prego het volgende:

[..]

dat wil toch niet zeggen dat het daar vandaan komt?
Het betekent dat er in ieder geval geen moslim aan te pas is gekomen.
pi_81749914
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Precies. Het is maar net hoe je er tegenaan wilt kijken.
Punt is dat we nu in een beschaafde tijd leven. En dat willen die moslims en Joden ook, gezien hun drang naar onze technologieën en gemakken/luxe. Wordt tijd dat ze het maar eens oplossen met rede en rationeel verstand i.p.v. hun kinderen haat aan te leren en stenen te gooien.
Dat achterom kijken wordt je ook moe van. "Ja maar jullie dit en...". Pfff, steeds verder terug in de tijd gaande bijten ze zichzelf weer in de buik. Beide partijen. Maarja, hun ideologie en religie verblind ze voor elk redelijk denkvermogen.
Vet van mij.
Inderdaad.
2000 jaar geleden gold gewoon het recht van de sterkste. Nou ja: niet helemaal: de Grieken en Romeinen hadden een goed ontwikkeld rechtssysteem. Maar tussen staten was het nog gewoon knokken en wie won, die won.
Zoals moussie al zegt: de joden zelf hebben het land ook afgepakt. Zelfs als je aanneemt dat het hen beloofd was, dan nog hebben ze het afgepakt. Want toen het even tegenzat en ze honger kregen, trokken ze weg naar een buurland. Zie Robert Crumb: Het boek Genesis.

In de Eerste Wereldoorlog is Palestina door de Britten en Arabieren afgepakt van het Ottomaanse Rijk.
En daarna onder de Volkerenbond door Groot-Brittannië bestuurd als mandaatgebied.
Maar de joden trokken zich weinig aan van de Britse regels.
En nu leven we in beschaafde tijden, waarin landen lid zijn van de VN en zich aan de regels van de internationale rechtsorde houden.
Behalve (o.a.) Israel.
Het is verboden om bezet land in te pikken en het is verplicht om de bezette bevolking netjes te behandelen en van het nodige te voorzien. Dat vinden we tegenwoordig beschaafd.
Maar kennelijk onttrekt Israel zich aan die beschaving.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81749974
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Israël is idd veroverd Niet alleen door Engeland. Engeland heeft het gestolen land ook gewoon veroverd. Maar zo ver wil jij natuurlijk liever niet gaan.
Geen probleem, zoals je hierboven ziet.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81750209
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:13 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Voor mij wel.
Een volk dat te graag in 1500 jaar oude ideologieën wil blijven hangen uit persoonlijke behoeften en daarbij van het westen, die ze vervloeken en dood verwensen, wel de verse blaadjes uit de sla pakken, is in mijn ogen hypocriet.

En van die dubbele maten en hypocrisie heeft dat land juist last van.
Ha, het is me nog nooit gelukt om dat argument eens te gebruiken, maar nu dus wel. Je maakt mijn dag goed!

Als een volk de situatie van 2000 jaar geleden terug wil, waarom dan niet in de bevolkingsaantallen van 2000 jaar geleden en met de wapens van 2000 jaar geleden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in dubbele maten en hypocrisie grossieren dat land en zijn spreekbuizen nou juist!
pi_81750319
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Yup. En die ideologie vervloek ik ook.
Maar de verschillen tussen de hunne en die van moslims is radicaal anders. Dat ligt nogal voor de hand.
Een geïrriteerde Jood denkt niet snel in bomriemen en dood verwensingen.
Wat Hakim al laat zien.
En een geïrriteerde Israeliër denkt meer in bommen en fosforgranaten, blokkades, huizen bulldozeren, buurlanden aanvallen etc.. Radicaal anders: een factor 10 verschil in dodentallen.
pi_81750400
quote:
Dat komt vooral omdat er niemand die moordpartijen van de Arabieren verdedigt. Dan onstaat er dus geen discussie.
Maar hier worden Isrealische moordpartijen wel verdedigd. Dat heet selectieve verontwaardiging.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:32:03 #243
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81750516
quote:
Over een vliegramp ergens in Zuid-Amerika hoor ik de Nederlanders ook niet. Selectieve verontwaardiging is universeel. Heeft te maken met inbeeldingsvermogen en culturele binding. Je reactie is overigens erg kinderachtig en zelfs mensonwaardig. Schandalig dat iemand die op vrijwillige basis een voorbeeldfunctie draagt dergelijke reacties plaatst.
pi_81750557
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Nobu het volgende:

[..]

Het betekent dat er in ieder geval geen moslim aan te pas is gekomen.
Dat is iets te simpel.
Maar als je het lemma leest, is zeep inderdaad eerder uitgevonden (en ook bekend gebleven) dan de islam.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 10:44:19 #245
303848 KoffieMetMelk
pi_81754354
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij.
Inderdaad.
2000 jaar geleden gold gewoon het recht van de sterkste. Nou ja: niet helemaal: de Grieken en Romeinen hadden een goed ontwikkeld rechtssysteem. Maar tussen staten was het nog gewoon knokken en wie won, die won.
Zoals moussie al zegt: de joden zelf hebben het land ook afgepakt. Zelfs als je aanneemt dat het hen beloofd was, dan nog hebben ze het afgepakt. Want toen het even tegenzat en ze honger kregen, trokken ze weg naar een buurland. Zie Robert Crumb: Het boek Genesis.

In de Eerste Wereldoorlog is Palestina door de Britten en Arabieren afgepakt van het Ottomaanse Rijk.
En daarna onder de Volkerenbond door Groot-Brittannië bestuurd als mandaatgebied.
Maar de joden trokken zich weinig aan van de Britse regels.
En nu leven we in beschaafde tijden, waarin landen lid zijn van de VN en zich aan de regels van de internationale rechtsorde houden.
Behalve (o.a.) Israel.
Het is verboden om bezet land in te pikken en het is verplicht om de bezette bevolking netjes te behandelen en van het nodige te voorzien. Dat vinden we tegenwoordig beschaafd.
Maar kennelijk onttrekt Israel zich aan die beschaving.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je een islamitische bril op hebt.
pi_81756879
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:50 schreef DeParo het volgende:
Kortom, dan zou geen enkele natie van jou nog bestaansrecht hebben,
ik wist niet dat je anarchist geworden bent Moussie.
Huh, waar slaat dat op? Zover ik weet zijn de Joden toch echt het enige volk dat het land waarvan zij 2000 jaar geleden verdreven zijn terug wilden hebben, op basis van de ideologie 'dit land is ons door G'd beloofd'
pleased to meet you
pi_81757021
quote:
Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten.
De dehumanisering van de Palestijnen werkt zo te zien uitstekend.
pleased to meet you
pi_81757032
quote:
Kinderachtig en sneu.
pi_81757213
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kinderachtig en sneu.
Maar gelijk heeft ie
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:29:17 #250
303848 KoffieMetMelk
pi_81757246
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Huh, waar slaat dat op? Zover ik weet zijn de Joden toch echt het enige volk dat het land waarvan zij 2000 jaar geleden verdreven zijn terug wilden hebben, op basis van de ideologie 'dit land is ons door G'd beloofd'
Dus de Joden wilden een land terug wat ooit van hen was. De moslims willen ook dat land terug wat ooit van hen was.

Mijn god, en dan nog partij kiezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')