quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
blog.johannesdolislager.nl is dé autoriteit op dit gebied.
Het is al triest genoeg dat het gebeurd is, maar de hoofdredacteur van de Telegraaf had simpelweg beter moeten weten dan dit publiceren na de persconferentie van Verhagen waarin de pers nadrukkelijk is verzocht afstand te houden. Ruben werd daar nota bene nog in genoemd.quote:
GS wil gewoon scherpe stukjes schrijven waar zoveel mogelijk bezoekers en adverteerders op af komen. Daartoe hebben ze een eigen vorm gevonden en in die lijn is het ook volkomen logisch dat ze ook De Telegraaf afkraken om dit. Maar laten we het niet nobeler maken dan het is, met principes heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Flikker eens op met je nietszeggende inhoudsloze one-liners. Serieus. Als je te dom bent om inhoudelijk te reageren mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
Iedereen die GS een beetje kent weet dat GS het niet erg op heeft met dit soort acties. Maar goed, jij bent een zelf-verklaard expert op het gebied van GeenStijl en jij weet alles van hun bedrijfsvoering. Ondanks dat je waarschijnlijk nooit op GS komt en je mening over GS vormt op basis van nieuwsberichten op andere websites.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://blog.johannesdolislager.nl/?p=100
Het vermeende gespreksverslag tussen Ruben en Jolande.
Jolande: “Hoe gaat het nu met je?”
Ruben: “Ik heb last van m’n been, maar… waar ben ik eigenlijk?”
Jolande: “Je bent in het ziekenhuis. Weet je nog dat je op vakantie was en in een vliegtuig stapte? Nou dat vliegtuig is neergestort. Iedereen die er in zat is dood. Behalve jij…”
Ruben: “Waar zijn papa, mama en Enzo dan?”
Jolande: “Die zijn ook dood”
Geen idee hoe betrouwbaar dit is hoor, maar dit is wel schandalig..
”quote:Jolande: “Hoi Ruben, het is hier Jolande uit Nederland”
Ruben: “Hallo, waar ken ik jou van?”
Jolande: “Ik werk voor een hele grote krant in Nederland met allemaal spannende verhalen”
Ruben: “Zoals in mijn boeken die ik op school lees?”
Jolande: “Ja zoiets! Wij schrijven allemaal spannende verhalen over mensen die allerlei avonturen beleven”
Ruben: “Oké…
Waar komt die agressie vandaan zeg? Zit je in de redactie van GS ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Flikker eens op met je nietszeggende inhoudsloze one-liners. Serieus. Als je te dom bent om inhoudelijk te reageren mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
Iedereen die GS een beetje kent weet dat GS het niet erg op heeft met dit soort acties. Maar goed, jij bent een zelf-verklaard expert op het gebied van GeenStijl en jij weet alles van hun bedrijfsvoering. Ondanks dat je waarschijnlijk nooit op GS komt en je mening over GS vormt op basis van nieuwsberichten op andere websites.
eensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar komt die agressie vandaan zeg? Zit je in de redactie van GS ofzo![]()
Wat ik doorgaans lees op GS (en ja, dat is vaker dan twee keer per jaar) blinkt ook niet uit in ethisch besef. Of wel dan?
Ik weet geen ene fuck van de bedrijfsvoering van GS, maar wel dat het een bijzonder winstgevend bedrijf is. Geen principieel weblog. Dus ga nou niet net doen of het zo'n lieverdjes zijn ter redactie daar.
Ze zijn helemaal niet te beroerd om privé gegevens van iedereen die naar hun mening "er om vraagt" online te gooien. Dus ja, dit is hypocriet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:58 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen idee heb van de betrouwbaarheid.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:58 schreef TUFKAL het volgende:
http://remonzwaan.blogspot.com/2010/05/boycot-de-telegraaf.html
Ik heb geen vrienden met een telegraaf abbo.
Die 2e is echt....quote:
Toen met die foto van Sander V. ook. Zij hadden hem zonder balkje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat ik doorgaans lees op GS (en ja, dat is vaker dan twee keer per jaar) blinkt ook niet uit in ethisch besef. Of wel dan?
Ik weet geen ene fuck van de bedrijfsvoering van GS, maar wel dat het een bijzonder winstgevend bedrijf is. Geen principieel weblog. Dus ga nou niet net doen of het zo'n lieverdjes zijn ter redactie daar.
Ze zijn helemaal niet te beroerd om privé gegevens van iedereen die naar hun mening "er om vraagt" online te gooien. Dus ja, dit is hypocriet.
Die ADO keeper die van anale sex hield dan? Kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen met die foto van Sander V. ook. Zij hadden hem zonder balkje.
Precies, mensen die een abonnement hebben op de telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af hoeveel mensen nu echt hun abonnement gaan opzeggen, iedereen die hiertoe oproept had sowieso al geen abonnement.
Die agressieve ondertoon komt omdat jij met irritante irrelevante one-liners komt waarbij je totaal niet ingaat op wat ik zeg, dat is erg frustrerend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een kindermoordenaar is ook echt zo goed vergelijkbaar met een 9-jarig jongetje dat z'n ouders en broertje is kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen met die foto van Sander V. ook. Zij hadden hem zonder balkje.
Helderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Merkie het volgende:
Conclusie: GS is niet hypocriet en als je iets anders denkt dan heb je het fout.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Merkie het volgende:
Conclusie: GS is niet hypocriet en als je iets anders denkt dan heb je het fout.
Ja. Of heb je nog andere argumenten behalve die drogreden van je (over dat GS een bedrijf is en winst wil maken)?quote:
Is dat een drogreden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Of heb je nog andere argumenten behalve die drogreden van je (over dat GS een bedrijf is en winst wil maken)?
Een bedrijf kan natuurlijk ook ethisch (proberen te) zijn. Elke krant en elk tijdschrijft is een bedrijf.quote:
agossie nou...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Merkie het volgende:
..
Die agressieve ondertoon komt omdat jij met irritante irrelevante one-liners komt waarbij je totaal niet ingaat op wat ik zeg, dat is erg frustrerend.
...
Ja. Dit argument kan je namelijk voor elk bedrijf gebruiken om de integriteit in twijfel te trekken. Zonder verdere toelichting en voorbeelden is dit een zinloos argument. Tenzij je natuurlijk een linkse hippie bent die de kapitalistische Westerse cultuur veracht, dan ligt het in de lijn der verwachtingen dat je zo'n argument gebruikt.quote:
Oke, dank u voor de uitleg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Dit argument kan je namelijk voor elk bedrijf gebruiken om de integriteit in twijfel te trekken. Zonder verdere toelichting en voorbeelden is dit een zinloos argument. Tenzij je natuurlijk een linkse hippie bent die de kapitalistische Westerse cultuur veracht, dan ligt het in de lijn der verwachtingen dat je zo'n argument gebruikt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Dit argument kan je namelijk voor elk bedrijf gebruiken om de integriteit in twijfel te trekken. Zonder verdere toelichting en voorbeelden is dit een zinloos argument. Tenzij je natuurlijk een linkse hippie bent die de kapitalistische Westerse cultuur veracht, dan ligt het in de lijn der verwachtingen dat je zo'n argument gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |