Het heeft totaal helemaal niks met links of rechts te maken en ook niet met politiek. Het gaat hier om ethiek, om grensoverschrijdend gedrag van een krant die de privacy van een 9-jarig jongetje aantast voor eigen gewin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef desiredbard het volgende:
net zoals al die linkse rukkers en aso's hier dus hun gal op een wat rechtser nieuwsblad kunnen spuien
wat heeft dit met links of rechts te maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
net zoals al die linkse rukkers en aso's hier dus hun gal op een wat rechtser nieuwsblad kunnen spuien
Dat is echt onzin. Ik wist van tevoren al dat GS een vernietigend berichtje had geschreven over De Telegraaf toen ik het nieuws vernam, het ligt prima in de lijn van het gedachtegoed van GS om hier fel tegen te ageren. Niks hypocriets aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef woid het volgende:
[..]
en daarom zeg ik het dus.., want GS vindt niets te ver gaan... ook dit niet
is de hypocrietste zooi die ooit bestaan heeft.
Het gedachtegoed van GS is volgens mij alleen maar "hoe verdienen we zoveel mogelijk geld" hoor...quote:
Ik wist niet dat jij de bedrijfsadministratie van GS deed. GS is vrij makkelijk te typeren en iedereen die GS vaker dan twee keer per jaar leest weet dat zoiets als dit op afkeuring van GS kan rekenen. Simple as that.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het gedachtegoed van GS is volgens mij alleen maar "hoe verdienen we zoveel mogelijk geld" hoor...
Ja, dat zal best.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de bedrijfsadministratie van GS deed. GS is vrij makkelijk te typeren en iedereen die GS vaker dan twee keer per jaar leest weet dat zoiets als dit op afkeuring van GS kan rekenen. Simple as that.
1. moraalridders bij GSquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik wist van tevoren al dat GS een vernietigend berichtje had geschreven over De Telegraaf toen ik het nieuws vernam, het ligt prima in de lijn van het gedachtegoed van GS om hier fel tegen te ageren. Niks hypocriets aan.
Lijkt me 0% betrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar dit is hoor, maar dit is wel schandalig..
Dat is natuurlijk verzonnen. Leer nadenken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://blog.johannesdolislager.nl/?p=100
Het vermeende gespreksverslag tussen Ruben en Jolande.
Jolande: “Hoe gaat het nu met je?”
Ruben: “Ik heb last van m’n been, maar… waar ben ik eigenlijk?”
Jolande: “Je bent in het ziekenhuis. Weet je nog dat je op vakantie was en in een vliegtuig stapte? Nou dat vliegtuig is neergestort. Iedereen die er in zat is dood. Behalve jij…”
Ruben: “Waar zijn papa, mama en Enzo dan?”
Jolande: “Die zijn ook dood”
Daar heeft hij zijn oom en tante voor ter plaatse. Dat lijkt me stukken fijner voor hem dan een vreemde van een krant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mij overigens wel voorstellen dat dat jochie hardstikke blij was om een Nederlander aan de lijn te hebben...wat heeft dat kind aan de zoon van Gadaffi die gaat poseren naast zijn bed?
Nee, dar had ik de behoefte niet aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
Bij het artikel, verwees de telegraaf naar het uitgeschreven telefoongesprek, deze verwijzing is weg en heeft hier iemand deze log gelezen?
Inderdaad, daar ontlenen ze hun bestaansrecht uit. Wel ironisch dat GS volledig eigendom van De Telegraaf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik wist van tevoren al dat GS een vernietigend berichtje had geschreven over De Telegraaf toen ik het nieuws vernam, het ligt prima in de lijn van het gedachtegoed van GS om hier fel tegen te ageren. Niks hypocriets aan.
Ja, het barst hier idd van de negatieve reacties op de Elsevier en het NRC....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
quote:De waarnemend burgemeester liet na het tekenen van het condoleanceregister verder weten samen met de familie 'ontstemd' te zijn over een telefonisch vraaggesprek dat dagblad de Telegraaf met Ruben heeft gehad.
De woordvoerder van Opstelten heeft die ergernis vrijdag ook namens de familie aan de Telegraaf kenbaar gemaakt.
Lijkt me erg betrouwbaar. blog.johannesdolislager.nl is dé autoriteit op dit gebied.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://blog.johannesdolislager.nl/?p=100
Jolande: “Hoe gaat het nu met je?”
Ruben: “Ik heb last van m’n been, maar… waar ben ik eigenlijk?”
Jolande: “Je bent in het ziekenhuis. Weet je nog dat je op vakantie was en in een vliegtuig stapte? Nou dat vliegtuig is neergestort. Iedereen die er in zat is dood. Behalve jij…”
Ruben: “Waar zijn papa, mama en Enzo dan?”
Jolande: “Die zijn ook dood”
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef BlackFrancis het volgende:
Flikker eens op met je nietszeggende inhoudsloze one-liners. Serieus. Als je te dom bent om inhoudelijk te reageren mag je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
GS is een bedrijf, en die willen winst maken. Punt.
Het is idd wel ironisch maar ik heb nog nooit gemerkt dat ze De Telegraaf vriendelijker behandelen dan voor de overname.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ontlenen ze hun bestaansrecht uit. Wel ironisch dat GS volledig eigendom van De Telegraaf.
Simple as that hoor...quote:Ruben kon niet vertellen wat hem was overkomen en wist, hoogstwaarschijnlijk door de shock en bepaalde medicijnen, klaarblijkelijk niet dat zijn vliegtuig was neergestort. "Ik lig in een ziekenhuis. Er zijn hier mannen en vrouwen. Ik weet niet hoe ik hier ben gekomen, ik weet verder niets", zei hij. "Ik wil gewoon doorgaan. Ik wil me wassen, aankleden en dan doorgaan."
Ik zeg toch dat ik geen idee heb van de betrouwbaarheid. Maar de telegraaf kennende had t me niet verbaasd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me erg betrouwbaar. blog.johannesdolislager.nl is dé autoriteit op dit gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |