Van de onderste rij wil ik op het eerste gezicht wel de laatste 4 kleurtjes, eerst maar even de swaps afwachtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De hele onderste rij (m.u.v. de rode natuurlijk)
Gelukkig hebben we de groothandel nog even een schop gegevenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:Ik zo helemaal naar Eindhoven rijden....
Helemaal zo in de auto om al het leuks wat komen gaat:
Ik zo met Loqi vanaf het station naar SQ rijden. Wij wat drinken.
Wij zo naar de groothandel rijden: DICHT!!!!!!!!!!![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bummer. Nou moet ik over een week ofzo nog een keer rijden...
Maar nog wel een krack-polish gehaald bij een ander winkeltje, voor een euro, dat wel
Haha, nee, niet erg uniek. Maar volgens mij is dat zo langzamerhand ook bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooie kleuren, maar.... zien er vooralsnog niet heel uniek uit (behalve misschien die laatste rechtsonder). Maar ff swatches afwachten
Zoya Charla?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, nee, niet erg uniek. Maar volgens mij is dat zo langzamerhand ook bijna onmogelijkEr zijn zo verschrikkelijk veel kleurtjes op de markt, dat het voor de bedenkers best moeilijk moet zijn om nog met iets echt absoluut unieks te komen.
Op Scrangie trouwens swatches van het zomer collectie´tje van OPI. Degene die ik wilde blijkt een dupe te hebben, die net een ietsiepietsie mooier is (ok, dus niet helemaal dupe)
Ik heb DV8 en FYI etc wel tequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swap
Bizar zeg. Het is echt hetzelfde nummer ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef Loqi het volgende:
Ja, stomme groothandel![]()
Wel een fail gehad bij een kappersgroothandel![]()
[ afbeelding ]
CND effects Sapphire sparkle, Jade sparkle en Copper shimmer
Copper shimmer over m'n zebra matte mani met Essence Spicy van gisteren
[ afbeelding ]
En een fototje voor SQ, die ook een essence nr 39 spicy heeft.. maar de hare is shimmer, en de mijne creme![]()
[ afbeelding ]
Waarom geven ze 2 kleuren uit onder dezelfde naam? En nummer?
Thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt beter fairydust nemen, die wireless holographic topcoat is niet veel soeps, fairydust is veel meer holo
Ja echt he.. zo raarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar zeg. Het is echt hetzelfde nummer ook
Krack Polish omgquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo helemaal naar Eindhoven rijden....
Helemaal zo in de auto om al het leuks wat komen gaat:
Ik zo met Loqi vanaf het station naar SQ rijden. Wij wat drinken.
Wij zo naar de groothandel rijden: DICHT!!!!!!!!!!![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bummer. Nou moet ik over een week ofzo nog een keer rijden...
Maar nog wel een krack-polish gehaald bij een ander winkeltje, voor een euro, dat wel
Ohja, die had ik ook nogquote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook nog
Op t nagelwiel werkt ie niet, maar misschien doet ie t echt alleen met lak eronder?![]()
Mocht je ooit nog bij dat winkeltje komen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Loqi het volgende:
Ik neem het terug, hij versplintert zojuistzo erg dat er stukjes af zijn gesprongen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoya Charla?
(die is onderweg naar SQ)
Krackpolish!!!! waar gekocht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nagelwiel proof dusen hij is nog bezig...
Was die echt maar 1 euroquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kappersgroothandel bij de lakgroothandel (die dicht was) in de buurt
Heb je niet goed gekeken denk ik, ben hem toch verschillende keren tegen gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog steeds Jade is the new black zooo graag hebben, maar ik ga niet maar 1 lakje bestellen op internet en dan een skyhigh bedrag aan verzendkosten betalen, in New York heb ik 'm nergens gezien en bij de Sephora in Rotterdam hebben ze 'm ook steeds niet.
Ja, maar we weten dus niet of ie echt goed werkt... op t nagelwiel doet ie het TEquote:
Hmmmm jammerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, maar we weten dus niet of ie echt goed werkt... op t nagelwiel doet ie het TEmaar op testvingers straks deed ie het niet zo heel goed...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nagelwiel proof dusen hij is nog bezig...
Dan moet je een ander kleurtje eronder doen, geeft een leuk effectquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet snapt waarom het leuk is als je nagellak gebarsten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |