Wat schattigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooie aankoopjes DeltaCephei en AmyGrace![]()
Hier een foto van 'Who the Shrek are you' met een échte (baby)Shrek
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie centjes terugstorten dames...
Komen we aan bij de groothandel. IS HET DICHT!!!![]()
![]()
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusiefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]Nah! Maar wel een leuke middag gehad dus?
![]()
Wat is er trouwens zo bijzonder aan "OPI Damone Roberts" ?
Ja tis vast een mooi kleurtje. Maar met Catrice sold out forever en CG audrey forever heb ik straks al 2 mint-achtige. Of sla ik hier de plank compleet mis? Wie geeft mij hét excuus voor een fail?
Ja dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusief
Kwijlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef AmyGrace het volgende:
Goeiemorg...uh...middag ladies!![]()
voor de groothandeltrip! Veel (faal)plezierrr
![]()
Boobies!
[ link | afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt beter fairydust nemen, die wireless holographic topcoat is niet veel soeps, fairydust is veel meer holoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met de holografische topcoat van CG?
truttebol, zeg dat nou niet, dit is de enige die ik nog niet meebesteld hadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusief
wat schattig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Prut! Ze zouden eens moeten weten hoeveel ze vandaag verdiend hadden kunnen hebben...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie centjes terugstorten dames...
Komen we aan bij de groothandel. IS HET DICHT!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
Ik heb ook gefaald8 nieuwe lakjes van de KV
en één lakje van een japanse toko, alle lakjes 1 euro, en zitten erg leuke tussen!
verder nog 4 nagel producten a 50 cnt.
in schiedam winkelen is leuk
ik wou er net een linkje naar posten!quote:
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
en één lakje van een japanse toko, alle lakjes 1 euro, en zitten erg leuke tussen!
Oh, ik sop helemaal op zulke kleuren. Must.have.need.wantz.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die Damone Roberts geen zak aan, exclusief of niet![]()
Essence show your feet 05 flashy pink a 0,80 cntquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
Hier zou je 8,88 kwijt zijn. (6,29 + 4,99 = 11,28 dollar = 8,88 euro)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.
AmyGrace: mooi legertje!
Die Shrek-kleur.. ik vind 'm echt cool, maar je moet er voor in de stemming zijn om 'm op te hebben denk ik..
Ik wil trouwens nog steeds Jade is the new black zooo graag hebben, maar ik ga niet maar 1 lakje bestellen op internet en dan een skyhigh bedrag aan verzendkosten betalen, in New York heb ik 'm nergens gezien en bij de Sephora in Rotterdam hebben ze 'm ook steeds niet.
Je kunt JITNB toch met mij meebestellen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.
Die Shrek-kleur.. ik vind 'm echt cool, maar je moet er voor in de stemming zijn om 'm op te hebben denk ik..
Ik wil trouwens nog steeds Jade is the new black zooo graag hebben, maar ik ga niet maar 1 lakje bestellen op internet en dan een skyhigh bedrag aan verzendkosten betalen, in New York heb ik 'm nergens gezien en bij de Sephora in Rotterdam hebben ze 'm ook steeds niet.
Thnx!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
Hoo sorry, ik heb ff wat gemist.. ik dacht dat je allerlei Nfu-Oh's ging bestellen. Of haal ik je nou in de war met iemand? Waar bestel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt JITNB toch met mij meebestellen?
geen camera hier bij vriendjequote:
\quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:43 schreef liiszle het volgende:
tevens voor de lief hebbers
in schiedam bij de kruidvat hebben ze hele hoop show your feet en de multi dimension in de uitverkoop omdat het uit de collectie gaat! heel veel kleurtjes.
ja nee nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:43 schreef Juud- het volgende:
[..]
Hoo sorry, ik heb ff wat gemist.. ik dacht dat je allerlei Nfu-Oh's ging bestellen. Of haal ik je nou in de war met iemand? Waar bestel je?
yeah indeed daar, bij de AH en de C&Aquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja nee nouook
ik ga vandaag ook nog bij beautyzone2007 bestellen
siquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Tegan het volgende:
Mijn Kruitvat heeft geen Show Your Feet. Hoeveel kosten die? 80 cent dus?
.
gieeeevquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
sihier staan ze verder ook niet meer.. alleen in de uit verkoop bakken
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, ik kan eventueel nog wel even langs gaan morgen hoor ';)quote:
NOEZZZquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik eerst .. ik eerstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die passen hendigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, ik kan eventueel nog wel even langs gaan morgen hoor ';)
oook @ tegan natuurlijk!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja nee nouook
ik ga vandaag ook nog bij beautyzone2007 bestellen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
hier bij dekruidvat op de woenselse markt hadden ze alle nieuwe SYF lakjes in overvloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |