Wat schattigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooie aankoopjes DeltaCephei en AmyGrace![]()
Hier een foto van 'Who the Shrek are you' met een échte (baby)Shrek
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie centjes terugstorten dames...
Komen we aan bij de groothandel. IS HET DICHT!!!![]()
![]()
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusiefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]Nah! Maar wel een leuke middag gehad dus?
![]()
Wat is er trouwens zo bijzonder aan "OPI Damone Roberts" ?
Ja tis vast een mooi kleurtje. Maar met Catrice sold out forever en CG audrey forever heb ik straks al 2 mint-achtige. Of sla ik hier de plank compleet mis? Wie geeft mij hét excuus voor een fail?
Ja dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusief
Kwijlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef AmyGrace het volgende:
Goeiemorg...uh...middag ladies!![]()
voor de groothandeltrip! Veel (faal)plezierrr
![]()
Boobies!
[ link | afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt beter fairydust nemen, die wireless holographic topcoat is niet veel soeps, fairydust is veel meer holoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met de holografische topcoat van CG?
truttebol, zeg dat nou niet, dit is de enige die ik nog niet meebesteld hadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI damone roberts wordt niet in een winkel verkocht, maar alleen in die salon en is dus hyperexclusief
wat schattig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Prut! Ze zouden eens moeten weten hoeveel ze vandaag verdiend hadden kunnen hebben...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie centjes terugstorten dames...
Komen we aan bij de groothandel. IS HET DICHT!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
Ik heb ook gefaald8 nieuwe lakjes van de KV
en één lakje van een japanse toko, alle lakjes 1 euro, en zitten erg leuke tussen!
verder nog 4 nagel producten a 50 cnt.
in schiedam winkelen is leuk
ik wou er net een linkje naar posten!quote:
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
en één lakje van een japanse toko, alle lakjes 1 euro, en zitten erg leuke tussen!
Oh, ik sop helemaal op zulke kleuren. Must.have.need.wantz.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind die Damone Roberts geen zak aan, exclusief of niet![]()
Essence show your feet 05 flashy pink a 0,80 cntquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef liiszle het volgende:
Hier zou je 8,88 kwijt zijn. (6,29 + 4,99 = 11,28 dollar = 8,88 euro)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.
AmyGrace: mooi legertje!
Die Shrek-kleur.. ik vind 'm echt cool, maar je moet er voor in de stemming zijn om 'm op te hebben denk ik..
Ik wil trouwens nog steeds Jade is the new black zooo graag hebben, maar ik ga niet maar 1 lakje bestellen op internet en dan een skyhigh bedrag aan verzendkosten betalen, in New York heb ik 'm nergens gezien en bij de Sephora in Rotterdam hebben ze 'm ook steeds niet.
Je kunt JITNB toch met mij meebestellen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
In welke kV ben je geweest, die naast de AH? Alle Catrice-lakjes waren daar bijgevuld.. ik heb sold out forever ein-de-lijk gekocht.
Die Shrek-kleur.. ik vind 'm echt cool, maar je moet er voor in de stemming zijn om 'm op te hebben denk ik..
Ik wil trouwens nog steeds Jade is the new black zooo graag hebben, maar ik ga niet maar 1 lakje bestellen op internet en dan een skyhigh bedrag aan verzendkosten betalen, in New York heb ik 'm nergens gezien en bij de Sephora in Rotterdam hebben ze 'm ook steeds niet.
Thnx!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
Hoo sorry, ik heb ff wat gemist.. ik dacht dat je allerlei Nfu-Oh's ging bestellen. Of haal ik je nou in de war met iemand? Waar bestel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt JITNB toch met mij meebestellen?
geen camera hier bij vriendjequote:
\quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:43 schreef liiszle het volgende:
tevens voor de lief hebbers
in schiedam bij de kruidvat hebben ze hele hoop show your feet en de multi dimension in de uitverkoop omdat het uit de collectie gaat! heel veel kleurtjes.
ja nee nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:43 schreef Juud- het volgende:
[..]
Hoo sorry, ik heb ff wat gemist.. ik dacht dat je allerlei Nfu-Oh's ging bestellen. Of haal ik je nou in de war met iemand? Waar bestel je?
yeah indeed daar, bij de AH en de C&Aquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja nee nouook
ik ga vandaag ook nog bij beautyzone2007 bestellen
siquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Tegan het volgende:
Mijn Kruitvat heeft geen Show Your Feet. Hoeveel kosten die? 80 cent dus?
.
gieeeevquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
sihier staan ze verder ook niet meer.. alleen in de uit verkoop bakken
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, ik kan eventueel nog wel even langs gaan morgen hoor ';)quote:
NOEZZZquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik eerst .. ik eerstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die passen hendigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Passen die door de brievenbus? Zo ja, iemand die er een paar wil halen voor mij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, ik kan eventueel nog wel even langs gaan morgen hoor ';)
oook @ tegan natuurlijk!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja nee nouook
ik ga vandaag ook nog bij beautyzone2007 bestellen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
hier bij dekruidvat op de woenselse markt hadden ze alle nieuwe SYF lakjes in overvloed
Natuurlijk! Hij is genoteerd! Straks even kijken wat ik nou allemaal wou bestellenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wil je JITNB voor me meebestellen?? Dat zou echt super zijn!!
Oja, over de KV-lakjes in Schiedam -> ik kan morgen ook nog wel even gaan kijken voor wie wil, dus roept u maar?
Ik ga morgen in Amsterdam Centrum shoppen, daar zit ook een kruidvat. Zouden ze daar nog zijn? Iemand die het toevallilg weet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wil je JITNB voor me meebestellen?? Dat zou echt super zijn!!
Oja, over de KV-lakjes in Schiedam -> ik kan morgen ook nog wel even gaan kijken voor wie wil, dus roept u maar?
Ik zie andere kleuren op de sitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De rest ben ik nog aan het zoeken...
Ik heb nog wel een clay-ton my hero om te swappen als je wat leuks hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef Aurelyx het volgende:
overal waar ik langs ben geweest (KV) is het essence vak zo goed als leeg.. Wanneer komen de nieuwe kleurtjes?
"antibacteriele ingredienten" hebben ze he..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De rest ben ik nog aan het zoeken...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een clay-ton my hero om te swappen als je wat leuks hebt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hij is genoteerd! Straks even kijken wat ik nou allemaal wou bestellen
Waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie andere kleuren op de site![]()
Ik wil 01, 04 en 09
ALUquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef mirannie het volgende:
Girls, op ALU de nieuwe najaarscollectie van OPIGeloof dat ik die leuker vind dan die van CG
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swapquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.essence.eu/nl/(...)toe-nail-polish.html
Ja klopt had ze laatst al gezien! Zie wel wat leuke kleurtjes maar heb het idee dat ik ze allemaal ongeveer al heb, ze lijken zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef mirannie het volgende:
Girls, op ALU de nieuwe najaarscollectie van OPIGeloof dat ik die leuker vind dan die van CG
Nope sorry, de CG die ik heb houd ik graag..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swap
Van de onderste rij wil ik op het eerste gezicht wel de laatste 4 kleurtjes, eerst maar even de swaps afwachtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De hele onderste rij (m.u.v. de rode natuurlijk)
Gelukkig hebben we de groothandel nog even een schop gegevenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:Ik zo helemaal naar Eindhoven rijden....
Helemaal zo in de auto om al het leuks wat komen gaat:
Ik zo met Loqi vanaf het station naar SQ rijden. Wij wat drinken.
Wij zo naar de groothandel rijden: DICHT!!!!!!!!!!![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bummer. Nou moet ik over een week ofzo nog een keer rijden...
Maar nog wel een krack-polish gehaald bij een ander winkeltje, voor een euro, dat wel
Haha, nee, niet erg uniek. Maar volgens mij is dat zo langzamerhand ook bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooie kleuren, maar.... zien er vooralsnog niet heel uniek uit (behalve misschien die laatste rechtsonder). Maar ff swatches afwachten
Zoya Charla?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, nee, niet erg uniek. Maar volgens mij is dat zo langzamerhand ook bijna onmogelijkEr zijn zo verschrikkelijk veel kleurtjes op de markt, dat het voor de bedenkers best moeilijk moet zijn om nog met iets echt absoluut unieks te komen.
Op Scrangie trouwens swatches van het zomer collectie´tje van OPI. Degene die ik wilde blijkt een dupe te hebben, die net een ietsiepietsie mooier is (ok, dus niet helemaal dupe)
Ik heb DV8 en FYI etc wel tequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swap
Bizar zeg. Het is echt hetzelfde nummer ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef Loqi het volgende:
Ja, stomme groothandel![]()
Wel een fail gehad bij een kappersgroothandel![]()
[ afbeelding ]
CND effects Sapphire sparkle, Jade sparkle en Copper shimmer
Copper shimmer over m'n zebra matte mani met Essence Spicy van gisteren
[ afbeelding ]
En een fototje voor SQ, die ook een essence nr 39 spicy heeft.. maar de hare is shimmer, en de mijne creme![]()
[ afbeelding ]
Waarom geven ze 2 kleuren uit onder dezelfde naam? En nummer?
Thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt beter fairydust nemen, die wireless holographic topcoat is niet veel soeps, fairydust is veel meer holo
Ja echt he.. zo raarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar zeg. Het is echt hetzelfde nummer ook
Krack Polish omgquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo helemaal naar Eindhoven rijden....
Helemaal zo in de auto om al het leuks wat komen gaat:
Ik zo met Loqi vanaf het station naar SQ rijden. Wij wat drinken.
Wij zo naar de groothandel rijden: DICHT!!!!!!!!!!![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bummer. Nou moet ik over een week ofzo nog een keer rijden...
Maar nog wel een krack-polish gehaald bij een ander winkeltje, voor een euro, dat wel
Ohja, die had ik ook nogquote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook nog
Op t nagelwiel werkt ie niet, maar misschien doet ie t echt alleen met lak eronder?![]()
Mocht je ooit nog bij dat winkeltje komen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Loqi het volgende:
Ik neem het terug, hij versplintert zojuistzo erg dat er stukjes af zijn gesprongen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoya Charla?
(die is onderweg naar SQ)
Krackpolish!!!! waar gekocht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nagelwiel proof dusen hij is nog bezig...
Was die echt maar 1 euroquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kappersgroothandel bij de lakgroothandel (die dicht was) in de buurt
Heb je niet goed gekeken denk ik, ben hem toch verschillende keren tegen gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ja, maar we weten dus niet of ie echt goed werkt... op t nagelwiel doet ie het TEquote:
Hmmmm jammerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, maar we weten dus niet of ie echt goed werkt... op t nagelwiel doet ie het TEmaar op testvingers straks deed ie het niet zo heel goed...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nagelwiel proof dusen hij is nog bezig...
Dan moet je een ander kleurtje eronder doen, geeft een leuk effectquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet snapt waarom het leuk is als je nagellak gebarsten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |