Natuurlijk! Hij is genoteerd! Straks even kijken wat ik nou allemaal wou bestellenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wil je JITNB voor me meebestellen?? Dat zou echt super zijn!!
Oja, over de KV-lakjes in Schiedam -> ik kan morgen ook nog wel even gaan kijken voor wie wil, dus roept u maar?
Ik ga morgen in Amsterdam Centrum shoppen, daar zit ook een kruidvat. Zouden ze daar nog zijn? Iemand die het toevallilg weet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wil je JITNB voor me meebestellen?? Dat zou echt super zijn!!
Oja, over de KV-lakjes in Schiedam -> ik kan morgen ook nog wel even gaan kijken voor wie wil, dus roept u maar?
Ik zie andere kleuren op de sitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De rest ben ik nog aan het zoeken...
Ik heb nog wel een clay-ton my hero om te swappen als je wat leuks hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef Aurelyx het volgende:
overal waar ik langs ben geweest (KV) is het essence vak zo goed als leeg.. Wanneer komen de nieuwe kleurtjes?
"antibacteriele ingredienten" hebben ze he..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
De rest ben ik nog aan het zoeken...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een clay-ton my hero om te swappen als je wat leuks hebt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hij is genoteerd! Straks even kijken wat ik nou allemaal wou bestellen
Waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie andere kleuren op de site![]()
Ik wil 01, 04 en 09
ALUquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef mirannie het volgende:
Girls, op ALU de nieuwe najaarscollectie van OPIGeloof dat ik die leuker vind dan die van CG
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swapquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.essence.eu/nl/(...)toe-nail-polish.html
Ja klopt had ze laatst al gezien! Zie wel wat leuke kleurtjes maar heb het idee dat ik ze allemaal ongeveer al heb, ze lijken zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef mirannie het volgende:
Girls, op ALU de nieuwe najaarscollectie van OPIGeloof dat ik die leuker vind dan die van CG
Nope sorry, de CG die ik heb houd ik graag..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het meeste wel al, welke heb je te ruil? Ik moet nog wel een paar china glazes, misschien heb je daar toevallig 1 van voor de swap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |