quote:
De media sowieso.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Hypocriet Piet. Ze doen het allemaal hoor. Zelfs de NOS gaat soms te ver. Gisteren nog met het tonen van het huis van de jongen.
De media bestaat bij de gratie wat de consument wil. Misschien moeten we met het laatste moeten beginnen.quote:
De Telegraaf hoeft niet om te vallen, ze moeten leren waar fatsoensgrenzen liggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef DeLuna het volgende:
Alsof de hele Telegraaf omvalt... Ik denk niet dat dát gaat lukken.
quote:telegraafboycot ... Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben."
less than 5 seconds ago via web
telegraafboycot "Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld...
Hoeft van mij ook niet, maar hij begon over werklozen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De Telegraaf hoeft niet om te vallen, ze moeten leren waar fatsoensgrenzen liggen.
Dat beweren ze zelf, maar dat is niet zo. De media creëren aanbod en daardoor ontstaat de vraag. Hetzelfde gedrag dat veroorzaakt dat mensen met hun snufferd vlakbij een brand gaan staan of stil gaan staan op de snelweg bij een ongeluk zorgt dat mensen op allerlei baggerberichten uit de media blijven klikken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
De media bestaat bij de gratie wat de consument wil. Misschien moeten we met het laatste moeten beginnen.
de lezers moeten die dan eerst leren kennenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De Telegraaf hoeft niet om te vallen, ze moeten leren waar fatsoensgrenzen liggen.
quote:
Ik zit in ieder geval niet op dit soort nieuws te wachten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De media bestaat bij de gratie wat de consument wil. Misschien moeten we met het laatste moeten beginnen.
Daar hadden we het in deel 1 ook al overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Hypocriet Piet. Ze doen het allemaal hoor. Zelfs de NOS gaat soms te ver. Gisteren nog met het tonen van het huis van de jongen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laten alle media opheffen zodat er helemaal geen nieuws meer doorsijpelt naar de doorsnee Nederlander. Dan sta je mooi te kijken op sites als FOK!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze moeten eens normaal doen en echt nieuws geven.
Wat een bullshit!quote:AMSTERDAM - In de afgelopen uren zijn er veel vragen gesteld over de berichtgeving rond de ramp in Tripoli in De Telegraaf van vanochtend.
Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld. Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben.
De hoofdredactie van De Telegraaf hecht eraan te benadrukken dat verslaggeefster Van der Graaf in het onverwacht ontstane telefoongesprek met Ruben niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.
De Telegraaf heeft tot publicatie besloten omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie.
De hoofdredactie respecteert de oproep van het kabinet om terughoudendheid te betrachten in de contacten met nabestaanden.
Hoofdredactie De Telegraaf
vrijdag 14 mei 2010
maar ondertussen wel hier lurken m.o.o alles wat er over gezegd wordt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet op dit soort nieuws te wachten.
Dan lees je het niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet op dit soort nieuws te wachten.
... en jij als haantje de voorste het kunnen lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
'Een symbool van leven in deze enorme tragedie'
Flikker toch op! Die hufters willen gewoon makkelijk geld verdienen met dit soort riooljournalistiek!
Waar slaat dat opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef woid het volgende:
[..]
maar ondertussen wel hier lurken m.o.o alles wat er over gezegd wordt...
Ze? Dus jij houdt alle media verantwoordelijk voor hetgeen dat de Telegraaf doet? Iets met generaliseren enzo. Rechts zeker?quote:
Ze beginnen de pijn te voelen.quote:
het is je al anderhalf uur duidelijk, maar je bent hier niet weg te slaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar slaat dat opIk kom dat tegen, ik denk dan bij mezelf, het zal toch niet waar zijn....? Dus dan ga ik dat lezen, even kijken of ik de titel niet verkeerd heb begrepen. Is dat niet logisch?
De rest neemt het toch net zo hard overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze? Dus jij houdt alle media verantwoordelijk voor hetgeen dat de Telegraaf doet? Iets met generaliseren enzo. Rechts zeker?
Klopt. Ik verveel mequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef woid het volgende:
[..]
het is je al anderhalf uur duidelijk, maar je bent hier niet weg te slaan.
En daaronder ook:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Wat een bullshit!
'Een symbool van leven in deze enorme tragedie'
Flikker toch op! Die hufters willen gewoon makkelijk geld verdienen met dit soort riooljournalistiek!
Dít is volgens de Telegraaf terughoudendheid? Dan wil ik niet eens weten hoe laag ze gaan als ze niet terughoudend zijn.quote:De hoofdredactie respecteert de oproep van het kabinet om terughoudendheid te betrachten in de contacten met nabestaanden.
Zoon.Ghadaffi bezoekt ruben ook...het populisme houdt niet opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De rest neemt het toch net zo hard over
Hoe kom jij dan aan het nieuws? Of denk je dat alle topics hier op FOK! uit zichzelf openen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik volg de media amper. Je mist echt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |