dat zat ik me ook net af te vragen.....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de FP neemt geen stelling in deze? Die nemen verder ook gewoon lafjes het nieuws over trouwens. Net als alle andere media
True.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Waarom zijn we verbaasd?![]()
Dit past perfect in de nieuwe cultuur in Nederland waarin we denken recht te hebben om alles te zien van alles en iedereen, tot aan de live en rechtstreeks utigezonden primetime begrafenis van Milly Fucking Boelen aan toe.
We zijn een verrot land geworden.
Wat een mediamongolen zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
laten we overigens even niet vergeten, dat De Telegraaf de Kilometerheffing een INBREUK OP DE PRIVACY vond!
amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dit past perfect in de nieuwe cultuur in Nederland waarin we denken recht te hebben om alles te zien van alles en iedereen, tot aan de live en rechtstreeks utigezonden primetime begrafenis van Milly Fucking Boelen aan toe.
quote:Telegraaf stalkt Ruben van Assouw uit Tilburg
13mei2010.jpg Goedemorgen Wakker Nederland! Feliciteert u op deze heerlijke na-Hemelvaarste vrijdag even uw lijfblad de Telegraaf? Verslaggeefster Jolande van der Graaf heeft het namelijk voor elkaar gekregen de enige overlevende van de vliegramp in Tripoli, de 9-jarige unbreakable Ruben van Assouw aan de telefoon te krijgen. En ja, toen ze hem toch aan de lijn had heeft zij het jochie gelijk maar even verteld dat zijn ouders dood zijn. Iemand moet het doen nietwaar? Ook hulpeloze kersverse wezen hebben recht op de waarheid. Bovendien moet de Telegraaf haar voorpagina vullen. Als dat niet met stukken over files kan dan maar met het betere human interest werk. Klein minpuntje is wel dat zo'n beetje heel Nederland, inclusief de demissionaire minister van buitenlandse zaken, tegen deze vorm van respectloze sensatiestalkjournalistiek is dus Telegraaf-Jolande zal de komende dagen de bekende bakken stront van fatsoen- en respectroepertjes over zich heen krijgen. Laten we zeggen dat heel twitter al twee dagen warm loopt om een respectloze journalist kaal te scheren. Maar hee, het is net na de oorlog he. Als het om na-oorlogs verzet gaat sind wir Holländer immer gross ja. Onze voorspelling: Sjuul Paradijs en staatssecretaris Ank Bijsterveld vanavond in Pauw en Witteman. DISCUSSIE!
Helemaal mee eens, en hoe meer we achterover leunen, cola inschenken en popcorn in het gezicht gooien en er ach ach ach wat erg naar kijken wordt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
linkquote:En ja, toen ze hem toch aan de lijn had heeft zij het jochie gelijk maar even verteld dat zijn ouders dood zijn. Iemand moet het doen nietwaar?
Vergeleken met deze actie was heulen met de vijand nog peanuts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De Telegraaf is sinds de oorlog alleen maar fouter geworden, zo lijkt het.
Telegraaf heeft het in hun eigen artikel over:quote:
quote:Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11).
Het is GEenStijl, ik gok dus van nietquote:
Heb een reactie gegeven op dat artikel gewoon netjes dat ik het schande vind. Wat denk je? Gemodereerd en word dus niet door gegeven. Hoe laag!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het in hun eigen artikel over:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het in hun eigen artikel over:
Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11).
Hoe is dat dan gegaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Hier ga ik dus van over mijn nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |