M'n vader kon me vroeger mooie verhalen vertellen over Telegraaf busjes die bij om-het-even-welk-oproer flink te grazen werden genomen. Die ouwe rooie jordaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
ja, dit is een meta-nws topic, en niet echt een NWS topic. Maar ik wil het toch graag hier neerzetten.
De telegraaf heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Daarom wil ik voorstellen om in NWS geen topics meer te openen met een link naar, of refererend aan artikelen in de telegraaf.
Dit is de enige manier waarop de telegraaf het voelt.
Een boze brief schrijven, dat voert hooguit tot een mea culpa, wij zijn sorry van dit rioolblad. De enige manier om te Telegraaf pijn te laten voelen is clicks naar hun site en oplage.
Sterker nog, het is de enige manier waarop ze het voelen, circulatie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
M'n vader kon me vroeger mooie verhalen vertellen over Telegraaf busjes die bij om-het-even-welk-oproer flink te grazen werden genomen. Die ouwe rooie jordaan
Zou de Telegraaf het echt voelen denk je? En dit is niet het eerste dieptepunt natuurlijk, maar wel weer een diepe ja.
Maar hoe kom je aan die kritische massa?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de enige manier waarop ze het voelen, circulatie.
Busjes in de brand, zoals vroegah, is alleen maar nieuws, koppen, oplage.
Een boycot is, mits voldoende kritische massa, zeer pijnlijk voor ze.
Als je dat met enige volumes weet te bewerkstelligen dan kom je wellicht ergens ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Schrijf ook mails aan Ahold, Unilever, etc, dat zolang ze in de telegraaf adverteren je hun producten niet meer koopt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Schrijf ook mails aan Ahold, Unilever, etc, dat zolang ze in de telegraaf adverteren je hun producten niet meer koopt.
Je kan er om lachen, maar als er genoeg mails binnenkomen bij dit soort adverteerders gaan die de druk echt wel zweten.quote:
Ze vallen het meest op blijkbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef DS4 het volgende:
Overigens, Piet... ben jij echt zo naïef om te denken dat alleen de Telegraaf dit soort acties uit voert?
Direct naar http://www.twitter.com/telegraafboycot... dan krijg je alles wel aardig mee. Ook veel radio-DJ's die er aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook via Twitter
http://twitter.com/search?q=telegraaf
En er zijn vast wel Fok!kers die nog een partijtje tuintegels hebben liggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
De Telegraaf heeft vast een mooi antwoordnummer ergens
Bakstenen ftw!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
De Telegraaf heeft vast een mooi antwoordnummer ergens
Dan nog hadden ze de keuze om er wel of niet over te berichten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bullshitactie weer.
Ze proberen een belangrijk iemand in het nieuws te krijgen, dat is hun werk, dan moet die arts maar gewoon nee zeggen,de telegraaf valt niets te verwijten, of boycot je de slager ook omdat ze je vlees meegeven ofzo.
het is nieuws, klaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze de keuze om er wel of niet over te berichten.
Ook de manier waarop je verkregen informatie naar buiten brengt is een keuze.
een slager die verrot vlees verkoopt ga ik ook niet meer naartoe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ze proberen een belangrijk iemand in het nieuws te krijgen, dat is hun werk, dan moet die arts maar gewoon nee zeggen,de telegraaf valt niets te verwijten, of boycot je de slager ook omdat ze je vlees meegeven ofzo.
Je kan uit respect ook gewoon niet bellen? Laat die jongen met rust man....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat praat inderdaad goed dat ze als wilde honden op hun prooi afgaan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er over heeft nagedacht voordat de telefoon werd opgepakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |