wuz@telegraaf.nl (wat u zegt)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Hebben ze bij De Telegraaf ook een postadres voor lezersbrieven?
Wat een laffe honden zeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef Stefan het volgende:De Telegraaf filtert aleen de positieve reacties http://www.telegraaf.nl/b(...)g_pijn__.html?p=11,2
Echte post bedoel ik dus hè, van het soort waarbij je geen computer nodig hebt.quote:
Het symbool van levenquote:Verklaring Hoofdredactie
AMSTERDAM - In de afgelopen uren zijn er veel vragen gesteld over de berichtgeving rond de ramp in
Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld. Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben.
De hoofdredactie van De Telegraaf hecht eraan te benadrukken dat verslaggeefster Van der Graaf in het onverwacht ontstane telefoongesprek met Ruben niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.
De Telegraaf heeft tot publicatie besloten omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie.
De hoofdredactie respecteert de oproep van het kabinet om terughoudendheid te betrachten in de contacten met nabestaanden.
Hoofdredactie De Telegraaf
vrijdag 14 mei 2010
Of je pakt gewoon de telefoon... Kun je ze ook meteen inpeperen wat de reden is van je opzegging.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef morningstorm het volgende:
ik zit te wachten tot er een link wordt opgezet waar je via internet je abonnement kan opzeggen, zodra die er is gaat de telegraaf eruit heb ik zo het idee..
Zijn familie is dood, pipo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Rookert het volgende:
Als ik familie was zou ik stappen ondernemen
http://webshop.telegraaf.(...)m=AbonnementOpzeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef morningstorm het volgende:
ik zit te wachten tot er een link wordt opgezet waar je via internet je abonnement kan opzeggen, zodra die er is gaat de telegraaf eruit heb ik zo het idee..
Wie zaten er in het regeringsvliegtuig naar Tripoli? Juist, oom en tante, ook wel familie genoemd, pipo.quote:
God wat zijn we stoer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef ASroma het volgende:
Schandpaal Topic # 1: Telegraaf journaliste Jolande!
![]()
Dit is wel een "new low" ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef alors het volgende:
Ik heb eigenlijk geen woorden voor hoe triest ik deze actie vind. Volgens mij heeft onze beschaving zijn hoogtepunt wel gehad.
Als je dit niet snapt dan heb je blijkbaar nog een hoop te leren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee ik begrijp er niks van![]()
Kom op zeg, het is gewoon een scoop. Al die verontwaardiging ineens zeg.
Right... en een jochie van 9 die net zijn familie heeft verloren staat ongetwijfeld te springen bij het idee om dat symbool te mogen zijn.quote:De Telegraaf heeft tot publicatie besloten omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie.
Er horen zeker wél journalisten en cameraploegen bij het ziekenhuisbed van een 9-jarige jongen?quote:Haar schitterende primeur (‘AIVD faalde rond Irak’) leverde Telegraaf-journaliste Jolande van der Graaf zeven maanden van bittere ellende op. In plaats van bloemen uit het Catshuis als dank kreeg ze een intimiderende huiszoeking en een strafrechtelijk onderzoek aan haar broek. ‘Er horen geen inbrekers in je huis, ook geen staatsinbrekers.’
Waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef eightone. het volgende:
[..]
Er horen zeker wél journalisten en cameraploegen bij het ziekenhuisbed van een 9-jarige jongen?
Telegraaf, echt een waardeloze lage rattenkrant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |