Ze laten ook gewoon een cameraploeg toe. Zal wel een cultuurverschil zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de subklacht meer terecht dan je klacht, de Telegraaf, hoezeer ik die krant ook veracht, wil een verhaal en doet alles om dat te krijgen, maar die dokter moet zijn patient "beschermen" tegen die gieren en om dan gewoon de telefoon te geven en aan een kind nog wel!
Het zou me niet verbazen als die dokter wat geld in zijn hand gedrukt heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kutkrant zeg. Vind dit wel erg ver gaan.
Ja, want in dat soort landen zijn ze allemaal corrupt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:44 schreef Karina het volgende:
Het zou me niet verbazen als die dokter wat geld in zijn hand gedrukt heeft gekregen.
Op de Stentor vanochtend een grote close up van het jochie dat als enige de vliegramp overleefde. Walgelijk. Journalisten zijn nog slechts 1 stap verwijderd van tuig als terroristen, nazi's en ander crapuul.quote:
Mjah het jongetje was overstuur want dacht even dat het familie was. Zou me niks verbazen als ze aan de telefoon tegen de arts hebben gezegd dat ze familie waren en toen pas tegen het knulletje dat het een journalist was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de subklacht meer terecht dan je klacht, de Telegraaf, hoezeer ik die krant ook veracht, wil een verhaal en doet alles om dat te krijgen, maar die dokter moet zijn patient "beschermen" tegen die gieren en om dan gewoon de telefoon te geven en aan een kind nog wel!
Dat lijkt mij ook. Als arts zou ik nog voor geen goud een jongetje laten praten met mensenvan wie ik wist dat ze deden alsof ze familie waren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het jongetje was overstuur want dacht even dat het familie was. Zou me niks verbazen als ze aan de telefoon tegen de arts hebben gezegd dat ze familie waren en toen pas tegen het knulletje dat het een journalist was.
quote:Ruben: Mijn benen doen erg pijn
door Jolande van der Graaf
AMSTERDAM/TRIPOLI - Ruben van Assouw (9), de Tilburgse jongen, die de vliegramp in Libië als enige overleefde, stond gisterochtend in een kortstondig en hartverscheurend telefoongesprek vanuit zijn ziekenhuisbed De Telegraaf te woord.
Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11). Nadat Ruben rond negen uur in de ochtend op de intensive care van een kinderafdeling in een ziekenhuis in Tripoli was gewassen en wat slokjes water en vruchtensap te drinken had gekregen, gaf een van zijn behandelend artsen plotseling zijn mobiele telefoon door.
De arts liet de jongen enkele minuten met de verslaggeefster van deze krant praten. Bij het horen van zijn naam en de woorden 'Hallo Ruben, kun je me horen?' reageerde de jongen aanvankelijk emotioneel. Maar toen Ruben begreep dat hij geen familie aan de telefoon had, werd hij kalmer. Hij vond het overduidelijk prettig om weer zijn eigen taal te horen en vertelde dat het 'best wel goed' met hem ging. "Ik heet Ruben en kom uit Holland. Het gaat wel, maar mijn benen doen erg pijn", vervolgde het slachtoffertje, dat diverse gecompliceerde botbreuken opliep tijdens de ramp met de Airbus en woensdag een urenlange operatie onderging.
Ruben kon niet vertellen wat hem was overkomen en wist, hoogstwaarschijnlijk door de shock en bepaalde medicijnen, klaarblijkelijk niet dat zijn vliegtuig was neergestort. "Ik lig in een ziekenhuis. Er zijn hier mannen en vrouwen. Ik weet niet hoe ik hier ben gekomen, ik weet verder niets", zei hij. "Ik wil gewoon doorgaan. Ik wil me wassen, aankleden en dan doorgaan."
Ik zie haar er wel voor aan ja. Ze ziet er in elk geval uit als iemand die haar ambities belangrijker vindt dan de mensen die het betreft vind ik.quote:
Dat is de Telegraaf toch per definitie al?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:22 schreef Pietverdriet het volgende:
nieuw dieptepunt voor de journalistiek in Nederland.
En de hele Nederlandse pers maakt gretig gebruik van die beelden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze laten ook gewoon een cameraploeg toe. Zal wel een cultuurverschil zijn.
Jep, het gros van de NL Media is geen haar beter dan de Telegraafhoernalisten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Op de Stentor vanochtend een grote close up van het jochie dat als enige de vliegramp overleefde. Walgelijk. Journalisten zijn nog slechts 1 stap verwijderd van tuig als terroristen, nazi's en ander crapuul.
Ze. Het is een vrouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:25 schreef harry013 het volgende:
Wie is die journalist? Waar woont hij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |