In 't land der blinden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En ze zetten zichzelf neer als zijnde "verlicht", die was ik inderdaad nog vergeten.
Tsja, je zet jezelf alleen maar meer voor schut zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
In land der blinden...![]()
koud kunstje..
Alsof ik de alleswetende wil zijn, dan sta ik toch lekker voor schut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tsja, je zet jezelf alleen maar meer voor schut zo![]()
ben je een tikje hypocriet gezien je mn eerdere uitnodiging pertinent afweesquote:Je bent er niet op uit om een serieuze discussie aan te gaan,
krijg ik nog de rekening voor het psychologisch consult?quote:maar vooral om je frustraties te uiten via dit soort complottheorieën.
maak daar maar heel snel "mond" van of ik bel een mod die je streng gaat toesprekenquote:Vervolgens heb je de bek vol over "natuurkunde",
Leuk zeker om van WTC toren hoogte (hadden ze nog bestaan natuurlijk) op iemands geloof in zijn eigen gezonde verstand zo neer te kijken?quote:terwijl je nergens een concrete kwantitatieve analyse laat zien.
jij wel dan?quote:Verder dan wat voorbeeldjes over autootjes lijk je niet te komen.
Wie op dit forum serieus genomen wil worden is een ongeneesbaar geval van lozerquote:Dan hoop ik dat je het niet vreemd vindt dat mensen je niet meer serieus nemen.
Ach je brabbelt maar wat,quote:Spijtig genoeg is dat voor nogal wat complottheoretici en crackpots alleen maar een bevestiging.
quote:Wordt Galileï er weer bijgesleept enzo
Zo ik heb het vermaak zo te zien alweer gemist, en we zijn alweer bij het moddergooien aanbeland. Prima keuze om hem naar BNW te schoppen Hausquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo ik heb het vermaak zo te zien alweer gemist, en we zijn alweer bij het moddergooien aanbeland. Prima keuze om hem naar BNW te schoppen HausDe TS hoort hier zo te zien meer thuis dan bij de wetenschap hoek.
Ik sluit mij overigens aan bij de mooie uitleg over statische en dynamische belastingen. Dat punt wordt eens in de zoveel tijd, als het cirkeltje rond is, weer eens gemaakt. Heb ik zelf ook nog ooit gedaan. De structuur van een gebouw is berekend op een statische belasting gelijk aan de verdiepingen erboven plus een veiligheidsmarge. Een dynamische belasting is zo veel groter dat het ruim over die marge heen gaat, en de structuur simpelweg faalt.
Dat kan je op een mooie manier thuis uitproberen. Ik heb dat zelf twee keer gedaan, met een brug en met een toren.
Stap 1: Bouw een stuctuur. Bijvoorbeeld een brug van karton, of een toren van aan elkaar gesoldeerde koperdraden.
Stap 2: Begin de structuur te belasten, bijvoorbeeld door stoeptegels erop te stapelen.
Stap 3: Voeg gewicht toe tot de structuur faalt.
Stap 4: Observeer dat de structuur plots faalt.
Veel plezier ermee TS
Ik hoop dat het je wat inzichten geeft in statica/dynamica, en dat je daardoor inziet hoe onzinnig je stellingen en argumentatie (voor zover aanwezig) is.
Photographic evidence proves beyond a doubt that floors sagged, pulling perimeter columns in. An event some conspiracy sites suggest never happened.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef mediacurator het volgende:
er is geen enkel teken van buigend staal te zien
Ach heb je die BNW klant weerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo ik heb het vermaak zo te zien alweer gemist, en we zijn alweer bij het moddergooien aanbeland. Prima keuze om hem naar BNW te schoppen HausDe TS hoort hier zo te zien meer thuis dan bij de wetenschap hoek.
Ik sluit mij overigens aan bij de mooie uitleg over statische en dynamische belastingen. Dat punt wordt eens in de zoveel tijd, als het cirkeltje rond is, weer eens gemaakt. Heb ik zelf ook nog ooit gedaan. De structuur van een gebouw is berekend op een statische belasting gelijk aan de verdiepingen erboven plus een veiligheidsmarge. Een dynamische belasting is zo veel groter dat het ruim over die marge heen gaat, en de structuur simpelweg faalt.
Dat kan je op een mooie manier thuis uitproberen. Ik heb dat zelf twee keer gedaan, met een brug en met een toren.
Stap 1: Bouw een stuctuur. Bijvoorbeeld een brug van karton, of een toren van aan elkaar gesoldeerde koperdraden.
Stap 2: Begin de structuur te belasten, bijvoorbeeld door stoeptegels erop te stapelen.
Stap 3: Voeg gewicht toe tot de structuur faalt.
Stap 4: Observeer dat de structuur plots faalt.
Veel plezier ermee TS
Ik hoop dat het je wat inzichten geeft in statica/dynamica, en dat je daardoor inziet hoe onzinnig je stellingen en argumentatie (voor zover aanwezig) is.
Jammer... krijg je een simpele manier om eens wat inzicht te krijgen in de stof waar je claims over doet, reageer je zo. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ach heb je die BNW klant weer
Voelt zich altijd geroepen om ns even stevig om zich heen te beuken zodra het niet zint
Met zo'n naargeestig toontje ga ik al helemaal geen gesprek met jou aan
Wordt ik vast weer door modje toegesproken zo direct als een of andere patiënt vers uit de dwangbuizen gesprongen van Vogelenzang kliniek
Dank voor het zoals gebruikelijk lompe aanbod Tuin-hel, maar ik hou het liever even rustig als je het niet erg vindt
bijna het zelfde dus als z.g. debunkers...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat doen crackpots vaker. Wanneer ze iets niet begrijpen gooien ze dat niet op hun eigen verstandelijke beperkingen, maar is datgene "onnodig moeilijk", "verkregen via vastgeroeste denkbeelden", etc. etc.
Deze site is per definitie gediskwalificeerd, Loose Change staat er op als bewijs stuk. Als er 1 youtube video wel zo hard gedebunked is dan is het deze wel. Vol met leugens en bedrog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je bedoelt je kunt niet lezen?
of je wil niet lezen?
http://911scholars.org/
daar zitten de mensen die over de hoge school niveau berekeningen gaan
op dat niveau valt zoiets hier heus niet uit te leggen hoor, als je het zo wil beargumenteren
Uit jou posts blijkt dat jij vooral verstand hebt van een ding, namelijk eerst een flinke rel uitlokken en dan snel een modje erbij roepenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jammer... krijg je een simpele manier om eens wat inzicht te krijgen in de stof waar je claims over doet, reageer je zo. Waarom doe je dat?
Ik denk dat het argument toch best stevig staat. Uit je posts blijkt dat je geen verstand hebt van de processen in kwestie.
quote:Je gebruikt foute aannamen (gesmolten verdiepingen bijv) en als iemand je daar op wijst pas je je stellingen niet aan. Alles moet met het oog zichtbaar zijn, berekeningen zijn nergens voor nodig. Need I go on? Dat zijn nou niet bepaald wetenschappelijk solide werkwijzen, en dus hoort dit niet thuis in het wetenschapsforum. Heb je daar soms iets tegen in te brengen? Ik ben benieuwd
Een mogelijk problematische bron maakt de hele site nog niet rijp voor de prullenbak..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Deze site is per definitie gediskwalificeerd, Loose Change staat er op als bewijs stuk. Als er 1 youtube video wel zo hard gedebunked is dan is het deze wel. Vol met leugens en bedrog.
Oh ja joh? Als je dan zoveel onderzoek hebt gedaan naar mijn postgeschiedenis kan je daar van vast wel een paar voorbeelden van geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Uit jou posts blijkt dat jij vooral verstand hebt van een ding, namelijk eerst flink rellen dan snel een modje erbij roepen![]()
[..]
http://www.fbg.nl/94260quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ach heb je die BNW klant weer
Voelt zich altijd geroepen om ns even stevig om zich heen te beuken zodra het niet zint
Met zo'n naargeestig toontje ga ik al helemaal geen gesprek met jou aan
Wordt ik vast weer door modje toegesproken zo direct als een of andere patiënt vers uit de dwangbuizen gesprongen van Vogelenzang kliniek
Dank voor het zoals gebruikelijk lompe aanbod Tuin-hel, maar ik hou het liever even rustig als je het niet erg vindt
Loose Change is niet mogelijk problematisch. Het is heel hard onderuit gehaald en zelfs de meeste conspiracy mensen durven er niet meer bij in de buurt te komen. Ze liegen en bedriegen hierin zoals ze het uit komt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een mogelijk problematische bron maakt de hele site nog niet rijp voor de prullenbak..
Anders, waar zou je in NL b.v. nog een krant kunnen kopen slimpie?
Dat is dus absoluut niet waar. Als er iemand correct post en nooit een rel uitlokt is het ATuinhek wel. En een mod erbij roepen heb ik hem ook nooit zien doen, simpelweg omdat dat nooit nodig was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Uit jou posts blijkt dat jij vooral verstand hebt van een ding, namelijk eerst een flinke rel uitlokken en dan snel een modje erbij roepen![]()
[..]
Je bedoelt dat je inhoudelijk niet op zijn post kunt ingaan? De natuurkunde was toch onfeilbaar volgens jou? Wat is er gebeurd met die houding?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef mediacurator het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien zou je er goed aan doen wat minder op de man te spelen en je verhaal proberen te onderbouwen.
wat voor en hoeveel straling moet een voor ons klootjesvolk nog onbekende mini-nuke, thermo/ plasma hi-tec state of the art bom exact afgeven..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan heb ik een simpele vraag Orwell. Waar is de straling?
Totdat er een betere verklaring voor de verpulvering (nota bene!..where's the rubble?) van wtc1 en 2 komt, hou ik het op hi-tec/ nuclear weaponry...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
bijna het zelfde dus als z.g. debunkers...
Wanneer ze iets niet begrijpen gooien ze dat niet op hun eigen verstandelijke beperkingen, maar is datgene "onnodig moeilijk", "verkregen via onorthodokse denkbeelden", etc. etc.
Dat is glad ijs hier, ervan uitgaan dat de regering vooruitstrevende technologie heeft gebruikt. Zoiets moet dan weer aantoonbaar zijn, en zelfs als het aantoonbaar is dat diverse wapens soortgelijke destructieve methodes hebben, is er weer tastbaar bewijs nodig waarin je duidelijk maakt dat inhoudt van zo'n bom, sporen heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat voor en hoeveel straling moet een voor ons klootjesvolk nog onbekende mini-nuke, thermo/ plasma hi-tec state of the art bom exact afgeven..?
Nee hoor, is prima allemaal, docu, YouTube en TV. Allemaal middelen om je mening mee te helpen vormen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is glad ijs hier, ervan uitgaan dat de regering vooruitstrevende technologie heeft gebruikt. Zoiets moet dan weer aantoonbaar zijn, en zelfs als het aantoonbaar is dat diverse wapens soortgelijke destructieve methodes hebben, is er weer tastbaar bewijs nodig waarin je duidelijk maakt dat inhoudt van zo'n bom, sporen heeft achtergelaten.
En owee als je visueel wordt, want naar YouTube verwijzen is Taboe... ook al is het hetzelfde als TV of een docu of wat dan ook.
het wordt hier steeds triester...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is glad ijs hier, ervan uitgaan dat de regering vooruitstrevende technologie heeft gebruikt. Zoiets moet dan weer aantoonbaar zijn, en zelfs als het aantoonbaar is dat diverse wapens soortgelijke destructieve methodes hebben, is er weer tastbaar bewijs nodig waarin je duidelijk maakt dat inhoudt van zo'n bom, sporen heeft achtergelaten.
En owee als je visueel wordt, want naar YouTube verwijzen is Taboe... ook al is het hetzelfde als TV of een docu of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima allemaal, docu, YouTube en TV. Allemaal middelen om je mening mee te helpen vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |