abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:44:10 #221
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81602035
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Orwell het volgende:

[..]

bijna het zelfde dus als z.g. debunkers...
Wanneer ze iets niet begrijpen gooien ze dat niet op hun eigen verstandelijke beperkingen, maar is datgene "onnodig moeilijk", "verkregen via onorthodokse denkbeelden", etc. etc.
Totdat er een betere verklaring voor de verpulvering (nota bene!..where's the rubble?) van wtc1 en 2 komt, hou ik het op hi-tec/ nuclear weaponry...
http://yfrog.com/5lwtcnukep
[ afbeelding ]
zie de overeenkomsten...
[/quote]

Visueel is inderdaad merkbaar dat bij WTC torens, en WTC 7 2 diverse technieken zijn gebruikt. Zoals Danny (CD expert) ook al zei, bij WTC 7 begint het van onder.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:47:44 #222
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81602246
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Orwell het volgende:

[..]

wat voor en hoeveel straling moet een voor ons klootjesvolk nog onbekende mini-nuke, thermo/ plasma hi-tec state of the art bom exact afgeven..?
Dat is glad ijs hier, ervan uitgaan dat de regering vooruitstrevende technologie heeft gebruikt. Zoiets moet dan weer aantoonbaar zijn, en zelfs als het aantoonbaar is dat diverse wapens soortgelijke destructieve methodes hebben, is er weer tastbaar bewijs nodig waarin je duidelijk maakt dat inhoudt van zo'n bom, sporen heeft achtergelaten.
En owee als je visueel wordt, want naar YouTube verwijzen is Taboe... ook al is het hetzelfde als TV of een docu of wat dan ook.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 22:51:17 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_81602470
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat is glad ijs hier, ervan uitgaan dat de regering vooruitstrevende technologie heeft gebruikt. Zoiets moet dan weer aantoonbaar zijn, en zelfs als het aantoonbaar is dat diverse wapens soortgelijke destructieve methodes hebben, is er weer tastbaar bewijs nodig waarin je duidelijk maakt dat inhoudt van zo'n bom, sporen heeft achtergelaten.
En owee als je visueel wordt, want naar YouTube verwijzen is Taboe... ook al is het hetzelfde als TV of een docu of wat dan ook.
Nee hoor, is prima allemaal, docu, YouTube en TV. Allemaal middelen om je mening mee te helpen vormen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:02:30 #224
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_81603072
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

het wordt hier steeds triester...
debunkers gemodereerd door debunkers die de verdwaalde anders-denkende passant in koor van hoon voorzien..
get a life
Huig
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:13:27 #225
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81603660
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, is prima allemaal, docu, YouTube en TV. Allemaal middelen om je mening mee te helpen vormen.

Doen we op school ook gewoon, lijken we alleen wel te vergeten.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 23:37:57 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_81604851
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Doen we op school ook gewoon, lijken we alleen wel te vergeten.
Idd, dus allemaal middelen die ons ten dienste staan.

Tot morgen, ik ga naar bed, morgen verder praten
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:48:13 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81605279
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Orwell het volgende:

[..]

wat voor en hoeveel straling moet een voor ons klootjesvolk nog onbekende mini-nuke, thermo/ plasma hi-tec state of the art bom exact afgeven..?
In het geval van een nuke zijn dat neutronen, en eventueel gamma's en harde rontgens. De activatie die die neutronen veroorzaken in de omgeving kunnen dan weer alle typen straling veroorzaken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:28:30 #228
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81608467
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat kan je op een mooie manier thuis uitproberen. Ik heb dat zelf twee keer gedaan, met een brug en met een toren.
Stap 1: Bouw een structuur. Bijvoorbeeld een brug van karton, of een toren van aan elkaar gesoldeerde koperdraden.
Stap 2: Begin de structuur te belasten, bijvoorbeeld door stoeptegels erop te stapelen.
Stap 3: Voeg gewicht toe tot de structuur faalt.
Stap 4: Observeer dat de structuur plots faalt.
Ik vind het een mooi experiment...
Is de belasting die je zo opbouwt (ik denk even koperen torentje met tegels erop gestapeld) vergelijkbaar met de situatie rond het WTC, de top die "los"op de rest van de toren staat en daardoor zoveel druk uitoefent om naar beneden te gaan?
Een van de dingen die mij verbaasde, nog steeds, is de snelheid waarmee de eerste toren omlaag ging, amper een uurtje erna ofzo? Of is dat voor zo'n structuur een eeuwigheid?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_81609504
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Loose Change is niet mogelijk problematisch. Het is heel hard onderuit gehaald en zelfs de meeste conspiracy mensen durven er niet meer bij in de buurt te komen. Ze liegen en bedriegen hierin zoals ze het uit komt.

En als een krant Tara Singh Varma als hoofdredacteur aanstelt zal ik inderdaad meteen die hele krant in de prullenbak sodemieteren.
Een foutje is menselijk, trouwens scolars for 9/11 truth behelst toch wel iets meer dan alleen Loose Change?

Waarom denk je dat scolars for 9/11 truth alleen iets te maken heeft met Loose Change?
pi_81609529
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:28 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Is de belasting die je zo opbouwt (ik denk even koperen torentje met tegels erop gestapeld) vergelijkbaar met de situatie rond het WTC, de top die "los"op de rest van de toren staat en daardoor zoveel druk uitoefent om naar beneden te gaan?
Een van de dingen die mij verbaasde, nog steeds, is de snelheid waarmee de eerste toren omlaag ging, amper een uurtje erna ofzo? Of is dat voor zo'n structuur een eeuwigheid?
Hoi FuckFou, die naam is leuk.. heel toepasselijk voor hier
Had je iewat onderschat eerder, dat was onterecht! excuse moi!
pi_81609595
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je inhoudelijk niet op zijn post kunt ingaan? De natuurkunde was toch onfeilbaar volgens jou? Wat is er gebeurd met die houding?

't Is niet mijn subforum, maar als je zo doorgaat zou ik persoonlijk dit topic dichtmieteren met een TS die overduidelijk liever loopt te fucken dan serieus een discussie wil houden. Oftewel:
[..]

moet intussen ook nog mijn brood verdienen!

geef morgen meer feedback

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 19-05-2010 03:26:25 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:21:58 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81610723
quote:

[..]

Ik wou vooral aangeven dat als een (rigide) structuur sterker belast wordt dan hij aan kan het heel plots afgelopen is Balken breken, connecties begeven het en het gaat accuut tegen de vlakte. In die zin is het vergelijkbaar dat de combinatie gewicht plus momentum van de bovenste x verdiepingen die een korte tijd hebben gehad om te versnellen veel te veel is voor de minder beschadigde (of intacte) structuur daaronder.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:51:59 #233
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81611172
quote:

[..]

Een eeuwigheid!? Volgens de ter plaatse brandweer was het vuur uit

Een uurtje voor z'n zielig brandje dat ten tijde van de instorting al lang en breed weer uit was is volstrekt bespottelijk dat het zonder enig vertraging nagenoeg compleet verpulvert. Nee er zijn explosieven gebruikt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:56:59 #234
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81611278
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-edit-
No offense, maar waarom reageer je niet inhoudelijk op zijn post?

Als volwassen intellectuele mensen elkaar willen overtuigen doen ze dat met argumenten en betrouwbare bronnen. Niet met deze oneliners. Hier heeft niemand iets aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 19-05-2010 09:08:39 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:58:52 #235
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81611318
Kan een mod dit topic uit mn AT halen? Ik word hier erg moe van.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:03:47 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81611412
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als volwassen intellectuele mensen elkaar willen overtuigen doen ze dat met argumenten en betrouwbare bronnen. Niet met deze oneliners. Hier heeft niemand iets aan.
Dat dus.
Onikaan ni ov dovah
pi_81612606
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
Wie op dit forum serieus genomen wil worden is een ongeneesbaar geval van lozer
Waarom open je dan in vredesnaam je topic hier op dit forum? Als ik de gemeenteraad binnenkom, ga lopen schreeuwen dat er niks deugt in de gemeente, mensen aan me vragen of ik ook normaal kan communiceren en me vragen stellen, en vervolgens zeg ik "Wie in deze gemeenteraad serieus genomen wil worden is een ongeneesbaar geval van lozer", dan krijgen mensen toch ook het idee dat ik niet bepaald uit ben op een inhoudelijke discussie? Zou jij je niet afvragen waarom zo'n persoon überhaupt dan naar binnen is gelopen? Ik zou denken dat dat vooral uit frustratie gebeurt; een andere reden kan ik niet bedenken

Ik hoop dat je nog serieus wilt ingaan op Tuinhek z'n post, maar anders is dit het zoveelste topic waarvan ik hoopte dat er een (technisch) inhoudelijke discussie over 9-11 ging komen maar wat weer uitloopt op dom gescheld en gebrabbel.

Je zou vandaag "feedback" geven: dat kun je doen door serieus en inhoudelijk te reageren.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:52:16 #238
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81612758
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

-edit, stoppen nu -

[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 19-05-2010 09:56:12 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:06:01 #239
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81613228
Jongens, mede truthers.. ik daag jullie eens uit de discussie diep aan te gaan. Wanneer is het voor het laatste geweest dat een discussie tot op het bot is uitgevochten met alle mogelijke statistieken en materialen?

Telkens dat terug vechten moeten we ondertussen wel zat zijn, laat je daartoe niet verleiden en gebruik het forum waar het voor bedoelt is.
pi_81613587
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Ticker het volgende:
Jongens, mede truthers.. ik daag jullie eens uit de discussie diep aan te gaan. Wanneer is het voor het laatste geweest dat een discussie tot op het bot is uitgevochten met alle mogelijke statistieken en materialen?

Telkens dat terug vechten moeten we ondertussen wel zat zijn, laat je daartoe niet verleiden en gebruik het forum waar het voor bedoelt is.
Goed initiatief, je kan een begin maken met de posts van Zwanson eerder en die van Tuinhek wat recenter. Deze gaan beide inhoudelijk in op het vraagstuk en stellen wat wedervragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')