quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef ry4life het volgende:
Moet weer even weg laat hem doorlopen, blijf stemmen allemaal!
Kom over een uur ofzo wel weer kijken...
Ja hoor, is al eerder een discussie over geweest trouwens. Mensen zijn vrij om niet op gifjes te stemmen als ze het niets vinden of wel op gifjes te stemmen als het mooi gemaakt is.quote:
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Fok-Meister het volgende:Zou iemand hem misschien kunnen omtoveren in een battle? Ben hier niet zo ervaren in...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?
Was even zoeken maar 't was battle-topic nr. 10 pagina 1 mocht je 't willen zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Fok-Meister het volgende:
Nog ideeën? ben inspiratie loos, zzzz
Alsjeblieft niet die laatstequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef dhrsander het volgende:
ik ga nu verzenden naar jouw maar ik kon er niet iets leuks mee bedenken
Ga je 'm alsnog opnieuw maken ? Jouw creaties zijn altijd weer fraaie verrassingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:16 schreef ry4life het volgende:
Heb uiteindelijk iets weten te verzinnen, ben net klaar en nu loopt ps vast en nee tuurlijk heb ik hem niet kort geleden nog opgeslagen, alleen aan het begin...
Misschien straks nog als ik tijd hebquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga je 'm alsnog opnieuw maken ? Jouw creaties zijn altijd weer fraaie verrassingen
ik ben er trouwens ook niet, moet nu trainen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef dhrsander het volgende:
ik kan spijtig genoeg niet stemmen want ik moet zo dus ik wens iedereen suc6
ik check het resultaat vanaaf wel
jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Fok-Meister het volgende:
OMG mijn upload gaat zo sloom kan ik ngo mee doen?
Hij zal het nu toch wel op hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:50 schreef Fok-Meister het volgende:
Ik denk dat de maker van 5 snel moest eten na het uploaden![]()
Mooi, opgelost ! Slotje !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Fok-Meister het volgende:
Hij belde me net, hij zij dat hij al had gestemd
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:36 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet die laatste![]()
Bij die andere 2 weet ik ook niet zo gauw iets te maken.
Deze misschien?
[ afbeelding ]
O waarvoor zijn de soldaten toch aan het schuilen
Dan moet iemand er maar even een battle van maken. Ik kan morgen zelf niet verzamelen en posten dus aan een ander de eerquote:
Het gebeurt niet vanzelf hoor......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet iemand er maar even een battle van maken. Ik kan morgen zelf niet verzamelen en posten dus aan een ander de eer
Correctie ! Al twee inzendingen !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Wel één inzending binnen.
dat duurt nog wel even aangezien er bijna nooit niemand stemtquote:
Ja, ik vergeet dat altijd en zie dan wel hoe het looptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:24 schreef dhrsander het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even aangezien er bijna nooit niemand stemt![]()
maar zou je in het vervolg het stemmen ook een deadline willen geven?
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hajee? Is dit jouw Snack-A-Lance
doe mij die maarquote:Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hajee? Is dit jouw Snack-A-Lance
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef dhrsander het volgende:
welke frika's bedoel je nu precies?
die verse of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]waarom klik ik er ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Uhhh.......quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook een nieuwe battle kunnen starten, hier schiet je niets mee op
Wat wilde je nou precies bereiken dan met die post ?quote:
Wat lief jij mist mij !!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Fok-Meister het volgende:
Loopt weer storm dus... waar is Dotty tegenwoordig eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illuminated, Subtle & Aware
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef frank010 het volgende:
[ afbeelding ]IK SNAP 'M!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me sterk als ze 30 isquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef Fok-Meister het volgende:
Woho Dotty is alive!![]()
Heb jij ook examens?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef Fok-Meister het volgende:
Woho Dotty is alive!![]()
Heb jij ook examens?
verdomme!quote:
thanksquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef BillsGate het volgende:
Dan ziet ze er nog goed uit voor haar leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:00 schreef mwaterl het volgende:
NIEUWE BATTLE
[ afbeelding ]
Inleveren: zaterdag om 14:00
Inleveren bij: ... vrijwilliger mag omroepen
note:
ik ben zelf te lui om iets te doen, maar help jullie even op gang
Dat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef HaJee het volgende:
Ik leef nog wel maar heb een beetje last van battle-moeheid![]()
[ afbeelding ]
Geef het even, er is immers zon!quote:
vind ik prima, als er toevallig ook een leuk plaatje voorbij komt doe ik ook weer mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geef het even, er is immers zon!![]()
Laten we anders één battle per dag/2 dagen doen met een deadline rond een uur of 22:00.
quote:
Barre tijdenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:26 schreef frank010 het volgende:
Zonnetje weg, iedereen weer tevoorschijn?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee manIk heb Up&Go van Libero; die zitten veel fijner.
Maar nu is het DOOD.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef shadowflash het volgende:
Het dringt nu pas ook door dat het al deel 42 is haha![]()
![]()
Nee joh , het topic is ongesteld , meer niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maar nu is het DOOD.
42 is veeeeeeeeel te jong![]()
coun't me in tooquote:
dat is lang geledenquote:
Dit dus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Crutch het volgende:
Ik ga het niet redden![]()
Kijk straks wel even naar de inzendingen
Oh ja, als ik hierdoor stemmen heb gemist eis ik een herstemmingquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Zucht". Nee, hij zit achter dat kussen dat ze vasthoudt.
[ afbeelding ]
Hajee!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh ja, als ik hierdoor stemmen heb gemist eis ik een herstemming![]()
D'r waren nauwelijks stemmen te missen. Ben 't zelf ook vergeten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hajee!![]()
* knielt *
Meester ! u bent weergekeerd van uw afwezigheid!
maar waarom zo klein dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Zucht". Nee, hij zit achter dat kussen dat ze vasthoudt.
[ afbeelding ]
Ja en bedankt he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef shadowflash het volgende:
Lindgren ouwe rukbaviaan , het is je weer gelukt. COngratz
Omdat die voetballers zo klein waren (vooral Wesley). Ze werden nogal wazig toen ik ze even groot maakte als Yolanthe. Toen heb ik Yolanthe maar kleiner gemaakt. Zal wel een rechtzaak worden. Niet omdat ik haar foto heb misbruikt om dit schandalige plaatje te maken maar omdat ik hem verkleind heb terwijl het haar bedoeling is dat haar hele leven wordt uitvergroot.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Omdat die voetballers zo klein waren (vooral Wesley). Ze werden nogal wazig toen ik ze even groot maakte als Yolanthe. Toen heb ik Yolanthe maar kleiner gemaakt. Zal wel een rechtzaak worden. Niet omdat ik haar foto heb misbruikt om dit schandalige plaatje te maken maar omdat ik hem verkleind heb terwijl het haar bedoeling is dat haar hele leven wordt uitvergroot.
Sorry Yolanthe en Lindgren. Het was overmacht![]()
Kristus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Lysdexie het volgende:
Heb op 1 gestemd. Superslecht maar toch moest ik lachen
eej bedankt voor je stem manquote:
Shit, hij heeft 't ontdektquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:01 schreef mwaterl het volgende:
Hee kijk nou, jullie zijn weer begonnenWie weet krijg ik ooit nog n's inspiratie
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]DOEN WE DIE OTTER NOU?!?!
Heb je geen otter die er helemaal op staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, doe die otter maar. Met een ruime deadline a.u.b.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zal even kijken of ik iets kan maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef ry4life het volgende:
Zijn er mensen bezig of niet, heb nog niets...
Gewoon zeggen als je meer tijd nodig denkt te hebben
Uhh ja hoor, pas ik het weer even aanquote:
nicequote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef ry4life het volgende:
[..]
Uhh ja hoor, pas ik het weer even aan
Toen ik erachter kwam had ik geen zin meer om de spiegelingen weg te halenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef HaJee het volgende:
Nummer 2 gekozen.
Nummer 1 is ook wel leuk maar ik zie nog op twee plaatsen een vrouw weerspiegeld in de pianoWel grappig : Rogier van OTTERloo, bekende pianist/muziekmaker.
Als het plaatje er in zit, je kan zien wat het moet voorstellen en je denkt ermee te winnen, mag het denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Driepink het volgende:
zyn groep 1 paint skills ook toegestaan ?:$
oke oke, ik ga mijn best doenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als het plaatje er in zit, je kan zien wat het moet voorstellen en je denkt ermee te winnen, mag het denk ik
..
De winnaar mag nu een plaatje posten of zeggen dat anderen het mogen doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
hoelang duurt het normaal gesproken voor er weer een nieuwe komt ?
Zou beter zijn als'ie de weerspiegeling ook had meegenomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, alsnog gestemd op 1. Had de ronde gemist, die had ik ook in m'n hoofd. Goed uitgevoerd, met strik en al.
Dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef frank010 het volgende:
[..]
Zou beter zijn als'ie de weerspiegeling ook had meegenomen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ?
ps: ik houd van vuvuzela's
Toch 42 delenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Driepink het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit vroeger actief was moet ik zeggen..
oh enne.. t-t-t-t-t-triplleeeee post
Vroegah , ( pinkt even een nostalgisch traantje weg ) , was er min of meer een vaste club. Maarja , ze worden zo snel oud he, * snif snif *quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Driepink het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit vroeger actief was moet ik zeggen..
oh enne.. t-t-t-t-t-triplleeeee post
quote:Vraagt de cabaretier aan het publiek of ze nog een leuke grap voor hem hebben?
quote:Als iets meer in de stemming:Op donderdag 8 juli 2010 00:43 schreef Maringo het volgende:
Om het enigszins levend te houden ga ik gewoon een plaatje posten. Even geen battle, tot die tijd open inzendingen. De shopskills moeten immers wel gebruikt wordenDus shoppen en posten.
Dus verrekte mongols. Matje laten groeien, blikje Schultenbrau openen, kut roepen en dan deze Opel Manta bewerken.
[ afbeelding ]
Ik ga morgen mijn bewerkte plaatje wel posten, ik ga nu slapen. Succes allemaal
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef ry4life het volgende:
Iets met halloween ofzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze groter
quote:Oei, ik kon 't.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
OT : ik knoei![]()
(vat je 'm, weer dezelfde letters als "ik ook niet")
quote:Ik denk dat er een nieuw plaatje moet komen....Op zaterdag 30 oktober 2010 11:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jazeker ! Ik doe verwoede pogingen om een inspiratieloze periode af te sluiten
quote:Ik, maar het gaat niks worden....Op zaterdag 30 oktober 2010 11:50 schreef Minifan het volgende:
Is er nog iemand bezig met die vorige plaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |