Maar nu is het DOOD.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef shadowflash het volgende:
Het dringt nu pas ook door dat het al deel 42 is haha![]()
![]()
Nee joh , het topic is ongesteld , meer niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maar nu is het DOOD.
42 is veeeeeeeeel te jong![]()
coun't me in tooquote:
dat is lang geledenquote:
Dit dus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Crutch het volgende:
Ik ga het niet redden![]()
Kijk straks wel even naar de inzendingen
Oh ja, als ik hierdoor stemmen heb gemist eis ik een herstemmingquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Zucht". Nee, hij zit achter dat kussen dat ze vasthoudt.
[ afbeelding ]
Hajee!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh ja, als ik hierdoor stemmen heb gemist eis ik een herstemming![]()
D'r waren nauwelijks stemmen te missen. Ben 't zelf ook vergeten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hajee!![]()
* knielt *
Meester ! u bent weergekeerd van uw afwezigheid!
maar waarom zo klein dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Zucht". Nee, hij zit achter dat kussen dat ze vasthoudt.
[ afbeelding ]
Ja en bedankt he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef shadowflash het volgende:
Lindgren ouwe rukbaviaan , het is je weer gelukt. COngratz
Omdat die voetballers zo klein waren (vooral Wesley). Ze werden nogal wazig toen ik ze even groot maakte als Yolanthe. Toen heb ik Yolanthe maar kleiner gemaakt. Zal wel een rechtzaak worden. Niet omdat ik haar foto heb misbruikt om dit schandalige plaatje te maken maar omdat ik hem verkleind heb terwijl het haar bedoeling is dat haar hele leven wordt uitvergroot.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Omdat die voetballers zo klein waren (vooral Wesley). Ze werden nogal wazig toen ik ze even groot maakte als Yolanthe. Toen heb ik Yolanthe maar kleiner gemaakt. Zal wel een rechtzaak worden. Niet omdat ik haar foto heb misbruikt om dit schandalige plaatje te maken maar omdat ik hem verkleind heb terwijl het haar bedoeling is dat haar hele leven wordt uitvergroot.
Sorry Yolanthe en Lindgren. Het was overmacht![]()
Kristus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Lysdexie het volgende:
Heb op 1 gestemd. Superslecht maar toch moest ik lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |