quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef ry4life het volgende:
Moet weer even weg laat hem doorlopen, blijf stemmen allemaal!
Kom over een uur ofzo wel weer kijken...
Ja hoor, is al eerder een discussie over geweest trouwens. Mensen zijn vrij om niet op gifjes te stemmen als ze het niets vinden of wel op gifjes te stemmen als het mooi gemaakt is.quote:
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Fok-Meister het volgende:Zou iemand hem misschien kunnen omtoveren in een battle? Ben hier niet zo ervaren in...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?
Was even zoeken maar 't was battle-topic nr. 10 pagina 1 mocht je 't willen zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
We hebben al een keer een hamster gedaan die bijna precies in dezelfde houding zat dus lijkt me niet echt geschikt. Misschien wil je nog even verder kijken voor wat anders ?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Fok-Meister het volgende:
Nog ideeën? ben inspiratie loos, zzzz
Alsjeblieft niet die laatstequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef dhrsander het volgende:
ik ga nu verzenden naar jouw maar ik kon er niet iets leuks mee bedenken
Ga je 'm alsnog opnieuw maken ? Jouw creaties zijn altijd weer fraaie verrassingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:16 schreef ry4life het volgende:
Heb uiteindelijk iets weten te verzinnen, ben net klaar en nu loopt ps vast en nee tuurlijk heb ik hem niet kort geleden nog opgeslagen, alleen aan het begin...
Misschien straks nog als ik tijd hebquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga je 'm alsnog opnieuw maken ? Jouw creaties zijn altijd weer fraaie verrassingen
ik ben er trouwens ook niet, moet nu trainen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef dhrsander het volgende:
ik kan spijtig genoeg niet stemmen want ik moet zo dus ik wens iedereen suc6
ik check het resultaat vanaaf wel
jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Fok-Meister het volgende:
OMG mijn upload gaat zo sloom kan ik ngo mee doen?
Hij zal het nu toch wel op hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:50 schreef Fok-Meister het volgende:
Ik denk dat de maker van 5 snel moest eten na het uploaden![]()
Mooi, opgelost ! Slotje !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Fok-Meister het volgende:
Hij belde me net, hij zij dat hij al had gestemd
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:36 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet die laatste![]()
Bij die andere 2 weet ik ook niet zo gauw iets te maken.
Deze misschien?
[ afbeelding ]
O waarvoor zijn de soldaten toch aan het schuilen
Dan moet iemand er maar even een battle van maken. Ik kan morgen zelf niet verzamelen en posten dus aan een ander de eerquote:
Het gebeurt niet vanzelf hoor......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet iemand er maar even een battle van maken. Ik kan morgen zelf niet verzamelen en posten dus aan een ander de eer
Correctie ! Al twee inzendingen !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Wel één inzending binnen.
dat duurt nog wel even aangezien er bijna nooit niemand stemtquote:
Ja, ik vergeet dat altijd en zie dan wel hoe het looptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:24 schreef dhrsander het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even aangezien er bijna nooit niemand stemt![]()
maar zou je in het vervolg het stemmen ook een deadline willen geven?
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hajee? Is dit jouw Snack-A-Lance
doe mij die maarquote:Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hajee? Is dit jouw Snack-A-Lance
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef dhrsander het volgende:
welke frika's bedoel je nu precies?
die verse of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]waarom klik ik er ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Uhhh.......quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook een nieuwe battle kunnen starten, hier schiet je niets mee op
Wat wilde je nou precies bereiken dan met die post ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |