abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81404303
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:10 schreef El_Matador het volgende:
do 13 mei 2010, 19:56
Verdachten aanslagen Moskou gedood
MOSKOU - Drie personen die verdacht werden van het organiseren van de aanslagen op de metro in Moskou zijn gedood. Dat meldde de Russische veiligheidsdienst donderdag aan president Dimitri Medvedev.

Op 29 maart kwamen veertig mensen om het leven toen twee vrouwen zichzelf opbliezen in de metro van Moskou. Volgens de veiligheidsdienst is nu onder meer iemand om het leven gekomen die de twee naar de plaats van de aanslagen bracht. Ook iemand die hen naar Moskou reed werd gedood. Waar de verdachten zijn omgekomen is onduidelijk.

Het hoofd van de veiligheidsdienst Aleksandr Bortnikov vertelde Medvedev dat ze de personen levend op wilde pakken, maar dit niet is gelukt omdat ze veel tegenstand boden. Volgens Medvedev moet er gezocht blijven worden naar alle personen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

=======

Die Russen laten er in ieder geval geen gras over groeien. Bij ons krijgen ze TBS met verlof.
Bij ons sterven er ook niet meer mensen dan dat er geboren worden.
Bij ons ligt de gemiddelde sterfleeftijd ook niet rond de vijfenzestig.
Bij ons drinkt de helft van de bevolking zich niet dood aan Wodka om zo hun problemen te verdoezelen.
Bij ons worden geen immigranten op grote schaal vermoord en/of onthoofd door een groot percentage neo-nazi's, maar goed, als je zoekt naar een vergelijking met Rusland
als dat je doel zou zijn voor Nederland waarom dan niet meteen Noord-Korea erbij pakken
daar luistert bijna iedereen naar de Grote Leider
vingertje wijzen, vingertje kwijt, leider beledigen, vrijheid kwijt, maar goed.
pi_81404333
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bij ons sterven er ook niet meer mensen dan dat er geboren worden.
Bij ons ligt de gemiddelde sterfleeftijd ook niet rond de vijfenzestig.
Bij ons drinkt de helft van de bevolking zich niet dood aan Wodka om zo hun problemen te verdoezelen.
Bij ons worden geen immigranten op grote schaal vermoord en/of onthoofd door een groot percentage neo-nazi's, maar goed, als je zoekt naar een vergelijking met Rusland
als dat je doel zou zijn voor Nederland waarom dan niet meteen Noord-Korea erbij pakken
daar luistert bijna iedereen naar de Grote Leider
vingertje wijzen, vingertje kwijt, leider beledigen, vrijheid kwijt, maar goed.
Je maakt er een karikatuur van.

Geef toe dat het Nederlandse/West-Europese strafbeleid ver onder de maat is.

Over 2 jaar komt Volkertje vrij. Mooi man.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81404532
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:46 schreef IHVK het volgende:
En waarom hebben we eigenlijk internationale mensenrechten en strafrechten bedacht als we die gelijk opzij gaan zetten als het iets te moeilijk wordt?

Om nog maar te zwijgen over het massaal juichen op Fok! bij het doden van mensen (waar we van uit gaan)

Ik ben ook geen piratenfan, maar komop.
Om even cynisch te doen: Somalië heeft de desbetreffende verdragen niet ondertekend, en is er dus niet aan gebonden.
(Zo zijn er nog wat landen die zich buiten de internationale rechtsorde gehouden hebben.)
Oh shit: Somalië heeft geen regering. Dat is dan pech voor ze.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81404610
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad. Je pleit de piraten vrij van hun wandaden omdat toevallig anderen hen in de weg zitten.
Onzin, hij pleit niemand vrij. Hij verklaart het verschijnsel.

En hij zegt heel terecht, dat de illegale handelingen die onze eigen westere schepen daar eerst uitgevoerd hebben, onbestraft zijn gebleven. Ten onrechte!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81404647
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, want dat westerse strafbeleid had illegale visserij en illegale gifdumping moeten bestraffen.
Die ongelooflijke klootzakken van die gifdumping in West-Afrika gaan ook vrijuit.
Wou je dat rechtvaardig noemen!
pi_81404654
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En hij zegt heel terecht, dat de illegale handelingen die onze eigen westere schepen daar eerst uitgevoerd hebben, onbestraft zijn gebleven. Ten onrechte!
Naar wat ik er dan van gelezen en gezien heb in documantaires waren dat niet zozeer Westerse schepen maar Aziatische, dus Koreaanse en Chineze.
pi_81404659
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik vind niet dat het onder de maat is, je wilt toch geen overvolle gevangenissen waar de mensen slechter uitkomen dan dat ze er ingingen. Strengere straffen en hardere maatregelen staan symbool voor een verharde maatschapij waar op sociaal vlak veel minder
intensief gehandeld wordt en aandacht is dat moeten we voorkomen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:31:32 #48
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81404689
Doet me denken aan één van de bekende quotes van Dostojevski:

'Een beschaving meet zich aan de wijze hoe het omgaat met niet-beschaafden'.
pi_81404704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat heeft een willekeurig schip ermee te maken dat een ander schip "illegale handelingen" verricht?

De linkse criminelenknuffelaars hier hebben er dus geen problemen mee als ik door meneer X word dwarsgezeten, bijvoorbeeld door dingen in mijn tuin te gooien, en dat ik dan meneer Y ga ontvoeren.

Oh wacht, ik ben niet zwart, dus dan geldt dit niet meer, voor de linkse racistjes.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_81404771
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee, ik vind niet dat het onder de maat is, je wilt toch geen overvolle gevangenissen waar de mensen slechter uitkomen dan dat ze er ingingen. Strengere straffen en hardere maatregelen staan symbool voor een verharde maatschapij waar op sociaal vlak veel minder
intensief gehandeld wordt en aandacht is dat moeten we voorkomen.
Ik wil dat criminelen (en met name diegenen die geweld niet schuwen) worden aangepakt zodat ze geen nieuwe slachtoffers maken. Dat bereik je alleen door langere gevangenisstraffen uit te delen dan wel in extreme gevallen het spuitje niet te schuwen.

Een verharde maatschappij (een vaag linksig onzinwoord) krijg je juist door het tuig op straat te laten lopen en de onschuldige burger lastig te laten vallen.

pi_81404809
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat heeft een willekeurig schip ermee te maken dat een ander schip "illegale handelingen" verricht?

De linkse criminelenknuffelaars hier hebben er dus geen problemen mee als ik door meneer X word dwarsgezeten, bijvoorbeeld door dingen in mijn tuin te gooien, en dat ik dan meneer Y ga ontvoeren.

Oh wacht, ik ben niet zwart, dus dan geldt dit niet meer, voor de linkse racistjes.
Nee, beide schepen hebben niks met elkaar te maken. Dat heeft ook niemand gezegd.

En de andere twee zinnen zijn drogredeneringen.
pi_81404853
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, beide schepen hebben niks met elkaar te maken. Dat heeft ook niemand gezegd.
Ja, dat wordt wel gezegd.

De "verklaring" voor de piraterij wordt gegeven dat schepen daar de boel leegvissen. A) dat is maar de vraag en B) dat is natuurlijk geen reden om dan maar willekeurige ANDERE schepen van hun lading te ontdoen dan wel mensen geweld aan te doen.
quote:
En de andere twee zinnen zijn drogredeneringen.
Geenszins.

vrijdag 14 mei 2010 @ 01:39:02 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81404879
Waarom klagen er mensen over moord? Er is niemand vermoord.
Bedankt Hans.
pi_81404894
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:30 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Naar wat ik er dan van gelezen en gezien heb in documantaires waren dat niet zozeer Westerse schepen maar Aziatische, dus Koreaanse en Chineze.
OK. Graag bron!

En je zou heel goed gelijk kunnen hebben, maar dat doet aan het argument van IHKV niks af en aan dat van Matador juist wel.
Het gaat er om, dat het voor de Somaliërs onmogelijk is gemaakt om op een normale manier de kost te verdienen. En dan niet door een natuurramp, waar niemand iets aan kan doen, maar door verwijtbaar handelen van medemensen.
Nou, en als je niet op een normale manier de kost kunt verdienen, moet het op een abnormale manier.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:40:21 #55
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81404907
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:39 schreef bascross het volgende:
Waarom klagen er mensen over moord? Er is niemand vermoord.
Klopt, dood door schuld is hier beter op zijn plek. Beide misdrijven zijn overigens walgelijk.
pi_81404951
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]
Nou, en als je niet op een normale manier de kost kunt verdienen, moet het op een abnormale manier.
Er is niemand die ze zal verbieden om gewoon groenten te telen of kippen te houden

[ Bericht 0% gewijzigd door Bruno25 op 14-05-2010 08:20:15 ]
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_81404976
quote:
Het gaat er om, dat het voor de Somaliërs onmogelijk is gemaakt om op een normale manier de kost te verdienen. En dan niet door een natuurramp, waar niemand iets aan kan doen, maar door verwijtbaar handelen van medemensen.
Generalisatie
Onzin en lui gelul
Subjectieve vergoeilijking

En precies de perverse instelling die ik aanstipte.

Je bewijst mijn gelijk op alle fronten.

pi_81404981
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:42 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Er is niemand die ze zal verdienden om gewoon groenten te telen of kippen te houden
Bingo.

pi_81404983
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat wordt wel gezegd.

De "verklaring" voor de piraterij wordt gegeven dat schepen daar de boel leegvissen. A) dat is maar de vraag en B) dat is natuurlijk geen reden om dan maar willekeurige ANDERE schepen van hun lading te ontdoen dan wel mensen geweld aan te doen.
[..]

Geenszins.
Nee, dat wordt niet gezegd, dat die twee schepen iets met elkaar te maken hebben.
En het verschijnsel dat je beschrijft, is algemeen: omdat jij slecht bent opgevoed door je opvoeders, reageer je je een beetje af op ons!

En welles: http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
Ik ben nu te lui om ze op te zoeken, doe dat zelf maar even.
pi_81405214
quote:

[..]

OK. Graag bron!

Meestal kijk ik docu's op Canvas en dat pen ik nergerns de titel daarvan neer, maar ik kan mij nog wel voor de geest halen dat ik iniedergeval oa Ross Kemp In Search Of Pirates gezien heb.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')