abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:24:20 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81383888
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ook gekund zonder een foto.
Het vervelende is dat we, in tegenstelling tot 30 jaar geleden, zo ongeveer iedere nieuwszender ter wereld die we willen bekijken, ook kunnen bekijken.

En in NL mag er dan normaliter wel sprake zijn van een vrij groot gevoel voor privacy, maar in andere landen is dat beduidend minder. Het had de Amerikaanse en diverse Europese nieuwszenders niets uitgemaakt die beelden uit te zenden; ze zijn voor handen en het gaat om een kind dat als enige zo'n ongeluk overleeft.

De NL zenders hebben er normaal ook weinig moeite mee zulke beelden uit te zenden als het om een kind uit een "ver van m'n bed show land' gaat.....
Het enige probleem is deze keer dat het een NL kind is en dat dus iedereen die de beelden ziet een mogelijke buurvrouw, tante of kleuterjuf van het kind kan zijn, en dat voorkomen we normaal als er iets in NL gebeurt.
Maar deze keer is het in een land gebeurd waar men graag aan de wereld laat zien hoe goed ze op medisch gebied wel niet zijn, en zeker als het ook nog een keer gaat om een kind wat op zo'n wonderbaarlijke wijze een ramp overleefd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:24:24 #52
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81383892
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:21 schreef Jojoke het volgende:
Wordt de vliegmaatschappij ook niet enorm gesponsord door Libië? Dat kan ook een groot deel van de prijsverschillen veroorzaken, plus dat Libische personeel wellicht goedkoop is.
Dat klopt, Libië wil graag een luchtbrug zijn tussen Europa en Afrika, daarom wordt de airliner betaald door de overheid.
be nice or go away
pi_81383895
IK vraag me af hoe het is om als jongetje van 9 verder te moeten leven in wetenschap dat je alleen over bent van het gezin.
pi_81383909
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het meten daarvan en het vertalen tot een gekwantificeerde eenheid, leidt echt niet tot een mate van veiligheid die bij elke maatschappij exact hetzelfde is.
Blijkbaar is dat dus wel mogelijk. Deze vliegmaatschappij stond op de goedgekeurde lijst, in ieder geval.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_81384004
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef waht het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat dus wel mogelijk. Deze vliegmaatschappij stond op de goedgekeurde lijst, in ieder geval.
Een goedgekeurde lijst gaat uit van een bepaald minimum. In NL rijden een hele hoop soorten auto's rond, allemaal goedgekeurd, maar toch zijn er wel wat verschillen tussen auto's onderling...
pi_81384072
Herhaling P&W nu op ned 1 trouwens.
pi_81384223
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een goedgekeurde lijst gaat uit van een bepaald minimum. In NL rijden een hele hoop soorten auto's rond, allemaal goedgekeurd, maar toch zijn er wel wat verschillen tussen auto's onderling...
En ook tussen de chauffeurs.
Er zijn veel mensen met een rijbewijs, maar toch is ieders rijstijl anders.
Zal met piloten ook wel zo zijn; de een weet misschien adequater op een noodsituatie te reageren dan een ander die minder ervaring/extra opleiding heeft.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:34:23 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81384225
Overigens, ook als het ongeluk wel opgeëist wordt als een aanslag wil het nog niet zeggen dat het dat ook werkelijk is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:36:59 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81384326
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:29 schreef StephanL het volgende:
Herhaling P&W nu op ned 1 trouwens.
Om 17.15 uur een persconferentie op ned1, met Minister Verhagen.
be nice or go away
pi_81384392
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef Felixa het volgende:

[..]

En ook tussen de chauffeurs.
Er zijn veel mensen met een rijbewijs, maar toch is ieders rijstijl anders.
Zal met piloten ook wel zo zijn; de een weet misschien adequater op een noodsituatie te reageren dan een ander die minder ervaring/extra opleiding heeft.
Precies. De bewering dat vliegen met welke maatschappij dan ook statistisch gezien, voor wat betreft het krijgen van een ongeluk geen moer uitmaakt, is flauwekul.
pi_81384449
Moment van vliegreis Ongelukken (%) Fatale ongelukken (%) Hoeveelheid tijd (%)
Taxiën, laden, parkeren 5 0
Vertrekken 12 8 1
Beginnen met stijgen 5 14 1
Stijgen 8 25 14
Vliegtocht 6 12 57
Dalen 3 8 11
Start naderen 7 13 12
Einde naderen 6 16 3
Landen 45 2 1
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:40:40 #62
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81384455
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een goedgekeurde lijst gaat uit van een bepaald minimum. In NL rijden een hele hoop soorten auto's rond, allemaal goedgekeurd, maar toch zijn er wel wat verschillen tussen auto's onderling...
Dit zegt meer imho: http://nos.nl/artikel/156(...)riqiyah-airways.html

Als het een zooitje was daar was er wel eerder iets gebeurt.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2010 @ 16:41:29 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_81384487
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:21 schreef Jojoke het volgende:
Wordt de vliegmaatschappij ook niet enorm gesponsord door Libië? Dat kan ook een groot deel van de prijsverschillen veroorzaken, plus dat Libische personeel wellicht goedkoop is.
Ja,
http://weblogs.nos.nl/afrika/2010/05/13/afriqiya-en-afrika/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_81384501
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dit zegt meer imho: http://nos.nl/artikel/156(...)riqiyah-airways.html

Als het een zooitje was daar was er wel eerder iets gebeurt.
Wat zegt het? Vergeet niet dat ze nog niet zo lang vliegen...
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:44:36 #65
154880 Bolter
Awesomeness
pi_81384617
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. De bewering dat vliegen met welke maatschappij dan ook statistisch gezien, voor wat betreft het krijgen van een ongeluk geen moer uitmaakt, is flauwekul.
Maar goed, jouw claim dat eerdere technische problemen aangeven "wat voor een maatschappij" het is is natuurlijk reinste onzin. Je hebt geen idee wat er aan de hand was, en dat de KLM nooit 4 dagen op onderdelen zou moeten wachten weet jij natuurlijk ook niet. Al met al, weer dezelfde bullshit als bij de TA crash, mensen roepen maar wat vanwege de "afkomst" van de maatschappij.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:47:48 #66
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81384751
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat zegt het? Vergeet niet dat ze nog niet zo lang vliegen...
Dit zegt mij meer dan wat jij zegt:
quote:
Jonge maatschappij
Eigenaar Afriqiyah Airways is een vrij jonge vliegmaatschappij, die in 2001 werd opgericht en volledig in handen is van de Libische staat. Er is nooit eerder een ongeluk gebeurd met een vliegtuig van de maatschappij. Het staat ook niet op de zwarte lijst van de Europese Unie
.

Er is gewoon geen grond voor je beweringen, ik respecteer je mening maar deel hem niet. Als er iets mis zou zijn met Afriqiyah Airways dan was er wel iets over bekend geweest. Het feit dat ze al 9 jaar vliegen en niet op de zwarte lijst staan zal niet voor niets zijn.
be nice or go away
pi_81384816
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dit zegt mij meer dan wat jij zegt:
[..]

.

Er is gewoon geen grond voor je beweringen, ik respecteer je mening maar deel hem niet. Als er iets mis zou zijn met Afriqiyah Airways dan was er wel iets over bekend geweest. Het feit dat ze al 9 jaar vliegen en niet op de zwarte lijst staan zal niet voor niets zijn.
Je leest gewoon niet he...

Er is nog nooit een Nederlandse vrouw met rood haar in Irak doodgeschoten. Het is voor een Nederlander ook niet verboden om naar Irak te reizen. Het is dus volkomen veilig om vakantie te vieren in Bagdad.
  Admin donderdag 13 mei 2010 @ 16:53:44 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81385000
Kunnen we weer ontopic?
Graag


Wat me verbijsterd is dat pers op de rampplek ronddenderd, dat is hoogst ongebruikelijk.
Sowieso dat er buiten onderzoeksteams daar mensen op de plek mogen komen.
Het onderzoek is niet eens afgerond, er liggen persoonlijke bezittingen, iedereen loopt maar te rapen, echt walgelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_81385103
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we weer ontopic?
Graag


Wat me verbijsterd is dat pers op de rampplek ronddenderd, dat is hoogst ongebruikelijk.
Sowieso dat er buiten onderzoeksteams daar mensen op de plek mogen komen.
Het onderzoek is niet eens afgerond, er liggen persoonlijke bezittingen, iedereen loopt maar te rapen, echt walgelijk.
Gisteren werden er ook al allerlei zaken versleept en opgeraapt en het leek er niet bepaald op dat men bezig was met het onderzoek.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:00:11 #70
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81385246
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we weer ontopic?
Graag


Wat me verbijsterd is dat pers op de rampplek ronddenderd, dat is hoogst ongebruikelijk.
Sowieso dat er buiten onderzoeksteams daar mensen op de plek mogen komen.
Het onderzoek is niet eens afgerond, er liggen persoonlijke bezittingen, iedereen loopt maar te rapen, echt walgelijk.
Dat is idd vreemd, des te meer omdat er werd gezegd dat de crashsite afgeschermd zou zijn.
Zijn de Franse en Nederlandse teams nu al aangekomen? Zo onderhand zouden ze daar moeten kunnen zijn.

Er zijn idd filmpjes van mensen die er niets te zoeken hebben, oa: http://nos.nl/video/15700(...)-nos-ooggetuige.html

Interview met deze man: http://nos.nl/video/15701(...)iegtuig-crashte.html

Een iets langer fragment: http://nos.nl/audio/15702(...)iegtuig-crashte.html
be nice or go away
pi_81385620
vorige week was er toch ook een Transavia vlucht welke nog op de startbaan is afgebroken omdat er een of andere vuurvlam was.
Gelukkig is het opstijgen kunnen worden afgebroken, moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als het vliegtuig wel in de lucht zou gaan...
En zouden we dan de luchtvaartmaatschappij Transavia ook helemaal met negatieve argumenten becommentarien, of was het dan gewoon "pech"?

M.a.w. helaas gebeurt er met elke luchtvaartmaatschappij wel iets; het verongelukte vliegtuig stond niet op een zwarte lijst, het was ook nog een vliegtuig van slechts een half jaar oud, kan me heel goed voorstellen dat de mensen het in alle vertrouwen hebben geboekt...
  Admin donderdag 13 mei 2010 @ 17:14:28 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81385753
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat is idd vreemd, des te meer omdat er werd gezegd dat de crashsite afgeschermd zou zijn.
Zijn de Franse en Nederlandse teams nu al aangekomen? Zo onderhand zouden ze daar moeten kunnen zijn.

Er zijn idd filmpjes van mensen die er niets te zoeken hebben, oa: http://nos.nl/video/15700(...)-nos-ooggetuige.html

Interview met deze man: http://nos.nl/video/15701(...)iegtuig-crashte.html

Een iets langer fragment: http://nos.nl/audio/15702(...)iegtuig-crashte.html
Het is heel vreemd,
ik speculeer gewoon even: wat als er wel iets mis was, sabotage, aanslag, iets, hoe verdoezel je de sporen?
Juist, door hordes mensen door je plek van bewijs te laten banjeren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:16:39 #73
54408 Parzival
Where it happens
pi_81385832
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Jasje2010 het volgende:
vorige week was er toch ook een Transavia vlucht welke nog op de startbaan is afgebroken omdat er een of andere vuurvlam was.
Gelukkig is het opstijgen kunnen worden afgebroken, moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als het vliegtuig wel in de lucht zou gaan...
En zouden we dan de luchtvaartmaatschappij Transavia ook helemaal met negatieve argumenten becommentarien, of was het dan gewoon "pech"?

M.a.w. helaas gebeurt er met elke luchtvaartmaatschappij wel iets; het verongelukte vliegtuig stond niet op een zwarte lijst, het was ook nog een vliegtuig van slechts een half jaar oud, kan me heel goed voorstellen dat de mensen het in alle vertrouwen hebben geboekt...
ongelukken zijn meestal een combinatie van fouten of defecten.. 1 motor defect brengt nog geen vliegtuig naar beneden.. alleen de combinatie van bepaalde dingen kan desastreus zijn.
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:17:04 #74
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81385847
Zometeen persconferentie op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/, ook op Ned1en Radio1
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_81385871
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is heel vreemd,
ik speculeer gewoon even: wat als er wel iets mis was, sabotage, aanslag, iets, hoe verdoezel je de sporen?
Juist, door hordes mensen door je plek van bewijs te laten banjeren.
Sporen verdoezel je door gericht bewijsstukken op te gaan ruimen. Die mensen hadden er inderdaad niets te zoeken en in het kader van het onderzoek is het bedenkelijk dat die lui daar aan het "opruimen" waren, maar gericht sporen uitwissen is 'n ander verhaal natuurlijk.
pi_81385880
Persconforentie zo op NED1 van buitenlandse zaken.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:21:40 #77
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81385981
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is heel vreemd,
ik speculeer gewoon even: wat als er wel iets mis was, sabotage, aanslag, iets, hoe verdoezel je de sporen?
Juist, door hordes mensen door je plek van bewijs te laten banjeren.
Ja, dat is idd mogelijk, ook denk ik dat het meespeelt dat ze wellicht juist iedereen toelaten om maar te 'bewijzen' dat ze niets te verbergen hebben. Dat er dan geen normaal onderzoek meer mogelijk is dat is dan een mooie bijkomstigheid.
Hopelijk vinden ze wat op die zwarte dozen, al ben ik bang dat als er iets op staat wat mogelijkerwijs kan leiden tot slechte publiciteit er ineens niets meer op te vinden is. We zullen zien.
be nice or go away
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:32:42 #78
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81386354
Ik sta versteld van het steenkolenengels van Verhagen op de persconferentie.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2010 @ 17:32:44 #79
862 Arcee
Look closer
pi_81386356
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
Wat me verbijsterd is dat pers op de rampplek ronddenderd, dat is hoogst ongebruikelijk.
Net zo ongebruikelijk als d/t-fouten van jou.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2010 @ 17:33:20 #80
862 Arcee
Look closer
pi_81386373
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Hukkie het volgende:
Ik sta versteld van het steenkolenengels van Verhagen op de persconferentie.
Maar wel met Brits accentje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:36:54 #81
54408 Parzival
Where it happens
pi_81386495
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar wel met Brits accentje.
gelukkig niet zooo slecht als na de turkish crash..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_81386502
Goed punt van Bijleveld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2010 @ 17:38:37 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_81386558
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:00 schreef kahaarin het volgende:


Dat is idd vreemd, des te meer omdat er werd gezegd dat de crashsite afgeschermd zou zijn.
Begrijp je nu deze opmerking Ka?
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:19 schreef Lightning_NL het volgende:

Tja... Libie he.... Ze hebben ook meteen de crashsite verziekt voor verder onderzoek.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 17:39:58 #84
163650 Greys
pi_81386607
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Hukkie het volgende:
Ik sta versteld van het steenkolenengels van Verhagen op de persconferentie.
Toch komt hij veel 'echter' over dan een Balkenende.
Ik vind dat hij dit werkelijk prima doet.
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Bijleveld.
Ja, ik vraag me alleen af of de pers zich daaraan gaat houden. Als foto's 'openbaar' op een Hyves oid te vinden zijn, dan blijven ze die er heus vanaf plukken ben ik bang
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81386609
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Bijleveld.

Wat voor punt maakte Bijleveld?
pi_81386622
Er is inmiddels ook bekend dat er onderhoud aan het ILS (instrumental landing system) van de luchthaven was, dus die werkte niet of niet goed, als je dan slecht zicht krijgt is het onmogenlijk om een toestel veilig aan de grond te krijgen, dan wordt de landing afgebroken en maakt men een doorstart, als het toestel op dat moment dan een probleem heeft en niet kan doorstarten gaat het mis...
pi_81386630
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Bijleveld.
Mwoh ik vind dat, in plaats van terughoudendheid van de media mensen (in dit geval de slachtoffers, of mogelijk toekomstige slachtoffers, van wat dan ook) zelf bij voorbaat terughoudend moeten zijn in het publiceren van persoonlijke informatie op internet.
pi_81386698
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Hukkie het volgende:
Ik sta versteld van het steenkolenengels van Verhagen op de persconferentie.

Jij kunt het vast beter.
  Donald Duck held donderdag 13 mei 2010 @ 17:43:34 #89
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_81386731
Het is inderdaad wel duidelijk dat het onderzoek nu al flink gefrustreerd is doordat iedereen maar op de rampplek rondloopt en van alles opraapt. De exacte locatie van alle brokstukken is juist zo enorm belangrijk, omdat daaruit kan worden afgeleid hoe het vliegtuig in stukjes is gebroken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_81386737
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor punt maakte Bijleveld?
Dat de pers terughoudend moet zijn met het afstruinen van de hyvespagina's van mogelijke slachtoffers, omdat BuZa nog niet zeker weet wie er precies gedood zijn e.d.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:44:47 #91
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81386773
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij kunt het vast beter.
Zeker.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:44:55 #92
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81386779
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Begrijp je nu deze opmerking Ka?
[..]


Hmm, ja en nee, ook in Nederland zou er in eerste aanleg, voordat alle coordinatie op gang zou zijn, met man en macht gezocht zijn naar overlevenden, vooral omdat er een levend kind is gevonden. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat er mensen sterven omdat het onderzoek voor gaat. Natuurlijk is er in eerste instantie chaos en loopt men door elkaar heen. Daarna behoort de zaak afgesloten te worden en desnoods met hekken er om heen om zoveel mogelijk bewijs veilig te stellen.

Ook de eerste nieuwsberichten en berichten richting de nabestaanden vond ik erg goed. Nu blijkt dat er een loopje wordt genomen met het bewijs en de crashsite, dat is iets anders.
Ik vind het erg jammer dat het zo loopt.
be nice or go away
pi_81386817
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:44 schreef kahaarin het volgende:


Ook de eerste nieuwsberichten en berichten richting de nabestaanden vond ik erg goed.
Een mooie propagandashow opvoeren kunnen ze wel in Libie.
pi_81386818
Ik heb net wat prijzen zitten checken op de website van Afriqiyah en die zijn dus echt ontzettend laag (330 euro voor een retour Johannesburg! ). Kan me voorstellen dat er genoeg WK supporters zijn die van plan waren om met deze maatschappij naar Zuid-Afrika te reizen. Vraag me af of ze het wel gaan doorzetten.
pi_81386861
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is inderdaad wel duidelijk dat het onderzoek nu al flink gefrustreerd is doordat iedereen maar op de rampplek rondloopt en van alles opraapt. De exacte locatie van alle brokstukken is juist zo enorm belangrijk, omdat daaruit kan worden afgeleid hoe het vliegtuig in stukjes is gebroken.
Veel stukken hebben ze op een hoop gegooid zonder verder iets te noteren of te onderzoeken. Het land waar de crash heeft plaatsgevonden dient het onderzoek te leiden en als het vliegtuig dan neer is gestort in een bamboeland, dan zit je met de gebakken peren.
pi_81386908
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb net wat prijzen zitten checken op de website van Afriqiyah en die zijn dus echt ontzettend laag (330 euro voor een retour Johannesburg! ). Kan me voorstellen dat er genoeg WK supporters zijn die van plan waren om met deze maatschappij naar Zuid-Afrika te reizen. Vraag me af of ze het wel gaan doorzetten.
De kans dat er binnen 'n maand weer 'n kist van deze maatschappij neerstort is verwaarloosbaar hoor.
  Admin donderdag 13 mei 2010 @ 17:52:47 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81387091
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Net zo ongebruikelijk als d/t-fouten van jou.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_81387095
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

De kans dat er binnen 'n maand weer 'n kist van deze maatschappij neerstort is verwaarloosbaar hoor.
Dat zeker. Toch zullen er genoeg mensen zijn die nu niet zullen willen vliegen met deze maatschappij of het nou onterecht is of niet. Als ik geen student was geweest (en dus geen examens zou hebben) had ik wellicht wel overwegen om met hun naar Zuid-Afrika te vliegen.
  Admin donderdag 13 mei 2010 @ 17:53:19 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81387112
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Bijleveld.
Enorm naief.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:54:27 #100
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81387154
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een mooie propagandashow opvoeren kunnen ze wel in Libie.
Weet ik niet, of het propaganda is bedoel ik, als dat zo was dan hadden ze wel meteen ieder ander de schuld gegeven, dit was het eerste officiële bericht:
http://www.libyaonline.com/business/details.php?id=13481
quote:
We are very sorry to announce the tragic loss of Afriqiyah airways flight 8u 771 from Johannesburg in an accident during landing at Tripoli international airport at 04:00 UTC. (06:00 am Tripoli time) today Wednesday 12 may. We extend our deepest sympathy to the families and friends of the victims the search and rescue mission has now been completed and casualties have been moved to various hospitals. the secretariat of health will issue a statement on the condition of those casualties.

Our prime objective is to prevent accidents from happening and every effort is being done address any failure in our safety management system. at this moment we cannot speculate further and will relay to you all factual information as we receive them.

Parties seeking information on passengers should contact
{afriqiyah.aero}
Dat ze vervolgens een loopje nemen met het bewijs en onderzoek bijna onmogelijk maken is dan weer een tweede natuurlijk.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')