http://www.2cv.nl/publicaties/kampioen/index.htmlquote:Prestaties liggen op een zeer laag niveau. Topsnelheid 108 km/h; de fabriek geeft een top van ca. 115 km/h op, maar zo snel heeft een eend nog nooit gevlogen.
De acceleratie vanaf stilstand verloopt niet zonder moeite. Tot snelheden van omstreeks 90 km/h gaat het nog wel, daarboven is het gebeurd. De motor is vrij soepel, de trekkracht bij lage toerentallen is echter gering. Om op te schieten moet men veel schakelen en ver doorhalen in de versnellingen. De hoogste versnelling is nog juist bruikbaar in stadsverkeer, maar in de praktijk zal hij zelden aan bod komen, om dat de eend dan volkomen futloos is. In de praktijk vormt overigens de lage topsnelheid niet het grootste probleem, wel de trage acceleratie, met name bij het inhalen.
Het blijven vrouwen hé...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Aanraking vrouw verleidt mensen tot kopen
Oneerlijk. Mannen zijn té beïnvloedbaar..
Genoeg nerds hiero. Gewoon het probleem vertellen.quote:
Omdat er niet heel veel routers zijn die hogere snelheden aankunnen, ze worden pas de laatste tijd gemaakt. Dit ding is al minstens 7 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:35 schreef L.no het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden zelf met mijn vader moeten doen. Het gaat best simpel qua aansluiten.
Hoe weet je zo zeker dat het niet goed genoeg doorgeeft zonder het te proberen?
Je kan beide gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:30 schreef jna het volgende:
Ik moet een nieuwe omdat ik een snelheidsverhoging van ziggo krijg naar120Mbps. Nu heb ik het idee dat het ding wat ik nu heb (een sweex van 2 tientjes die 30 jaar geleden gekocht is) dat niet helemaal goed doorgeeft.
Alleen nu is mn vraag eigenlijk of dit: http://www.informatique.nl/461195/draytek-vigor-v2130n.html en goede is en of ik met deze zowel met kabels als draadloos kan werken? Ik wil namelijk wel gewoon kabels blijven gebruiken en het draadloos eigenlijk alleen voor laptop en iphone gebruiken.
Ok mooiquote:
Je krijgt ook een blaadje waar je een code ofzo moet invullen. Wij snapten er niets van eerst en het internet deed het maar niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ok mooien hoe zit het met aansluiten? Ik snap dat het draadloze gebeuren wat handelingen vereist, maar is het qua kabels gewoon inpluggen en gaan met de dansende hyves banaan?
IS dat ingewikkeld, die dingen configureren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:27 schreef PieterBas het volgende:
Voor je internet zal je toch ook wat moet configuren.. oh ja, verander ook je wachtwoord van je router.
Het is nogal lullig als je admin / admin als inlog en ww blijft gebruiken
hangt er van afquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
Ik hoefde helemaal niets te configureren naast de dingen wat ik gezegd heb. Het is niet dat je een compleet nieuw ip-adres krijgt ofzo.
quote:
quote:
TT..quote:
Met die auto.quote:
apartquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
wat vinden jullie van deze oorbel: [ afbeelding ] ?
Had visite vanwege bij moeders verjaardag.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
Omg, dat liedje. Ik dacht dat hij ging strippen.
Gefeli voor haar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had visite vanwege bij moeders verjaardag.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
Aw, he's cute.![]()
[..]
Ik ook niet
Take Me Out #34 - Waar we een mooie dame zijn verloren
We kunnen hier ook verder hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef L.no het volgende:
Oh wacht, je reageert daar al.![]()
* L.no gaat naar andere topic.
Dat is ook waar ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We kunnen hier ook verder hoor.
Gaat dit topic ook nog een beetje vooruit.
Yay.quote:
Hell yeah!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
morgen 30 homo-mannen en 30 hetero-mannen.
Taart.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog even stukje taart/vlaai eten.
appel-kruimel.
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef L.no het volgende:
Luc, hij bedoelde dat alle personen die niet van voetbal houden, homo's zijn @:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was ik aan het seizoenplayen?
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Heb alleen maar oog voor dit:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Jij hebt meer schoenen dan ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Vrouwen shoppen om schoenen, mannen om auto onderdelen
quote:
Dit was dus een uitnodiging om te gaan shoppen voor schoenen voor jou.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Vrouwen shoppen om schoenen, mannen om auto onderdelen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
Ik heb heul geen interesse in schoenen kopen.
Truequote:
Nah, Dean heeft meer schoenen, maar zoveel zijn het niet eens. Ik denk dat het iets over mij zegt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zegt dat iets over Dean of meer over L.?
Nee manquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
Gooi die klompen toch weg.er zit onkruid en schimmel op ofzo.
Klompen zijn handig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man
Hooguit paar kleine gaten in de zool
Niks aan de hand manquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef L.no het volgende:
Hij is echt smerig.Ik ben bang dat hij een eigen leven gaat leiden als je hem niet weggooit.
Die ene die buiten staan? Lieg niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks aan de hand man
Draag ze bijna dagelijks...
Twee, andere lag net naast het stoepje toenquote:
Lekker slapen Lucquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee, andere lag net naast het stoepje toen
Die tweede ken ik niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee, andere lag net naast het stoepje toen
quote:
Wowquote:
Dat had zeker weet de grootste journalistieke fuck up geweest zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar hebben ze toch nog ergens een potje bijna-over-datum gezond verstand gevonden
Ik zag vanochtend in de krant al een foto van hem liggend in het ziekenhuis, met voor- en achternaam, woonplaats en leeftijd en op welke school hij zit en zijn broer zat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had zeker weet de grootste journalistieke fuck up geweest zijn...
en het lullig eigenlijk is, dat heel Nederland het weet, behalve hij..![]()
Nee, daar woont ie nu toch niet meer, anders hadden ze het gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend in de krant al een foto van hem liggend in het ziekenhuis, met voor- en achternaam, woonplaats en leeftijd en op welke school hij zit en zijn broer zat.
Ze hebben nog net niet zijn woonadres prijsgegeven.
Waarschijnlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, daar woont ie nu toch niet meer, anders hadden ze het gedaan
Knotsgekke race was dat.. De enige overwinning van Ligier. De race die Jos als hij de juiste banden had gekozen had gewonnen..quote:
Ik ben 'em nu via Youtube aan het kijken. Blijft de leukste race van Monaco. Hoop zondag op zo'n race.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Knotsgekke race was dat.. De enige overwinning van Ligier. De race die Jos als hij de juiste banden had gekozen had gewonnen..
Heb je de tijd om alles nog eens rustig terug te lezen.quote:
Jup, gewoon een oorbel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
Eentje maar? Lijkt me onhandig. Of heb je maar een gaatje
Die ene waar ik het over had gister tijdens TMO.quote:
coolquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Die ene waar ik het over had gister tijdens TMO.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een keer met de auto en dan gebeurd een massive ongeluk voor m'n stageplekVrachtwagen trapte door de remmen heen, minstens 3 auto's in de kreukels
Straks maar eens zien hoe ik hier weg ga komen
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt een zaterdag gevoel vandaag.
Gezien mijn arbeidsproductiviteit vandaagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt een zaterdag gevoel vandaag.
Ik ben verplicht vrij vandaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien mijn arbeidsproductiviteit vandaag
zzup?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat hebben jullie ermee gedaan?
Net terug van werk, juwelier, kuikens verschoont, net 49-1 in Rust HC HQ (CoD MW2) en nu weer ff Wastelandquote:
Lasagne + pizza, in de mixer stoppen -> done.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
En weer thuisMede dankzij de gewoonte van m'n stagebegeleider om nogal eens een andere route terug te nemen als ik een lift van 'm krijg
Had anders écht niet geweten waar ik langs moest
Ik had krieltjes met worteltjes en dopertwen met zalmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Lasagne + pizza, in de mixer stoppen -> done.
Wat zijn krieltjes?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had krieltjes met worteltjes en dopertwen met zalm
aardappeltjesquote:
Doe jij eens liefquote:
Komt door dat spotje van de PVV zojuist op de tv.quote:
Juist, daarom moet ik ook iedere soort gerecht wat er bestaat in Nederland kennen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga jij eens inburgeren.
[ afbeelding ]
TV geeft slecht invloed merk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door dat spotje van de PVV zojuist op de tv.
Goede vraag. Die zoeken we opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je Nederlands zo slecht is? Je bent hier toch opgegroeid?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Juist, daarom moet ik ook iedere soort gerecht wat er bestaat in Nederland kennen.Vooral als ik dat thuis toch nooit eet.
Dat heb ik sinds kinds af aan. Daarom moest ik naar een speciale school gaan omdat ik spraakproblemen had en problemen had met een taal spreken. Zelfs als ik goede punten haal bij Nederlands, lukt het me nooit om het goed te verwerken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je Nederlands zo slecht is? Je bent hier toch opgegroeid?
Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat heb ik sinds kinds af aan. Daarom moest ik naar een speciale school gaan omdat ik spraakproblemen had en problemen had met een taal spreken. Zelfs als ik goede punten haal bij Nederlands, lukt het me nooit om het goed te verwerken.
Wil je meer info weten?![]()
![]()
Die dingen liggen gewoon bij de supermarkt..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Juist, daarom moet ik ook iedere soort gerecht wat er bestaat in Nederland kennen.Vooral als ik dat thuis toch nooit eet.
Dus ehm.. mini aardappeltjes zijn het?
Nee, dat zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:02 schreef L.no het volgende:
Is mijn Nederlands zo dramatisch slecht dat je het niet kan lezen?
En wat dan nog, ik ga toch niet alle producten gebruiken van de supermarkt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dingen liggen gewoon bij de supermarkt..
Oke dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En ik geef je antwoord voorzien van wat extra informatie.
Dat is toch geen excuus om fouten te maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:02 schreef L.no het volgende:
Is mijn Nederlands zo dramatisch slecht dat je het niet kan lezen?
Er bestaat ook zoiets als Google.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:02 schreef L.no het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik ga toch niet alle producten gebruiken van de supermarkt?
Nee, ik vraag me af waarom er zoveel gelet moet worden op andermans spelling/taalgebruik als je het toch kan begrijpen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus om fouten te maken?
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als Google.
En als dat mijn hobby isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom er zoveel gelet moet worden op andermans spelling/taalgebruik als je het toch kan begrijpen.
Zoek een hobby ofzo.
Nee, jullie zijn taalpuristen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En als dat mijn hobby is
En omdat al Fok!kers WO afgestudeerd en taalpuristen zijn
Welkom op Fok!
ONRUSTSTOKER!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:11 schreef Dzjenn. het volgende:
Waarom veroorzaken mijn opmerkingen altijd zulke situaties?
Het ligt niet alleen aan jou. Anderen proberen ook te stoken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:11 schreef Dzjenn. het volgende:
Waarom veroorzaken mijn opmerkingen altijd zulke situaties?
Allemaal dankzij Dzjennquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit wel opeens vaart in het topic.![]()
![]()
![]()
Het gaat om de correctheid van de taal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom er zoveel gelet moet worden op andermans spelling/taalgebruik als je het toch kan begrijpen.
Zoek een hobby ofzo.
Dan ben ik te gehandicapt om met jou te communiceren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat om de correctheid van de taal.
De basis van communicatie.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan ben ik te gehandicapt om met jou te communiceren.
Eigenlijk is dat wel zo. Ik doe mijn best, maar het lukt mij gewoon niet. Ik geef het niet op ofzo, maar toch blijven er mensen zoals sommigen die steeds mij helpen herinneren hoe slecht ik ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Als je het zo wilt omschrijven.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel zo. Ik doe mijn best, maar het lukt mij gewoon niet. Ik geef het niet op ofzo, maar toch blijven er mensen zoals sommigen die steeds mij helpen herinneren hoe slecht ik ben.
Dus eigenlijk gezien is het toch een soort van handicap.
Ook leuk trouwens, over een paar uur vergeet iedereen alles weer en over een paar weken komt er weer commentaar van iemand hoe mijn Nederlands is (mijn zwakste punt in alles). Can't wait.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef L.no het volgende:
Ga gerust verder stampen op mijn zwakke punt hoor. Zo hebben sommige vermaak en zo gaat het topic sneller vol.
i MOET MET EEN HOOFDLETTER! TERUGSTAMPEN L.NO!quote:
Ik weiger om naar zijn niveau te gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
i MOET MET EEN HOOFDLETTER! TERUGSTAMPEN L.NO!![]()
Nee hoor mensen, vrede op aarde in de SCSoso lobi is de movement
Want hij zou langskomen, maar je hebt 'em nog niet gezien?quote:
Jij staat daar boven.quote:
quote:Joa, vrede is tof.
It's too highquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weiger om naar zijn niveau te gaan.
Joa, vrede is tof.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hij zou langskomen, maar je hebt 'em nog niet gezien?
Hij is onderweg naar mij toe.quote:
Nog even en dan hoor je de deurbel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Hij is onderweg naar mij toe.
Ik kreeg een sms dat hij nu in Limburg is.
Jup.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even en dan hoor je de deurbel.
jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:05 schreef L.no het volgende:
Luc, zag je bij TMO ook die nespresso reclame dat super lang duurde en zich herhaalde?
Inderdaad. Ik heb op een gegeven moment de tv maar weer uitgezet en ben toen later nog maar eens gaan kijken of het weer bezig was.quote:
Dat had ik ook moeten doen idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb op een gegeven moment de tv maar weer uitgezet en ben toen later nog maar eens gaan kijken of het weer bezig was.
Ik heb alleen met die meid gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat had ik ook moeten doen idd.
Het was een leuke aflevering, dat weer wel.
Hoe vaker ik die programma bekijk, hoe leuker ik het vind.
De homo's niet gezien?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen met die meid gezien.
Luctorquote:
Jahoor. Van het weekend GP van Monacoquote:
Jahoor. Ik zit als een gek rond te lopen wanneer Dean hier aan komt.quote:
Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Ik zit als een gek rond te lopen wanneer Dean hier aan komt.
Hoezo niet?quote:
je kan niet zittend rondlopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Rondlopen, uit het raam kijken en terug zitten.
Geen F1?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga zondag naar Assen naar de Formula Super League750PK V12's
![]()
Verder gaat alles hier wel goed, alleen vanavond geen plannen
Ik zeg toch niet letterlijk dat ik het tegelijk doe?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan niet zittend rondlopenOf je zit of je loopt, maar dat kan niet tegelijk.
Naar de trein in Monaco? Ik heb via mn pa gratis kaartjes gekregen voor zondag dus daar ga ik dan liever heenquote:
Zo staat het er wel. Ik zit rond te lopen zei je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet letterlijk dat ik het tegelijk doe?
C'mon, pietje precies zijn, oke, maar denk eens logisch na.
Oke, sorry.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo staat het er wel. Ik zit rond te lopen zei je.![]()
Dus dat betekent dat terwijl je aan het zitten bent je ook nog rondloopt.
gratis kaartjes zijn altijd fijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naar de trein in Monaco? Ik heb via mn pa gratis kaartjes gekregen voor zondag dus daar ga ik dan liever heen
Het is al goed.quote:
Hij denkt toch logisch naquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet letterlijk dat ik het tegelijk doe?
C'mon, pietje precies zijn, oke, maar denk eens logisch na.
Misschien is ie bang voor je vader en durft ie niet meer wakker te worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef L.no het volgende:
jna
Dean zit nog te slapen. Hij heeft hard gewerkt en daarna nog 4 uur rijden. Arme schat.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:18 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is ie bang voor je vader en durft ie niet meer wakker te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |