ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Willaaam het volgende:
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.
Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kellyquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.
Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
nou ik kon die smiley niet plaatsenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef dalaiblama het volgende:
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je
![]()
en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
Juist, en dat kan iedere idioot bedenken na logisch nadenken. No offence. Hmm, toch maar wel offence.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef bioloogje het volgende:
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.
als ze straks op de keileweg staat moet ze het ook kunnen, niet zeurenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef murp het volgende:
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
Dat je als ouder uberhaupt nadenkt over zulke schoentjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
hallo allemaal
ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
Okequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou ik kon die smiley niet plaatsen
ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
oh jij vind mijn kind geen gezichtquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.
Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
dat lelli kelly is wel hot, dat dragen de klasgenootjes vast ook. Maar daar heb je ook gewoon leuke laarsjes en schoentjes van. Het meeste roze met bling bling.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:03 schreef Magistic het volgende:
Een kind van 4 die merkgeoriënteerd is. Hoe zou dat nou komen?
weet je hoe vaak die reclame op die rot tv komt? heel vaak zo vaak dat je er ziek van word.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:03 schreef Magistic het volgende:
Een kind van 4 die merkgeoriënteerd is. Hoe zou dat nou komen?
wel ok, dat zijn de meeste schoenen wel, maar goed is een ander verhaal. Een schoen die echt een stevige hiel heeft, dan is een all star ook te slap. Terwijl dat ook als een goed merk wordt gezien denk ik?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:02 schreef sherezade het volgende:
op de website staat dat de schoenen voldoen aan de europese kwaliteitsnormen dus ik ga er vanuit dat het wel oke is
ja maar goed dat is het ook...want dan is ze een princes...hihihihihi...maar goed ik had toch al besloten om het niet te doen ...ik was gewoon nieuwsgierig of ik gelijk hadquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben geen ouder, maar het zal toch geen probleem zijn als het thuis eens een uurtje zulke schoenen draagt als het prinsesje ofzo aan het spelen is. Of wat spelen die kinderen op de leeftijd van een jaar of 4?
Gelijk had?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja maar goed dat is het ook...want dan is ze een princes...hihihihihi...maar goed ik had toch al besloten om het niet te doen ...ik was gewoon nieuwsgierig of ik gelijk had
Als een kind het uren achtereen zou dragen zou je inderdaad gelijk hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja maar goed dat is het ook...want dan is ze een princes...hihihihihi...maar goed ik had toch al besloten om het niet te doen ...ik was gewoon nieuwsgierig of ik gelijk had
Ik vind het ook belachelijk. Daarnaast is het slecht voor de groei en stand van de voeten. Dit komt omdat de botten in de voeten nog te broos zijn om op hakjes te lopen. Ook een uur per dag is TEVEEL!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:00 schreef kirsten. het volgende:
Er was toevallig laatst een programma op tv over kinderen die zich als sex-object gaan kleden ( al dan niet aangezet door media, andere kinderen etc.). Het is überhaupt niet gezond om kinderen <14 op hakken te zetten. En kleine topjes en minirokjes te laten dragen, maar dat terzijde.
Ik vind het zelf belachelijk.
Ja stel je voor dat je veel bezig bent met hoe je kind zich ontwikkelt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou het wel doen, ik snap best dat zo'n meisje ze leuk vind.
En de schoentjes zijn erop gemaakt, ze hebben een hakje ja maar de zool zit zo in elkaar dat hij toch recht loopt.
Je kunt ook flamingo schoentjes kopen bij loods 5, precies hetzelfde.
Echt al die ophef erover, zeker geen andere bezigheden.
De meeste kleine meisjes dragen graag hakkenschoenen. Mijn nichtje van 12 ws hier laatst en heeft de hele ochtend in haar moeders hakken rondgelopen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die schoenen om te gillen. Ik heb ook een paar "gewone" sandaaltjes van LK voor mijn kind gekocht en die zijn net zo stevig als andere sandaaltjes. De kleine gympjes zijn veel steviger dan All Stars, dus het zou me niks verbazen als ze ook iets met de schoenen met hakjes hebben gedaan zodat het evengoed nog goed loopt.
Ik wilde vroeger met het verkleden ook altijd schoenen met hakken (die toen niet bestonden), dus ik zou er eventueel -op verzoek- best een paar aan willen schaffen voor verkleedzaken. Dagelijks gebruik lijkt mij met 4 jaar wat overdreven.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je veel bezig bent met hoe je kind zich ontwikkelt.
Bah bah bah niet denken gewoon alles aantrekken en mocht het rugpijn hebben merk je het wel toch
Ik heb nog geen idee van de prijzen van die dingen, maar ik vermoedde idd ook al dat ze erg duur zouden zijn. Ik kan me ook best voorstellen dat kleine meisjes dat supergeweldig vinden, maar zo jong zou het wat mij betreft blijven bij verkleedpartijtjes en alleen in huis, dus daar zou ik geen enorm bedrag voro over hebben. Dan koop ik liever een paar echt goede schoentjes voor dat geld en dan voor de grap een paar goedkope erbij om te spelen thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:04 schreef amaranta het volgende:
Punt is dat Lelli Kelly belachelijk duur is, dus als het puur om het verkleden gaat etc, zou ik gewoon een paar kleine schoenen bij de bristol halen voor 10 euro.
Ja dat is toch ook wat ik er mee bedoelde te zeggen dat het toch prima is als mensen hier wel over na denken ik vind het prima dat ze wel hakjes zou geven en niet moeilijk doet maar om dan gelijk weer commentaar te hebben over de moeders die daar wel mee bezig zijn dat snap ik dan niet zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:04 schreef Popples het volgende:
[..]
iedereen denkt daar anders over. de een denkt dat het goed is de ander vind van niet.
dat zal altijd zo blijven. ook met bijvoeden kleding, tutten enz.
Maar dit is echt een beetje overtrokken hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bah bah bah niet denken gewoon alles aantrekken en mocht het rugpijn hebben merk je het wel toch
Jij mag dat natuurlijk overtrokken vinden, maar geef anderen ook de ruimte om er een andere mening op na te houden, zonder dat te veroordelen en metquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dit is echt een beetje overtrokken hoor.
Ik heb de schoentjes gezien en de zool loopt geheel recht.
Denk ook niet dat L.K een merk is dat schoenen zou maken die niet goed zijn 'voor de ontwikkeling' dat zou hun alleen in kwaad licht zetten natuurlijk.
'bah bah bah' dit is echt overparenting.
Beter overbezorgd dan zo naïef om te denken dat schoenen met een hakje toch een 'rechte zool' hebben en dat zo'n merk vast geen slechte schoenen maakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dit is echt een beetje overtrokken hoor.
Ik heb de schoentjes gezien en de zool loopt geheel recht.
Denk ook niet dat L.K een merk is dat schoenen zou maken die niet goed zijn 'voor de ontwikkeling' dat zou hun alleen in kwaad licht zetten natuurlijk.
'bah bah bah' dit is echt overparenting.
Dat is jouw mening. Heel prima, maar iemand die er anders over denkt, is niet meteen overbezorgd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee liever niet overbezorgd zonder het eerst gevoeld & gezien te hebben.
Dat is natuurlijk druk maken om niets.
Maar nu kom jij tot de conclusie dat ik de schoen niet heb gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee liever niet overbezorgd zonder het eerst gevoeld & gezien te hebben.
Dat is natuurlijk druk maken om niets.
Daar ben ik het wel mee eens maar vind ze daar wel erg prijzig voor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben geen ouder, maar het zal toch geen probleem zijn als het thuis eens een uurtje zulke schoenen draagt als het prinsesje ofzo aan het spelen is. Of wat spelen die kinderen op de leeftijd van een jaar of 4?
Omdat het geen gezicht is, een kleuter wat op hakjes loopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dan snap ik het al helemaal niet.![]()
Bij flamingo schoentjes kan ik het me nog wel voorstellen die lopen wel wat schuins af.
Dat van grote oorbellen, string & minirokjes met netpanty ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat het geen gezicht is, een kleuter wat op hakjes loopt.
Zie het nu er niet van in, zelfde als make-up, grote oorbellen, stringetje ( die bestaan) en minirokjes met een netpanty eronder ( ja heb het echt gezien)
Make-up wil mijn oudste ook op, dat mag, in huis.
Zo ook met hakschoentjes, in huis maar niet naar buiten.
Waarom moet een kleuter geseksualiseerd worden
En ja, vrouwen dragen hakken omdat ze zich er sexy bij voelen, niet omdat het zoveel lekkerder loopt als gympen.
Ik ben gek op mooie pumps en laarzen met een flinke hak, maar loop er niet op omdat ik het zo prettig vind lopen, mijn benen lijken er langer in en mijn kont komt er beter in uit, dat zijn mijn redenen om hakschoenen te dragen.
Ja maar dat is Suri. Die heeft ook handtasjes van duizenden dollarsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze zijn echt niet zo hoog als het schijnbaar lijkt.
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes.
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
Wat. De. Fuck.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze zijn echt niet zo hoog als het schijnbaar lijkt, komt door de dikte.
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes met smalle hakjes.
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
Het is roze en glimmert, aantrekking x 1000 voor peuter en kleutermeisjes dus. Ik vind het altijd zo raar om kinderen iets niet te willen geven omdat je het zelf niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Estrys het volgende:
Buiten de hak zijn het sowieso echt afzichtelijke schoenen![]()
sowieso vind ik die kleren niet echt iets voor een kind...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes met smalle hakjes.
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
Ik vind dat ik iets niet mooi vind ook geen reden om dat iets dan per definitie niet te kopen voor mijn kind. Het weegt wel mee. Net als: niet helemaal lekker voor de voetjes/beentjes en het feit dat het 70 euro kostquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is roze en glimmert, aantrekking x 1000 voor peuter en kleutermeisjes dus. Ik vind het altijd zo raar om kinderen iets niet te willen geven omdat je het zelf niet mooi vindt.
hahahaha Suri is net een lilliputter zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
Precies. Ik vind ze zelf ook niet mooi maar mijn dochter heeft al twee paar versleten. Volgens haar zijn het de mooiste schoenen van de wereld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is roze en glimmert, aantrekking x 1000 voor peuter en kleutermeisjes dus. Ik vind het altijd zo raar om kinderen iets niet te willen geven omdat je het zelf niet mooi vindt.
Ik moest even diep denken maar dat is blijkbaar de dochter van Tom Cruise en Katy Holmes. Verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Enger is dat jullie kennelijk weten wie "Suri" is.
dat dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Zo erg zijn ze nu toch ook niet?
Typische meisjesschoenen met een mini hakje eronder.
Ik herinner mij nog hoe blij ik was met schoentjes die nog maar klonken zoals die van mijn mama,
ze hadden geen echte hakjes maar maakten wel zo een klikklak geluid
whaha och, ik ken heel veel namen uit mn hoofd en zo ook een aantal van die overexposed celebrity-kindjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Zo heel veel verschil zit er op t oog niet tussen die hakjes, ja dit is een punt hakje, wat t instabieler maakt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat pas raar.
Zo gek is dat niet, ik ga mijn dochters echt niet alles geven wat ze mooi vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tering hee, van het hele topic wat het te belachelijk voor woorden vindt, trek jij die ene reactie die er niks op tegen heeft uit zijn verband. Chapeauquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die stof, die pailetten, die kralen, die strik én dat lintquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet, ik ga mijn dochters echt niet alles geven wat ze mooi vinden.
Als ik dan moet kiezen voor schoentjes ga ik liever voor een verantwoorde schoen die we beide mooi vinden.
De oudste vind oorbellen ook prachtig maar toch heeft ze nog geen gaatjes, vindt haar daar nog te jong voor.
En zo vind ik haar ook te jong voor hakschoentjes.
Ze heeft overigens wel lelli kelly's, vind ze afschuwelijk,echt te lelijk voor woorden maar zelf vind ze ze prachtig.
[ afbeelding ]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel cm hak er aan zit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Dit is zeker ook niet het topic om mijn Lellie Kelly sandaaltjes maat 21 aan te bieden he?.
geen hakjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die stof, die pailetten, die kralen, die strik én dat lintDie schoen heeft alles wel of niet
Nee het gaat mij niet om de mening ik snap alleen niet waarom er dan eenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tering hee, van het hele topic wat het te belachelijk voor woorden vindt, trek jij die ene reactie die er niks op tegen heeft uit zijn verband. Chapeau.
De lint is er gelukkig wel al af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die stof, die pailetten, die kralen, die strik én dat lintDie schoen heeft alles wel of niet
Na enig googlen: Suri is de dochter van Tom Cruise.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
surimisticksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef kissaa het volgende:
[..]
Na enig googlen: Suri is de dochter van Tom Cruise.
Ik dacht aan nepgarnalen of zoiets
Dat lint vond ik nou nog het mooiste aan die schoenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
De lint is er gelukkig wel al af.
Maar ze zijn nog enorm lelijk.
Klinkt wel redelijk ja, zou het ook navragen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |