abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81373023
hallo allemaal

ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
pi_81373066
ik zou het niet doen. jammer voor haar.
Niet zeuren en fatsoenlijke schoenen geven!
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:31:22 #3
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_81373170
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.

Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:31:24 #4
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_81373172
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.

Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_81373214
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Willaaam het volgende:
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.

Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te weten
pi_81373239
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.

Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:38:33 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_81373325
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:38:49 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_81373328
Ik dacht: schoentjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_81373380
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
nou ik kon die smiley niet plaatsen

ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:53:17 #10
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81373639
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je

en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
  Forum Admin donderdag 13 mei 2010 @ 10:57:22 #11
58651 crew  murp
murp
pi_81373718
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
pi_81373775
Er was toevallig laatst een programma op tv over kinderen die zich als sex-object gaan kleden ( al dan niet aangezet door media, andere kinderen etc.). Het is überhaupt niet gezond om kinderen <14 op hakken te zetten. En kleine topjes en minirokjes te laten dragen, maar dat terzijde.

Ik vind het zelf belachelijk.
pi_81374126
Al zou het niet slecht zijn voor haar lichaam, die dingen komen er hier niet in. Laat een kind een kind zijn.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:17:24 #14
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_81374192
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef dalaiblama het volgende:
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je

en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.

Daarnaast is het een "Personal coach" en geen onderzoek(st)er die beweert dat het goed is voor de spieren in de benen. Dit zou waar kunnen zijn, maar ze gaan daar wel voorbij aan het feit dat het funest is voor je rug. (tenminste als je ze vaak en langdurig draagt)
pi_81374284
Zo erg zijn ze nu toch ook niet?
Typische meisjesschoenen met een mini hakje eronder.
Ik herinner mij nog hoe blij ik was met schoentjes die nog maar klonken zoals die van mijn mama,
ze hadden geen echte hakjes maar maakten wel zo een klikklak geluid
pi_81374294
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef bioloogje het volgende:

Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.

Juist, en dat kan iedere idioot bedenken na logisch nadenken. No offence. Hmm, toch maar wel offence.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:26:33 #17
299345 zomermuis
piep piep <3
pi_81374406
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef murp het volgende:
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
als ze straks op de keileweg staat moet ze het ook kunnen, niet zeuren
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:43:55 #18
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_81374883
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
hallo allemaal

ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
Dat je als ouder uberhaupt nadenkt over zulke schoentjes Je kind is toch geen Barbie.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:43:59 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_81374887
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nou ik kon die smiley niet plaatsen

ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
Oke

ik snap het opzich wel voor bijvoorbeeld feestdagen, kerst ofzo... maar dat zou ook de max zijn zeker niet voor "alledag"
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:08:59 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81375678
Persoonlijk vind ik zulke hakjes niks voor een kind van 4, geen gezicht.
pi_81376038
Vooral doen.....dan heeft je kind vanzelf straks voorvoeten die doorzakken, tenen die onnatuurlijk gaan staan en zo voort. Ik zie helaas dagelijks hoe meiden op hun hakken staan, maar ook hoe ze niet meer gewoon op platte schoenen kunnen lopen.

Een kind van vier heeft wat mij betreft stevige schoenen nodig, of het nu sandalen of dichte schoenen zijn.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_81378521
Ach, voor binnen en tijdens verkleden kan het toch wel. Gewoon niet te lang aanlaten en ook niet mee naar school, dat is idd wel slecht voor meisjes, maar ook voor volwassen vrouwen en tijdens het spelen en rennen is het ook niet echt handig.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:00:19 #23
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81385255
Ik zou het wel doen, ik snap best dat zo'n meisje ze leuk vind.
En de schoentjes zijn erop gemaakt, ze hebben een hakje ja maar de zool zit zo in elkaar dat hij toch recht loopt.
Je kunt ook flamingo schoentjes kopen bij loods 5, precies hetzelfde.

Echt al die ophef erover, zeker geen andere bezigheden.
pi_81385374
wat kosten die dingen eigenlijk?? die lellie kelly dingen
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:03:36 #25
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_81385384
Een kind van 4 die merkgeoriënteerd is. Hoe zou dat nou komen?
Narcist
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:20:45 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81385957
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

oh jij vind mijn kind geen gezicht

OT: hakjes absoluut no go hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:57:18 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81387238
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:03 schreef Magistic het volgende:
dat lelli kelly is wel hot, dat dragen de klasgenootjes vast ook. Maar daar heb je ook gewoon leuke laarsjes en schoentjes van. Het meeste roze met bling bling.

Ziet er ook niet echt stevig uit, maar kan me vergissen.
pi_81387247
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:03 schreef Magistic het volgende:
weet je hoe vaak die reclame op die rot tv komt? heel vaak zo vaak dat je er ziek van word.

die van mij willen ook alles maar dat krijgen ze echt niet.

hier moeten ze maar leren dat ze niet alles kunnen krijgen en dat het ook geld kost.
mama van 3 kids!
pi_81387263
Het schijnt geen kwaad te kunnen, tenminste die van LK, dat las ik laatst.

Toch zou ik ze niet snel geven aan een kind van 5.

@ Magistic : LK maakt reclame op Nickelodeon....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81387395
op de website staat dat de schoenen voldoen aan de europese kwaliteitsnormen dus ik ga er vanuit dat het wel oke is
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:20:53 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81388026
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:02 schreef sherezade het volgende:
op de website staat dat de schoenen voldoen aan de europese kwaliteitsnormen dus ik ga er vanuit dat het wel oke is
wel ok, dat zijn de meeste schoenen wel, maar goed is een ander verhaal. Een schoen die echt een stevige hiel heeft, dan is een all star ook te slap. Terwijl dat ook als een goed merk wordt gezien denk ik?
pi_81388474
Ik ben geen ouder, maar het zal toch geen probleem zijn als het thuis eens een uurtje zulke schoenen draagt als het prinsesje ofzo aan het spelen is. Of wat spelen die kinderen op de leeftijd van een jaar of 4?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:35:47 #33
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81388570
Ik vind die schoenen om te gillen. Ik heb ook een paar "gewone" sandaaltjes van LK voor mijn kind gekocht en die zijn net zo stevig als andere sandaaltjes. De kleine gympjes zijn veel steviger dan All Stars, dus het zou me niks verbazen als ze ook iets met de schoenen met hakjes hebben gedaan zodat het evengoed nog goed loopt.

Ik wilde vroeger met het verkleden ook altijd schoenen met hakken (die toen niet bestonden), dus ik zou er eventueel -op verzoek- best een paar aan willen schaffen voor verkleedzaken. Dagelijks gebruik lijkt mij met 4 jaar wat overdreven.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_81388619
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben geen ouder, maar het zal toch geen probleem zijn als het thuis eens een uurtje zulke schoenen draagt als het prinsesje ofzo aan het spelen is. Of wat spelen die kinderen op de leeftijd van een jaar of 4?
ja maar goed dat is het ook...want dan is ze een princes...hihihihihi...maar goed ik had toch al besloten om het niet te doen ...ik was gewoon nieuwsgierig of ik gelijk had
pi_81388718
Lijkt me dat als je kind ze niet dagelijks draagt maar alleen met speciale gelegenheden of met verkleden dat het geen probleem zou moeten zijn.
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:45:47 #36
298315 SacreCoeur
pi_81388919
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

ja maar goed dat is het ook...want dan is ze een princes...hihihihihi...maar goed ik had toch al besloten om het niet te doen ...ik was gewoon nieuwsgierig of ik gelijk had
Gelijk had?

Er wordt echt gedaan alsof het hakken van 11 cm zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door SacreCoeur op 13-05-2010 18:52:06 ]
pi_81388943
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Als een kind het uren achtereen zou dragen zou je inderdaad gelijk hebben.
Ook ik ben ondertussen 20 heb na een dag op mijn hakken gelopen te hebben flinke last van mijn rug en voeten.

maar waarschijnlijk een heel wijs besluit van je.

groetjes...!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  Milf vrijdag 14 mei 2010 @ 01:33:12 #38
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_81404740
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:00 schreef kirsten. het volgende:
Er was toevallig laatst een programma op tv over kinderen die zich als sex-object gaan kleden ( al dan niet aangezet door media, andere kinderen etc.). Het is überhaupt niet gezond om kinderen <14 op hakken te zetten. En kleine topjes en minirokjes te laten dragen, maar dat terzijde.

Ik vind het zelf belachelijk.
Ik vind het ook belachelijk. Daarnaast is het slecht voor de groei en stand van de voeten. Dit komt omdat de botten in de voeten nog te broos zijn om op hakjes te lopen. Ook een uur per dag is TEVEEL!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_81407177
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou het wel doen, ik snap best dat zo'n meisje ze leuk vind.
En de schoentjes zijn erop gemaakt, ze hebben een hakje ja maar de zool zit zo in elkaar dat hij toch recht loopt.
Je kunt ook flamingo schoentjes kopen bij loods 5, precies hetzelfde.

Echt al die ophef erover, zeker geen andere bezigheden.
Ja stel je voor dat je veel bezig bent met hoe je kind zich ontwikkelt.
Bah bah bah niet denken gewoon alles aantrekken en mocht het rugpijn hebben merk je het wel toch
pi_81407184
Wat een hysterie weer. .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:04:30 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81407465
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die schoenen om te gillen. Ik heb ook een paar "gewone" sandaaltjes van LK voor mijn kind gekocht en die zijn net zo stevig als andere sandaaltjes. De kleine gympjes zijn veel steviger dan All Stars, dus het zou me niks verbazen als ze ook iets met de schoenen met hakjes hebben gedaan zodat het evengoed nog goed loopt.

Ik wilde vroeger met het verkleden ook altijd schoenen met hakken (die toen niet bestonden), dus ik zou er eventueel -op verzoek- best een paar aan willen schaffen voor verkleedzaken. Dagelijks gebruik lijkt mij met 4 jaar wat overdreven.
De meeste kleine meisjes dragen graag hakkenschoenen. Mijn nichtje van 12 ws hier laatst en heeft de hele ochtend in haar moeders hakken rondgelopen.
Bij mij op het werk (basisschool) zie ik ze ook regelmatig.
Ziet er niet uit, maar die meisjes stralen helemaal.

Punt is dat Lelli Kelly belachelijk duur is, dus als het puur om het verkleden gaat etc, zou ik gewoon een paar kleine schoenen bij de bristol halen voor 10 euro.

Ik had mijn 1e hakjes, en dan heb ik het over een hak van misschien 2cm voor mijn communie geloof ik, maar dat weet ik niet zeker, ik liep als peuter ook op klompjes rond.

Los van mijn flamencoschoenen dan! Die hadden écht een hoge hak. E die mocht ik van mijn moeder alleen dragen tijdens dansles natuurlijk, dus niet zomaar voor de lol en al helemaal niet naar school.
pi_81407468
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bah bah bah niet denken gewoon alles aantrekken en mocht het rugpijn hebben merk je het wel toch

iedereen denkt daar anders over. de een denkt dat het goed is de ander vind van niet.
dat zal altijd zo blijven. ook met bijvoeden kleding, tutten enz.
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 09:20:04 #43
5428 crew  miss_sly
pi_81407713
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:04 schreef amaranta het volgende:

Punt is dat Lelli Kelly belachelijk duur is, dus als het puur om het verkleden gaat etc, zou ik gewoon een paar kleine schoenen bij de bristol halen voor 10 euro.
Ik heb nog geen idee van de prijzen van die dingen, maar ik vermoedde idd ook al dat ze erg duur zouden zijn. Ik kan me ook best voorstellen dat kleine meisjes dat supergeweldig vinden, maar zo jong zou het wat mij betreft blijven bij verkleedpartijtjes en alleen in huis, dus daar zou ik geen enorm bedrag voro over hebben. Dan koop ik liever een paar echt goede schoentjes voor dat geld en dan voor de grap een paar goedkope erbij om te spelen thuis.

Zelfs al zouden deze schoenen dusdanig gemaakt zijn dat ze niet slecht zijn voor de fysieke ontwikkeling van kinderen, dan nog vind ik persoonlijk een hakje, hoe klein ook, niet geschikt voor een kind van 4 jaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81407771
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:04 schreef Popples het volgende:

[..]

iedereen denkt daar anders over. de een denkt dat het goed is de ander vind van niet.
dat zal altijd zo blijven. ook met bijvoeden kleding, tutten enz.
Ja dat is toch ook wat ik er mee bedoelde te zeggen dat het toch prima is als mensen hier wel over na denken ik vind het prima dat ze wel hakjes zou geven en niet moeilijk doet maar om dan gelijk weer commentaar te hebben over de moeders die daar wel mee bezig zijn dat snap ik dan niet zo.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:18:21 #45
298315 SacreCoeur
pi_81410747
quote:

[..]

Maar dit is echt een beetje overtrokken hoor.
Ik heb de schoentjes gezien en de zool loopt geheel recht.
Denk ook niet dat L.K een merk is dat schoenen zou maken die niet goed zijn 'voor de ontwikkeling' dat zou hun alleen in kwaad licht zetten natuurlijk.

'bah bah bah' dit is echt overparenting.
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 11:23:05 #46
5428 crew  miss_sly
pi_81410918
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Denk ook niet dat L.K een merk is dat schoenen zou maken die niet goed zijn 'voor de ontwikkeling' dat zou hun alleen in kwaad licht zetten natuurlijk.

Jij mag dat natuurlijk overtrokken vinden, maar geef anderen ook de ruimte om er een andere mening op na te houden, zonder dat te veroordelen en met te gaan strooien.
pi_81411113
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Beter overbezorgd dan zo naïef om te denken dat schoenen met een hakje toch een 'rechte zool' hebben en dat zo'n merk vast geen slechte schoenen maakt.

Voor een verkleedpartijtje is dit prima, maar voor het echte loopwerk ten zeerste af te raden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:30:17 #48
298315 SacreCoeur
pi_81411165
Nee liever niet overbezorgd zonder het eerst gevoeld & gezien te hebben.
Dat is natuurlijk druk maken om niets.
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 11:33:37 #49
5428 crew  miss_sly
pi_81411290
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is jouw mening. Heel prima, maar iemand die er anders over denkt, is niet meteen overbezorgd.

En in dit geval vind ik sowieso overbezorgd nogal overdreven. Het gaat om schoentjes die bepaald niet nodig zijn voor een kind en er wordt zo'n kind ook niets vreselijks ontzegd waardoor het later in de problemen komt door een overbeschermde jeugd ofzo.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:38:36 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81411469
Mijn oudste dochtertje van 5 jaar wil ze ook maar klrijgt ze echt niet van me.
Naast dat het me niet zo goed lijkt vind ik het ook enorm lelijk!

Ze heeft thuis van die speelgoedhakjes, daar mag ze op lopen als ze zich verkleed heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81411538
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar nu kom jij tot de conclusie dat ik de schoen niet heb gezien.
Ik weet hoe ze eruit zien heb ze zelfs vast gehad om te bekijken..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:43:37 #52
298315 SacreCoeur
pi_81411614
Nou dan snap ik het al helemaal niet.
Bij flamingo schoentjes kan ik het me nog wel voorstellen die lopen wel wat schuins af.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:44:36 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81411650
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens maar vind ze daar wel erg prijzig voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:52:04 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81411876
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dan snap ik het al helemaal niet.
Bij flamingo schoentjes kan ik het me nog wel voorstellen die lopen wel wat schuins af.
Omdat het geen gezicht is, een kleuter wat op hakjes loopt.
Zie het nu er niet van in, zelfde als make-up, grote oorbellen, stringetje ( die bestaan) en minirokjes met een netpanty eronder ( ja heb het echt gezien)

Make-up wil mijn oudste ook op, dat mag, in huis.
Zo ook met hakschoentjes, in huis maar niet naar buiten.

Waarom moet een kleuter geseksualiseerd worden
En ja, vrouwen dragen hakken omdat ze zich er sexy bij voelen, niet omdat het zoveel lekkerder loopt als gympen.
Ik ben gek op mooie pumps en laarzen met een flinke hak, maar loop er niet op omdat ik het zo prettig vind lopen, mijn benen lijken er langer in en mijn kont komt er beter in uit, dat zijn mijn redenen om hakschoenen te dragen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:00:13 #55
298315 SacreCoeur
pi_81412136
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat het geen gezicht is, een kleuter wat op hakjes loopt.
Zie het nu er niet van in, zelfde als make-up, grote oorbellen, stringetje ( die bestaan) en minirokjes met een netpanty eronder ( ja heb het echt gezien)

Make-up wil mijn oudste ook op, dat mag, in huis.
Zo ook met hakschoentjes, in huis maar niet naar buiten.

Waarom moet een kleuter geseksualiseerd worden
En ja, vrouwen dragen hakken omdat ze zich er sexy bij voelen, niet omdat het zoveel lekkerder loopt als gympen.
Ik ben gek op mooie pumps en laarzen met een flinke hak, maar loop er niet op omdat ik het zo prettig vind lopen, mijn benen lijken er langer in en mijn kont komt er beter in uit, dat zijn mijn redenen om hakschoenen te dragen.
Dat van grote oorbellen, string & minirokjes met netpanty ben ik het helemaal mee eens.
Maar mijn mening over hakschoentjes blijft, ik vind er niets ergs aan zolang ze niet 11cm schuins aflopen.
Pumps vind ik niet vergelijkbaar met hakjes van 1,5 cm wat alleen een klik-klakje geeft.
pi_81412308

Hebben wij toch een ander idee over 1,5 cm
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:07:53 #57
298315 SacreCoeur
pi_81412408
Ze zijn echt niet zo hoog als het schijnbaar lijkt, komt door de dikte.
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes met smalle hakjes.

Dat staat pas raar.

[ Bericht 40% gewijzigd door SacreCoeur op 14-05-2010 12:12:59 ]
pi_81412542
Buiten de hak zijn het sowieso echt afzichtelijke schoenen
Ik vind het geen gezicht die hakjes Ik vind het net alsof je kind de hele dag in verkleedkleren loopt.
Denk dat mijn kind ze niet wil maar anders kreeg hij ze echt niet, ook niet als hij een meisje zou zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Estrys op 14-05-2010 12:33:19 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_81412571
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze zijn echt niet zo hoog als het schijnbaar lijkt.
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes.

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.
Ja maar dat is Suri. Die heeft ook handtasjes van duizenden dollars Dat kind ziet er altijd raar uit
pi_81412612
quote:
Ik vind het echt niets vergeleken bij Mary Janes hakkenschoentjes met smalle hakjes.

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.
Wat. De. Fuck.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81412759
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Estrys het volgende:

Buiten de hak zijn het sowieso echt afzichtelijke schoenen
Het is roze en glimmert, aantrekking x 1000 voor peuter en kleutermeisjes dus. Ik vind het altijd zo raar om kinderen iets niet te willen geven omdat je het zelf niet mooi vindt.
pi_81412781
quote:

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.
sowieso vind ik die kleren niet echt iets voor een kind...

overigens zou ik mijn kind van 4 geen hakken laten dragen (behalve bij verkleden) Hoe laag ze ook zijn...
Gewone lelli kelly schoenen vind ik wel komisch maar no way met hak
Maar goed is voorlopig met zoon in aantocht niet echt aan de orde nog
pi_81413225
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Het is roze en glimmert, aantrekking x 1000 voor peuter en kleutermeisjes dus. Ik vind het altijd zo raar om kinderen iets niet te willen geven omdat je het zelf niet mooi vindt.
Ik vind dat ik iets niet mooi vind ook geen reden om dat iets dan per definitie niet te kopen voor mijn kind. Het weegt wel mee. Net als: niet helemaal lekker voor de voetjes/beentjes en het feit dat het 70 euro kost
Gelukkig heeft hij nog geen mening
pi_81413402
quote:

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.
hahahaha Suri is net een lilliputter zo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81413647
Enger is dat jullie kennelijk weten wie "Suri" is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:11:09 #66
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81414634
quote:

[..]

Precies. Ik vind ze zelf ook niet mooi maar mijn dochter heeft al twee paar versleten. Volgens haar zijn het de mooiste schoenen van de wereld. Zo ook die met hakjes. Elke keer als ze de reclame voorbij ziet komen vraagt ze: "Oooh, mag ik die hebben?" Ze krijgt ze overigens niet omdat ik haar te jong vind voor schoenen met hakjes. Afgezien van verkleedschoenen dan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81415037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moest even diep denken maar dat is blijkbaar de dochter van Tom Cruise en Katy Holmes. Verklaard een hoop.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 13:31:15 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81415465
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Zo erg zijn ze nu toch ook niet?
Typische meisjesschoenen met een mini hakje eronder.
Ik herinner mij nog hoe blij ik was met schoentjes die nog maar klonken zoals die van mijn mama,
ze hadden geen echte hakjes maar maakten wel zo een klikklak geluid
dat dus.

ik dacht dat het over echt hoge hakken ging.
ik vind ze juist leuk!
pi_81415502
quote:
whaha och, ik ken heel veel namen uit mn hoofd en zo ook een aantal van die overexposed celebrity-kindjes.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:34:04 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81415590
quote:

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.
Zo heel veel verschil zit er op t oog niet tussen die hakjes, ja dit is een punt hakje, wat t instabieler maakt...

Beiden vind ik echt niet kunnen hoor .
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_81422088
quote:

[ afbeelding ]

Dat staat pas raar.

wat verwacht je als je eigen ouders van die debiele doorgedraaide scientology freaks zijn
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 17:05:09 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_81423057
Ik had denk ik als kind een moord gedaan voor klepperende hakschoentjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:40:07 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81428728
Voor kerst en verkleden enzo misschien, maar ik vrees dat die dingen te duur zijn om een paar keer aan te trekken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:06:26 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81429917
quote:

[..]

Zo gek is dat niet, ik ga mijn dochters echt niet alles geven wat ze mooi vinden.
Als ik dan moet kiezen voor schoentjes ga ik liever voor een verantwoorde schoen die we beide mooi vinden.

De oudste vind oorbellen ook prachtig maar toch heeft ze nog geen gaatjes, vindt haar daar nog te jong voor.
En zo vind ik haar ook te jong voor hakschoentjes.

Ze heeft overigens wel lelli kelly's, vind ze afschuwelijk,echt te lelijk voor woorden maar zelf vind ze ze prachtig.

vrijdag 14 mei 2010 @ 21:33:22 #75
14746 k_i_m
pi_81434691
quote:

[..]

Tering hee, van het hele topic wat het te belachelijk voor woorden vindt, trek jij die ene reactie die er niks op tegen heeft uit zijn verband. Chapeau .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:34:00 #76
14746 k_i_m
pi_81434725
Dit is zeker ook niet het topic om mijn Lellie Kelly sandaaltjes maat 21 aan te bieden he? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:04:43 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81436528
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet, ik ga mijn dochters echt niet alles geven wat ze mooi vinden.
Als ik dan moet kiezen voor schoentjes ga ik liever voor een verantwoorde schoen die we beide mooi vinden.

De oudste vind oorbellen ook prachtig maar toch heeft ze nog geen gaatjes, vindt haar daar nog te jong voor.
En zo vind ik haar ook te jong voor hakschoentjes.

Ze heeft overigens wel lelli kelly's, vind ze afschuwelijk,echt te lelijk voor woorden maar zelf vind ze ze prachtig.

[ afbeelding ]

Die stof, die pailetten, die kralen, die strik én dat lint Die schoen heeft alles wel of niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:09:47 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81436797
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Dit is zeker ook niet het topic om mijn Lellie Kelly sandaaltjes maat 21 aan te bieden he? .
Ligt er natuurlijk aan hoeveel cm hak er aan zit.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:11:34 #79
14746 k_i_m
pi_81436889
Tja, helemaal niks. Daar gá ik al .
In my life
Why do I smile
pi_81437157
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die stof, die pailetten, die kralen, die strik én dat lint Die schoen heeft alles wel of niet
geen hakje
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:19:43 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81437362
pi_81438009
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tering hee, van het hele topic wat het te belachelijk voor woorden vindt, trek jij die ene reactie die er niks op tegen heeft uit zijn verband. Chapeau .
Nee het gaat mij niet om de mening ik snap alleen niet waarom er dan een moet komen.
Of zoals in een verder stukje het overparenting is. Ik vind het prima maar laat dan ook de andere mensen een mening hebben en doe niet alsof wij allemaal de overbezorgde debielen zijn omdat we een hakje niet zo leuk vinden.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:34:34 #83
14746 k_i_m
pi_81438093
De enige pagina waarop ik het woord debiel terugvind is deze. En daar is een . wel op zijn plek ja .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:15:27 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81440365
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

De lint is er gelukkig wel al af.

Maar ze zijn nog enorm lelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 14-05-2010 23:22:54 ]
  zaterdag 15 mei 2010 @ 00:37:07 #85
251975 kissaa
fka: kissa
pi_81444675
Alleen al de naam: Lelli Kelly

zaterdag 15 mei 2010 @ 00:40:03 #86
251975 kissaa
pi_81444801
quote:
Na enig googlen: Suri is de dochter van Tom Cruise.

Ik dacht aan nepgarnalen of zoiets
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2010 @ 01:09:40 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_81445938
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef kissaa het volgende:

[..]

Na enig googlen: Suri is de dochter van Tom Cruise.

Ik dacht aan nepgarnalen of zoiets
surimisticks
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 01:22:51 #88
251975 kissaa
pi_81446356
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef moussy het volgende:

[..]

surimisticks
Ik zat dus in de goede richting
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:27:51 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81449728
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

De lint is er gelukkig wel al af.

Maar ze zijn nog enorm lelijk.
Dat lint vond ik nou nog het mooiste aan die schoen
  zondag 16 mei 2010 @ 23:10:12 #90
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_81515736
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te weten
Klinkt wel redelijk ja, zou het ook navragen...

Ik zou gewoon bij je eerste gevoel blijven, als je eerste reactie is dat je erover twijfelt en het je geen goed idee lijkt, dan zou ik daar gewoon bij blijven. Maar je moet je in ieder geval niet schuldig voelen over jouw keuze tegenover je kind, dat lijkt me niet gezond op die leeftijd.

Scheelt je trouwens ook een hoop geld, nee zeggen
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')