abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81373023
hallo allemaal

ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
pi_81373066
ik zou het niet doen. jammer voor haar.
Niet zeuren en fatsoenlijke schoenen geven!
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:31:22 #3
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_81373170
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.

Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:31:24 #4
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_81373172
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.

Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_81373214
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Willaaam het volgende:
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.

Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te weten
pi_81373239
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.

Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:38:33 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_81373325
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:38:49 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_81373328
Ik dacht: schoentjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_81373380
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
nou ik kon die smiley niet plaatsen

ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:53:17 #10
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81373639
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je

en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
  Forum Admin donderdag 13 mei 2010 @ 10:57:22 #11
58651 crew  murp
murp
pi_81373718
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
pi_81373775
Er was toevallig laatst een programma op tv over kinderen die zich als sex-object gaan kleden ( al dan niet aangezet door media, andere kinderen etc.). Het is überhaupt niet gezond om kinderen <14 op hakken te zetten. En kleine topjes en minirokjes te laten dragen, maar dat terzijde.

Ik vind het zelf belachelijk.
pi_81374126
Al zou het niet slecht zijn voor haar lichaam, die dingen komen er hier niet in. Laat een kind een kind zijn.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:17:24 #14
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_81374192
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef dalaiblama het volgende:
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je

en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.

Daarnaast is het een "Personal coach" en geen onderzoek(st)er die beweert dat het goed is voor de spieren in de benen. Dit zou waar kunnen zijn, maar ze gaan daar wel voorbij aan het feit dat het funest is voor je rug. (tenminste als je ze vaak en langdurig draagt)
pi_81374284
Zo erg zijn ze nu toch ook niet?
Typische meisjesschoenen met een mini hakje eronder.
Ik herinner mij nog hoe blij ik was met schoentjes die nog maar klonken zoals die van mijn mama,
ze hadden geen echte hakjes maar maakten wel zo een klikklak geluid
pi_81374294
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef bioloogje het volgende:

Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.

Juist, en dat kan iedere idioot bedenken na logisch nadenken. No offence. Hmm, toch maar wel offence.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:26:33 #17
299345 zomermuis
piep piep <3
pi_81374406
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef murp het volgende:
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
als ze straks op de keileweg staat moet ze het ook kunnen, niet zeuren
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:43:55 #18
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_81374883
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
hallo allemaal

ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
Dat je als ouder uberhaupt nadenkt over zulke schoentjes Je kind is toch geen Barbie.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:43:59 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_81374887
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nou ik kon die smiley niet plaatsen

ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
Oke

ik snap het opzich wel voor bijvoorbeeld feestdagen, kerst ofzo... maar dat zou ook de max zijn zeker niet voor "alledag"
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:08:59 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81375678
Persoonlijk vind ik zulke hakjes niks voor een kind van 4, geen gezicht.
pi_81376038
Vooral doen.....dan heeft je kind vanzelf straks voorvoeten die doorzakken, tenen die onnatuurlijk gaan staan en zo voort. Ik zie helaas dagelijks hoe meiden op hun hakken staan, maar ook hoe ze niet meer gewoon op platte schoenen kunnen lopen.

Een kind van vier heeft wat mij betreft stevige schoenen nodig, of het nu sandalen of dichte schoenen zijn.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_81378521
Ach, voor binnen en tijdens verkleden kan het toch wel. Gewoon niet te lang aanlaten en ook niet mee naar school, dat is idd wel slecht voor meisjes, maar ook voor volwassen vrouwen en tijdens het spelen en rennen is het ook niet echt handig.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:00:19 #23
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81385255
Ik zou het wel doen, ik snap best dat zo'n meisje ze leuk vind.
En de schoentjes zijn erop gemaakt, ze hebben een hakje ja maar de zool zit zo in elkaar dat hij toch recht loopt.
Je kunt ook flamingo schoentjes kopen bij loods 5, precies hetzelfde.

Echt al die ophef erover, zeker geen andere bezigheden.
pi_81385374
wat kosten die dingen eigenlijk?? die lellie kelly dingen
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:03:36 #25
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_81385384
Een kind van 4 die merkgeoriënteerd is. Hoe zou dat nou komen?
Narcist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')