ze heeft ook niks te willen als ik nee zeg is het nee daar gaat het niet om ...maar ik vind wel dat als ze iets leuk vind en het wil hebben ..dat gerust kenbaar mag maken ..of zie ik dat nou verkeerd...ik zit er zelf ook aan te denken om het niet te doen ...maar goed ik zat het me zo af te vragen ..en ik dacht laat ik eens wat na vraag doen ...is altijd goed om te wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Willaaam het volgende:
Een dochtertje van 4 met een hele grote eigen wil? Als jij toch denkt dat het ongezond is dan vertel je haar dat ze nog een rondje mag lopen op scapino gympjes van 4 euro.
Lees: op die leeftijd heb je weinig te willen.
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kellyquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zou het niet doen. Schoenen met hakken zijn sowieso niet goed voor je voeten, rug enz. Ongeacht hoe oud je bent.
Persoonlijk vind ik kleine kinderen met hakken, net zoiets als kleine kinderen met make-up, oorbellen en minirokjes..: geen gezicht!
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee maar wie heeft het hier dan over makup minnierokjes en oorbellen...jezus dit gaat over een paar schoenen van het bekende merk lelli kelly
nou ik kon die smiley niet plaatsenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
anders reageer je niet op de onderste teskst (wat duidelijk een mening is) maar ga je in op het stuk dat het ongezond is, met name voor je rug....
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef dalaiblama het volgende:
http://gezondheid.blog.nl(...)-is-w-l-goed-voor-je
![]()
en sorry hoor, maar als dat kind ze niet non stop draagt..wat is het probleem? .
Juist, en dat kan iedere idioot bedenken na logisch nadenken. No offence. Hmm, toch maar wel offence.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef bioloogje het volgende:
Leuke link, maar er wordt weinig in gezegd. Zo gaat de onderzoekster alleen in op het voordeel van het trainen van de bekken voor betere seks. Hier gaat het om een kind van 4 dat nog vol in de groei en ontwikkeling is en haar bekken dus nog absoluut niet hoeft te trainen. Zeker niet voor betere seks.
als ze straks op de keileweg staat moet ze het ook kunnen, niet zeurenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef murp het volgende:
verschrikkelijke dingen.. je kind is toch geen pop? mijn dochter krijgt ze niet
Dat je als ouder uberhaupt nadenkt over zulke schoentjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
hallo allemaal
ik heb een dochtertje van 4 die graag de schoentjes van lelly kelly wit hebben
maar nu komt het die met het hakje...nu komt mijn vraag is het eigenlijk wel gezond om een kind van 4 op hakjes te zetten ...ze is immers in de groei ..ik vroeg me dus af of het misschien slecht is voor haar heupjes en of rug...ik kan hierover niks vinden op internet... hier kun je de schoentjes zien
http://www.prlog.org/1052(...)it-for-princess.html
groetjes
Okequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou ik kon die smiley niet plaatsen
ik wil gewoon weten of het zo is...want ja waarom worden die schoenen alsnog verkoopt als het dan zo daadwerkelijk slecht is voor kleine kinderen ...ik dacht dat het misschien fabel was...maar niet dus...oke duidelijk ik ga ze niet halen hahahahahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |