Ik heb even een tijdje afstand genomen van dit topic, maar zag nu dat er naar me werd gevraagd. Lief.

Wij hebben goed nieuws gehad! We hebben nu van alle onderzoeken de uitslagen binnen en het blijkt dat ik wat kleine stollingsafwijkingen heb. Hierdoor kan het zijn dat het zwanger worden en blijven moeilijker gaat. Daarom ga ik extra foliumzuur en vitamine B6 en B12 slikken. Daarnaast krijg ik tijdens een IVF-poging bloedverdunnende medicijnen.
Dit is eigenlijk het beste wat we hadden kunnen hopen: er is een oorzaak, die relatief onschuldig is en waar iets aan te doen is.

Ineens is er dus weer hoop!
Inmiddels was die bij mij vrijwel verdwenen, moet ik eerlijk zeggen. 50% van de stellen die IVF doen, blijven immers kinderloos; ik dacht dat wij daarbij zou gaan horen. Dat kan alsnog natuurlijk, maar toch, er is weer hoop.Toch stellen we de volgende IVF nog even uit wegens wat andere zaken die spelen. Om eerlijk te zijn, vind ik dat niet zo erg, op een klein randje nervositeit m.b.t. mijn leeftijd na. Ik vind het fijn om eindelijk eens die andere zaken aan te kunnen pakken en me ook weer wat meer op bijv. mijn werk te kunnen richten. Even geen kindergedoe. En, heel eerlijk, ik zou het er nu ook niet 'bij' kunnen hebben, zo'n intensieve behandeling. Nog even relatieve rust dus.

Ik heb net bijgelezen eens kijken wat is blijven hangen.

Voor mijsje gaat alles nu van start. Spannend! Ik hoop dat je na het startgesprek direct de behandeling in kunt gaan. Zelf heb ik Menopur en Decapeptyl gespoten, wat 1 keer wel en 1 keer niet tot een zwangerschap heeft geleid. Of was jij dat niet met Menopur? Was dat Madelieve?
Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan, Madelieve! Ik hoop dat je snel succes hebt.
Ciscostar, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. Hopelijk levert de samenlevingstest deze keer bruikbare info op.
Droomvrouwtje, gefeliciteerd getrouwde vrouw! Als ik me niet vergis, ben jij degene die best een zwaar gesprek heeft gehad met de gyn. Neem de tijd om dat een plekje te geven hoor, het is niet niks.

PZE, jij was toch alweer met de volgende IUI bezig? Waar zit je nu precies in de cyclus?
Tally, balen dat het een escape IUI is geworden! En naar dat die eendebek bij jou steeds zo'n pijn doet.
Poezebeest en Isla, ik weet even niet meer hoe het er bij jullie voor staat. Dus alleen even een dikke

voor jullie, en als ik nog iemand vergeet ook een

.