Nou, ik snap je helemaal! Hopelijk brengt het kleinigheidje ook jou geluk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
ik voel me zenuwachtig, maar ook zin om te beginnen, maar ook bang en blij en verdrietig en....... ik voel heel veel tegelijk en na elkaar... snap je me nog?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, dat worden dan sowieso 2 pokke-krijs-jongen begin 2011. En ook één voor TM, Madelieve en Orea en degenen die ik vergeet (maar niet bewust)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, ik snap je helemaal! Hopelijk brengt het kleinigheidje ook jou geluk!
Moet het dan niet het 'Heb-hier-spijt-van-je-vruchbaarheidsbehandeling'-topic heten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef McLaura het volgende:
Als het zo is he, dan moet er maar een speciaal 'Pokke-krijs-jongen'-topic komen
Nooit!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Moet het dan niet het 'Heb-hier-spijt-van-je-vruchbaarheidsbehandeling'-topic heten?
Dat pokke krijs - meisje komt hier over een paar weken alquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, dat worden dan sowieso 2 pokke-krijs-jongen begin 2011. En ook één voor TM, Madelieve en Orea en degenen die ik vergeet (maar niet bewust)
helemaal mee eens..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Nooit!Nooit spijt hebben over wat je hebt gedaan meer over wat je niet hebt gedaan
Groot gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Nooit!Nooit spijt hebben over wat je hebt gedaan meer over wat je niet hebt gedaan
Hoef jezelf niet voor te bellen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef mijsje het volgende:
wat lief dat iedereen zo meedenkt!
dank jullie!
morgen dus het startgesprek in het ziekenhuis... maar ik vroeg me af, hoe belangrijk is het om je zorgverzekeraar van tevoren gesproken te hebben dat je deze behandeling gaat doen? ik wil morgenochtend wel even bellen dat ik het ga doen, (manlief was het van de week vergeten...) maar maakt het veel uit? hoe hebben jullie dat gedaan? (die dus al IVF/ICSI doen/gedaan hebben...)
het startgesprek hebben we in de ochtend, maar ik moet daarna werken, dus ik heb pas eind van de middag tijd om te komen posten...niet dat jullie denken dat ik, omdat ik nog niet gepost heb, sowieso slecht nieuws heb gehad over het mogen starten met de IVF deze cyclus...
CP, je zit gewoon 6 dagen over je 40 weken heen!!!
![]()
phieuw... toch wel opluchting...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoef jezelf niet voor te bellen hoor
Dat horen ze van het ziekenhuis.
Nee hoor. Je gaat ook voor een operatie niet aangeven dat je opgenomen wordquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef mijsje het volgende:
[..]
phieuw... toch wel opluchting...ik zag al ramp scenario's waarin we niet konden beginnen omdat we dat nog niet gedaan hadden...
dank je pze!
Dat heb ik dus ook van de week gedaan, maar het was eigenlijk heel eenvoudig bij Trias. IVF poging 1,2 en 3 zitten in het basispakket en de rest van de 'fertiliteitsbevorderende behandelingen' ook. Aanvullend verzekeren helpt mij verder niks meer. Ik meen dat dat vroeger wel zo was. Maar zal per verzekeraar verschillen denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:15 schreef Saffier het volgende:
Mijsje ik heb even de polisvoorwaarden opgezocht van mijn verzekering (stonden gewoon op i-net) om te weten waar ik aan toe was. Daar stond in Wie Wat Hoe en Waar en Hoevaak en Hoeveel (enz enz) vergoed wordt.
Heel veel succes met je gesprek morgen
Best Spannend ditquote:
kan ik best gebruiken...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Saffier het volgende:
Klinkt 'goed' allemaal Mijsje! De decapeptyl vond ik wel 'prettig' spul, kreeg er geen hormonale toestanden door buiten zo af en toe wat schoonmaakwoede.
Heel veel succes met je 1e (en naar ik hoop ook meteen je laatste) IVF-poging![]()
quote:
super spannend mijsje & joene! ik hoop hard mee op een goede afloop! zet 'm op!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:56 schreef mijsje het volgende:
we zijn nu dus echt begonnen met IVF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |