SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb even snel de berichten doorgelezen, hoop dat ik het meeste onthouden heb, ben nogal gaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droomvrouwtje, ik had ook endometriose, fase 2, maar de gyn heeft alles weg kunnen halen tijdens de laparascopie. Ik vraag me af waarom je geen laparascopie (kijkoperatie in je buik) krijgt ipv een MRI. Kunnen ze meteen zien waar het zit en voor zover mogelijk het weghalen. Er zijn genoeg vrouwen die zwanger raken terwijl ze dat hebben, het hangt er vooral vanaf waar het zit. Je kunt fase 4 hebben, heel ernstig dus, maar toch zwanger raken omdat het niet in je eierstokken zit, en je kunt fase 2 hebben, maar als dat in je eiserstokken zit en de boel afsluit, is het inderdaad moelijk om zwanger te raken, en dan gaan ze meteen over naar IVF. Maar zolang ze dat niet weten wordt het niet meteen IVF hoor. Hopelijk krijg je wat meer uitleg dan die brief!
Mijsje vrijdag komt steeds dichterbij! het gaat nu echt beginnen!
PZE ik hoop zo dat je niet ongesteld wordt!
Ahava wat fijn dat ze iets gevonden hebben! (hoe stom het ook klinkt, maar nu kan er iets aan gedaan worden!) Ik slikte sowieso al extra vitamine B6 en B12 en mijn cervixslijm is veel beter (meer!) geworden, ik wist niet dat het ook goed was voor stollingsproblemen! Nu een beetje rust, dat is wel fijn. Je zei iets over je leeftijd, hoe oud ben je dan? Ik heb ook wel last van dat gevoel, ben vorige week 36 geworden..
Lief dat je naar me vroeg! Ik heb weer goed gebruik gemaakt van mijn vruchtbare dagen.(o.a mijn verjaardagswip) Ik voel mijn eisprong bijna elke maand, maar dit keer was het bijzonder pijnlijk. heb zelfs een pijnstiller geslikt, iets wat ik nog nooit gedaan heb voor mijn eisprong! het duurde ook ongeveer 8 uur, het was echt heftig! Door die laparascopie weet ik dat er geen cystes of andere rare dingen (meer) zijn, dus maak ik me geen zorgen, maar opvallend was het wel. Heb er nu nog af en toe last van. Ik hoop maar dat het een gigantisch groot en gezond ei was, of misschien wel twee...

Dus ik zit weer in de wachtweken. Over twee weken weer een gesprek met de gyn. Als ik dan weer ongesteld ben geworden wil ik graag beginnen met IUI. Ik hoop dat er dan wat vaart in komt.
Dikkevoor alle dames hier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)

Mijn hele lijf doet godverdomme zeer.
 Mijn hele lijf doet godverdomme zeer.

waardeloos. Ik las dat je IVF was afgeblazen en dat het nu weer een IUI poging is geweest. Is al duidelijk wat het traject is? Volgende keer weer IVF en dan andere hormonen of dosering? Of wellicht ISCI?
  waardeloos. Ik las dat je IVF was afgeblazen en dat het nu weer een IUI poging is geweest. Is al duidelijk wat het traject is? Volgende keer weer IVF en dan andere hormonen of dosering? Of wellicht ISCI? 

En niet net zoals nu, maar 1tje.
 En niet net zoals nu, maar 1tje.

quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef Tally het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik het zat ben
Ik heb opeens een klote buiMijn hele lijf doet godverdomme zeer.
En alles kan de pest krijgen! IK BEN HET ZAT.
Ik WIL OOK ZO'N POKKE KRIJS JONG
 ik wil ook dat jij zo'n pokke krijs jong krijgt... en dan wil ik er zelf ook eentje...
 ik wil ook dat jij zo'n pokke krijs jong krijgt... en dan wil ik er zelf ook eentje... 
 (in mijn geval komt dat ook door heel druk op school en thuis...)
 (in mijn geval komt dat ook door heel druk op school en thuis...) quote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens deze link : http://www.freya.nl/web_medisch/ch.php
GONAL-f (recombinant FSH) wordt met behulp van de zogenaamde recombinant DNA techniek geproduceerd. Binnen deze recombinant DNA techniek wordt gebruik gemaakt van een ovarium cellijn die oorspronkelijk afkomstig is van de Chinese hamster. Deze cellijn kan zichzelf in het laboratorium vermenigvuldigen; een zo genaamde "onsterfelijke" cellijn. Er worden dus geen Chinese hamsters gedood voor de productie van GONAL-f.
Daarnaast is, sinds GONAL-f kan worden afgewogen op basis van gewicht, door middel van een high-tech methode (filled-by- mass), nu bij het afwegen ook het gebruik van proefdieren niet meer nodig. Meer informatie over het Filled-by-Mass proces kunt u vinden in een artikel van dr. Schats uit de VU Amsterdam op www.Fertimagazine.nl.
Serono Benelux BV.
*gauw weer weg duikt*

weet je hoelang ze nog moeten verbouwen?
 weet je hoelang ze nog moeten verbouwen? heel begrijpelijk dat je er wat meer afstand van genomen hebt. ik hoop dat je je rust helemaal kan nemen en dat dan later de tijd voor het kindje vanzelf weer komt...
 heel begrijpelijk dat je er wat meer afstand van genomen hebt. ik hoop dat je je rust helemaal kan nemen en dat dan later de tijd voor het kindje vanzelf weer komt... 
 ik duim met je mee dat je eerder ernaar moet vragen meid!
 ik duim met je mee dat je eerder ernaar moet vragen meid! 
 lichtbruin... daar zou ik ook niet meteen aan innesteling denken... maar goed, je weet maar nooit... wanneer was je NOD ook alweer? of je leest gewoon even goed... ik duim met je voor vrijdag of zaterdag, maar dan voor streepjes...
 lichtbruin... daar zou ik ook niet meteen aan innesteling denken... maar goed, je weet maar nooit... wanneer was je NOD ook alweer? of je leest gewoon even goed... ik duim met je voor vrijdag of zaterdag, maar dan voor streepjes... 
 dat klinkt goed! Ik hoop dat er een goeie bij zit voor je!
 dat klinkt goed! Ik hoop dat er een goeie bij zit voor je!  

.
 . . Bang voor weer een teleurstelling. Misschien was mijn ovutest wel vals positief omdat ik 's ochtends om half elf heb getest... Of lijkt dat onwaarschijnlijk? Ben niet echt misselijk meer, wel nog steeds een beetje raar gevoel in mijn maag. Dat zal wel niet wat zijn. On the other hand, mijn vorige cycli zaten op 31/32 dagen, ik zit nu al op dag 38.
. Bang voor weer een teleurstelling. Misschien was mijn ovutest wel vals positief omdat ik 's ochtends om half elf heb getest... Of lijkt dat onwaarschijnlijk? Ben niet echt misselijk meer, wel nog steeds een beetje raar gevoel in mijn maag. Dat zal wel niet wat zijn. On the other hand, mijn vorige cycli zaten op 31/32 dagen, ik zit nu al op dag 38. 

en een vals positieve ovutest, volgens mij niet hoor, volgens mij moet je kunnen testen op iedere tijd van de dag, behalve vroeg in de ochtend met de eerste ochtendurine...
 en een vals positieve ovutest, volgens mij niet hoor, volgens mij moet je kunnen testen op iedere tijd van de dag, behalve vroeg in de ochtend met de eerste ochtendurine... 

pze, shit! Een dikke knuffel voor jou! Balen meis
 pze, shit! Een dikke knuffel voor jou! Balen meis   .
 . 

PZE
  PZE   dat is balen.. Maar idd 3x is scheepsrecht..
   dat is balen.. Maar idd 3x is scheepsrecht.. schiet ook al op voor jou.. 2 weken is voorbij voor dat je het weet..
  schiet ook al op voor jou.. 2 weken is voorbij voor dat je het weet.. 

quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsje nog 2 nachtjes en dan is het 4 juni.. Dan gaat het beginnen.. Hoe voel je??

, stedentripje naar Barcelona. Of we verder van de zomer nog wegkunnen durf ik niet te zeggen, zo lastig plannen met die behandelingen dus deze hebben we dan mooi binnen! Door de ziekte van mijn geliefde dateert de laatste vakantie van 2007 dus we hebben er heel veel zin in! En mocht punctie en terugplaatsing doorgaan is het echt die dagen bekend en als het dan niet gelukt is, is dit ook mooie afleiding
, stedentripje naar Barcelona. Of we verder van de zomer nog wegkunnen durf ik niet te zeggen, zo lastig plannen met die behandelingen dus deze hebben we dan mooi binnen! Door de ziekte van mijn geliefde dateert de laatste vakantie van 2007 dus we hebben er heel veel zin in! En mocht punctie en terugplaatsing doorgaan is het echt die dagen bekend en als het dan niet gelukt is, is dit ook mooie afleiding   

we konden ons niet beheersen en hebben vanavond een test gedaan... Negatief. Kl_te
 we konden ons niet beheersen en hebben vanavond een test gedaan... Negatief. Kl_te   

Nou, dat worden dan sowieso 2 pokke-krijs-jongen begin 2011. En ook één voor TM, Madelieve en Orea en degenen die ik vergeet (maar niet bewustquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:
[..]
 )
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |