abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:02:57 #51
30252 Soempie
Procreating
pi_81399642
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:11 schreef Danseresje84 het volgende:

Merken jullie trouwens ook dat als je 5 minuten gerend hebt en je moet gaan lopen, dat je dat dan helemaal niet fijn vindt? Ik vind het dan lastig en voel dan wel gekke dingetjes opkomen, terwijl ik die tijdens het rennen niet voel. Ook vind ik het steeds wat lastiger om weer op te starten met rennen.
Als ik een tijd achter elkaar heb gelopen, dan vind ik het erg lastig te gaan wandelen. Net of m'n benen door willen rennen. Vond het afwisselend wandelen en rennen moeilijker dan achter elkaar door rennen, terwijl ik het juist andersom had verwacht.

Morgen nog een rustdag en dan zaterdag weer rennen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81400898
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Oh ik moest les 22 (2 maal 15)

http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2494686

Hoe krijg je bij muziek die les staan? Bij mij wordt er echt niks van muziek geregistreerd als ik sportstracker gebruik
pi_81401280
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Oh ik moest les 22 (2 maal 15)

http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2494686

Had vanmorgen de schuur uitgeruimd en schoongemaakt, was dus al flink in de weer geweest en heb bij het lopen wat last van mn onderrug gekregen. In deel 2 moest ik even een klein stukje wandelen daardoor. Vond het pittig en dan met name omdat de eerste keer gelijk 15 minuten was, denk dat ik toch eerst ook 5 minuten moet warm rennen, dan 2 minuten wandelen en dan pas met de workout beginnne.

wel al les 22!
Ik heb ook gelijk even die sportstracker gedownload, lijkt me wel handig! Alleen zou ik t nooit zo op internet zetten omdat iedereen dan exact ziet waar je woont, of vindt je dat niet erg?
pi_81401507
Interessant topic. Ben zelf ook weer begonnen en heb de laatste keer twee keer 20 minuten gelopen. Niet met Evy, maar met een ander schema en tot nu toe gaat het prima.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81401720
Wat vinden jullie eigenlijk van die lopen speciaal voor vrouwen? Ik snap niet zo goed waarom dat nodig is, kan toch net zo goed mannen en vrouwen bij elkaar?
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:54:48 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81401752
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef Dwab het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die lopen speciaal voor vrouwen? Ik snap niet zo goed waarom dat nodig is, kan toch net zo goed mannen en vrouwen bij elkaar?
Is weleens leuk om niet voorbij te worden gesprint door mannen Maar verder, niks mis met gemixt lopen!
pi_81401949
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Is weleens leuk om niet voorbij te worden gesprint door mannen Maar verder, niks mis met gemixt lopen!
Volgens mij wordt ik ook wel voorbij gesprint door vrouwen, zit altijd wel behoorlijk niveau verschil tussen lopers. Moet je ook tegen kunnen toch als je met zoiets meedoet? Ik zie nog steeds het nut niet... Ik hou echt niet van die tupperware achtige toestanden...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:23:10 #58
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81402867
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:31 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Hoe krijg je bij muziek die les staan? Bij mij wordt er echt niks van muziek geregistreerd als ik sportstracker gebruik

speel je de muziek ook met je nokia?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:52:46 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81403760
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef Dwab het volgende:

[..]

Volgens mij wordt ik ook wel voorbij gesprint door vrouwen, zit altijd wel behoorlijk niveau verschil tussen lopers. Moet je ook tegen kunnen toch als je met zoiets meedoet? Ik zie nog steeds het nut niet... Ik hou echt niet van die tupperware achtige toestanden...
Nja, sommige lopen zijn bv tegen borstkanker...en ik begrijp dat je dan zegt van 'ja maar ik wil ook geld ervoor inzamelen' maar vrouwen krijgen het nu eenmaal iets vaker
pi_81407697
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

speel je de muziek ook met je nokia?
Ja ook. Maar hij zegt nooit achteraf dat ik muziek heb geluisterd
pi_81407945
Vandaag komt mn boek v Evy binnen. En mn rugklachten zijn zo goed als weg,aankomende week maar weer eens de draad oppakken
oh...en tevens tvp
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:36:01 #62
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81407988
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Roosevelt__Jopie het volgende:
Vandaag komt mn boek v Evy binnen. En mn rugklachten zijn zo goed als weg,aankomende week maar weer eens de draad oppakken
oh...en tevens tvp
Wist niet eens dat er een boek was
Vertel vertel!
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:42:39 #63
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81408150
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Dwab het volgende:

[..]

Ik heb ook gelijk even die sportstracker gedownload, lijkt me wel handig! Alleen zou ik t nooit zo op internet zetten omdat iedereen dan exact ziet waar je woont, of vindt je dat niet erg?
waar woon ik dan EXACT?

Nee hoor, ik denk er net zo over als met het spastische wegwerken van kentekens op foto's. Als ik de straat oploop kan ik 10000 kentekens lezen en als ik de straat op loop schrik ik me ook niet de bagger dat mn buurman exact weet waar ik woon.

Ik start de tracker overigens helemaal niet bij mn huis, pas na of tijdens de warmup. Dat ik vaak hetzelfde rondje loop is gewoon omdat ik daarmee mn vooruitgang (of achteruitgang) beter ervaar. Dat is ongeveer de enige conclusie die je eruit kunt halen. Dat ik in Lisserbroek woon is wel duidelijk maar dat mag je best weten hoor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:43:51 #64
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81408180
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Wist niet eens dat er een boek was
Vertel vertel!
Ik wil ook een boek!
pi_81408743
Redelijk destructief weekend voor de boeg

• Vanavond hardlopen (les zoveel)
  • Morgen mountainbiken
  • Zondag hardlopen (les zoveel +1)

En dat met de gevoelige lies en knie
  • pi_81409934
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 00:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja, sommige lopen zijn bv tegen borstkanker...en ik begrijp dat je dan zegt van 'ja maar ik wil ook geld ervoor inzamelen' maar vrouwen krijgen het nu eenmaal iets vaker
    volgens mij werkt dat eerder andersom. Ze willen een loop voor vrouwen organiseren, dan hebben ze een goed doel nodig, en dan denken ze aan borstkanker omdat vrouwen dat vaker krijgen... Die redenering snap ik wel, al weet ik zeker dat al die mannen van vrouwen die borstkanker krijgen het net zo'n k*nker ziekte vinden als de vrouwen en het net zo hard willen bestrijden, maargoed... Ik snap nog steeds niet waarom je een loop voor alleen vrouwen zou organiseren...
      vrijdag 14 mei 2010 @ 10:54:47 #67
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81409973
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Dwab het volgende:

[..]

volgens mij werkt dat eerder andersom. Ze willen een loop voor vrouwen organiseren, dan hebben ze een goed doel nodig, en dan denken ze aan borstkanker omdat vrouwen dat vaker krijgen... Die redenering snap ik wel, al weet ik zeker dat al die mannen van vrouwen die borstkanker krijgen het net zo'n k*nker ziekte vinden als de vrouwen en het net zo hard willen bestrijden, maargoed... Ik snap nog steeds niet waarom je een loop voor alleen vrouwen zou organiseren...
    Ik kan het me prima voorstellen. Maar dan vanuit het oogpunt van het mannelijk publiek
    Ik ben van pindavlees
      vrijdag 14 mei 2010 @ 10:57:03 #68
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_81410058
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Ja ook. Maar hij zegt nooit achteraf dat ik muziek heb geluisterd
    Hij vraagt zelfs of ie de media moet mee uploaden bij mij....vaag
    pi_81410072
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

waar woon ik dan EXACT?

Nee hoor, ik denk er net zo over als met het spastische wegwerken van kentekens op foto's. Als ik de straat oploop kan ik 10000 kentekens lezen en als ik de straat op loop schrik ik me ook niet de bagger dat mn buurman exact weet waar ik woon.

Ik start de tracker overigens helemaal niet bij mn huis, pas na of tijdens de warmup. Dat ik vaak hetzelfde rondje loop is gewoon omdat ik daarmee mn vooruitgang (of achteruitgang) beter ervaar. Dat is ongeveer de enige conclusie die je eruit kunt halen. Dat ik in Lisserbroek woon is wel duidelijk maar dat mag je best weten hoor
    Ja ok, je hebt ook wel gelijk... Ik ben zelf dus wel een beetje spastisch met dat soort dingen, maar zoals jij het uitlegt is het eigenlijk wel apart dat ik - en velen met mij dat zijn...

Ik voel me altijd zo'n stuk beter wanneer ik met hardlopen bezig ben! Vanochtend werd ik wakker en ik had meteen alweer zin om te gaan lopen. Dat is ook vaak mijn fout in het begin: ik ben té fanatiek, voor een paar weken, en dan moét ik steeds meer van mezelf, want ik wil wel snel progressie zien... en dan op een bepaald moment heb ik dáár dan geen zin meer in. Dat mezelf allerlei shit opleggen enzo, en stop ik weer... Dus dit keer wil ik het echt anders proberen en gewoon keurig mijn rustdagjes houden en niet te snel of te lang willen lopen, maar er gewoon van genieten en het de tijd geven...

Zo en nu eerst koffie, ga vandaag denk ik naar de sauna, ook fijn
    pi_81410129
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik kan het me prima voorstellen. Maar dan vanuit het oogpunt van het mannelijk publiek
    Ik denk gelijk aan Baywatch
    pi_81410443
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

waar woon ik dan EXACT?

Hier nog een, Ik loop altijd om onze wijk in. De tracker start zelfs bij mij voor de deur. Heb ik schijt aan, ik heb geen vijanden of andere lui die mij zouden moeten opzoeken of dergelijk. Iedereen mag weten waar ik woon en mooie vrouwen mogen spontaan langskomen!
      vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:26 #72
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81410498
    Als ik m bij mij recht voor de deur zou starten, zou je nog geen steek verder zijn. Of je moet bij alle 186 appartementen moeten aanbellen om te vragen of ik ik ben
    Ik ben van pindavlees
    pi_81411205
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Flappekz het volgende:
    Als ik m bij mij recht voor de deur zou starten, zou je nog geen steek verder zijn. Of je moet bij alle 186 appartementen moeten aanbellen om te vragen of ik ik ben
    Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz?
      vrijdag 14 mei 2010 @ 11:32:02 #74
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81411230
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Dwab het volgende:

[..]

Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz? Flappekz?

Hehe, ik daag je uit
    Ik ben van pindavlees
    pi_81411335
    Klinkt wel heel verleidelijk , maar .... nee
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')