Les 13 was leuk! Vond de muziek erg leuk en voelde me bij de laatste 5min onoverwinnelijk. Kwam vooral door de flow waar ik in zat en daarnaast was de muziek ook fijn. Zo'n WK-nummer/(zuid-amerikaans) Caranavalsnummer. Echt, alsof je een flinke overwinning hebt behaald (wat in feite ook zo is!). Als ik de muziek van les 16 niet leuk vind, dan zet ik les 13 wel op

!
Geen idee wat de afstand is die ik gelopen heb. Wel ga ik zoeken naar een ander rondje. Moet bij dit rondje best nog ver naar huis lopen of in het laatste stuk veel stoplichten passeren........
wel erg blij met het lange mouwen shirt dat ik gister heb gehaald. was fijn

!
lopen met hartslagmeter was wennen. Moet volgende keer de band iets lager doen, zodat ie onder m'n bh uitkomt, ipv recht onder mijn bh-bandje doen. Nu leek het net of mijn bh absoluut niet goed zat. Moet denk ik nog wel zakken qua hartslag (ik kan tijdens het lopen niet constant kijken wat mijn hartslag is....dan stopt de meter....das wel balen....of het kan wel en ik moet het gewoon nog ff uitzoeken), 175bpm was de hoogst gemeten hartslag. Gemiddelde was 140bpm. maar ja, je compenseert natuurlijk met de stukjes lopen.
GotC, lopen met nachtdienst is toch lekker? Ik ga dan ip lopen als ik net wakker ben eind van de middag/'s avonds na een appeltje gegeten te hebben. Ik mag volgende week ook weer. Mag ik trouwens vragen wat voor werk je doet? (Verpleging hier).
Merken jullie trouwens ook dat als je 5 minuten gerend hebt en je moet gaan lopen, dat je dat dan helemaal niet fijn vindt? Ik vind het dan lastig en voel dan wel gekke dingetjes opkomen, terwijl ik die tijdens het rennen niet voel. Ook vind ik het steeds wat lastiger om weer op te starten met rennen.