abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81358908
Welkom in het topic voor beginnende hardlopers!

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen .

Voor de hardlopers die verder gevorderd zijn, al wedstrijden lopen of zich wat meer willen verdiepen in het hardlopen, is het zustertopic wellicht meer geschikt:
Centraal topic voor amateurhardlopers! deel 43

Vorige delen:
| 1 | 2 | 3 |

Diverse hardloopschema's:
http://www.hardloopschema.nl/
http://www.prorun.nl/index.aspx?ChapterID=2349
http://www.myasics.nl/nl/about-us/start_myasics20.php
http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm
http://www.dehardloopwinkel.nl/index2.php?/page/loopschemas/
http://www.ullreys.com/robert/Podcasts/
Schema Start to Run Serie 1 (0-5 km)
Google Sheet Start to Run Serie 2 (5-10 km)
Voor de mp3 van Evy 0-5 en 5-10, PM GotC

Tips voor beginnende hardlopers:
http://www.looptijden.nl/hardlopen (algemene info hardlopen)
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm (tips voor beginners)

Handige linkjes:
http://www.afstandmeten.nl (bepaal je route en meet hoe ver je gelopen hebt)
http://www.looptijden.nl/loopgroepen/53/fok!-running- (de Fok! hardloopgroep, om je tijden te posten)
http://www.blessureaanwijzer.nl/hier_doet_het_pijn.htm (blessure aanwijzer)
http://www.gmap-pedometer.com (om te meten hoeveel km je hebt gelopen)
http://www.buienradar.nl (voor als je wel/niet in de regen wil lopen)
http://www.hardloopmuziek.com (mp3 lessen, muziek voor tijdens hardlopen)

Hardloopwinkels:
www.run2day.nl
www.runnersworld.nl
www.dehardloopwinkel.nl
www.aartstigtersrunningshop.nl
www.hardloopaanbiedingen.nl
www.pkrun.nl

Hardloop applicaties voor op je telefoon:
http://www.buddyrunner.com (voor Anroid)
http://www.mapmyrun.com (voor iPhone)
http://mytracks.appspot.com (voor Android)
http://runkeeper.com (voor iPhone)
http://www.worksmartlabs.com/cardiotrainer/ (voor Android)
http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do (Nokia Sportstracker)

Begonnen beginners:
---------------------------
  • blomst || Evy 0-5
  • Cinnamongirl || Evy 0-5
  • Crutch || Evy 0-5
  • Danseresje84 || Evy 0-5
  • DeLune || Evy 0-5
  • Erwtje || Evy 0-5
  • Flappekz || Evy 0-5
  • Gotc || Evy 0-5
  • KingOfMars || Evy 0-5
  • Lolaatje || Evy 0-5
  • nectarientje || Evy 0-5
  • Rekkie || 0-5
  • Ronnie_bravo || Evy 0-5
  • Mr.Myst || Evy 0-5
  • SolnaStockholm || Evy 0-5
  • Sheriam || Net klaar met Evy 0-5
  • DaBuzzzzz || Evy 5-10
  • Joene || Evy 5-10
  • De_Hertog || C25K
  • E.T. || C25K
  • kieskleurig || C25K
  • LieLie || Runinfo
  • PurePoisonPerfume || Hardloopschema.nl
  • Vuurvliegje88 || Hardloopwinkel.nl

Deze OP vind je hier. Je kan daar ook jezelf toevoegen aan de OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door Danseresje84 op 12-05-2010 21:34:26 ]
  • pi_81358979
    Ik sta nog niet in de OP
    pi_81359021
    Omdat ik de laatste was in het vorige topic, heb ik maar een nieuwe geopend. Het lijkt erop dat het allemaal is gelukt (dankzij die link voor het bronbestand voor de OP!). (hoop trouwens dat jullie het eens zijn met de titel......had niet zoveel inspiratie )

Hier dan nog het laatste berichtje uit deel 3:
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef SolnaStockholm het volgende:
    Ik ga eigenlijk altijd wel 's avonds, meer tijd en is lekker na een dagje in de collegezaal zitten.

Vandaag was weer eens wat anders. We zijn met zijn 6en (4 man 2 vrouw) en een hoogleraar gaan hardlopen n Leiden. 6.25 km is het uiteindelijk geworden, IN 36 MIN!!!! Wauw, dat is echt zon dik persoonlijk record voor mij! En wat voel ik me goed. 3 van ons hebben het stuk in 1x doorgelopen (2 jongens en ik) en 3 zijn met tussenpozen gegaan. O en ik ben nu ZO trots dat ik én het volgehouden heb én 6.25 km heb gelopen. Heb nu alweer zin in de volgende keer. O én mijn gemiddelde normaal was rond de 8 en nu was die 10.3!! WAUW
    was dat in plaats van college ofzo? of was jij die persoon die die stresstest (oid) ging doen? Lijkt me wel grappig, om dan met z'n allen, inclusief hoogleraar, te gaan hardlopen!

Ben vandaag nog maar even naar de perry gegaan. bij lokale sportwinkel hadden ze momenteel geen loopshirt met lange mouwen, mijn oplossing werkte wel, maar was niet ideaal.....nu wel een loopshirt met lange mouwen gevonden en gekocht. ook een hartslagmeter gekocht (goedkoopste die er was). Als ik verder ben met die trainingen enzo, dan ga ik wel eens kijken voor een heel uitgebreide en waar je ook je afstand enzo mee kan meten.
    Nu morgen het shirt en het horloge uitproberen, shirt afhankelijk van het weer dan he.....3x5' zit erin (les 13). Ben heel benieuwd!
    pi_81359049
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef Rekkie het volgende:
    Ik sta nog niet in de OP
    Jij traint met Evy toch? Enne, ik heb alleen het bronbestand gekopieerd. is voor mij ook voor het eerst dat ik zo iets doe. was allang blij dat het gelukt was.......maar als ik weet hoe je traint, dan zal ik je er bij zetten.
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:31:15 #5
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81359100
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef Rekkie het volgende:
    Ik sta nog niet in de OP
    Dan voeg je jezelf toe!
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:31:17 #6
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81359103
    Ik ben van pindavlees
    pi_81359145
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

Jij traint met Evy toch? Enne, ik heb alleen het bronbestand gekopieerd. is voor mij ook voor het eerst dat ik zo iets doe. was allang blij dat het gelukt was.......maar als ik weet hoe je traint, dan zal ik je er bij zetten.

Ja ik train met Evy 0-5 inderdaad

En props voor de het openen hoor, het was een geintje die boos-smiley
    pi_81359168
    tvp
    pi_81359203
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Dan voeg je jezelf toe!
    GotC, wilde dit deel ook toevoegen in bronbestand, maar er staat dat ik daar geen rechten toe heb. Kan jij dit deel erin toevoegen?
    pi_81359216
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Dan voeg je jezelf toe!
    Ja want ik kan de OP aanpassen (ja ik kan wiki wel aanpassen, dat weet ik)

Zuurpruim

Edit:

Moet ik wel rechten hebben hè... dus ik kan mezelf niet toevoegen.
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:33:54 #11
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_81359246

Verkapte TVP.
    kloep kloep
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:34:30 #12
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81359276
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zuurpruim
    Ik zal je nog eens de bestanden van Evy doorsturen .
    pi_81359288
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zal je nog eens de bestanden van Evy doorsturen .
    Zie edit!
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:35:08 #14
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81359314
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

GotC, wilde dit deel ook toevoegen in bronbestand, maar er staat dat ik daar geen rechten toe heb. Kan jij dit deel erin toevoegen?
    Komt goed .
    pi_81359315
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zuurpruim

Edit:

Moet ik wel rechten hebben hè... dus ik kan mezelf niet toevoegen.
    Rekkie, heb iig hier de OP aangepast. Hier sta je er nu iig in!
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:36:54 #16
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81359392
    En jullie hebben je wel geregistreerd bij de wiki?
    Anyway, heb m aangepast, alleen in de OP niet, kan ik niet .
    pi_81359520
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

Rekkie, heb iig hier de OP aangepast. Hier sta je er nu iig in!
    Ik zag het, dank je
    pi_81359558
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
    Kijk en daarom zal ik het nooit aan kunnen passen, ik draag een aluminium hoedje en registreer me nergens.
    pi_81359705
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
    Anyway, heb m aangepast, alleen in de OP niet, kan ik niet .
    uhm....nee, zie geen redenen om me te registreren bij de wiki.

heb de OP hier aangepast (zoals ook in mijn vorige berichtje te lezen is). Ben helemaal blij dat het gelukt is met het openen en de voorgemaakte OP.

Heb ondertussen mijn hartslagmeter+horloge beetje uitgeprobeerd in huis. Simpel in gebruik (gelukkig!) en ben benieuwd morgen als ik ga lopen of het me bevalt. Ben wel benieuwd naar mijn hartslag op stukjes rennen. In rust zit ik nu rond de 80-85. Zodra ik wat in huis ga doen, ga ik al makkelijk naar 100-110 met zelfs als hoogste 120 (ok, was ook toilet aan het schoonmaken en druk heen en weer aan het lopen).

Ben benieuwd morgen. Kan pas na werk gaan lopen......dus is nog wel ff wachten, maar zal morgen wel wat laten weten over mijn ervaringen met hartslagmeter.
    pi_81359710
    Vanaaf weer standaard rondje gedaan toch wel erg last boven me schenen/knie dat stukje, kan dat nog een stukje gewenning zijn of loop ik technisch toch nog niet zo lekker.
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_81359857
    BuddyRunner doet het overigens nog steeds niet voor de HTC Hero..... is niet meer beschikbaar in de Marketplace
    pi_81360030
    Vanavond les 19 gelopen, ik zag tegen de eerste 5 min op, maar dat viel mee gelukkig.
    Overmorgen les 20 4x8min zien hoever ik kom.
    Goedemorgen :W
      woensdag 12 mei 2010 @ 21:49:32 #23
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81360072
    Je hebt t ook goed gedaan hoor danseresje Was maar een vraag.

Met welke app ren jij Rekkie? Wij met Cardiotrainer
    pi_81360593
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef GotC het volgende:
    Je hebt t ook goed gedaan hoor danseresje Was maar een vraag.

Met welke app ren jij Rekkie? Wij met Cardiotrainer
    Ik loop ook met Cardiotrainer.....
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:00:52 #25
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81360620
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik loop ook met Cardiotrainer.....
    Ben je er tevreden over?
    Ik ben van pindavlees
    pi_81360658
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ben je er tevreden over?
    Ja tot dusver wel.
    Maar ik zou wel wat vergelijkingsmateriaal willen.
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:03:17 #27
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81360730
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja tot dusver wel.
    Maar ik zou wel wat vergelijkingsmateriaal willen.
    Aha, vandaar
    Ik vind Cardiotrainer echt een prima app. Zou nog leuker zijn als er een Bluetooth borstband ofzo zou zijn, en dan de hartslag geintegreerd in Cardiotrainer
    Ik ben van pindavlees
    pi_81360831
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Aha, vandaar
    Ik vind Cardiotrainer echt een prima app. Zou nog leuker zijn als er een Bluetooth borstband ofzo zou zijn, en dan de hartslag geintegreerd in Cardiotrainer
    Zijn er overigens mensen die met een borstband lopen?
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:09:09 #29
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81361029
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje, met een horloge erbij...maar gebruik m eigenlijk nooit.
    Ik ben van pindavlees
    pi_81361076
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

ik ga er morgen mee beginnen! ben benieuwd hoe dat is. hoop maar dat het bevalt en nit al te zeer in de weg zit........laat het morgen wel weten! Ga nu mijn bedje maar in. Morgen gaat de wekker om 6.00u....
    pi_81361094
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje, met een horloge erbij...maar gebruik m eigenlijk nooit.
    Ik heb een borstband maar nog geen horloge.....
    pi_81361971
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Danseresje84 het volgende:
    Hier dan nog het laatste berichtje uit deel 3:
    [..]

was dat in plaats van college ofzo? of was jij die persoon die die stresstest (oid) ging doen? Lijkt me wel grappig, om dan met z'n allen, inclusief hoogleraar, te gaan hardlopen!

Ben vandaag nog maar even naar de perry gegaan. bij lokale sportwinkel hadden ze momenteel geen loopshirt met lange mouwen, mijn oplossing werkte wel, maar was niet ideaal.....nu wel een loopshirt met lange mouwen gevonden en gekocht. ook een hartslagmeter gekocht (goedkoopste die er was). Als ik verder ben met die trainingen enzo, dan ga ik wel eens kijken voor een heel uitgebreide en waar je ook je afstand enzo mee kan meten.
    Nu morgen het shirt en het horloge uitproberen, shirt afhankelijk van het weer dan he.....3x5' zit erin (les 13). Ben heel benieuwd!
    Ben benieuwd hoe het loopt met hartslagmeter!

Ja ik deed de stresstest. Ga over 2 weken bekijken hoeveel stress ik heb tijdens het lopen. Die hoogleraar was best goed, had ik niet verwacht eigenlijk
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:28:59 #33
    3394 Coelho
    BigGreenEgg
    pi_81362070
    Ik loop altijd met borstband (Garmin Forerunner 405). De getalletjes en grafieken geven me extra motivatie. Zo zie ik nu zowel mijn max. hartslag als gemiddelde hartslag langzaam afnemen terwijl juist de loopblokken langer worden. Yes, ik krijg conditie

Vanavond les 25 gedaan, wat was het koud! Ben maar weer in mijn lange tight en shirt met lange mouwen gegaan. Het is verdorie tijd voor sleeveless!

Door de kou had ik ook moeite met mijn ademhaling en bleven mijn benen koud. Het gevoel was dus niet erg goed. Desondanks was ik maar 9 seconden langzamer dan maandag over dezelfde ronde, en toen kwam ik thuis met het gevoel dat het super ging. Wat kan het gevoel je toch bedriegen!
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:44:34 #34
    38651 yozd
    FR1908 Vakkie R
    pi_81362985
    TVP! Net les 2 gelopen van het 1e schema...

Heb schema 1 al 2x helemaal uitgelopen (zelfs schema 2 voor de 10km al een keer half), maar ik blijf blessures houden. Ben een paar keer opnieuw begonnen, maar was denk ik te koppig en begon steeds op 2/3 van het schema als ik 2 maanden niet gelopen had. Heb nu weer 2 maanden niet gelopen ivm blessures, werk en een halve longontsteking, maar nu ga ik het (voor de laatste keer?) eens een keertje goed aanpakken voor de verandering.

Helemaal vanaf 0 beginnen en kijken of het dit keer wel lukt. Eergisteren was les 1, en zojuist les 2. En nu maar hopen dat die blessures wegblijven .
    "On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
      woensdag 12 mei 2010 @ 22:49:58 #35
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_81363291
    Ik meld me ook eens . Ik loop 'met' evy .

Inmiddels les 13 ongeveer volgens mij.

Hoe hard is hardlopen eigenlijk? Ik liep bij deze les 6.5KM in ongeveer 35 minuten. (gemiddelde dus, incl 'wandelen'). Komt neer op gemiddeld 10KM/u+...
    pi_81364087
    Coelho: ik vond het wel lekker weer vandaag. Driekwart legging en een shirt en windjack. Had het zelfs heet!

PiRANiA: Les 13 en dan al 6.5 km lopen? Hoe snel ga jij wel niet! (bewondering )
      donderdag 13 mei 2010 @ 01:49:10 #37
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81369881
    Gaat hard deze reeks.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 13 mei 2010 @ 02:54:40 #38
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_81370915
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 01:49 schreef Adelante het volgende:
    Gaat hard deze reeks.
    Goeie beslissing geweest

Zit te twijfelen of ik morgen zal lopen, zit weer in de nachtdienst..hmmm..
      donderdag 13 mei 2010 @ 10:09:50 #39
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_81372784
    Verdomme!, zijn jullie er nu alweeer?!?@

Straks les 21
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
    pi_81374178
    Ik wil eigenlijk ook wel lopen vandaag, maar heb SPIERPIJN van gisteren. Ik had eigenlijk nooit meer spierpijn van het lopen, maar omdat ik nu zoveel sneller ging (en verder) voel ik het toch zitten in mijn benen. Wilde eigenlijk gaan fitnessen vandaag, maarja dat is dicht met hemelvaart.
    pi_81374311
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
    Ik meld me ook eens . Ik loop 'met' evy .

Inmiddels les 13 ongeveer volgens mij.

Hoe hard is hardlopen eigenlijk? Ik liep bij deze les 6.5KM in ongeveer 35 minuten. (gemiddelde dus, incl 'wandelen'). Komt neer op gemiddeld 10KM/u+...
    Ik liep 4,5 km in les 13, dus jouw hardlopen lijkt mij best heel erg hard!
    Proper names are scopally inert.
    Normality is an invention of the power.
    pi_81387210
    Ik heb vandaag 5 km in 32 minuten gelopen, inclusief 3 stukjes van 2 min wandelen. Het ging heerlijk.
    pi_81387672
    Les 13 was leuk! Vond de muziek erg leuk en voelde me bij de laatste 5min onoverwinnelijk. Kwam vooral door de flow waar ik in zat en daarnaast was de muziek ook fijn. Zo'n WK-nummer/(zuid-amerikaans) Caranavalsnummer. Echt, alsof je een flinke overwinning hebt behaald (wat in feite ook zo is!). Als ik de muziek van les 16 niet leuk vind, dan zet ik les 13 wel op !
    Geen idee wat de afstand is die ik gelopen heb. Wel ga ik zoeken naar een ander rondje. Moet bij dit rondje best nog ver naar huis lopen of in het laatste stuk veel stoplichten passeren........

wel erg blij met het lange mouwen shirt dat ik gister heb gehaald. was fijn !
    lopen met hartslagmeter was wennen. Moet volgende keer de band iets lager doen, zodat ie onder m'n bh uitkomt, ipv recht onder mijn bh-bandje doen. Nu leek het net of mijn bh absoluut niet goed zat. Moet denk ik nog wel zakken qua hartslag (ik kan tijdens het lopen niet constant kijken wat mijn hartslag is....dan stopt de meter....das wel balen....of het kan wel en ik moet het gewoon nog ff uitzoeken), 175bpm was de hoogst gemeten hartslag. Gemiddelde was 140bpm. maar ja, je compenseert natuurlijk met de stukjes lopen.

GotC, lopen met nachtdienst is toch lekker? Ik ga dan ip lopen als ik net wakker ben eind van de middag/'s avonds na een appeltje gegeten te hebben. Ik mag volgende week ook weer. Mag ik trouwens vragen wat voor werk je doet? (Verpleging hier).

Merken jullie trouwens ook dat als je 5 minuten gerend hebt en je moet gaan lopen, dat je dat dan helemaal niet fijn vindt? Ik vind het dan lastig en voel dan wel gekke dingetjes opkomen, terwijl ik die tijdens het rennen niet voel. Ook vind ik het steeds wat lastiger om weer op te starten met rennen.
    pi_81389909
    Ik vond de muziek van les 13 ook al zo'n verademing! Fijne ritmes.
    Proper names are scopally inert.
    Normality is an invention of the power.
    pi_81389951
    Tvp voor a.s. zondagochtend! .
    pi_81390969
    Voor vandaag ook weer mijn verplichting voldaan

Succes iedereen
    pi_81393176
    Verdorie vandaag alweer niet gelopen..... knie speelt op en een liesblessure
    pi_81393999
    tvp, morgen schoenen kopen waarschijnlijk
    pi_81394373
    He allemaal! Ik wil me hier ook graag melden! Ik ben sinds deze week bezig om te trainen voor de 5 kilometer. Mijn conditie is al vrij goed, omdat ik wel de hele winter regelmatig naar de sportschool ben gegaan, maar ik had nooit echt een doel ofzo. Rommelde maar wat aan op die cardio apparaten...

Dus... ik dacht, laat ik maar weer serieus een schema gaan afwerken. Ik heb de lessen van Evy al eens (half) gedaan en kan die muziek nu echt niet meer aanhoren. Ik vind het daarbij ook wel lekker rustig aan mijn hoofd om geen muziek te horen, maar gewoon lekker de vogeltje te horen fluiten enzo Vandaar dat ik een ander schema van internet heb geplukt. Deze: http://www.hardlooponderzoek.nl/images/upload/File/Schema_2.pdf Heb de eerste twee weken overgeslagen, omdat ik de conditie daarvoor al wel bezit.

Maandag en vandaag gelopen. Ging superfijn. Ik kon vandaag gewoon al 2 keer 12 minuten achter elkaar lopen met 3 minuten rust, en ik was best trots op mezelf. Ik heb namelijk ook nog 10 minuten rustig ingelopen en dit ook weer op het einde gedaan. Al met al was ik zo toch al bijna een uur onderweg!!

Mijn doel is om over een maand 5 kilometer te kunnen lopen en dan verder te trainen voor de 10 kilometer. Ik hoop hier wat motivatie te vinden door al jullie succesverhalen te lezen En hopelijk komt mijnus dan ook over een tijdje!
      donderdag 13 mei 2010 @ 21:58:48 #50
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_81396755
    Oh ik moest les 22 (2 maal 15)

http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2494686

Had vanmorgen de schuur uitgeruimd en schoongemaakt, was dus al flink in de weer geweest en heb bij het lopen wat last van mn onderrug gekregen. In deel 2 moest ik even een klein stukje wandelen daardoor. Vond het pittig en dan met name omdat de eerste keer gelijk 15 minuten was, denk dat ik toch eerst ook 5 minuten moet warm rennen, dan 2 minuten wandelen en dan pas met de workout beginnne.

wel al les 22!
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')