was dat in plaats van college ofzo? of was jij die persoon die die stresstest (oid) ging doen? Lijkt me wel grappig, om dan met z'n allen, inclusief hoogleraar, te gaan hardlopen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik ga eigenlijk altijd wel 's avonds, meer tijd en is lekker na een dagje in de collegezaal zitten.
Vandaag was weer eens wat anders. We zijn met zijn 6en (4 man 2 vrouw) en een hoogleraar gaan hardlopen n Leiden. 6.25 km is het uiteindelijk geworden, IN 36 MIN!!!! Wauw, dat is echt zon dik persoonlijk record voor mij! En wat voel ik me goed. 3 van ons hebben het stuk in 1x doorgelopen (2 jongens en ik) en 3 zijn met tussenpozen gegaan. O en ik ben nu ZO trots dat ik én het volgehouden heb én 6.25 km heb gelopen. Heb nu alweer zin in de volgende keer. O én mijn gemiddelde normaal was rond de 8 en nu was die 10.3!! WAUW
Jij traint met Evy toch? Enne, ik heb alleen het bronbestand gekopieerd. is voor mij ook voor het eerst dat ik zo iets doe. was allang blij dat het gelukt was.......maar als ik weet hoe je traint, dan zal ik je er bij zetten.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
Jij traint met Evy toch? Enne, ik heb alleen het bronbestand gekopieerd. is voor mij ook voor het eerst dat ik zo iets doe. was allang blij dat het gelukt was.......maar als ik weet hoe je traint, dan zal ik je er bij zetten.
GotC, wilde dit deel ook toevoegen in bronbestand, maar er staat dat ik daar geen rechten toe heb. Kan jij dit deel erin toevoegen?quote:
Ja want ik kan de OP aanpassen (ja ik kan wiki wel aanpassen, dat weet ik)quote:
Ik zal je nog eens de bestanden van Evy doorsturenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want ik kan de OP aanpassen (ja ik kan wiki wel aanpassen, dat weet ik)
Zuurpruim
Zie edit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens de bestanden van Evy doorsturen.
Komt goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
GotC, wilde dit deel ook toevoegen in bronbestand, maar er staat dat ik daar geen rechten toe heb. Kan jij dit deel erin toevoegen?
Rekkie, heb iig hier de OP aangepast. Hier sta je er nu iig in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want ik kan de OP aanpassen (ja ik kan wiki wel aanpassen, dat weet ik)
Zuurpruim
Edit:
Moet ik wel rechten hebben hè... dus ik kan mezelf niet toevoegen.
Ik zag het, dank jequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
Rekkie, heb iig hier de OP aangepast. Hier sta je er nu iig in!
Kijk en daarom zal ik het nooit aan kunnen passen, ik draag een aluminium hoedje en registreer me nergens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
En jullie hebben je wel geregistreerd bij de wiki?
uhm....nee, zie geen redenen om me te registreren bij de wiki.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
En jullie hebben je wel geregistreerd bij de wiki?
Anyway, heb m aangepast, alleen in de OP niet, kan ik niet.
Ik loop ook met Cardiotrainer.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef GotC het volgende:
Je hebt t ook goed gedaan hoor danseresjeWas maar een vraag.
Met welke app ren jij Rekkie? Wij met Cardiotrainer
Aha, vandaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tot dusver wel.
Maar ik zou wel wat vergelijkingsmateriaal willen.
Zijn er overigens mensen die met een borstband lopen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha, vandaar
Ik vind Cardiotrainer echt een prima app. Zou nog leuker zijn als er een Bluetooth borstband ofzo zou zijn, en dan de hartslag geintegreerd in Cardiotrainer
Ik heb er wel eentje, met een horloge erbij...maar gebruik m eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn er overigens mensen die met een borstband lopen?
ik ga er morgen mee beginnen! ben benieuwd hoe dat is. hoop maar dat het bevalt en nit al te zeer in de weg zit........laat het morgen wel weten! Ga nu mijn bedje maar in. Morgen gaat de wekker om 6.00u....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn er overigens mensen die met een borstband lopen?
Ik heb een borstband maar nog geen horloge.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, met een horloge erbij...maar gebruik m eigenlijk nooit.
Ben benieuwd hoe het loopt met hartslagmeter!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Danseresje84 het volgende:
Hier dan nog het laatste berichtje uit deel 3:
[..]
was dat in plaats van college ofzo? of was jij die persoon die die stresstest (oid) ging doen? Lijkt me wel grappig, om dan met z'n allen, inclusief hoogleraar, te gaan hardlopen!
Ben vandaag nog maar even naar de perry gegaan. bij lokale sportwinkel hadden ze momenteel geen loopshirt met lange mouwen, mijn oplossing werkte wel, maar was niet ideaal.....nu wel een loopshirt met lange mouwen gevonden en gekocht. ook een hartslagmeter gekocht (goedkoopste die er was). Als ik verder ben met die trainingen enzo, dan ga ik wel eens kijken voor een heel uitgebreide en waar je ook je afstand enzo mee kan meten.
Nu morgen het shirt en het horloge uitproberen, shirt afhankelijk van het weer dan he.....3x5' zit erin (les 13). Ben heel benieuwd!
Goeie beslissing geweestquote:
Ik liep 4,5 km in les 13, dus jouw hardlopen lijkt mij best heel erg hard!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik meld me ook eens. Ik loop 'met' evy
.
Inmiddels les 13 ongeveer volgens mij.
Hoe hard is hardlopen eigenlijk? Ik liep bij deze les 6.5KM in ongeveer 35 minuten. (gemiddelde dus, incl 'wandelen'). Komt neer op gemiddeld 10KM/u+...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |