volgens mij meet die de afstand aan de hand van je stappen (die je dus ook weer moet instellen)....correct me if i'm wrong.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
Kun je met die MiCoach ook een weergave krijgen van de route die je hebt gelopen eigenlijk? Of meet ie alleen gewoon de afstand?
Waarom zou je meer betalen in een winkel om korting te krijgen op kleding die daar ook stukken duurder is dan online? Dan ben je m.i. 2x dief van je eigen portemonnee. Ik heb mijn Garmin 405 HRM hier gekocht en heb er nog geen moment spijt van gehad. Bediening is erg makkelijk en mocht je vragen/problemen hebben dan stel je ze toch gewoon online in topics als deze? Of is service je 40% meer betalen waard?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
volgens mij meet die de afstand aan de hand van je stappen (die je dus ook weer moet instelen)....correct me if i'm wrong.
heb vandaag verlekkerd naar de garmin forerunner staan kijken. is dus met gps, maar wel alleen borstband (alleen als je ook hartslagmeter wil en daarom dus optioneel) en horloge en niet nog eens een extra band om je arm zoals bij polar met een huge unit.
Garmin horloge 305 is wel huge, te groot voor mij eigenlijk. 405 is wat kleiner en mooier, maar nog wel iets aan de grote kant voor mijn pols. kosten: 349 euro....slik! Ik weet wel waar ik nu voor ga sparen bovendien vertelde de meneer van de winkel mij dat ik er 5% korting op zou krijgen en dan nog een keer 10-15% korting bij volgende aankoop van kleding of schoenen daar.......omdat het zo'n grote koop is en zij de klanten bij hun willen houden ipv dat mensen het via internet gaan kopen (265 euro) en dan nergens naartoe kunnen met hun vragen en problemen en mankementen (even heel kort door de bocht...het was iets uitgebreider, maar daar kwam het een beetje op neer).
maar die garmin gebruikt dus echt gps functie om precies na te gaan waar je gelopen hebt. je kan dan op de computer ook een stukje aanklikken en dan precies zien wat daar je snelheid was en je hartslag bijv.
nou ja....tot zover mijn zoektocht van vandaag! Morgen mag ik weer lopen, les 16....hoop dat het net zulke fijne muziek is als bij les 13, anders zet ik die wel op. het is toch dezelfde les!
Coelho, ik heb ook nog helemaal niet besloten of ik het ding daar wel of niet zou willen kopen. ik moet er hoe dan ook voor sparen als ik hem wil aanschaffen. of dat via die site is die jij aangeeft of via de winkel waar ik vanmiddag was.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom zou je meer betalen in een winkel om korting te krijgen op kleding die daar ook stukken duurder is dan online? Dan ben je m.i. 2x dief van je eigen portemonnee. Ik heb mijn Garmin 405 HRM hier gekocht en heb er nog geen moment spijt van gehad. Bediening is erg makkelijk en mocht je vragen/problemen hebben dan stel je ze toch gewoon online in topics als deze? Of is service je 40% meer betalen waard?
O ja, heb vanavond les 27 gelopen dus ben klaar met Evy1. Nu wil ik 3-5x een lekkere 30min lopen en dan ga ik over 2 weken of zo verder met iets nieuws, op naar de 10k. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit Evy of een ander schema gaat worden. Belangrijkste twijfel is dat ik eigenlijk ook nog een kilo of 8 wil kwijtraken en me dus afvraag of ik niet beter op hartslag kan gaan trainen. Meningen?
Ik laat mijn honden normaliter niet tussen tien en kwart voor elf uit, maar dat is juist omdat het dan druk is met honden en ik dat graag vermijd. Rond acht uur is het meestal rustig is mijn ervaring inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:11 schreef KingOfMars het volgende:
Vraag aan de hondenbezitters hier, wat is een tijdstip waarop je vooral NIET je hond uitlaat 's avonds? Ik wil vanavond weer gaan maar soms struikel je bij ons echt over de honden.. Niet tof. Zo rond 8 uur journaaltijd zit iedereen toch wel voor de buis? Iedereen gaat dan toch pas 's avonds laat weer Bello uitlaten?
Zelfde hier en ben dus ook heel benieuwd naar de adviezen. Ik begrijp alleen dat trainen op hartslag niet zo. Ik snap het bijhouden wel, omdat je dan vooruitgang ziet, maar is er een ideale frequentie die je aan moet houden tijdens het lopen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef Danseresje84 het volgende:
Echt goed dat je klaar bent met Evy! Gefeliicteerd! Hoop dat ik dat over 12 lessen ook kan zeggen! Succes met je 30 min. lopen en je verdere stappen. Ik hou het wel in de gaten welke adviezen er gegeven worden. Gebruik het lopen namelijk ook als middel (in combinatie met gezond eten) om af te vallen! Bij mij moet er alleen nog wel wat meer af dan 8kg......!!
ik heb zondag 45 km op de pedalen gestaan (voor het eerst sinds ik loop met Evy) en het was conditioneel en qua kracht een eitje. Zelfs op het parkour in Noordwijk heb ik niet 1 keer van de pedalen gemoeten en na thuiskomst was ik wel een beetje moe meer het viel me enorm mee. 2 uur lang gereden, niks aan de hand. Dat was toch wel erg leuk als bijverschijnsel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb er vanavond voor gekozen om in plaats van te lopen, te gaat mountainbiken.
Conditioneel ging het erg goed maar ik kreeg ontzettend last van mijn oren door de 'kou'
Hier had ik ook al last van tijdens de laatste keer lopen en het is dermate storend dat ik er maar mee naar de dokter ga denk ik.
Lekker als je merkt dat je conditie echt vooruit is gegaan zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
ik heb zondag 45 km op de pedalen gestaan (voor het eerst sinds ik loop met Evy) en het was conditioneel en qua kracht een eitje. Zelfs op het parkour in Noordwijk heb ik niet 1 keer van de pedalen gemoeten en na thuiskomst was ik wel een beetje moe meer het viel me enorm mee. 2 uur lang gereden, niks aan de hand. Dat was toch wel erg leuk als bijverschijnsel!
Dat vond ik echt een kut-opmerking toen! Stomme Evy.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Dwab het volgende:
Update: net les 20 gelopen 4x 8min. Ging minder, werd een beetje misselijk puur door die kater, moest bijna kotsen, haha, maar toch gewoon doorgelopen. Die Evy is wel echt irritant soms. Ik was dus vet moe, zegt ze: Je bent er! (op zo'n opgewekte toon) ... 2sec. later zegt ze er 'bijna' achteraan. Grrrrr,![]()
Haha, ik moest wel lachen eigenlijk. Ze is in deze lessen veel leuker dan in die van 5 tot 10, daar gaat ze de hele tijd looptips geven. Sommigen zijn wel leuk om te horen, maar het meeste weet ik al wel... en de muziek is echt sh*t. Ik wil dat er méééér dit soort dingen opgenomen worden, met goede techno/electro muziek!! Wie voelt zich geroepen. Mij lijkt het wel leuk om op te nemen, haha, steeds superdomme dingen tussendoor zeggen enzo, muziek selecterenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een kut-opmerking toen! Stomme Evy.
Ik ben ZO blij dat het vandaag weer wat beter ging dan de afgelopen keren. 30 minuten gelopen, 5 km. Gemiddeld uiteindelijk rond de 9.5 gelopen, dat is stukke sneller dan normaal. We liepen 10 minuutjes en toen had ik kramp in mijn voeten en met wie ik liep had kramp in dr kuiten. Toen zijn we een tikje harder gegaan: kramp weg! Heerlijk. Volgende keer kijken of we weer nét iets sneller kunnen. Uiteindelijk heb ik 6.54 km gelopen met teruglopen naar huis en daarvan nog 5 minuutjes op 11 km/h gelopen (wat toch te snel is). Voelt goed en misschien heb ik zelfs nog een kleurtje gekregen, wat een weer!
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg wel weer zin om te lopen als ik dit allemaal weer lees.
Ik voel me zo'n sukkel. Ik heb vorige week dus helemaal niet gelopen vanwege belangrijke wedstrijden afgelopen weekend. Maar ik was bij les 8, maar ik denk dat als ik verder ga met les 9 dat ik dat niet volhou, en ik wil niet met een paar lessen eerder beginnen eigenlijk.quote:
Gewoon proberen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n sukkel. Ik heb vorige week dus helemaal niet gelopen vanwege belangrijke wedstrijden afgelopen weekend. Maar ik was bij les 8, maar ik denk dat als ik verder ga met les 9 dat ik dat niet volhou, en ik wil niet met een paar lessen eerder beginnen eigenlijk.
Hmmm, oke.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon proberen!
Ik had ook een week niet gelopen, want we waren op vakantie geweest.
Dus ik twijfelde of ik de nieuwe of de laatste les van mijn schema zou doen.
Toch maar de nieuwe gedaan, want of ik nou 5 of 6 zou lopen, het zou hetzelfde voelen waarschijnlijk.
En het ging prima
Bij mij is het de enige sportquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Is hardlopen eigenlijk jullie enige sport of combineren jullie ook meerdere dingen tegelijk?
Ik zwem nog 6x in de weekquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Is hardlopen eigenlijk jullie enige sport of combineren jullie ook meerdere dingen tegelijk?
Nu even het enige. Ik wil dit even serieus opbouwen en mezelf niet overbelasten. Dus die rustdagen zijn ook echt rustdagen. Ik ren wel de hele stad door de hele dag en doe alles met de fiets, dus ik heb wel een zeer actief leven, dat helpt ook wel merk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik geef ook spinningles 2x per week.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik volleybal ook 2x per week (normaal 3x, maarja geen wedstrijden meer) en doe nog 1x per week fitness. Wil graag 3x lopen ipv 2x, maar heb nu (ook door studie) echt nog geen tijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Dwab het volgende:
[..]
Nu even het enige. Ik wil dit even serieus opbouwen en mezelf niet overbelasten. Dus die rustdagen zijn ook echt rustdagen. Ik ren wel de hele stad door de hele dag en doe alles met de fiets, dus ik heb wel een zeer actief leven, dat helpt ook wel merk ik.
jij?
Wow wat sporten jullie allemaal veel! Ik sport eigenlijk altijd maximaal 4 keer per week, anders voelt het gewoon niet goed en merk ik dat ik meer kleine pijn shit krijg enzo. In de winter altijd naar de sportschool, spinnen, yoga, maar meestal gewoon voor mezelf cardio (crosstrainen, hardlopen en fietsen)quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ik volleybal ook 2x per week (normaal 3x, maarja geen wedstrijden meer) en doe nog 1x per week fitness. Wil graag 3x lopen ipv 2x, maar heb nu (ook door studie) echt nog geen tijd.
Ja maar ik ben dan ook echt gek op sportquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef Dwab het volgende:
[..]
Wow wat sporten jullie allemaal veel! Ik sport eigenlijk altijd maximaal 4 keer per week, anders voelt het gewoon niet goed en merk ik dat ik meer kleine pijn shit krijg enzo. In de winter altijd naar de sportschool, spinnen, yoga, maar meestal gewoon voor mezelf cardio (crosstrainen, hardlopen en fietsen)
Nice.quote:
Hehe ik zie het al voor me, die rondjes eromheenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Soempie het volgende:
Lemonlime, jij loopt met je vriend? M'n vriend wilde wel graag meedoen, maar dat hebben we eerder gedaan en is te frustrerend voor mij. Dan rent hij een stukje voor me uit, blijft op de plaats dribbelen en rent weer verder, etc. Nog net niet dat hij rondjes om mij heen gaat rennen.Al denk ik nu dat hij me niet meer zo makkelijk bij zal houden.
![]()
Hier kwamen vanavond ook veel renners voorbij. Viel me opeens op, terwijl ik er nooit op let als ik op de bank hang.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef lemonlime het volgende:
Rondjes om me heen doet ie nog net niet, maar wel achterstevoren voor me lopen..
Als je maar wel voorzichtig blijft doen hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Danseresje84 het volgende:
ik dans nog naast het hardlopen. Klassiek ballet om precies te zijn. doe dit ip 1x per week, maar soms ook 2 of 3x per week....maar net wat haalbaar is. Vanavond eigenlijk beetje 'stout' geweest. Van de fysio mocht ik nooit op 1 dag rennen en dansen. Er moest zelfs altijd minimaal 1 rustdag tussen beide activiteiten zitten. Nu doe ik dat sowieso op het moment niet en gaat het eigenlijk heel goed met mijn benen, maarrrrr, ben dus vanochtend wezen hardlopen en vanavond wel wezen balletten. Voelde het hardlopen nog wel in mijn lijf zitten en onderbenen waren iets geïrriteerd, maar kwam pas laat in de les......en niet zoals vorig jaar meteen al kramp in mijn voeten en dan de rest van de les pijn lijden! Ook gaan dingen wel steeds wat makkelijker, das ook wel fijn!
Het is m'n enige sportquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Haha ik denk dat t bij ons ook zo zou gaan, of dat we ineens ergens in de bosjes liggen ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Wel goed dat jullie elkaar kunnen motiveren. Bij ons werkt het andersom. Als we besluiten samen te sporten is het binnen de kortste keren zo dat de een geen zin heeft en de ander daar onmiddelijk in mee gaat.Terwijl we wel apart van elkaar sporten en dat wel volhouden.
Ook volleybal er bij, dat was eigenlijk deels de motivatie om te beginnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Dwab het volgende:
[..]
Haha ik denk dat t bij ons ook zo zou gaan, of dat we ineens ergens in de bosjes liggen ofzoMijn vriend schept altijd op dat hij héél hard kan sprinten, dus ik denk dat hij dan elke keer weg sprint en dan weer terug ofzo ... Nee, ik krijg gelukkig in mijn nieuwe stad een loop maatje, maar ik wil pas met haar samen lopen als ik een betere conditie heb. (Grr, waarom word ik altijd gelijk zo competitief?)
zeker weten wel! De tot nu toe opgebouwde conditie en resultaten op de weegschaal en in mijn kleding zijn me veel waard! Bovendien vind ik het lopen ook erg leuk en steeds leuker worden. Alhoewel ik bang ben dat ik straks na les 27 van Evy in een gat ga vallen zonder Evy.....nog even kijken hoe dat gaat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je maar wel voorzichtig blijft doen hoor!
Maar daarna is er nog een serie toch? Dan kun je die gaan doen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
zeker weten wel! De tot nu toe opgebouwde conditie en resultaten op de weegschaal en in mijn kleding zijn me veel waard! Bovendien vind ik het lopen ook erg leuk en steeds leuker worden. Alhoewel ik bang ben dat ik straks na les 27 van Evy in een gat ga vallen zonder Evy.....nog even kijken hoe dat gaat!
Maarre, vandaag was een eenmalige actie, maar het kwam anders niet lekker uit. Had maandag gelopen en morgen ga ik ook balletten. Had geen zin in 3 rustdagen met lopen....dus ja, toen maar dit samen gaan doen (was overigens ook nog lang niet duidelijk of ik vandaag wel of niet naar les zou gaan. is een vrije inlooples nameiljk en geen verplichting van elke week moeten komen!).
Das gewoon te snel, tikje terug en je loopt zonder misselijk te wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Dwab het volgende:
wat is iedereen goed bezig! Leuk om te lezen en het motiveert me om ook weer te gaan lopen. Vandaag les 20 van Evy 0-5. Ik heb alleen echt een suuuuuuuuperkater omdat ik gister een verjaardag had, natuurlijk weer als langste blijven hangen... Uups![]()
Maar ik ga wel, hoe dan ook. Denk dat ik wacht tot vanavond. Dan voel ik me vast weer beter...
Update: net les 20 gelopen 4x 8min. Ging minder, werd een beetje misselijk puur door die kater, moest bijna kotsen, haha, maar toch gewoon doorgelopen. Die Evy is wel echt irritant soms. Ik was dus vet moe, zegt ze: Je bent er! (op zo'n opgewekte toon) ... 2sec. later zegt ze er 'bijna' achteraan. Grrrrr,![]()
6.8 kilometer gelopen in 37 minuten. Huh, 11 kilometer per uur is het dan toch? Kan toch niet... Dacht echt dat ik veel langzamer liep. 9km per uur ofzo... en ik heb nu ook nog stukjes gelopen tussendoor... hmm, als dit echt waar is ben ik er wel blij mee!!![]()
Update2: het klopt dus wel, ik ken dat natuurgebied perfect dus kan wel exact aangeven tot hoever ik heb gelopen. Whoeee ben hier zo blij mee!! Ik loop dus al gewoon 11 km per uur![]()
![]()
Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das gewoon te snel, tikje terug en je loopt zonder misselijk te worden
ja, klopt. maar denk dat ik eerst een paar keer gewoon 30 minuten (of iets langer) wil gaan lopen alvorens door te gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar daarna is er nog een serie toch? Dan kun je die gaan doen!
Doe ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ja, klopt. maar denk dat ik eerst een paar keer gewoon 30 minuten (of iets langer) wil gaan lopen alvorens door te gaan.
Bovendien....hoor heel veel 'slechte' verhalen over de muziekkeuze bij Evy2. Misschien moet ik er gewoon eens een gaan afluisteren, heb ze toch al op mijn computer staan. we gaan het wel zien. in ieder geval nog iets langer dan 3 weekjes met evy!
Ik moest hardop lachen toen in les 27 wéér dat nummer kwamquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
Ik heb 8 lessen gehad, en ik heb volgensmij al 3 keer hetzelfde nummer gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
Ik heb geen lessen dubbel gedaan, thank godquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef Dwab het volgende:
Ja ik vond het wel echt slecht... misschien kom je er wel doorheen als je alle lessen 1 keer doet, maar ik heb toen ook lessen dubbel gelopen, omdat er dingen tussen kwamen. Dan wordt je op een bepaald moment wel echt gek. De muziek wordt sowieso heel veel herhaald en het is afschuwelijk. Ik merkte echt dat als er dan wel een keer een goed nummer kwam dat ik gelijk helemaal opleefde. Maar bij een slecht nummer kon ik me echt dood ergeren, want je kunt niet skippen, je wilt zo'n training toch gewoon serieus uitlopen....
Ik denk dat ik nu maar vast zelf goede muziek ga downloaden zodat ik er klaar voor ben wanneer ik over 2 weken klaar ben met Evy. Alle tips zijn meer dan welkom!
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
Ja het is goed voor je, het programma, maar de muziek is een beetje jammer.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:
Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.quote:
Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.
Gooi het in de muziekmixer, en we hebben een hit
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
En aan het einde: Kutles, slotje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
Die is beter om naar te kijken dan om naar te luisterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef Adelante het volgende:
Ach, het is niet allemaal slecht hoor die muziek: vandaag had ik nog Belle Perez
Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:49 schreef Soempie het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=99z&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=playlist+start+to+run&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=
Eerste link.
![]()
De katten worden gek hier.![]()
Ik had een programma waarin ik heel makkelijk dingen op kon nemen en muziek kon knippen en plakken, maar ik kan het niet meer vinden. Staat niet meer op m'n computer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:21 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, nu volgt er een probleem waar ik wel vaker last van heb:
Ik heb de ideeen altijd wel, maar ik kan het niet uitvoeren
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:
Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
Goeie tip, zeker voor de iPhonequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Dat kan vast niet met de gratis versie..?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Klopt...het is dus wachten op de Runkeeper Pro voor Androidquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan vast niet met de gratis versie..?
lekker ontspannen lopen je kots terug te slikken.........jij liever dan ik!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Dwab het volgende:
[..]
Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.
Ik weeg zo rond de 86 kilo en ben nog iets te zwaar voor m'n lengte (ergens rond de 1.72 ofzo).quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?
Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Ik probeer ook helemaal niet enorm hard te lopen hoor, wat ik zei, voor m'n gevoel is het een sukkeldrafje en dan kom ik thuis en zie ik toch regelmatig boven de 10km/u en hoger staan...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar. Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
Mwa ik loop 10.6km/u gemiddeld, als je eenmaal langer dan een half uur kan lopen, kan je gaat trainen op je snelheid met interval trainingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?
Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Coelho het volgende:
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwtOf is alles een kwestie van gewenning?
Ik draag ook een band om mn bovenarmquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Ik ben benieuwd hoe dat met m'n iPhone zal gaan. Had vroeger een armband voor m'n iPod nano, dat ging prima. Vond alleen de draad langs m'n arm wat irritant. Trok m ook wel eens uit m'n oren tijdens het lopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Kriebelt dat niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |