abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81600461
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
Kun je met die MiCoach ook een weergave krijgen van de route die je hebt gelopen eigenlijk? Of meet ie alleen gewoon de afstand?
volgens mij meet die de afstand aan de hand van je stappen (die je dus ook weer moet instellen)....correct me if i'm wrong.

heb vandaag verlekkerd naar de garmin forerunner staan kijken. is dus met gps, maar wel alleen borstband (alleen als je ook hartslagmeter wil en daarom dus optioneel) en horloge en niet nog eens een extra band om je arm zoals bij polar met een huge unit.
Garmin horloge 305 is wel huge, te groot voor mij eigenlijk. 405 is wat kleiner en mooier, maar nog wel iets aan de grote kant voor mijn pols. kosten: 349 euro....slik! Ik weet wel waar ik nu voor ga sparen bovendien vertelde de meneer van de winkel mij dat ik er 5% korting op zou krijgen en dan nog een keer 10-15% korting bij volgende aankoop van kleding of schoenen daar.......omdat het zo'n grote koop is en zij de klanten bij hun willen houden ipv dat mensen het via internet gaan kopen (265 euro) en dan nergens naartoe kunnen met hun vragen en problemen en mankementen (even heel kort door de bocht...het was iets uitgebreider, maar daar kwam het een beetje op neer).

maar die garmin gebruikt dus echt gps functie om precies na te gaan waar je gelopen hebt. je kan dan op de computer ook een stukje aanklikken en dan precies zien wat daar je snelheid was en je hartslag bijv.

nou ja....tot zover mijn zoektocht van vandaag! Morgen mag ik weer lopen, les 16....hoop dat het net zulke fijne muziek is als bij les 13, anders zet ik die wel op. het is toch dezelfde les!

[ Bericht 0% gewijzigd door Danseresje84 op 19-05-2010 15:50:18 ]
pi_81602279
Ik heb er vanavond voor gekozen om in plaats van te lopen, te gaat mountainbiken.
Conditioneel ging het erg goed maar ik kreeg ontzettend last van mijn oren door de 'kou'

Hier had ik ook al last van tijdens de laatste keer lopen en het is dermate storend dat ik er maar mee naar de dokter ga denk ik.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:39:42 #203
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81604927
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

volgens mij meet die de afstand aan de hand van je stappen (die je dus ook weer moet instelen)....correct me if i'm wrong.

heb vandaag verlekkerd naar de garmin forerunner staan kijken. is dus met gps, maar wel alleen borstband (alleen als je ook hartslagmeter wil en daarom dus optioneel) en horloge en niet nog eens een extra band om je arm zoals bij polar met een huge unit.
Garmin horloge 305 is wel huge, te groot voor mij eigenlijk. 405 is wat kleiner en mooier, maar nog wel iets aan de grote kant voor mijn pols. kosten: 349 euro....slik! Ik weet wel waar ik nu voor ga sparen bovendien vertelde de meneer van de winkel mij dat ik er 5% korting op zou krijgen en dan nog een keer 10-15% korting bij volgende aankoop van kleding of schoenen daar.......omdat het zo'n grote koop is en zij de klanten bij hun willen houden ipv dat mensen het via internet gaan kopen (265 euro) en dan nergens naartoe kunnen met hun vragen en problemen en mankementen (even heel kort door de bocht...het was iets uitgebreider, maar daar kwam het een beetje op neer).

maar die garmin gebruikt dus echt gps functie om precies na te gaan waar je gelopen hebt. je kan dan op de computer ook een stukje aanklikken en dan precies zien wat daar je snelheid was en je hartslag bijv.

nou ja....tot zover mijn zoektocht van vandaag! Morgen mag ik weer lopen, les 16....hoop dat het net zulke fijne muziek is als bij les 13, anders zet ik die wel op. het is toch dezelfde les!
Waarom zou je meer betalen in een winkel om korting te krijgen op kleding die daar ook stukken duurder is dan online? Dan ben je m.i. 2x dief van je eigen portemonnee. Ik heb mijn Garmin 405 HRM hier gekocht en heb er nog geen moment spijt van gehad. Bediening is erg makkelijk en mocht je vragen/problemen hebben dan stel je ze toch gewoon online in topics als deze? Of is service je 40% meer betalen waard?

O ja, heb vanavond les 27 gelopen dus ben klaar met Evy1. Nu wil ik 3-5x een lekkere 30min lopen en dan ga ik over 2 weken of zo verder met iets nieuws, op naar de 10k. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit Evy of een ander schema gaat worden. Belangrijkste twijfel is dat ik eigenlijk ook nog een kilo of 8 wil kwijtraken en me dus afvraag of ik niet beter op hartslag kan gaan trainen. Meningen?
pi_81606089
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:39 schreef Coelho het volgende:

[..]

Waarom zou je meer betalen in een winkel om korting te krijgen op kleding die daar ook stukken duurder is dan online? Dan ben je m.i. 2x dief van je eigen portemonnee. Ik heb mijn Garmin 405 HRM hier gekocht en heb er nog geen moment spijt van gehad. Bediening is erg makkelijk en mocht je vragen/problemen hebben dan stel je ze toch gewoon online in topics als deze? Of is service je 40% meer betalen waard?

O ja, heb vanavond les 27 gelopen dus ben klaar met Evy1. Nu wil ik 3-5x een lekkere 30min lopen en dan ga ik over 2 weken of zo verder met iets nieuws, op naar de 10k. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit Evy of een ander schema gaat worden. Belangrijkste twijfel is dat ik eigenlijk ook nog een kilo of 8 wil kwijtraken en me dus afvraag of ik niet beter op hartslag kan gaan trainen. Meningen?
Coelho, ik heb ook nog helemaal niet besloten of ik het ding daar wel of niet zou willen kopen. ik moet er hoe dan ook voor sparen als ik hem wil aanschaffen. of dat via die site is die jij aangeeft of via de winkel waar ik vanmiddag was.....
het is wel zo dat, hoe meer info ik er over op zoek, hoe liever ik dat ding wil hebben.......maarrr, heb er gewon het geld nu niet voor en ga dus eerst nog met de hartslagmeter die ik heb lopen en klungelen op afstandmeten.nl

Echt goed dat je klaar bent met Evy! Gefeliicteerd! Hoop dat ik dat over 12 lessen ook kan zeggen! Succes met je 30 min. lopen en je verdere stappen. Ik hou het wel in de gaten welke adviezen er gegeven worden. Gebruik het lopen namelijk ook als middel (in combinatie met gezond eten) om af te vallen! Bij mij moet er alleen nog wel wat meer af dan 8kg...... !!
pi_81608082
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:11 schreef KingOfMars het volgende:
Vraag aan de hondenbezitters hier, wat is een tijdstip waarop je vooral NIET je hond uitlaat 's avonds? Ik wil vanavond weer gaan maar soms struikel je bij ons echt over de honden. . Niet tof. Zo rond 8 uur journaaltijd zit iedereen toch wel voor de buis? Iedereen gaat dan toch pas 's avonds laat weer Bello uitlaten?
Ik laat mijn honden normaliter niet tussen tien en kwart voor elf uit, maar dat is juist omdat het dan druk is met honden en ik dat graag vermijd. Rond acht uur is het meestal rustig is mijn ervaring inderdaad.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_81608387
Pff afgelopen zaterdag laatste keer gelopen, late diensten niet echt bevorderlijk morgen wel vrij maja ff druk in me huisje misschien 's avonds ff.

Als je een week of langer niet meer gelopen hebt merk je goed.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:21:58 #207
30252 Soempie
Procreating
pi_81610151
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef Danseresje84 het volgende:

Echt goed dat je klaar bent met Evy! Gefeliicteerd! Hoop dat ik dat over 12 lessen ook kan zeggen! Succes met je 30 min. lopen en je verdere stappen. Ik hou het wel in de gaten welke adviezen er gegeven worden. Gebruik het lopen namelijk ook als middel (in combinatie met gezond eten) om af te vallen! Bij mij moet er alleen nog wel wat meer af dan 8kg...... !!
Zelfde hier en ben dus ook heel benieuwd naar de adviezen. Ik begrijp alleen dat trainen op hartslag niet zo. Ik snap het bijhouden wel, omdat je dan vooruitgang ziet, maar is er een ideale frequentie die je aan moet houden tijdens het lopen?

Zo, ik ga toch nog even een rondje rennen nu. Ben benieuwd of het nu wel 's morgens beter gaat of dat het slechte lopen van gister meer te maken had met de week rust die ik gehouden heb.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:18:52 #208
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81610678
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb er vanavond voor gekozen om in plaats van te lopen, te gaat mountainbiken.
Conditioneel ging het erg goed maar ik kreeg ontzettend last van mijn oren door de 'kou'

Hier had ik ook al last van tijdens de laatste keer lopen en het is dermate storend dat ik er maar mee naar de dokter ga denk ik.
ik heb zondag 45 km op de pedalen gestaan (voor het eerst sinds ik loop met Evy) en het was conditioneel en qua kracht een eitje. Zelfs op het parkour in Noordwijk heb ik niet 1 keer van de pedalen gemoeten en na thuiskomst was ik wel een beetje moe meer het viel me enorm mee. 2 uur lang gereden, niks aan de hand. Dat was toch wel erg leuk als bijverschijnsel!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:23:44 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_81610749
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

ik heb zondag 45 km op de pedalen gestaan (voor het eerst sinds ik loop met Evy) en het was conditioneel en qua kracht een eitje. Zelfs op het parkour in Noordwijk heb ik niet 1 keer van de pedalen gemoeten en na thuiskomst was ik wel een beetje moe meer het viel me enorm mee. 2 uur lang gereden, niks aan de hand. Dat was toch wel erg leuk als bijverschijnsel!
Lekker als je merkt dat je conditie echt vooruit is gegaan zo.

Ik heb net best wel goed gelopen vind ik zelf. Ben er heel blij mee en ga nu fijn 2 dagen rust houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:48:42 #210
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81612631
Evy houdt r eigen lessen niet helemaal goed bij Ze zei dat ik vandaag voor t eerst 3 x 3 minuten ging hardlopen, maar dat was in les 5 ook al zo

Hoe dan ook: weer een les gelopen, voel me goed!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_81614118
Om de horloge praat er maar in te houden, ik zit te denken aan de 205.

Dit omdat ik toch niets met mijn hartslag ga doen. Als je meerdere sporten doet, kan je deze dan ook gescheiden houden in de analyse?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:37:31 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_81616944
Les 23 zit er op (10-12-12), maar ik had me veel te warm aangekleed voor dit mooie weer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_81619303
Bij mij zit les 16 erop. Had het zwaar vandaag....weet niet waarom, maar de laatste 5 minuten waren killing. Wel 3.66km gelopen en gemiddeld 6.98km/u (is dus al weer sneller dan vorige keer). Gemiddelde hartslag is ook al iets lager, 159 tov 163/164, maar piek was wel hoog, 186........

hoop dat het vrijdag lekkerder gaat......had vandaag helemaal geen lekker gevoel.....maar ja, het helpt volgens mij ook niet als je pas om 11.30u gaat lopen met dit weer (eigenlijk). Na ja, vrijdag wordt het 's avonds.....voor mijn nachtdienst!

nieuwe zonnebril beviel wel goed. zakte tenminste niet op mijn neus op het moment dat ik toch wel ga transpireren.
pi_81622483
wat is iedereen goed bezig! Leuk om te lezen en het motiveert me om ook weer te gaan lopen. Vandaag les 20 van Evy 0-5. Ik heb alleen echt een suuuuuuuuperkater omdat ik gister een verjaardag had, natuurlijk weer als langste blijven hangen... Uups

Maar ik ga wel, hoe dan ook. Denk dat ik wacht tot vanavond. Dan voel ik me vast weer beter...

Update: net les 20 gelopen 4x 8min. Ging minder, werd een beetje misselijk puur door die kater, moest bijna kotsen, haha, maar toch gewoon doorgelopen. Die Evy is wel echt irritant soms. Ik was dus vet moe, zegt ze: Je bent er! (op zo'n opgewekte toon) ... 2sec. later zegt ze er 'bijna' achteraan. Grrrrr,

6.8 kilometer gelopen in 37 minuten. Huh, 11 kilometer per uur is het dan toch? Kan toch niet... Dacht echt dat ik veel langzamer liep. 9km per uur ofzo... en ik heb nu ook nog stukjes gelopen tussendoor... hmm, als dit echt waar is ben ik er wel blij mee!!

Update2: het klopt dus wel, ik ken dat natuurgebied perfect dus kan wel exact aangeven tot hoever ik heb gelopen. Whoeee ben hier zo blij mee!! Ik loop dus al gewoon 11 km per uur

[ Bericht 27% gewijzigd door Dwab op 19-05-2010 17:46:12 ]
pi_81640289
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Dwab het volgende:

Update: net les 20 gelopen 4x 8min. Ging minder, werd een beetje misselijk puur door die kater, moest bijna kotsen, haha, maar toch gewoon doorgelopen. Die Evy is wel echt irritant soms. Ik was dus vet moe, zegt ze: Je bent er! (op zo'n opgewekte toon) ... 2sec. later zegt ze er 'bijna' achteraan. Grrrrr,

Dat vond ik echt een kut-opmerking toen! Stomme Evy.

Ik ben ZO blij dat het vandaag weer wat beter ging dan de afgelopen keren. 30 minuten gelopen, 5 km. Gemiddeld uiteindelijk rond de 9.5 gelopen, dat is stukke sneller dan normaal. We liepen 10 minuutjes en toen had ik kramp in mijn voeten en met wie ik liep had kramp in dr kuiten. Toen zijn we een tikje harder gegaan: kramp weg! Heerlijk. Volgende keer kijken of we weer nét iets sneller kunnen. Uiteindelijk heb ik 6.54 km gelopen met teruglopen naar huis en daarvan nog 5 minuutjes op 11 km/h gelopen (wat toch te snel is). Voelt goed en misschien heb ik zelfs nog een kleurtje gekregen, wat een weer!
pi_81641293
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Dat vond ik echt een kut-opmerking toen! Stomme Evy.

Ik ben ZO blij dat het vandaag weer wat beter ging dan de afgelopen keren. 30 minuten gelopen, 5 km. Gemiddeld uiteindelijk rond de 9.5 gelopen, dat is stukke sneller dan normaal. We liepen 10 minuutjes en toen had ik kramp in mijn voeten en met wie ik liep had kramp in dr kuiten. Toen zijn we een tikje harder gegaan: kramp weg! Heerlijk. Volgende keer kijken of we weer nét iets sneller kunnen. Uiteindelijk heb ik 6.54 km gelopen met teruglopen naar huis en daarvan nog 5 minuutjes op 11 km/h gelopen (wat toch te snel is). Voelt goed en misschien heb ik zelfs nog een kleurtje gekregen, wat een weer!
Haha, ik moest wel lachen eigenlijk. Ze is in deze lessen veel leuker dan in die van 5 tot 10, daar gaat ze de hele tijd looptips geven. Sommigen zijn wel leuk om te horen, maar het meeste weet ik al wel... en de muziek is echt sh*t. Ik wil dat er méééér dit soort dingen opgenomen worden, met goede techno/electro muziek!! Wie voelt zich geroepen. Mij lijkt het wel leuk om op te nemen, haha, steeds superdomme dingen tussendoor zeggen enzo, muziek selecteren

Ik heb dit nog gevonden: http://www.trainingwithth(...)ingen/trainingen.htm Denk dat ik de 5-10 kilometer daarmee ga lopen. Kost wel iets, maarja dat heb ik er dan ook wel voor over, of misschien kan ik het al wel ergens rippen

Nog een update: Het is toch niet echt goed denk ik, als je hier kijkt http://www.trainingwithth(...)gen/trainingen15.htm Bouwen ze dus in 3 weken van 5 naar 10 kilometer, dat lijkt me niet te doen... (?) Ik wilde daar toch minimaal 8 weken voor uittrekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dwab op 19-05-2010 20:23:02 ]
pi_81641366
Goed bezig allemaal!

Dwab, dat is inderdaad wel heel gemeen! En 11 km/u! Dat is hard! Volgens mij loop ik net zeven ofzo

Solna, ik heb ook vaak last van mijn kuiten! Vandaag ook weer, misschien ook eens een tikje harder proberen dan.

Adelante, het was inderdaad wel warm! Door de wind dacht ik dat het nog wel fris zou zijn, maar als je eenmaal loopt is dat helemaal niet zo.

Danseresje, volgens mij gaat het bij ons wel vergelijkbaar Ik zit volgens mij ook op die snelheid, en de laatste drie van mij vandaag waren ook niet leuk, pff!

Ik heb vandaag ook weer gelopen. Ik moest 2 x 6 minuten en 2 x 3 minuten. Het begint al ergens op te lijken! Had dus wel last van mijn kuiten, maar verder ging het wel goed. Laatste 3 waren wel vrij killing. En toen was mijn mp3 speler ook leeg, dus dan hoor ik mezelf ademen en klinkt het allemaal veel erger dan het is
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 20:12:31 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81641701
Ik krijg wel weer zin om te lopen als ik dit allemaal weer lees.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_81641747
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg wel weer zin om te lopen als ik dit allemaal weer lees.
Wat houdt je tegen?
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 20:15:12 #220
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81641843
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Ik voel me zo'n sukkel. Ik heb vorige week dus helemaal niet gelopen vanwege belangrijke wedstrijden afgelopen weekend. Maar ik was bij les 8, maar ik denk dat als ik verder ga met les 9 dat ik dat niet volhou, en ik wil niet met een paar lessen eerder beginnen eigenlijk.
pi_81641943
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik voel me zo'n sukkel. Ik heb vorige week dus helemaal niet gelopen vanwege belangrijke wedstrijden afgelopen weekend. Maar ik was bij les 8, maar ik denk dat als ik verder ga met les 9 dat ik dat niet volhou, en ik wil niet met een paar lessen eerder beginnen eigenlijk.
Gewoon proberen!

Ik had ook een week niet gelopen, want we waren op vakantie geweest.
Dus ik twijfelde of ik de nieuwe of de laatste les van mijn schema zou doen.
Toch maar de nieuwe gedaan, want of ik nou 5 of 6 zou lopen, het zou hetzelfde voelen waarschijnlijk.
En het ging prima
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:40 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81642181
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Gewoon proberen!

Ik had ook een week niet gelopen, want we waren op vakantie geweest.
Dus ik twijfelde of ik de nieuwe of de laatste les van mijn schema zou doen.
Toch maar de nieuwe gedaan, want of ik nou 5 of 6 zou lopen, het zou hetzelfde voelen waarschijnlijk.
En het ging prima
Hmmm, oke. Ik wil het liefst precies uitkomen, dus op maandag steeds met een nieuwe week, zodat ik in het weekend rust heb. Ik zal vrijdag dan beginnen met les 9, dan kan ik maandag met week 4 beginnen.
pi_81642524
Is hardlopen eigenlijk jullie enige sport of combineren jullie ook meerdere dingen tegelijk?
pi_81642555
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Is hardlopen eigenlijk jullie enige sport of combineren jullie ook meerdere dingen tegelijk?
Bij mij is het de enige sport
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 20:27:17 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81642564
quote:
Ik zwem nog 6x in de week
pi_81642627
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wauw das best veel!
pi_81642979
quote:
Nu even het enige. Ik wil dit even serieus opbouwen en mezelf niet overbelasten. Dus die rustdagen zijn ook echt rustdagen. Ik ren wel de hele stad door de hele dag en doe alles met de fiets, dus ik heb wel een zeer actief leven, dat helpt ook wel merk ik.

jij?
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:41:40 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_81643481
quote:
Ik geef ook spinningles 2x per week.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_81644159
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Dwab het volgende:

[..]

Nu even het enige. Ik wil dit even serieus opbouwen en mezelf niet overbelasten. Dus die rustdagen zijn ook echt rustdagen. Ik ren wel de hele stad door de hele dag en doe alles met de fiets, dus ik heb wel een zeer actief leven, dat helpt ook wel merk ik.

jij?
Ik volleybal ook 2x per week (normaal 3x, maarja geen wedstrijden meer) en doe nog 1x per week fitness. Wil graag 3x lopen ipv 2x, maar heb nu (ook door studie) echt nog geen tijd.
pi_81645000
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Ik volleybal ook 2x per week (normaal 3x, maarja geen wedstrijden meer) en doe nog 1x per week fitness. Wil graag 3x lopen ipv 2x, maar heb nu (ook door studie) echt nog geen tijd.
Wow wat sporten jullie allemaal veel! Ik sport eigenlijk altijd maximaal 4 keer per week, anders voelt het gewoon niet goed en merk ik dat ik meer kleine pijn shit krijg enzo. In de winter altijd naar de sportschool, spinnen, yoga, maar meestal gewoon voor mezelf cardio (crosstrainen, hardlopen en fietsen)
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 21:14:04 #231
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81645507
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef Dwab het volgende:

[..]

Wow wat sporten jullie allemaal veel! Ik sport eigenlijk altijd maximaal 4 keer per week, anders voelt het gewoon niet goed en merk ik dat ik meer kleine pijn shit krijg enzo. In de winter altijd naar de sportschool, spinnen, yoga, maar meestal gewoon voor mezelf cardio (crosstrainen, hardlopen en fietsen)
Ja maar ik ben dan ook echt gek op sport
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:40:14 #232
194695 franklop
Fran knock
pi_81647199
gisteren weer eens gelopen, ietwat ziekjes en met een verrekte bilspier ( ) toch 5,5 kilometer in 29 minuten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:52:06 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_81648047
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nice.

Mijn sporten verder: zwemmen en volleybal, maar dat staat nu allemaal op een heel laag pitje.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:13:43 #234
140869 lemonlime
Fruitig!!!
pi_81649501
Ik doe nu alleen aan hardlopen. Ben van nature niet zo'n sporter. We hebben vanavond ook les 16 van Evy gelopen. Het begon al slecht, we waren de huissleutels vergeten . Gelukkig waren de buren thuis en konden we via het balkon. Nouja, daarna dus echt van start. Pff, het was echt hardloper-mania!! We kwamen de ene na de andere groep hardlopers tegen, best irritant. En dan ook niet gezellig met z'n tweeën ofzo, nee, meteen 20 tegelijk! En dan gaan ze allemaal stilstaan om te stretchen.. lijkt mij echt helemaal niets, in een groep lopen. Niet meer op woensdagavond rond 7 uur gaan lopen dus.
Verder ging het redelijk, ik had het wel een beetje zwaar, vooral omdat ik sinds 1 uur 's middags niet meer gegeten had. Maar toch nog 4,8 km in 30 minuten gelopen, met wandelen erbij. Ben eigenlijk best trots .
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:21:36 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_81650037
Lemonlime, jij loopt met je vriend? M'n vriend wilde wel graag meedoen, maar dat hebben we eerder gedaan en is te frustrerend voor mij. Dan rent hij een stukje voor me uit, blijft op de plaats dribbelen en rent weer verder, etc. Nog net niet dat hij rondjes om mij heen gaat rennen. Al denk ik nu dat hij me niet meer zo makkelijk bij zal houden.

Hier kwamen vanavond ook veel renners voorbij. Viel me opeens op, terwijl ik er nooit op let als ik op de bank hang.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:30:09 #236
140869 lemonlime
Fruitig!!!
pi_81650645
Ja, klopt. En hij moet soms verplicht achter me lopen omdat ik er anders niet tegen kan .
Rondjes om me heen doet ie nog net niet, maar wel achterstevoren voor me lopen.. ook best irritant. Maar het gaat goed met z'n tweeën. We lopen wel meestal mijn tempo, maar hij heeft het soms ook wel een beetje zwaar hoor. Ik ben beter in de motivatie vóór het rennen (zorgen dat we gaan) en hij is beter tijdens, een goede verdeling dus.
En het is gewoon best leuk om samen naar iets toe te werken en iets te bereiken .
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_81650673
ik dans nog naast het hardlopen. Klassiek ballet om precies te zijn. doe dit ip 1x per week, maar soms ook 2 of 3x per week....maar net wat haalbaar is. Vanavond eigenlijk beetje 'stout' geweest. Van de fysio mocht ik nooit op 1 dag rennen en dansen. Er moest zelfs altijd minimaal 1 rustdag tussen beide activiteiten zitten. Nu doe ik dat sowieso op het moment niet en gaat het eigenlijk heel goed met mijn benen, maarrrrr, ben dus vanochtend wezen hardlopen en vanavond wel wezen balletten. Voelde het hardlopen nog wel in mijn lijf zitten en onderbenen waren iets geïrriteerd, maar kwam pas laat in de les......en niet zoals vorig jaar meteen al kramp in mijn voeten en dan de rest van de les pijn lijden! Ook gaan dingen wel steeds wat makkelijker, das ook wel fijn !
pi_81650754
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Soempie het volgende:
Lemonlime, jij loopt met je vriend? M'n vriend wilde wel graag meedoen, maar dat hebben we eerder gedaan en is te frustrerend voor mij. Dan rent hij een stukje voor me uit, blijft op de plaats dribbelen en rent weer verder, etc. Nog net niet dat hij rondjes om mij heen gaat rennen. Al denk ik nu dat hij me niet meer zo makkelijk bij zal houden.

Hier kwamen vanavond ook veel renners voorbij. Viel me opeens op, terwijl ik er nooit op let als ik op de bank hang.
Hehe ik zie het al voor me, die rondjes eromheen Ik zou ook wel met mijn vriend willen rennen, maar die doet niet aan sport, helaas! Misschien moet ik hem toch eens gaan pushen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:34:58 #239
30252 Soempie
Procreating
pi_81650999
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef lemonlime het volgende:

Rondjes om me heen doet ie nog net niet, maar wel achterstevoren voor me lopen..
Herkenbaar.

Wel goed dat jullie elkaar kunnen motiveren. Bij ons werkt het andersom. Als we besluiten samen te sporten is het binnen de kortste keren zo dat de een geen zin heeft en de ander daar onmiddelijk in mee gaat. Terwijl we wel apart van elkaar sporten en dat wel volhouden.
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 22:36:22 #240
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81651095
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Danseresje84 het volgende:
ik dans nog naast het hardlopen. Klassiek ballet om precies te zijn. doe dit ip 1x per week, maar soms ook 2 of 3x per week....maar net wat haalbaar is. Vanavond eigenlijk beetje 'stout' geweest. Van de fysio mocht ik nooit op 1 dag rennen en dansen. Er moest zelfs altijd minimaal 1 rustdag tussen beide activiteiten zitten. Nu doe ik dat sowieso op het moment niet en gaat het eigenlijk heel goed met mijn benen, maarrrrr, ben dus vanochtend wezen hardlopen en vanavond wel wezen balletten. Voelde het hardlopen nog wel in mijn lijf zitten en onderbenen waren iets geïrriteerd, maar kwam pas laat in de les......en niet zoals vorig jaar meteen al kramp in mijn voeten en dan de rest van de les pijn lijden! Ook gaan dingen wel steeds wat makkelijker, das ook wel fijn !
Als je maar wel voorzichtig blijft doen hoor!
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:43:14 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81651572
quote:
Het is m'n enige sport Maar verder ben ik leerling verpleegkundige, dus op m'n werk loop ik ook constant Kan het dus niet hebben als ik een blessure zou hebben
pi_81652238
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Wel goed dat jullie elkaar kunnen motiveren. Bij ons werkt het andersom. Als we besluiten samen te sporten is het binnen de kortste keren zo dat de een geen zin heeft en de ander daar onmiddelijk in mee gaat. Terwijl we wel apart van elkaar sporten en dat wel volhouden.
Haha ik denk dat t bij ons ook zo zou gaan, of dat we ineens ergens in de bosjes liggen ofzo Mijn vriend schept altijd op dat hij héél hard kan sprinten, dus ik denk dat hij dan elke keer weg sprint en dan weer terug ofzo ... Nee, ik krijg gelukkig in mijn nieuwe stad een loop maatje, maar ik wil pas met haar samen lopen als ik een betere conditie heb. (Grr, waarom word ik altijd gelijk zo competitief?)
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:55:51 #243
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81652554
quote:
Ook volleybal er bij, dat was eigenlijk deels de motivatie om te beginnen .

Steeds té uitgeput na het volleyballen, mijn conditie was te ver achteruit gegaan na 1.5jaar niet sporten
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:58:03 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_81652712
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Dwab het volgende:

[..]

Haha ik denk dat t bij ons ook zo zou gaan, of dat we ineens ergens in de bosjes liggen ofzo Mijn vriend schept altijd op dat hij héél hard kan sprinten, dus ik denk dat hij dan elke keer weg sprint en dan weer terug ofzo ... Nee, ik krijg gelukkig in mijn nieuwe stad een loop maatje, maar ik wil pas met haar samen lopen als ik een betere conditie heb. (Grr, waarom word ik altijd gelijk zo competitief?)

Mannen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:59:59 #245
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81652839
Net 5.5KM in les evy16.
Voelde aan als een zeer rustig stukje lopen, maar dit was vroeger dus nooit gelukt
pi_81652902
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als je maar wel voorzichtig blijft doen hoor!
zeker weten wel! De tot nu toe opgebouwde conditie en resultaten op de weegschaal en in mijn kleding zijn me veel waard! Bovendien vind ik het lopen ook erg leuk en steeds leuker worden. Alhoewel ik bang ben dat ik straks na les 27 van Evy in een gat ga vallen zonder Evy.....nog even kijken hoe dat gaat!
Maarre, vandaag was een eenmalige actie, maar het kwam anders niet lekker uit. Had maandag gelopen en morgen ga ik ook balletten. Had geen zin in 3 rustdagen met lopen....dus ja, toen maar dit samen gaan doen (was overigens ook nog lang niet duidelijk of ik vandaag wel of niet naar les zou gaan. is een vrije inlooples nameiljk en geen verplichting van elke week moeten komen!).
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 23:07:50 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81653426
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

zeker weten wel! De tot nu toe opgebouwde conditie en resultaten op de weegschaal en in mijn kleding zijn me veel waard! Bovendien vind ik het lopen ook erg leuk en steeds leuker worden. Alhoewel ik bang ben dat ik straks na les 27 van Evy in een gat ga vallen zonder Evy.....nog even kijken hoe dat gaat!
Maarre, vandaag was een eenmalige actie, maar het kwam anders niet lekker uit. Had maandag gelopen en morgen ga ik ook balletten. Had geen zin in 3 rustdagen met lopen....dus ja, toen maar dit samen gaan doen (was overigens ook nog lang niet duidelijk of ik vandaag wel of niet naar les zou gaan. is een vrije inlooples nameiljk en geen verplichting van elke week moeten komen!).
Maar daarna is er nog een serie toch? Dan kun je die gaan doen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:13:54 #248
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81653861
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Dwab het volgende:
wat is iedereen goed bezig! Leuk om te lezen en het motiveert me om ook weer te gaan lopen. Vandaag les 20 van Evy 0-5. Ik heb alleen echt een suuuuuuuuperkater omdat ik gister een verjaardag had, natuurlijk weer als langste blijven hangen... Uups

Maar ik ga wel, hoe dan ook. Denk dat ik wacht tot vanavond. Dan voel ik me vast weer beter...

6.8 kilometer gelopen in 37 minuten. Huh, 11 kilometer per uur is het dan toch? Kan toch niet... Dacht echt dat ik veel langzamer liep. 9km per uur ofzo... en ik heb nu ook nog stukjes gelopen tussendoor... hmm, als dit echt waar is ben ik er wel blij mee!!

Update2: het klopt dus wel, ik ken dat natuurgebied perfect dus kan wel exact aangeven tot hoever ik heb gelopen. Whoeee ben hier zo blij mee!! Ik loop dus al gewoon 11 km per uur
Das gewoon te snel, tikje terug en je loopt zonder misselijk te worden
pi_81654138
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Das gewoon te snel, tikje terug en je loopt zonder misselijk te worden
Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.
pi_81654694
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maar daarna is er nog een serie toch? Dan kun je die gaan doen!
ja, klopt. maar denk dat ik eerst een paar keer gewoon 30 minuten (of iets langer) wil gaan lopen alvorens door te gaan.
Bovendien....hoor heel veel 'slechte' verhalen over de muziekkeuze bij Evy2. Misschien moet ik er gewoon eens een gaan afluisteren, heb ze toch al op mijn computer staan. we gaan het wel zien. in ieder geval nog iets langer dan 3 weekjes met evy!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:37:56 #251
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81655526
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

ja, klopt. maar denk dat ik eerst een paar keer gewoon 30 minuten (of iets langer) wil gaan lopen alvorens door te gaan.
Bovendien....hoor heel veel 'slechte' verhalen over de muziekkeuze bij Evy2. Misschien moet ik er gewoon eens een gaan afluisteren, heb ze toch al op mijn computer staan. we gaan het wel zien. in ieder geval nog iets langer dan 3 weekjes met evy!
Doe ik ook Eerst effe een paar weken ontspannen 5 km kunnen lopen, dan eens kijken naar Evy 2 . Is de muziek nog slechter daar?
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:39:24 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_81655612
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:40:09 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81655658
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
Ik moest hardop lachen toen in les 27 wéér dat nummer kwam
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 23:40:10 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81655662
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Ik heb 8 lessen gehad, en ik heb volgensmij al 3 keer hetzelfde nummer gehoord.
pi_81655820
Ja ik vond het wel echt slecht... misschien kom je er wel doorheen als je alle lessen 1 keer doet, maar ik heb toen ook lessen dubbel gelopen, omdat er dingen tussen kwamen. Dan wordt je op een bepaald moment wel echt gek. De muziek wordt sowieso heel veel herhaald en het is afschuwelijk. Ik merkte echt dat als er dan wel een keer een goed nummer kwam dat ik gelijk helemaal opleefde. Maar bij een slecht nummer kon ik me echt dood ergeren, want je kunt niet skippen, je wilt zo'n training toch gewoon serieus uitlopen....

Ik denk dat ik nu maar vast zelf goede muziek ga downloaden zodat ik er klaar voor ben wanneer ik over 2 weken klaar ben met Evy. Alle tips zijn meer dan welkom!
pi_81655958
Haha ja dat nummer inderdaad!! Vreselijk en het duurt dan ook zo lang allemaal, ik deed soms mijn snoer uit mn mp3 zodat tie wel doorliep, maar dat ik het niet meer hoefde aan te horen
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:46:20 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81656067
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef Dwab het volgende:
Ja ik vond het wel echt slecht... misschien kom je er wel doorheen als je alle lessen 1 keer doet, maar ik heb toen ook lessen dubbel gelopen, omdat er dingen tussen kwamen. Dan wordt je op een bepaald moment wel echt gek. De muziek wordt sowieso heel veel herhaald en het is afschuwelijk. Ik merkte echt dat als er dan wel een keer een goed nummer kwam dat ik gelijk helemaal opleefde. Maar bij een slecht nummer kon ik me echt dood ergeren, want je kunt niet skippen, je wilt zo'n training toch gewoon serieus uitlopen....

Ik denk dat ik nu maar vast zelf goede muziek ga downloaden zodat ik er klaar voor ben wanneer ik over 2 weken klaar ben met Evy. Alle tips zijn meer dan welkom!
Ik heb geen lessen dubbel gedaan, thank god Moet er niet aan denken om sommige lessen qua muziek nog een keer te moeten doen Eigenlijk zou Evy samen met bv.. Radio 538 of iets in die richting samen moeten werken!

Heb nu ook een paar keer op m'n eigen muziek gelopen, en vind dat toch wel lastig omschakelen voor de 1 of andere reden. Ben sneller geneigd om even te gaan wandelen enzo.
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 23:46:54 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81656107
Ja het is goed voor je, het programma, maar de muziek is een beetje jammer.
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:48:10 #259
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81656186
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
Ja het is goed voor je, het programma, maar de muziek is een beetje jammer.
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:

Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
Ik ben van pindavlees
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 23:49:12 #260
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81656252
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Inderdaad.
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:50:09 #261
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81656318
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Inderdaad.
In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.
Gooi het in de muziekmixer, en we hebben een hit
Ik ben van pindavlees
pi_81656329
Het lijkt me wel echt leuk om zelf zo'n serie in te spreken als een soort halve parodie op Evy haha, maar dan wel met goede muziek. Misschien word ik dan net zo beroemd Ik vind het wel een grappig verschijnsel, zij spreekt 1 keer die dingen in voor een televisie programma en dan blijven ze jaren over het net te downloaden en heeft iedereen het over je

Of met een paar vrienden doen, en dan vet overdreven gaan aanmoedigen en alles Of net de verkeerde dingen zeggen. En de hele tijd domme grappen maken. Lijkt me geniaal
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:50:30 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81656344
Idd. Dus, wie wil het inspreken?
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:50:58 #264
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81656380
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef GotC het volgende:
Idd. Dus, wie wil het inspreken?
Gewoon de ingesproken stukjes van Evy gebruiken
Ik ben van pindavlees
  Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 23:51:57 #265
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81656446
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Flappekz het volgende:

[..]

In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.
Gooi het in de muziekmixer, en we hebben een hit
Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:52:48 #266
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81656495
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
Ik ben van pindavlees
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:54:49 #267
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81656629
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
Ik ben van pindavlees
pi_81656698
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
Jaaaaaa

^Ja of de hele tijd uitschelden voor vet dik varken en meer van dat soort dingen. Of zeggen dat het veel te langzaam gaat. Of dat je het toch niet gaat halen. (shit ben een beetje inspiratieloos op t moment, maar er zijn vast wat harde uitspraken te verzamelen)
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:56:14 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81656725
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
En aan het einde: Kutles, slotje!
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:05:41 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_81657219
Ach, het is niet allemaal slecht hoor die muziek: vandaag had ik nog Belle Perez
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:06:22 #271
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81657259
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef Adelante het volgende:
Ach, het is niet allemaal slecht hoor die muziek: vandaag had ik nog Belle Perez
Die is beter om naar te kijken dan om naar te luisteren
Ik ben van pindavlees
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:22:35 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_81660777
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat zou wel ideaal zijn.
  Redactie Sport donderdag 20 mei 2010 @ 08:06:09 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81661132
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef GotC het volgende:

[..]

donderdag 20 mei 2010 @ 08:21:11 #274
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81661281
Maarja, nu volgt er een probleem waar ik wel vaker last van heb:

Ik heb de ideeen altijd wel, maar ik kan het niet uitvoeren
Ik ben van pindavlees
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:38:56 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81661525
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik de muziek wel meevallen. Maarja, ik heb dan ook nog maar 6 lessen gehad Heb overigens wel al 2 of 3 keer t gevoel gehad dat er iets bekends voorbijkwam ("dit heb ik al eens gehoord, toch..?" ), zoals bijvoorbeeld Bob Sinclar. Vind dat dan wel weer een leuk nummer dus maakte me niet zoveel uit.
En in de sportschool had ik t vroeger ook, heel vaak dezelfde muziek aan. Op een gegeven moment geprobeerd het te blocken mbv m'n iPod, maar dan moest ik m'n oren opblazen Wat dat betreft bevalt evy me toch beter...

Overigens... Is er ergens een playlist van Evy? Want sommige nummers vind ik echt wel heel lekker lopen. Kan ik m'n hardloop-muziekcollectie wat uitbreiden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:49:04 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_81661682
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:00:29 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81661894
quote:
Dankjewel misschien had ik zelf eerst even moeten zoeken

Zie nu trouwens dat ik nog maar 1 herhaald nummer heb gehoord, en dat was niet eens Bob Sinclar Misschien zat ie in de les die ik 2x gelopen heb.. Heb t gevoel m vaker gehoord te hebben iig
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:09:28 #278
30252 Soempie
Procreating
pi_81662104
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:21 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, nu volgt er een probleem waar ik wel vaker last van heb:

Ik heb de ideeen altijd wel, maar ik kan het niet uitvoeren
Ik had een programma waarin ik heel makkelijk dingen op kon nemen en muziek kon knippen en plakken, maar ik kan het niet meer vinden. Staat niet meer op m'n computer. Was echt knippen en plakken van muziek voor dummies.

Even vragen straks aan een vriend van me.
pi_81662326
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:34:34 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81662668
In les 27 word je wel verwend trouwens

Tiesto (Traffic) - Sweet Coffee (Don't need you) - Shapeshifters (Incredible) - Saybia (The Day after) - Freemasons (Watchin') - Bob Sinclar (Love Generation) - Bob Sinclar (World hold on) - Junior Jack (Stupid disco) - Eskobar (Someone new)

2x Bob Sinclar...achter elkaar!
pi_81662696
Ik word een beetje appelig van al die herhalingen van die nummers.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:39:26 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81662790
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat kan met de app (voor iPhone, er is ook een Android-versie) van Runkeeper. Je kan het schema programmeren en lekker je eigen running playlist eronder zetten! Je krijgt dan over de muziek heen audiocues van een computerstemmetje.
Goeie tip, zeker voor de iPhone

Maar bij de Android versie is nog niet alles goed..crasht veel, neemt maar de helft van je hardlooproute op.. En het is pas de gratis versie waar je niks meer hebt dan het opnemen van waar je loopt, hoe hard etc .
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:06 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81663411
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat kan vast niet met de gratis versie..?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:42 #284
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81663427
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat kan vast niet met de gratis versie..?
Klopt...het is dus wachten op de Runkeeper Pro voor Android
Ik ben van pindavlees
pi_81663452
Runkeeper is één van de meest geweldige iPhone apps die ik ooit heb gekocht. Echt, voor die 8 euro (geloof ik) biedt het functionaliteit waar je anders 100-en euro's aan kwijt bent (of die verder helemaal niet te koop is). Ik mis alleen nog integratie met een hartslagmeter maar verder een briljante app.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:18:00 #286
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81663872
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Dwab het volgende:

[..]

Te snel? Nee, ik liep gewoon in een lekkere cadans... Niet zo erg toch? En ik was de hele dag al half misselijk door die kater en dit verergerde dus behoorlijk door het lopen, maar denk niet dat het te maken had met mijn snelheid. Het voelde heel ontspannen aan.
lekker ontspannen lopen je kots terug te slikken.........jij liever dan ik!
pi_81663970
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?

Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
pi_81664019
Ik loop op mijn (nog relatief korte) intervallen regelmatig 10, 11 of 12 km/u. En dan heb ik dus echt het idee dat ik heel sloom loop .
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:27:49 #289
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81664165
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
pi_81664188
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
11, 12, is al best snel, maar als je niet te zwaar bent denk ik vrij makkelijk haalbaar.......dat laatste weet ik niet maar ik loop 9,5, soms 9, soms 10 en weeg 95 kilo, denk dat ik een anderhalver km/h er makkelijk bij loop als ik 12 kilo lichter ben (mn uiteindelijke doel)
Ik weeg zo rond de 86 kilo en ben nog iets te zwaar voor m'n lengte (ergens rond de 1.72 ofzo).
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:29:10 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81664214
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Snelle tijden allemaal zeg, ik klokte laatst 8 km/u. Ben ik eigenlijk nog wel aan het hardlopen, of is het eigenlijk joggen?

Maar goed, ik streef eerst naar volhouden zonder tussendoor wandelen. Na afronding van Evy ga ik trainen op tijdsduur (dus gewoon langer lopen dan 30 mins) en daarna pas komt trainen op snelheid!
Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar . Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
pi_81664261
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik loop gemiddeld rond de 9 km/u, en dat is dan 5 km achter elkaar . Geloof me, ik ben ook van het 'zolang ik het maar volhoud vind ik elk tempo prima'
Ik probeer ook helemaal niet enorm hard te lopen hoor, wat ik zei, voor m'n gevoel is het een sukkeldrafje en dan kom ik thuis en zie ik toch regelmatig boven de 10km/u en hoger staan...
pi_81664393
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:

Mwa ik loop 10.6km/u gemiddeld, als je eenmaal langer dan een half uur kan lopen, kan je gaat trainen op je snelheid met interval trainingen.

Ik wil mijn snelheid de komende maanden naar 12 krijgen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:37 #294
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81667521
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwt Of is alles een kwestie van gewenning?
pi_81667585
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Coelho het volgende:
Ik had voorheen een MP3speler in een koptelefoon geintegreerd, geen draadjes, ideaal! Helaas is dat ding overleden. Nu loop ik met het kleinste en lichtste spelertje dat ik kon vinden en doe deze in het ritszakje aan de achterkant van mijn loopbroek. Draad onder m'n shirt door, je kent het wel. Maar dat vind ik al irritant, het bewegen van de draad, oortjes die je halverwege moet herschikken, allemaal dingen die me uit mijn concentratie halen. Daarom:

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met een iPhone te gaan lopen? Ik weet dat die bovenarmbanden bestaan, maar dan heb je zo'n losse draad wiebelen en een gewicht alsof je een koelkast meesjouwt Of is alles een kwestie van gewenning?
Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:03:39 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81667686
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik. Ik loop idd met zo'n band om m'n bovenarm, die zijn eigenlijk best comfortabel. Het draadje van m'n oordopjes gaat los onder m'n arm door en daar heb ik eigenlijk weinig last van...
Ik draag ook een band om mn bovenarm Eigenlijk geen last van. Had eerst ook dat m'n oordopjes constant uitvielen, maar heb nu van die oordopjes die ook achter je oor langs lopen, en speciaal voor sporten (dus kan tegen water/zweet etc). Geen uitvallende oordopjes meer en voel ze niet eens zitten!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:06:44 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81667822
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat met m'n iPhone zal gaan. Had vroeger een armband voor m'n iPod nano, dat ging prima. Vond alleen de draad langs m'n arm wat irritant. Trok m ook wel eens uit m'n oren tijdens het lopen.

Loop nu met m'n nano onder m'n sportbh-bandje geklemd en ga een armband kopen voor m'n iPhone, om wat comfortabeler runkeeper te kunnen draaien. Die dan zonder snoertje om m'n arm, want dat staat me eigenlijk nog steeds tegen..
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:15:58 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_81668156
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:41:59 #299
30252 Soempie
Procreating
pi_81669000
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Adelante het volgende:
Ik leid die draad vanuit de iPhone bovenarn band door m'n t-shirt/oksel en dan bungelt ie niet los tijdens het lopen
Kriebelt dat niet?

Ik prop mn draad zoveel mogelijk in het tasje, zodat er net genoeg draad over is. Dan heb ik er geen last van.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:27 #300
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81672608
Wil niet te technisch worden, maar zou het niet mogelijk zijn om draadloos (bluetooth oid) muziek te luisteren? Geen idee of zoiets bestaat. Een "normaal" oortje speelt geen muziek af, dat heb ik al geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')