Nee, dat nog nietquote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ook aan één stuk door? Volgens mij loop ik ook wel sneller dan wat Evy voor ogen heeft.
iPod of iPhone heb je dan ook nog nodig idd. Als je dat niet zit zitten zou je ook nog naar dat nieuwe systeem van Adidas kunnen kijken (waar ik nu even de naam van kwijt ben....). Maar wat wil je precies doen? Je runs tracken? Daar zijn ook hele mooie iPhone apps voor (bijv. Runkeeper). Ook op andere smartphone platformen kan dit trouwens. Dat Adidas systeem is volgens mij het enige wat ook (out of box en netjes) integreert met een hartslagmeter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:00 schreef Danseresje84 het volgende:
misschien heb ik er overheen gelezen, if so, excuses daarvoor....maarrr, heeft er iemand hier ervaring met nike+? is dat werkelijk geld waard om aan te schaffen (ik zou dan ook nog een ipod moeten aanschaffen.....)?
uhm, de iphone apps zijn voor mij ook niet van toepassing. niet in het bezit van een iphone namelijk (of andere smartphone).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
iPod of iPhone heb je dan ook nog nodig idd. Als je dat niet zit zitten zou je ook nog naar dat nieuwe systeem van Adidas kunnen kijken (waar ik nu even de naam van kwijt ben....). Maar wat wil je precies doen? Je runs tracken? Daar zijn ook hele mooie iPhone apps voor (bijv. Runkeeper). Ook op andere smartphone platformen kan dit trouwens. Dat Adidas systeem is volgens mij het enige wat ook (out of box en netjes) integreert met een hartslagmeter.
Loop je vaste routes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Dwab het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een handig systeem inderdaad. Ik heb niet eens internet op mijn telefoon (expres, omdat ik nu al genoeg internet), en ook geen smart of iphone... Ik zou het liefste een simpel systeem willen dat makkelijk is in de bediening , wat je kan aansluiten op de computer om je training te bekijken, en een beetje goedkoop... volgens mij bestaat dat nog niet...
Iemand hier meer verstand van?
Ah ok, ja, ik loop wel vaak dezelfde stukjes, er zijn 3 mooie gebieden waar ik naartoe kan binnen die 5km maar ik loop niet altijd hetzelfde, de ene keer wat langer en de andere keer wat korter... Door het park enzo, verschillende paadjes. Moet ook wel een beetje spontaan blijven, vind ik..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Loop je vaste routes?
Ik namelijk wel (stuk of 5), deze heb ik uitgestippelt op www.gmap-pedometer.com zodat ik de afstand weet.
Dit icm een account op MyAsics.nl waarbij ik het logboek bijhou, kan je allerlei statistieken opvragen.
Dat is nog wel te doen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Dit is trouwens dat Adidas systeem: http://www.adidas.com/nl/micoach/#
Hoor er goeie verhalen over, ik geloof dat het systeem begint op 60 euro en doorloopt tot 120 euro.
Ik zou zelf de volgende doen. Het is niet zo erg een week niet te lopen, je lichaam heeft zich nu compleet kunnen herstellen. Vaak merk ik zelf dat het na een week rust juist beter gaat. Ook topsporters trainen op die manier. Ze trainen eerst heel hard, maar voor een belangrijke wedstrijd houden ze juist meer rust, zodat hun lichaam optimaal kan herstellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
ik kan morgen weer lopen denk ik. vandaag eigenlijk te laat thuis en dan nog een afspraak.
twijfel alleen of ik dan na een dikke week niet te hebben gelopen de laatste les met 5 minuten moet herhalen of de volgende met 6 moet pakken.
Ziet er goed uit! Die gaat denk ik op m'n verlanglijstje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Dit is trouwens dat Adidas systeem: http://www.adidas.com/nl/micoach/#
Hoor er goeie verhalen over, ik geloof dat het systeem begint op 60 euro en doorloopt tot 120 euro.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:11 schreef KingOfMars het volgende:
Vraag aan de hondenbezitters hier, wat is een tijdstip waarop je vooral NIET je hond uitlaat 's avonds? Ik wil vanavond weer gaan maar soms struikel je bij ons echt over de honden.. Niet tof. Zo rond 8 uur journaaltijd zit iedereen toch wel voor de buis? Iedereen gaat dan toch pas 's avonds laat weer Bello uitlaten?
Echt ik doe m'n best om een hondvrije route te vinden maar helaas...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Diezelfde vraag heb ik gesteld over het uitlaten 's morgens. Tot nu toe kom ik altijd mensen met honden tegen. Of ik nu om 6 uur 's morgens loop of om 8 uur 's morgens. Honden die meerennen en naar je enkels happen.
Ik ook een beetje. Zand erover.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef GotC het volgende:
@Soempie
Sorry voor gisteren, was een beetje uit m'n doen
Ik had hetzelfde afgelopen week. Goed dat je toch gegaan bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef GotC het volgende:
Mja, wel gelopen, zat er een beetje tegenaan te hikken dus dat is wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |