abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 23:11:03 #176
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81560660
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ook aan één stuk door? Volgens mij loop ik ook wel sneller dan wat Evy voor ogen heeft.
Nee, dat nog niet .
Dat wordt inderdad het doel
  Redactie Sport dinsdag 18 mei 2010 @ 08:44:02 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81567284
Ik was het hele topic kwijt.

Mijn motivatie is ver te zoeken, maar dat komt omdat ik net kampioenschappen heb gehad. Ik heb nu echt zoiets van, ik wil even rust hebben Ik denk dat ik na Pinkpop weer begin, dan zijn alle wedstrijd ook voorbij
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:00:43 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81568988

Zo, dat was lekker!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_81575597
misschien heb ik er overheen gelezen, if so, excuses daarvoor....maarrr, heeft er iemand hier ervaring met nike+? is dat werkelijk geld waard om aan te schaffen (ik zou dan ook nog een ipod moeten aanschaffen.....)?

edit: ik zie dat er ook een versie is met een sportband....daar hoef je dan geen ipod voor aan te schaffen.

iemand ervaring met 1 van de 2?

[ Bericht 27% gewijzigd door Danseresje84 op 18-05-2010 13:10:02 ]
pi_81575703
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:00 schreef Danseresje84 het volgende:
misschien heb ik er overheen gelezen, if so, excuses daarvoor....maarrr, heeft er iemand hier ervaring met nike+? is dat werkelijk geld waard om aan te schaffen (ik zou dan ook nog een ipod moeten aanschaffen.....)?
iPod of iPhone heb je dan ook nog nodig idd. Als je dat niet zit zitten zou je ook nog naar dat nieuwe systeem van Adidas kunnen kijken (waar ik nu even de naam van kwijt ben....). Maar wat wil je precies doen? Je runs tracken? Daar zijn ook hele mooie iPhone apps voor (bijv. Runkeeper). Ook op andere smartphone platformen kan dit trouwens. Dat Adidas systeem is volgens mij het enige wat ook (out of box en netjes) integreert met een hartslagmeter.
pi_81576507
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

iPod of iPhone heb je dan ook nog nodig idd. Als je dat niet zit zitten zou je ook nog naar dat nieuwe systeem van Adidas kunnen kijken (waar ik nu even de naam van kwijt ben....). Maar wat wil je precies doen? Je runs tracken? Daar zijn ook hele mooie iPhone apps voor (bijv. Runkeeper). Ook op andere smartphone platformen kan dit trouwens. Dat Adidas systeem is volgens mij het enige wat ook (out of box en netjes) integreert met een hartslagmeter.
uhm, de iphone apps zijn voor mij ook niet van toepassing. niet in het bezit van een iphone namelijk (of andere smartphone).

wil gewoon op een makkelijke manier al mijn gegevens bij kunnen houden. heb zitten zoeken en zie dat er ook de garmin forerunner is, gps systeem ook en kan je meteen je rondje ook zien (hoef je niet te klooien in afstandmeten.nl of zo'n soort site). maar die garmin is wel teringjantje duur!

edit: het is niet iets wat ik meteen moet hebben hoor! zit me gewoon eens te oriënteren op wat er allemaal is....

[ Bericht 5% gewijzigd door Danseresje84 op 18-05-2010 13:50:23 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:45:32 #182
30252 Soempie
Procreating
pi_81579318
Danseresje, ik kreeg laatst een boekje van Polar, waarin ook systemen/ meters staan. Misschien daar ook nog even naar kijken? Maar misschien zijn zij wel veel duurder.

Zelf ben ik ook op zoek naar een handig systeem. Ben niet van plan een iPhone aan te schaffen en wil vooral graag vast kunnen stellen hoeveel km ik nu gerend heb (zonder inderdaad geklooi op afstandmeten.nl). Heb er 0 verstand van, dus als iemand hier een goede tip heeft?

En ik zit nu me al 10 minuten lang geestelijk voor te bereiden op een rondje rennen. Heb m'n kleding al aan, maar het lijkt me best warm buiten en daar heb ik een hekel aan. Eerst nog even wat drinken en dan toch maar naar buiten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81580344
Ik ben ook op zoek naar een handig systeem inderdaad. Ik heb niet eens internet op mijn telefoon (expres, omdat ik nu al genoeg internet), en ook geen smart of iphone... Ik zou het liefste een simpel systeem willen dat makkelijk is in de bediening , wat je kan aansluiten op de computer om je training te bekijken, en een beetje goedkoop... volgens mij bestaat dat nog niet...

Iemand hier meer verstand van?
pi_81580468
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Dwab het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een handig systeem inderdaad. Ik heb niet eens internet op mijn telefoon (expres, omdat ik nu al genoeg internet), en ook geen smart of iphone... Ik zou het liefste een simpel systeem willen dat makkelijk is in de bediening , wat je kan aansluiten op de computer om je training te bekijken, en een beetje goedkoop... volgens mij bestaat dat nog niet...

Iemand hier meer verstand van?
Loop je vaste routes?

Ik namelijk wel (stuk of 5), deze heb ik uitgestippelt op www.gmap-pedometer.com zodat ik de afstand weet.

Dit icm een account op MyAsics.nl waarbij ik het logboek bijhou, kan je allerlei statistieken opvragen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81580542
Dit is trouwens dat Adidas systeem: http://www.adidas.com/nl/micoach/#

Hoor er goeie verhalen over, ik geloof dat het systeem begint op 60 euro en doorloopt tot 120 euro.
pi_81580668
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Loop je vaste routes?

Ik namelijk wel (stuk of 5), deze heb ik uitgestippelt op www.gmap-pedometer.com zodat ik de afstand weet.

Dit icm een account op MyAsics.nl waarbij ik het logboek bijhou, kan je allerlei statistieken opvragen.
Ah ok, ja, ik loop wel vaak dezelfde stukjes, er zijn 3 mooie gebieden waar ik naartoe kan binnen die 5km maar ik loop niet altijd hetzelfde, de ene keer wat langer en de andere keer wat korter... Door het park enzo, verschillende paadjes. Moet ook wel een beetje spontaan blijven, vind ik..

Het lijkt me zo motiverend als je thuiskomt en even een mooi grafiekje ziet en deze ook kan vergelijken met weken daarvoor etc. Ik heb dit gevonden: http://www.adidas.com/cam(...)t/micoach-pacer.aspx ziet er wel goed uit... maarja dat doen dit soort dingen altijd, en als je het dan koopt loopt er de hele tijd een irritant wijf dezelfde dingen in je hoofd te bleren, waar je hélemaal gek van wordt... even wat reviews lezen... en de prijs is ook wel belangrijk... wel chill met een gewone 3.5 mm aansluiting
pi_81580708
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:

Hoor er goeie verhalen over, ik geloof dat het systeem begint op 60 euro en doorloopt tot 120 euro.
Dat is nog wel te doen...
pi_81580754
ik kan morgen weer lopen denk ik. vandaag eigenlijk te laat thuis en dan nog een afspraak.
twijfel alleen of ik dan na een dikke week niet te hebben gelopen de laatste les met 5 minuten moet herhalen of de volgende met 6 moet pakken.
pi_81580988
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
ik kan morgen weer lopen denk ik. vandaag eigenlijk te laat thuis en dan nog een afspraak.
twijfel alleen of ik dan na een dikke week niet te hebben gelopen de laatste les met 5 minuten moet herhalen of de volgende met 6 moet pakken.
Ik zou zelf de volgende doen. Het is niet zo erg een week niet te lopen, je lichaam heeft zich nu compleet kunnen herstellen. Vaak merk ik zelf dat het na een week rust juist beter gaat. Ook topsporters trainen op die manier. Ze trainen eerst heel hard, maar voor een belangrijke wedstrijd houden ze juist meer rust, zodat hun lichaam optimaal kan herstellen.

En ik heb die adidas shit even gechecked en t ziet er wel echt goed uit!! Kost wel 100 euro... dat is wel erg veel... maar dan heb je wel alles in 1, ook gelijk hartslagmeter etc. (en die moest ik toch ook nog kopen) Denk dat ik het voor mijn verjaardag vraag Het is ook handig dat het zo om je arm gaat, want zo'n band zit altijd super irritant onder een BH, en dan moet je weer een speciale sportbh gaan kopen waar zo'n band inkan, en dat kost ook weer 50 euro... Zucht... Dus al met al is dit veeeeel goedkoper

oeee ik lees net dat het systeem makkelijk samenwerkt met Google Docs ... nu ben ik echt om, haha

[ Bericht 7% gewijzigd door Dwab op 18-05-2010 15:33:33 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:51:53 #190
30252 Soempie
Procreating
pi_81581921
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:

Ziet er goed uit! Die gaat denk ik op m'n verlanglijstje.

Heb net een rondje gelopen, maar ik vond het echt heel zwaar. Volle zon, bouwvakkers die beginnen te roepen, stoplichten die niet op tijd op groen springen, bleh. 's Morgens lopen werkt voor mij veel beter. Heb de laatste tien minuten gewandeld. Maar, ben wel blij dat ik toch even gegaan ben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81582666
Vraag aan de hondenbezitters hier, wat is een tijdstip waarop je vooral NIET je hond uitlaat 's avonds? Ik wil vanavond weer gaan maar soms struikel je bij ons echt over de honden. . Niet tof. Zo rond 8 uur journaaltijd zit iedereen toch wel voor de buis? Iedereen gaat dan toch pas 's avonds laat weer Bello uitlaten?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:19:33 #192
30252 Soempie
Procreating
pi_81582952
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:11 schreef KingOfMars het volgende:
Vraag aan de hondenbezitters hier, wat is een tijdstip waarop je vooral NIET je hond uitlaat 's avonds? Ik wil vanavond weer gaan maar soms struikel je bij ons echt over de honden. . Niet tof. Zo rond 8 uur journaaltijd zit iedereen toch wel voor de buis? Iedereen gaat dan toch pas 's avonds laat weer Bello uitlaten?

Diezelfde vraag heb ik gesteld over het uitlaten 's morgens. Tot nu toe kom ik altijd mensen met honden tegen. Of ik nu om 6 uur 's morgens loop of om 8 uur 's morgens. Honden die meerennen en naar je enkels happen.
pi_81583020
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Diezelfde vraag heb ik gesteld over het uitlaten 's morgens. Tot nu toe kom ik altijd mensen met honden tegen. Of ik nu om 6 uur 's morgens loop of om 8 uur 's morgens. Honden die meerennen en naar je enkels happen.
Echt ik doe m'n best om een hondvrije route te vinden maar helaas...
pi_81585868
Net les 2 gedaan. De 2e keer 3 minuten gingen vlotter dan de eerste, maar volgens mij kwam dat omdat ik iets langzamer liep. Of ik had me dit keer ingesteld dat het lang zou duren. Ik heb nog wel moeite om het juiste tempo te bepalen, maar dat zal wel vanzelf goed komen. Ik probeer in ieder geval te vermijden dat het op joggen gaat lijken.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:37:39 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81588243
@Soempie
Sorry voor gisteren, was een beetje uit m'n doen

Net weer 5 km gelopen, na een week niks, in 33:39. Ging op zich wel ok, wel effe totaal 3 min gewandeld omdat ik me effe niet meer goed voelde. Merkte wel dat ik te weinig had gegeten/gedronken.
Mja, wel gelopen, zat er een beetje tegenaan te hikken dus dat is wel weer goed
Avg. pace: 6.44 min/km
Avg. speed: 8,91 km/h
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:29:19 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_81590318
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef GotC het volgende:
@Soempie
Sorry voor gisteren, was een beetje uit m'n doen
Ik ook een beetje. Zand erover.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef GotC het volgende:

Mja, wel gelopen, zat er een beetje tegenaan te hikken dus dat is wel weer goed
Ik had hetzelfde afgelopen week. Goed dat je toch gegaan bent.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:28:55 #197
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_81593461
Gisteren twee keer twintig minuten gelopen en het ging heel goed! Het grappige was dat ik de eerste kilometer precies even hard liep als de laatste kilometer (zelfs de getallen achter de komma!)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81596769
Zo, dat was les 12. Listig hoor, 8 intervallen van 2 minuten. Kun je je nog aardig in verslikken. Maar goed, niet ontevreden. Liep wel als een hork geloof ik vanavond . Maja.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:44:54 #199
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81598171
Les 23 gehad, ging eik best lekker, klein dipje.....nog steeds kleine pijntjes.....die kilo's motten d'raf!

10, 12, 12 met 1 minuutje ertussen wandelen
Net geen 6 km
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_81599914
Kun je met die MiCoach ook een weergave krijgen van de route die je hebt gelopen eigenlijk? Of meet ie alleen gewoon de afstand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')