OK.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja merk nu net dat ik daar een Duitse uitdrukking naar het Nederlands vertaald heb (Hinters Licht geführt = Voor de gek gehouden).
Ik ook. Ben blij dat je erkenning gehad hebt en er bovenop gekomen bent. Ik ben zelf 3 keer uitgezonden geworden naar Irak, 2 keer voor een jaar en 1 keer voor 15 maanden en sta op het punt naar Afghanistan te gaan(minder dan 1 week) voor 1 jaar. Ik heb gelukkig geen last van PTSD(denk ik tenminste niet)maar heb van nabij meegemaakt wat het mensen aandoet. Ik heb een paar collega's van dichtbij kwijtgeraakt en het doet je natuurlijk wat. Het dekking zoeken wanneer een deur dichtslaat doe ik net nog niet, maar ik schrik er zeker van(denk dat dat je zowiezo bijblijft, als je wilt of niet) Heel veel sterkte toegewenst en keep your head up.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef Bob-B het volgende:
Bedankt voor je verhaal, heb het bijna met ingehouden adem gelezen.
Dank je.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef EllaN het volgende:
Ik wens jou, Sumericansoldier, in ieder geval weer een veilige uitzending en dat je over een jaar gezond en wel met jouw collega's thuis mag komen.
Mede naar aanleiding van een andere discussie: waarom niet? Wat is volgens jou het risico als je dat verhaal hier plaatst?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef Mores het volgende:
Goed verhaal ER, zou het zelf niet gedurfd hebben om het hier te plaatsen.
Ter info: tijdens zijn uitzending (ja een jaar vóór de val) heeft hij een aantal situaties meegemaakt die hij hier niet heeft vermeld. Eén van die situaties is echt de druppel voor hem geweest. Maar dat moet hij zelf maar aangeven of vertellen. Bovendien had/heeft hij een schuldgevoel dat HIJ er niet was tijdens de val en daardoor niks heeft kunnen proberen om het te voorkomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 06:07 schreef Mores het volgende:
Laat ik dan maar even mijn verhaal doen, ik heb gedient tijdens de val van Sebrenica, en ik heb dit verhaal aan meerdere mensen laten lezen, en allen hebben hun bedenkingen bij dit verhaal. Hoe kun je PTSS oplopen door iets waar je niet bij bent geweest? Hoe kun je pleinvrees uiten terwijl je wel in menigten kan ophouden, leg mij dat maar eens uit?
We wonen inmiddels samen, heb het ErwinRommel ook laten lezen en hij heeft er zijn goedkeuring aan gegeven.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef sp3c het volgende:
lijkt me niet helemaal aan jou om daar aanvullende info over te geven
quote:
Als je het allemaal niet had willen missen, waarom ga je dan bij de volgende veteranendag geen blauwe baret dragen, je zegt dat dat uit principe is, maar wat is je principe dan? Collega's schofferen die wel trots zijn om die baret wel te dragen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb heel vaak de vraag gekregen of ik het over wilde doen. En dan zeg ik steevast en vastberaden JA!!
Alles wat ik heb meegemaakt had ik niet willen missen. En mijn hart ligt nog steeds bij Defensie.
Maar als ik als ex-collega daar kritische vragen over stel dan moet ik mijn mond houden, of ik moet, om jou eigen woorden te blijven, dat ik terzijnertijd wel antwoorden krijg en dat, of zijn alleen maar een groep mensen die jou verhaal willen horen of begrijpen, blijkbaar begrijpen je ex-collega's je niet en heb je blijkbaar een 'fansite' onder jeugd die te jong is om Bosnië te begrijpen en je graag als 'aanbidders' ziet, te walgelijk voor woorden hoe jij staat te koketteren met je verleden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu jullie dit allemaal gelezen hebben, het staat jullie vrij om vragen te stellen mbt bovenstaande.
Ik zal echter niet ingaan, dat wil ik ook niet, op de discussie Srebrenica. Wel mogen jullie mij alles vragen mbt wat ik daar heb meegemaakt als Jan Soldaat, en hoe ik dat toen zag, en hoe ik daar nu over denk.
Ook over de nazorg, vraag mij en ik probeer mijn mening zo goed als het kan neer te zetten.
Ik wil dus geen politieke discussie zien, noch getroll of zgn. flame-bates. Daarop zal streng gemodereerd worden.
Hebben we hier te maken met censuur?, ik heb het al eerder door laten schemeren Lotusss, maar gezien je relatie met de topic starter zou ik niet modereren in dit topic, want anders heb je geen onafhankelijke taak meer als moderator en dan kan je het beste ophoepelen als moderator naar een ander topic, want je hebt mijn vertrouwen verloren, je modereert alleen nog maar in dienst van je vriendje ER.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef rubje het volgende:
- Om scheve gezichten en getroll te voorkomen, graag dit even via mij per PM afhandelen. Thanks!-
Lieverd, als je vanmiddag of vanavond de telefoon opneemt kunnen we een en ander even telefonisch verduidelijken. Zodat de heel erge privé dingen hier niet gepost hoeven te worden, maar je twijfels wellicht wel weggenomen kunnen worden!quote:Op donderdag 21 april 2011 06:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met censuur?, ik heb het al eerder door laten schemeren Lotusss, maar gezien je relatie met de topic starter zou ik niet modereren in dit topic, want anders heb je geen onafhankelijke taak meer als moderator en dan kan je het beste ophoepelen als moderator naar een ander topic, want je hebt mijn vertrouwen verloren, je modereert alleen nog maar in dienst van je vriendje ER.
Waar bemoei jij je mee? ben jij tegenwoordig de spreekbuis van hem op deze site? Ga jij effe lekker weg, Hij schrijft hier openbaar een verhaal, dan mag hij hier ook openbaar reageren.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd, als je vanmiddag of vanavond de telefoon opneemt kunnen we een en ander even telefonisch verduidelijken. Zodat de heel erge privé dingen hier niet gepost hoeven te worden, maar je twijfels wellicht wel weggenomen kunnen worden!
Dat wordt dan vanavond want hij is net naar zijn werk vertrokken. En wees dan ook zo moedig om de telefoon op te nemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:10 schreef Mores het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? ben jij tegenwoordig de spreekbuis van hem op deze site? Ga jij effe lekker weg, Hij schrijft hier openbaar een verhaal, dan mag hij hier ook openbaar reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |